Jump to content



e-shop : ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?


taramas

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ο λόγος που ανοίγω αυτό το threat είναι οτι έχει δημιουργηθεί μια ανευ προηγουμένου δυσάρεστη κατάσταση με το εν λόγω κατάστημα και εξηγούμαι :

Συνεργάζομαι αρκετό καιρό με το συγκεκριμένο κατάστημα με καλή κίνηση και μέχρι πρότεινος πολύ καλή εξυπηρέτηση, μέχρι που .... εν συντομία .....

αγόρασα ενα laptop Hewlett Packard και εδωσα 1200 ευρώ και κάτι ψιλά, με το καλημέρα το μηχάνημα αρνήθηκε να μπουτάρει και το πρώτο που σκέφτηκα ήταν να επικοινωνήσω και να γίνει αποστολή για rma καθώς η πρώτη σκέψη ήταν ελαττωματικό mobo αρα σοβαρό πρόβλημα. Εκεί ακριβώς αρχίζει ο γολγοθάς, το μηχάνημα έφυγε πίσω την ίδια μέρα με courier και εξοδα δικά μου, παρελήφθει την επομένη απο το eshop και παρά τις παρακλήσεις μου δεν αντικαταστάθηκε άμεσα αλλά (όπως μου είπαν) θα το έστελναν στον προμηθευτή τους (υποθέτω infoquest) για αντικατάσταση και με διαβεβαίωσαν οτι θα είχα το νέο στα χέρια μου το αργότερο σε 4 μέρες. Πέρασαν οι 4 μέρες και άρχισαν τα τηλέφωνα, παρακολουθήστε την ιστορία σε τίτλους :

5η μέρα : έρχεται το φορτηγάκι της quest το απόγευμα, το στέλνουμε αμέσως και το έχετε αύριο.

7η μέρα : δεν υπάρχει το ίδιο οπότε θα σας στείλουμε τα χρήματά σας.

10η μέρα : απο την ημέρα που το παραγγείλατε μέχρι που το στείλαμε στην αντιπροσωπεία πέρασαν πάνω απο 30 μέρες και η αντιπροσωπεία δεν κάνει πίστωση τα χρήματα οπότε θα αντικατασταθεί το μηχάνημα και μάλιστα με ενα που έχει και μεγαλύτερο δίσκο, θα το έχετε σε 2 μέρες.

14η μέρα : εκανε λάθος ο αποθηκάριος, δεν ήρθε το νέο μηχάνημα αλλά θα πάρετε τα χρήματά σας.

17η μέρα : η κατάθεση των χρημάτων σας έχει γίνει θα τα δείτε στον λογαριασμό σας μετά τις 2 το μεσημέρι.

19η μέρα : μήπως επειδή η υπεύθυνη του λογιστηρίου λείπει 2 μέρες δεν έχει γίνει η κατάθεση, η ίδια όμως μίλαγε στην άλλη γραμμή όλη την ημέρα και δεν μπορούμε να σας την δώσουμε στο τηλέφωνο.

Για να μην σας κουράζω, έδωσα το τηλέφωνό μου (που το είχαν ούτως η άλλως) σε 8 διαφορετικούς υπαλλήλους για να με πάρουν πίσω : οι προιστάμενοι των λογιστήριο - διακίνηση - service αλλά δεν με πήρε κανείς, με παρέπεμψαν να κοιτάξω τον λογαριασμό μου 3 φορές αλλά τα χρήματα ήταν μάλλον αόρατα.

Τέτοια κοροιδία ειλικρινά πρώτη φορά αντιμετωπίζω, συζητώντας με κάποιον συνάδελφο του επαγγέλματος μου είπε οτι η εταιρεία αυτή πάει για κλείσιμο, δεν παίρνω θέση γιατί δεν το γνωρίζω, όμως τα γεγονότα μυρίζουν.

Οποιος νομίζει οτι γνωρίζει κάτι που δεν το ξέρω εγώ καλοδεχούμενα τα σχόλια μια ου βλέπω οτι είναι και διαφημιζόμενη η επιχείρηση.

