Jump to content



e-shop : ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?


taramas

Recommended Posts

εννοειτε πως δεν τους δικαιολογω... Και βεβαια δεν ειναι λιγα 1200 ευρω... απλως σκεφτομαι και τον καταστηματαρχη που θα πρεπει να δωσει πισω 1200 ευρω και οταν θυμηθει η hp να του στειλει το φορητο πισω και μην ξερει τι να το κανει.... Απο την αλλη ετσι ειναι οι δουλειες...

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από unseen

εμενα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ολοι εχετε αγορασει απο το eshop και εχετε μεινει ευχαριστημενοι. Δηλαδη αν μια φορα κατι δεν παει καλα 8α πρεπει να τους σταυρωσουμε? Δεν την καταλαβαινω αυτη τη λογικη. Ολα πρεπει να ειναι τελεια?

Προσωπικα πιστευω οτι αν κατι πάει στραβά θα πρέπει να ενημερώσουν τον πελατη το τι πραγματικα εγινε ...

Και οχι με ψευτιές να προσπαθουν να τα μπαλώσουν. . ..

Αντε να πω και εγω ενα απο τα προβήματα που είχα,,Μου ειχε καει ο Cpu μου έιπαν οτι μου έστειλαν καινούριο.. περιμενα περιμενα τπτ... περνω ξαναπέρνω τηλ μου έλεγαν οτι το έστειλαν... πηγαινω στην courier τπτ .. ξαναπέρνω τηλεφωνο και μου λένε οτι συνενοήθηκαν με την courier και οτι τους είπε η courier οτι λγο φορτο εργασίας θα το στείλουν αυριο,,(ενω εκεινη την στιγμή εμενα η courier μου λέει οτι δεν τους εχει δωθει δέμα με τέτοιον αριθμο, και με αυτο το όνομα κτλ) .

Τι να έκανα περίμενα παω επομενη μέρα στην courier τπτ παλι ,, μετα απο πολλα τηλεφωνήματα μου είπαν οτι χάθηκε δηθεν το δέμα απο την courier και οτι θα τους αποζημιώσει η courier και θα μου καταθέσουν τα χρήματα .. .(εγω πήγα στη courier τους είπα τι εγινε και μου είπαν οτι δεν υφίστατε κατι τετοιο δεν εχουν παραλάβει ποτε το δέμα και οτι ολα ειναι ψέματα του καταστήματος..)

περίμενα καμια βδομάδα τελικα εγινε κατάθεση στο λογαριασμό αλλα το ποσο ήταν λιγοτερο απο τα 2/3 που είχα δώσει. (αφου πήρα τελικα και τα 2/3δεν μίλησα,.

Αυτο κράτησε περισσότερο απο μήνα ,αφήστε και τα εξοδα στα τηλέφωνα .

Αρχική απάντηση από ταραμας [Χθες, στις 21:53]

Ο λόγος που ανοίγω αυτό το threat είναι οτι έχει δημιουργηθεί μια ανευ προηγουμένου δυσάρεστη κατάσταση με το εν λόγω κατάστημα και εξηγούμαι :

Συνεργάζομαι αρκετό καιρό με το συγκεκριμένο κατάστημα με καλή κίνηση και μέχρι πρότεινος πολύ καλή εξυπηρέτηση, μέχρι που .... εν συντομία .....

αγόρασα ενα laptop Hewlett Packard και εδωσα 1200 ευρώ και...

Τώρα αυτοί στο e-shop την δουλεία τους την έχουν κάνει και δεν πρόκειται να παραδεχτούν τπτ (μπορεί να ρίξουν το φταίξιμο στον πρώτο τυχόντα που συνήθως είναι υπαλληλάκος...) το μόνο πράγμα που μένεις να κάνεις είναι ένα e-mailακι σε ένα περιοδικό πληροφορικής αυτό θα τους πονέσει πολύ ;)

Ελάτε βρε κουτά.........Πως κάνετε έτσι?........Χριστούγεννα έρχονται , δώρα πολλά πρέπει να δώσουν στους υπαλήλους τους.......Από που θα τα βγάλουν?........ :D

Χωρίς πλάκα τώρα.......Δε νομίζω να έχει ακουστεί κάτι "περίεργο" γιά το εν'λόγο κατάστημα........Ίσα-ίσα που όλοι είναι ευχαριστημένοι........Τώρα τι έγινε?.....Ποιός ξέρει?.....