Οσο για μένα....τα εισιτήρια κοστίζουν 200 ευρώ, μπαίνω μέσα και την πληρώνει όποιος βρεθεί μπροστά μου.

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Να πηγαίνει για κλείσιμο λίγο δύσκολο .Αν δεν είσαι κοντά να πιέσεις γενικώς πάντα θα έχεις απώλειες.Γιατί δε ζήτησες να μιλήσεις με έναν και μόνο άνθρωπο. Ζήτα τον υπεύθυνο από την πρώτη στιγμή και επισήμανέ του ότι έχει την ευθύνη

Αρχική απάντηση από schumifer [Σήμερα, στις 22:09]

Να πηγαίνει για κλείσιμο λίγο δύσκολο .Αν δεν είσαι κοντά να πιέσεις γενικώς πάντα θα έχεις απώλειες.Γιατί δε ζήτησες να μιλήσεις με έναν και μόνο άνθρωπο. Ζήτα τον υπεύθυνο από την πρώτη στιγμή και επισήμανέ του ότι έχει την ευθύνη

Εξαρτάται τι ενοείς "υπεύθυνο", εχω μαζέψει 4 ονόματα υπευθύνων απο τους οποίους κανείς δεν με πήρε πίσω όπως ανέφερα, όσο για διευθυντή φαίνεται οτι δεν έχουν ή τον κρύβουν επιμελώς γιατί ζήτησα επίμονα να μιλήσω αλλά στάθηκε αδύνατον.

Οσο για την απόσταση εν μέρει έχεις δίκηο, όπως είπα όμως είναι μόνο 45 λεπτά και 200 ευρώ, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα το κάνω δυστυχώς. Για το κλείσιμο τόνισα οτι δεν το ασπάζομαι γιατί δεν το γνωρίζω, είναι άποψη άλλου, όμως τα γεγονότα μυρίζουν γιατί δεν πρόκειται για έναν υπάλληλο αλλά για πάνω απο 8 άτομα που έχω μιλήσει μαζί τους και κάτι ακόμη, γνωρίζουν οτι έχω παραγγελία αυτή τη στιγμή αρκετών χιλιάδων ευρώ και την κρατάω λόγω αυτής της ιστορίας, πές μου λοιπόν ποιά είναι η λογική όλης αυτής της κατάστασης? εγώ στην θέση τους θα είχα εξυπηρετήσει τον πελάτη αμέσως με οποιονδήποτε τρόπο και ο πρώτος τρόπος (που τον πρότεινα κι εγώ) θα ήταν να του στείλω ενα μηχάνημα αμέσως και αν υπάρχει διαφορά τιμής να κανονιστεί άμεσα, προς τι όλη αυτή η κοροιδία?

Εχεις δικιο η περιπτωση σου ειναι λιγο περιεργη,βασικα με τα χρηματα τι εχει γινει,καλο θα ηταν να παρεις εσυ ενα τηλεφωνο και να μιλησεις με τον υπευθυνο,πιστευω οτι δεν προκειται να χασεις τα χρηματα σου με τιποτα.

Επειδη και γω ειμαι τακτικος πελατης του e-shop,πολλες φορες που εκανα rma και σε ακριβα προιοντα ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα,εκτος οτι περιμενω παντα καποιο 20αημερο,θα χω κανει και 10 φορες rma,επισης μια φορα που ειχα παραγγειλει κατι ψυκτρες για μνημες ειχαν ερθει ανοικτες με αποτελεσμα να λειπει η μια,πηρα τηλεφωνο και μου ζητησαν να στειλω πισω τις ψυκτρες,αυτο φυσικα δεν γινοταν(ειχα καταστρεψει το κουτι) και παρολα αυτα μου στειλαν καινουργιο ανευ χρεωσεως.

Γενικα μονο καλα λογια εχω να πω για το συγκεκριμενο καταστημα,πιστευω και η περιπτωση σου θα λυθει απλα ειναι θεμα χρονου.

Πωπωπω πικρα...............

παντως το εχω σκεφτει κι εγω αυτο... Εχω εναν διακαη ποθο να παω στο ΙΤΕ στην κρητη για το ιδιο πραγμα αλλα ψαχνω συμπαρασταση... Αμα θελεις να ανταλλαξουμε προορισμους μιας κι εσυ εισαι πιο κοντα στην Κρητη κι εγω ειμαι Αθηνα να το κανονισουμε...

Σοβαρα τωρα, ξεσκισε τους στα τηλεφωνα.. Στην χειροτερι βαλε δικηγορο (κανα γνωστο κατα προτιμηση) να τους παρει τηλ εκ μερους σου... Μην τους αφησεις ησυχους στιγμη..

Φίλοι,

τα πράγματα είναι πολύ απλά,

είμαι επαγγελματίας και ο λόγος που αγοράζω απο το eshop ή όποιο άλλο κατάστημα αποφεύγοντας όσο μπορώ τις αντιπροσωπείες πληρώνοντας κάτι παραπάνω εις γνώσιν μου είναι απλός "κουράστηκα τόσα χρόνια να μιλώ με τον Χ απρόσωπο καραγκιόζη που θα ενημερώσει τον επόμενο και ο άλλος τον επόμενο κλπ" προτιμώ λοιπόν να αγοράσω έστω ποιό ακριβά απο κάπου που μου απαντάνε και άμεσα όποια και να είναι η απάντηση, γιατί στο τέλος τέλος τα 10 ή 20 ευρώ παραπάνω που κέρδιζα τα πλήρωνα σε τηλέφωνα και χάπια. Ακόμη όμως και οι γνωστές αντιπροσωπείες μου δίνουν μια απάντηση έστω κι αν δεν είναι η καλύτερη, ποτέ δεν έχω φτάσει στο σημείο να παίρνω κάθε μέρα και διαφορετική απάντηση για το ίδιο θέμα.

Και να το πούμε και ξεκάθαρα όταν προσπαθείς να μιλήσεις με τον διευθυντή επι 10 μέρες και πάνω απο 40 τηλέφωνα και είτε λείπει, μιλάει, κλάνει με το συμπάθιο και στο τέλος σου λένε οτι μόνο με πολύ σοβαρά θέματα απασχολούν τον διευθυντή τότε ή αυτοί το διαλύσανε το μαγαζάκι ή εγώ δεν ξέρω τι λέω ;)

Το γεγονός όμως παραμένει ένα, πλήρωσα και μηχάνημα δεν έχω, ούτε λεφτά έχω, ούτε υπεύθυνος υπάρχει, όσο για το αν τους αφήσω ούτε για αστείο, απο αύριο θα τους γνωρίσει όλη η Ελλάδα, ο δικηγόρος μου και το πρακτορείο που θα βγάλω το εισιτήριο.

Εγώ θα έλεγα να τους το γνωστοποιήσεις ότι εκθέτεις το θέμα σε Forum μπάς και ταρακουνηθούν...

Xαλασε κ το e-shop?Τι να πω....

Μακαρι να βρεις ακρη βρε Ταραμα...μη χαριζεις τπτ.

Εγώ έχω κάνει πάνω από 20 συναλλαγές με το εν λόγω κατάστημα και δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα.

Ε, αν χάλασε και το eshop, είμαστε για κλάματα... :bye: :bye: :bye:

Εγώ παραγγέλνω από τα παιδιά εδώ και 4 χρόνια και αρκετά RMA έχω στείλει και όλα ήταν ΟΚ κανένα πρόβλημα... Να φανταστείτε παρέγγειλα μητρική, cpu και κάτι ψιλολόγια (140 συνολικά) την Τρίτη στις 19.30μμ, έγινε η αποστολή τους στς 20.22μμ, και τα είχα στα χέρια μου, στην Θεσσαλονίκη με Courier, την Τετάρτη στις 10.30πμ.... Δηλαδή εξηπηρέτηση μέσα σε λιγότερο από 24ώρες με +6 λόγο ότι ήταν υπέρβαρα για επαρχεία...