Αρχική απάντηση από LordOfRings

περίμενα καμια βδομάδα τελικα εγινε κατάθεση στο λογαριασμό αλλα το ποσο ήταν λιγοτερο απο τα 2/3 που είχα δώσει. (αφου πήρα τελικα και τα 2/3δεν μίλησα,.

Αυτο κράτησε περισσότερο απο μήνα ,αφήστε και τα εξοδα στα τηλέφωνα .

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΕΣ? ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?

Να προσθέσω και εγώ κάτι . Από μια αγορά ενός router που είχα κάνει ΔΕΝ είχα μείνει ευχαριστημένος μαζί τους . Στο site έδειχνε ότι υπήρχε και όταν τους πήρα τηλέφωνο , μου είπαν ότι τέλειωσε το stock αλλά ξέχασαν να το βγάλουν από την ιστοσελίδα . Όποιος κατάλαβε , κατάλαβε.

Τυπικό ελληνικό μαγαζί .

Δεν ξέρω αλλά εγώ είμαι 100% ευχαριστημένος με αυτούς. Και το support μέχρι στιγμης SUPPORT.

Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 12:24]

εμενα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ολοι εχετε αγορασει απο το eshop και εχετε μεινει ευχαριστημενοι. Δηλαδη αν μια φορα κατι δεν παει καλα 8α πρεπει να τους σταυρωσουμε? Δεν την καταλαβαινω αυτη τη λογικη. Ολα πρεπει να ειναι τελεια?

Φίλε unseen,

δεν κατάλαβες ίσως καλά, εννοείτε οτι δεν μπορεί να είναι όλα τέλεια, όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση η πρώτη απάντηση ήταν λογική ..."θα πρέπει να μας το στείλετε, να το παραλάβουμε και να το προωθήσουμε στην αντιπροσωπεία για αντικατάσταση" όλα εντάξει μέχρι εδώ, απαντώ παρακαλώντας αν μπορούν να με εξυπηρετήσουν σε σύντομο χρόνο και η απάντηση είναι πάλι λογική έστω λίγο δυσάρεστη "δυστυχώς εμείς δεν μπορούμε να το αντικαταστήσουμε, μας το απαγορεύει η αντιπροσωπεία" λογική η απάντηση αλλά δεν με πείθουν, εγώ τουλάχιστον θα το έκανα μόλις παραλάμβανα το επιστραφέν μηχάνημα, τέλος πάντων ο καθένας όπως το βλέπει, η τελευταία φράση για να διασκεδάσουμε την ανησυχία ήταν "μην ανησυχείτε σε εμάς γίνεται η αντικατάσταση σε 4 μέρες" πολύ ωραία λέω ευχαριστώ πολύ.

Μετά έρχεται η επόμενη απάντηση " δεν υπάρχει το ίδιο θα το αντικαταστήσουμε με άλλο" ευχαριστώ πολύ λέω εγώ και περιμένω, μετά έρχεται η άλλη απάντηση "το στείλαμε θα το έχετε αύριο", αφού δεν το έλαβα ξαναπήρα και ήρθε η επόμενη απάντηση "δεν το στείλαμε αλλά θα σας καταθέσουμε τα χρήματά σας" εντάξει λέω εγώ ευχαριστώ, αφού δεν ήρθαν ούτε τα χρήματα μετά πήρα άλλη απάντηση "επειδή περασαν 30 μέρες απο την ημέρα που το έδωσε η αντιπροσωπεία δεν δίνει χρήματα πίσω θα σας αντικαταστήσουμε το μηχάνημα" πάλι καλά λέω εγώ στείλτε το το γρηγορότερο δεν πειράζει θα ξαναπληρώσω την ρημάδα την courier, αφού πάλι δεν παρέλαβα μηχάνημα πήρα την επόμενη απάντηση "ο αποθηκάριος έκανε λάθος δεν ήταν έγκριση για αντικατάσταση ήταν έγκριση για επιστροφή χρημάτων, θα σας κάνουμε την κατάθεση σήμερα και θα έχετε τα χρήματά σας αύριο" εντάξει λέω εγώ αντε να τελειώνουμε. Αφού χρήματα δεν είδα ξαναπήρα και ήρθε η επόμενη απάντηση "μήπως επειδή η υπεύθυνη λείπει 2 μέρες δεν έκανε την κατάθεση?" και που να ξέρω εγώ τι έκανε? σε μένα κάνουν την ερώτηση? και η υπεύθυνη έλειπε αλλά τις 2 προηγούμενες μέρες μίλαγε στην άλλη γραμμή, ήταν απασχολημένη και δεν μπορούσε να μου μιλήσει και έλειπε ταυτόχρονα, τέλος αφού πάλι χρήματα δεν είδα σήμερα επιτέλους ξαναπήρα για εκατοστή φορά και ήρθε η απάντηση απο την υπεύθυνη οτι έγινε η κατάθεση σήμερα και θα τα έχω άυριο, αν τα έχω θα σας ενημερώσω.