Το θέμα κοινοποιήθηκε στο E-shop σε τρεις διαφορετικούς email λογαριασμούς, και ζήτησα την άποψη τους για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει :)

Πάντα υπάρχει και η λύση του ΙΝΚΑ...

http://62.192.64.71/default.asp?cid=34

Και εγώ είμαι πελάτης του e-shop και μου κάνει εντύπωση αφού μέχρι τώρα έχω μείνει ευχαριστημένος.

Αλλά αφού σου κάνανε στραβή μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί.

Καλή τύχη φίλε μου.

Αρχική απάντηση από DJD [Σήμερα, στις 07:45]

Το θέμα κοινοποιήθηκε στο E-shop σε τρεις διαφορετικούς email λογαριασμούς, και ζήτησα την άποψη τους για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει :)

Πολύ καλή κίνηση θα ευαισθητοποιηθούν είμαι σίγουρος

Πάντως και έγω αυτές τις μέρες είχα ένα "πρόβλημα" με το e-shop.

Έγινε παραγγελία με πιστωτική κάρτα και μου ζητήσανε να στείλω φωτοτυπία ταυτότητας και της κάρτας (πράγμα που θεωρω απάράδεκτο γιατι εισάγεις έναν επιπλέον κίνδυνό στο σύστημα)

Τέλος πάντων...

Αφου στέλνω το Fax sto 211 ....... και παίρνω αποδεικτικό παραλαβής από το δικό μου fax, διαπιστώνω την έπόμενη μέρα ότι η παραγγελία έχει κολλήσει.

Αφού επικοινωνώ στην συνέχεια μαζί τους μου λένε ότι ποτέ δεν λάβαν το συγκεκριμένο φαξ.

Να μην τα πολυλογώ ....μετά απο παράπονα για τρύπες ασφαλείας κτλπ με πληροφορούν οτί αυτή η γραμμή του fax δεν δουλευει και πολύ καλά και το στελνω σε άλλον αριθμό 210....

Τελικά η παραγγελία έφτασε σπίτι μου 3 μέρες μετά (όχι ασχήμα το ομολογώ) αλλά η όλη εμπειρία δεν ήταν και ότι καλίτερο από πλευράς ασφαλείας

Συμφωνώ με όλους, αν δείτε άλλα post δικά μου προτείνω ανεπιφύλακτα το κατάστημα αυτό αφού όσο συνεργάζομαι μαζί τους είδα άψογη συμπεριφορά, βέβαια μέχρι τώρα δεν είχα καμμία περίπτωση rma παρα μόνο μια νέον την οποία παρέλαβα καμένη αλλά δεν την έστειλα για αντικατάσταση γιατί περισσότερα ήταν τα μεταφορικά απο την αξία της, έτσι λοιπόν δεν είχα μέχρι τώρα εμπειρία απο rma στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Οπως ανέφερα και πρίν είδα εξυπηρέτηση και προτίμησα να αγοράζω ακριβότερα (λιανική αντί χονδρικής) απο το eshop παρά απο τις αντιπροσωπείες γιατί η υγεία είναι ανεκτίμητη και εχω χάσει αρκετή απο δαύτην μέχρι τώρα, όμως η συμπεριφορά των τελευταίων 25 ημερών είναι απλά εκτός λογικής, ακόμη και τώρα αυτή τη στιγμή που γράφω περιμένω να με πάρει κάποιος απο τους 4 υπεύθυνους και τους 8 υπαλλήλους που έχω μιλήσει και δεν με παίρνει κανείς να μου πεί άλλη μια ιστορία για αγρίους και έχω και εκκρεμή παραγγελία την οποία θα ακυρώσω σήμερα όπως και τις υπόλοιπες, όταν δημιουργούν τέτοιο πρόβλημα σε μια τέτοια περίπτωση φαντάζομαι τι μπορεί να αντιμετωπίσω δίνοντας τους τις παραγγελίες που έχω μπροστά μου περίπου 135 κομμάτια απο mobo μέχρι εκτυπωτές, αλλίμονο θα καταντήσω να με κυνηγάνε οι πελάτες μου.

Λυπάμαι αλλά στην αρχή ήταν έκλπληξη, τώρα είναι οργή, μία μόνο απορία έχω... αν υπάρχει διευθυντής που είναι? κρύβεται ή δεν τον ενδιαφέρουν οι πελάτες του?

Ένας λόγος που δεν αγοράζω ποτε απο Online καταστήματα είναι αυτός ότι μπορείς να μπλέξεις με ελλατωματικά προιόντα ανοικτές συσκευασίες κτλπ ειδικά αν μένεις μακριά σε υπολογίζουν λιγότερο. Οχι όμως ότι και αν πας αυτοπροσώπως δε θα έχεις πρόβλημά (βλέπε περιπτώσεις Πλαίσιο).

Γενικά προτιμώ να αγοράζω απο μικρά μαγαζια τα οποία εμπιστεύομαι και με προσέχουν αρκεί βεβαιά να ξέρω τι θέλω

Καλά ξεμπερδέματα και μη ξεχνάς υπάρχει και ο ΙΝΚΑ

Εγω οπως είπα και σε ένα παλιότερο θέμα είχα προβλήματα με το e-shop και κοντέψατε να με "φάτε" .. .

Ακόμα δεν εχω βρεί κάποιο σωστο επαγγελματία.....

Αρχική απάντηση από DJD [Σήμερα, στις 07:45]

Το θέμα κοινοποιήθηκε στο E-shop σε τρεις διαφορετικούς email λογαριασμούς, και ζήτησα την άποψη τους για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει :)

Ενδιαφέρον θα είναι να δούμε ποιός θα απαντήσει (αν απαντήσει) και ποια θα είναι η απάντηση, ενημερωτικά αναφέρω οτι πρίν 1 ώρα κάλεσα εγώ την υπεύθυνη του λογιστηρίου (αυτή τη φορά σήκωσε το τηλέφωνο η ίδια) και μου είπε οτι έκανε σήμερα το πρωί την μεταφορά των χρημάτων και θα τα ΄χω αύριο, ενα ερώτημα είναι : αφού υποτίθεται οτι έκαναν την μεταφορά δεν υπάρχει κανείς να σηκώσει το τηλέφωνο και να πάρει τον πελάτη να του πεί ξέρεις ρε φίλε την κάναμε την μεταφορά και αύριο θα τα έχεις, και ένα άλλο ερώτημα είναι : ταλαιπωρήθηκα τόσες μέρες, πλήρωσα συνολικά 1275 ευρώ και ΘΑ έχω αύριο 1198 :D τον λογαριασμό του τηλεφώνου τον αφήνω απέξω.

Αγαπητοί κύριοι και κυρίες, κα Δρακάκη, κ. Ψαρουδάκη, κ.Γκιούλη, κρίμα, μένει να δούμε αν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να μας απαντήσει.

εμενα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ολοι εχετε αγορασει απο το eshop και εχετε μεινει ευχαριστημενοι. Δηλαδη αν μια φορα κατι δεν παει καλα 8α πρεπει να τους σταυρωσουμε? Δεν την καταλαβαινω αυτη τη λογικη. Ολα πρεπει να ειναι τελεια?

Αρχική απάντηση από unseen

Ολα πρεπει να ειναι τελεια?

Όχι και δεν γίνεται να είναι. Αλλά εδώ δεν μιλάμε για ένα απλό rma που άργησε ή για παραγγελία που δεν ήρθε στην ώρα της. Εδώ φαίνοται ότι "παίζουν" με τα λεφτά του ταραμά εδώ και δύο εβδομάδες. Ή τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ. Και δεν είναι λίγα λεφτά τα 1200ευρώ.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.