Σημειώνω τα εξής :

α) ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή αλλά 3 τουλάχιστον άτομα μου το αρνήθηκαν

β) ζήτησα να μου αντικαταστήσουν το μηχάνημα με οποιοδήποτε άλλο έστω και ακριβότερο και να πληρώσω διαφορά αλλά ούτε αυτό έκαναν.

γ) μιλάμε πάντα για ένα μηχάνημα που δεν άνοιξε καν μία φορά, δεν είδαμε ούτε τι χρώμα είναι που λέμε.

δ) όλες αυτές τις μέρες οποιουδήποτε υπευθύνου ή μη το όνομα ζητούσα τις επόμενες μέρες πάντα μίλαγε ή ήταν απασχολημένος και δεν μπορούσα να ξαναμιλήσω μαζί του, τυχαίο?

Οπως καταλαβαίνεις δεν μιλάμε για προβληματάκι του τύπου το περίμενα χθές και το πήρα αύριο, μιλάμε για τρέξε να δείς τα λεφτά σου στην τράπεζα και να μην βλέπεις τίποτα, μετά τρέξε ξανά γιατί δεν θα είδες καλά, τρέχα στην courier να παραλάβεις το μηχάνημα αλλά δεν είχε τίποτα, στο τέλος παίξε και μια κορώνα-γράμματα να δείς τι θα πάρεις μηχάνημα ή λεφτά και αμα το βρείς πες μας το και εμάς.

Γενικώς είναι ένα κατάστημα με ελάχιστα παράπονα ως τώρα.Αν και είναι όντως άδικο να τους "σταυρλωσουμε" για μία παρατυπία πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι αυτό που κάνει μεγαλύτερη αρνητική εντύπωση είναι η μη επίδειξη καλής θέλησης να σπρώξουν το ζήτημα από τη μεριά τους. Πάρτε ένα τηλέφωνο βρε παιδιά τουλάχιστον το παλικάρι ...

πολυ ενδιαφερων θεμα.............επειδη και γω αλλα και αλλοι πολλοι ψωνιζαμε μανιωδως απο το συγκεκριμενο μαγαζι μια απαντηση εκ μερους τους θα ηταν διαφωτιστικη.

δεν το περιμενα παντως να ερθουν ετσι τα πραγματα στον Ταραμα.μακαρι να τελειωσουν ολα καλα πατριωτη.

(τωρα που το σκεφτομαι εχω να στειλω και για RMA μια ψηφιακη καμερα CREATIVE 880)

μιλησα μαζι τους και ειναι η 1η φορα που μου αρνηθηκαν εστω και την αντικατασταση με πιστωτικο μιας και η Creative(οπως ισχυρηστικε το ατομο που μιλήσαμε) στελνει μονο καινουριο προιον και δεν γινεται να εκδοσει πιστωτικο.θα παω ή σημερα ή αυριο το πρωι απο εκει να δω τι παιζει τελικα.......η ολη αντιδραση παντως δεν μου αρεσε(μετα απο 1000προσπαθειες επιασα καποιον στην αλλη γραμμη) και επισης παλιοτερα σε RMA καρτας γραφικων μου εδωσαν τα λεφτα μυο πισω μετρητα.ουτε καν πιστωτικο.αυτη τη φορα αρνηθηκαν και το πιστωτικο........χμμμμ.........:hmm:

Μήπως είναι τυχαίο ότι κι εγώ τραβιέμαι τώρα σχεδόν ένα μήνα για να πάρω μια σωστή οθόνη αφού μετά από 2 αντικαταστάσεις μου έφεραν μάπα; Ή είναι θέμα της Alman Hellas ή της Philips;:rant: :wall::crazy::TD:

Αρχική απάντηση από planetman

Μήπως είναι τυχαίο ότι κι εγώ τραβιέμαι τώρα σχεδόν ένα μήνα για να πάρω μια σωστή οθόνη αφού μετά από 2 αντικαταστάσεις μου έφεραν μάπα; Ή είναι θέμα της Alman Hellas ή της Philips;:rant: :wall::crazy::TD:

Καθαρά θέμα της Alman. Οι τύποι όπως συμπαίρανα εγώ από την στάση τους πρόσφατα, πληρώνονται μόνο για να κάνουν βόλτα οθόνες και όχι για να σου λύσουν τα προβλήματα.

Έχουν το service και τίποτα άλλο. Αν οι οθόνες που σου δίνουν κάθε φορά είναι προβληματικές, χέστηκ@ν. Ας τα βρεις με την Philips.

Mόλις πήραμε απάντηση από τον κύριο Φαρασόπουλο Γιάννη την οποία και παραθέτω αυτούσια:

Ακολουθεί η απάντηση του τεχνικού τμήματος , θα παρακολούσα την δημοσιευση του στο παραπάνω thread του forum.

Γιαννης Φαρασόπουλος

ifar@e-shop.gr

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αγαπητοί κύριοι / Αγαπητές κυρίες,

λαμβάνοντας σοβαρά υπ'οψιν την αναφορά του χρήστη "ταραμας" θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε απο την πλευρά μας για μερικές λεπτομέρειες ο οποίες θέλουμε να πιστεύουμε πως άθελά του ο χρήστης παρέλειψε.Ξεκινούμε λοιπόν με το ιστορικό της αγοραπωλησίας καθώς και την επιστροφή του προϊόντος προς επισκευή/αντικατάσταση:

Στις 05/10/2004 και ώρα 16:25 ο χρήστης "ταραμας" προχώρησε στην παραγγελία (μέσω internet) ενός φορητού υπολογιστή HEWLETT PACKARD PAVILION NX9010 DJ317A.Ο φορητός υπολογιστής εστάλη την ίδια ημέρα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στην Ρόδο.Στις 12/11 και ώρα 15:40 (μετά απο 37 ημερολογιακές ημέρες) δεχθήκαμε κλήση απο τον χρήστη "ταραμας" όπου ανέφερε οτι η συσκευή δεν έφτανε στην διαδικασία boot.Εκδόθηκε RMA και η συσκευή παρελήφθη και εστάλη στην αντιπροσωπεία της προς έλεγχο και αντικατάσταση.Ο χρήστης "ταραμας" μιλώντας με αρκετούς υπαλλήλους της εταιρείας μας ζήτησε (δικαιολογημένα) η συσκευή να αντικατασταθεί και να αποσταλεί μια καινούρια ώστε να εξυπηρετηθεί άμεσα μιας και θα αποχωρούσε στο εξωτερικό.Η απάντηση που το δώθηκε ήταν πως δεν μπορούσαμε να εγγυηθούμε το χρονικό διάστημα της αντικατάστασης μιας και την εγγύηση την παρέχει η HP και χρειάζεται κάποια διαδικασία.Η υπόσχεσή μας ήταν πως αν καθυστερούσε περισσότερο απο το χρόνο που μας έδινε ο πελάτης (4 ημέρες) θα του το αποστέλαμε στο εξωτερικό χωρίς καμία επιβάρυνση (πράγμα που αρνήθηκε).Μετά απο αρκετή πίεση του πελάτη μας,προτείναμε την πίστωση της συσκευής την οποία και δέχθηκε.Δυστυχώς όμως,η HP μας ενημέρωσε πως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην πίστωση της συσκευής μιας και οι 30 εργάσιμες ημέρες που ισχύει η περίπτωση DOA (Dead On Arrival) είχαν παρέλθει (ο πελάτης ενημέρωσε την εταιρεία μας την 37 ημέρα για το ελάττωμα της συσκευής),και δεν μπορούσε να μας εγγυηθεί την αντικατάσταση του προϊόντος αλλά την επισκευή του.Με την σειρά μας ενημερώσαμε τηλεφωνικώς τον χρήστη "ταραμας" και του αναφέραμε πως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην πίστωση μιας και η συσκευή πιθανότατα θα επισκευαζόταν.Μετά απο συνεχή πίεση στην αντιπροσωπεία της HP εν τέλει η συσκευή δεν επισκευάστηκε,μιας και η επιθυμία του πελάτη μας για εμάς είναι εντολή,και προχωρήσαμε στην αντικατάσταση.Ενημερώσαμε με την σειρά μας τον χρήστη "ταραμας" και αναμέναμε την παραλαβή της συσκευής ώστε να του την επιστρέψουμε.Δυστυχώς,αναμένοντας την συσκευή την Παρασκευή 26/11 απο τον αντιπρόσωπο και παρά τις υποσχέσεις που μας είχαν δοθεί η συσκευή δεν παρελήφθη.Έτσι,μετά απο κλήση του χρήστη "ταραμας" την Δευτέρα 29/11 προχωρήσαμε στην πίστωση της συσκευής και την επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό με κατάθεση μέσω Internet .

Θεωρούμε πως κάναμε οτι ήταν δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη μας,και σε καμία περίπτωση δεν επιλέξαμε να τον ταλαιπωρήσουμε άσκοπα .Αντίθετα θεωρήσαμε χρέος μας,να υπερασπιστούμε τον πελάτη μας και να απαιτήσουμε την αντικατάσταση της συσκευής έστω και αν δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις DOA.Λυπούμαστε που ο πελάτης μας ήταν αναγκασμένος να βρίσκεται σε αναμονή ολόκληρο αυτό το διάστημα,όμως απο τα παραπάνω καταλαβαίνετε πως λειτουργήσαμε έτσι ώστε να εκπληρώσουμε την επιθυμία του ακόμα και αν αντιπρόσωπος και κατασκευαστής είχαν διαφορετική άποψη.

Η εταιρεία μας σέβεται την πελατεία της και φροντίζει πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή της.Θα μπορούσαμε να σταθούμε σε χιλιάδες περιπτώσεις πελατών μας και να αναφέρουμε τα καλά τους σχόλια,δεν το κάνουμε.Μας ευχαριστεί να βλέπουμε δημοσιευμένες αναφορές για τις άριστες υπηρεσίες που παρέχουμε,όμως τις προσπερνάμε και τις ξεχνάμε γρήγορα.Δεχόμαστε την καλοπροαίρετη κριτική,όσο αρνητική και αν είναι, μιας και μας κάνει να βελτιωνόμαστε καθημερινά και να ξεχωρίζουμε.Εμείς δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.

Με εκτίμηση,

Ψαρουδάκης Γιώργος

Διευθυντής Τεχνικού Τμήματος

e-Shop.gr A.E.

Βασ. Γεωργίου 47

152 32,Χαλάνδρι

planetman, καλά ξεμπερδέματα... :(

Πάντως εδώ δεν φταίει το e-shop. Φταίει η Philips (και η Sony, η LG, η Acer, η Fujitsu-Siemens) που έχει εμπιστευτεί το service της στην Alman... :TD:

Θεωρώ οτι εαν τα στοιχεία που προβάλει ο κ. Ψαρουδάκης ειναι σωστά για τις ημερομηνίες αγοράς και αίτησης RMA , που για μενα ειναι λογικό να ειναι σωστά μιας και τα e-mail και οι παραγγελίες αποθηκεύονται ηλεκτρονικά, τότε το e-shop έκανε οτι μπορούσε να κάνει και ο ταραμας δυστυχώς υπερέβαλλε λίγο όσον αφορά τη βλάβη του. Δηλαδη φίλε ταραμά, λες οτι το μηχάνημα με το "καλημέρα" δεν δούλευε, ενω είχαν περάσει 37 μέρες... Δυστυχώς DOA(Dead on Arrival) μπορείς να δηλώσεις μέχρι και τις 30 μέρες απο κει και πέρα παει εγγύηση και θα έπρεπε να περιμένεις να γίνει δωρεάν επισκευή του μηχανήματος...

αγόρασα ενα laptop Hewlett Packard και εδωσα 1200 ευρώ και κάτι ψιλά, με το καλημέρα το μηχάνημα αρνήθηκε να μπουτάρει και το πρώτο που σκέφτηκα ήταν να επικοινωνήσω και να γίνει αποστολή για rma καθώς η πρώτη σκέψη ήταν ελαττωματικό mobo αρα σοβαρό πρόβλημα.
Στις 05/10/2004 και ώρα 16:25 ο χρήστης "ταραμας" προχώρησε στην παραγγελία (μέσω internet) ενός φορητού υπολογιστή HEWLETT PACKARD PAVILION NX9010 DJ317A.Ο φορητός υπολογιστής εστάλη την ίδια ημέρα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στην Ρόδο.Στις 12/11 και ώρα 15:40 (μετά απο 37 ημερολογιακές ημέρες)

Αρχική απάντηση από Trooper

Θεωρώ οτι εαν τα στοιχεία που προβάλει ο κ. Ψαρουδάκης ειναι σωστά για τις ημερομηνίες αγοράς και αίτησης RMA , που για μενα ειναι λογικό να ειναι σωστά μιας και τα e-mail και οι παραγγελίες αποθηκεύονται ηλεκτρονικά, τότε το e-shop έκανε οτι μπορούσε να κάνει και ο ταραμας δυστυχώς υπερέβαλλε λίγο όσον αφορά τη βλάβη του. Δηλαδη φίλε ταραμά, λες οτι το μηχάνημα με το "καλημέρα" δεν δούλευε, ενω είχαν περάσει 37 μέρες... Δυστυχώς DOA(Dead on Arrival) μπορείς να δηλώσεις μέχρι και τις 30 μέρες απο κει και πέρα παει εγγύηση και θα έπρεπε να περιμένεις να γίνει δωρεάν επισκευή του μηχανήματος...

ας πούμε ότι είνα έτσι και προφανώς έχει και κάποιο άδικο ΚΑΙ ο Ταραμάς. Η δική μου απορία είναι άλλη. Είναι δυνατόν να μη μπορεί κάποιος υπεύθυνος να του τα πει αυτά έτσι απλά μετά από τόσες άκαρπες επικοινωνίες? Μπορεί όντως το εσοπ να σκίστηκε πχ (όπως παρουσιάζεται) αλλά είναι απαράδεκτο έτσι κι αλλιώς (ασχέτως των ημ/νιών κλπ) να μην υπάρχει σαφής απάντηση και να λένε πχ στα καταθέσαμε και να μην το έκαναν. Γιατί ο κος Ψαρουδάκης δεν αναφέρεται καθόλου σε όλα αυτά τα τραγελαφικά, παρά μόνο στα περί διαδικασιών της αντιπροσωπίας.

Αρχική απάντηση από Voudas

ας πούμε ότι είνα έτσι και προφανώς έχει και κάποιο άδικο ΚΑΙ ο Ταραμάς. Η δική μου απορία είναι άλλη. Είναι δυνατόν να μη μπορεί κάποιος υπεύθυνος να του τα πει αυτά έτσι απλά μετά από τόσες άκαρπες επικοινωνίες? Μπορεί όντως το εσοπ να σκίστηκε πχ (όπως παρουσιάζεται) αλλά είναι απαράδεκτο έτσι κι αλλιώς (ασχέτως των ημ/νιών κλπ) να μην υπάρχει σαφής απάντηση και να λένε πχ στα καταθέσαμε και να μην το έκαναν. Γιατί ο κος Ψαρουδάκης δεν αναφέρεται καθόλου σε όλα αυτά τα τραγελαφικά, παρά μόνο στα περί διαδικασιών της αντιπροσωπίας.

Αυτό που λες ειναι σωστό και ειναι απαράδεκτο να μην υπάρχει σωστή ενημέρωση στον πελάτη.

Αρχική απάντηση από Voudas

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΙΛΗΣΕΣ? ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?

Οταν σε κουράζουν περισσότερο απο μήνα , λες καλύτερα λιγότερα λεφτα παρα να καθομαι να μαλώνω και δεν θα έβγαζα τπτ .. Την επομενη φορα αν γίνει κατι παρομοιο θα λάβω τα μέτρα μου,

Μια μητρικη που είχα πάρει ήταν DOA με το που την παρέλαβα δοκιμάζω δεν δουλευε πέρνω αμέσως τηλέφωνο και new μητρικη έλαβα μετα απο 3 εβδομάδες....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.