Stelios F. Δεκέμβριος 4, 2016 #1461 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2016 Όχι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximvs Δεκέμβριος 4, 2016 #1462 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2016 1 hour ago, wargasm said: Παιδιά πιστεύετε πως αξίζει ή μετάβαση από την g27 στην t500rs με τα πετάλια της μαζί? Με κόστος 250€??? Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk φυσικα!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Δεκέμβριος 5, 2016 #1463 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Όχι x2 Έχω 2 φίλους που γύρισαν από t500 σε g27 γιατί ποτέ δε μπόρεσαν να συνηθίσουν το dampened feeling του ιμάντα της t500. Ο ένας είναι ο @sosna και ο άλλος δε μπαίνει στο φόρουμ. @wargasm δοκίμασέ την πριν την πάρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Μπορεί να σε ξενίσει πολύ η αίσθηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Δεκέμβριος 5, 2016 #1464 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Δεν έχω ιδέα που μπορώ να τη δοκιμασω. Dampened εννοείς "θολό" ???Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Δεκέμβριος 5, 2016 #1465 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 19 minutes ago, akis_z80 said: Όχι x2 Έχω 2 φίλους που γύρισαν από t500 σε g27 γιατί ποτέ δε μπόρεσαν να συνηθίσουν το dampened feeling του ιμάντα της t500. Ο ένας είναι ο @sosna και ο άλλος δε μπαίνει στο φόρουμ. @wargasm δοκίμασέ την πριν την πάρεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Μπορεί να σε ξενίσει πολύ η αίσθηση. Dampened, like the real thing εννοείς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximvs Δεκέμβριος 5, 2016 #1466 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Κατά αρχήν ο ιμάντας της T500 διαβάζει πολύ καλύτερα από την G27..Εγώ όταν την άλλαξα χρειάστηκε να προσαρμοστω στις παραπάνω πληροφορίες και στη όντως διαφορετική αίσθηση της...αλλά πίσω δεν πας με τίποτα νομίζω..Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Δεκέμβριος 5, 2016 #1467 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 46 minutes ago, Stelios F. said: Dampened, like the real thing εννοείς Ναι φαντάσου να παίζεις με 50% εγγενές damper και να μη μπορείς να το μειώσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Δεκέμβριος 5, 2016 #1468 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 32 minutes ago, akis_z80 said: Ναι φαντάσου να παίζεις με 50% εγγενές damper και να μη μπορείς να το μειώσεις. 50? αλλαζω γνωμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Δεκέμβριος 5, 2016 #1469 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 50? αλλαζω γνωμηΣτέλιο τα πμ σου.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Δεκέμβριος 5, 2016 #1470 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Δηλαδή αν βάλω damper 50 στη ρύθμιση στη g27 θα καταλάβω τι παίζει??? Δηλαδή λέτε δεν αξίζει... Κρίμα και έλεγα να κάνω ένα easy upgrade... :/Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Δεκέμβριος 5, 2016 #1471 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Γιώργο πρέπει να δοκιμάσεις. Αποκλείεται η G27 με damping στο 50% να εξομοιώνει την Τ500. Δεν θα την έπαιρνε κανείς Για την Τ300 διαβάζω ότι είναι καλύτερη χωρίς να έχει το κουσούρι του ιμάντα. Μάλλον πρέπει να διαβάσεις κάνα συγκριτικό.Κάπου είδα ένα πολύ ωραίο κανάλι στο YouTube. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Δεκέμβριος 5, 2016 #1472 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Κοίτα στο inside sim racing.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Δεκέμβριος 5, 2016 #1473 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Ρώτα τον Sosna καλύτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Δεκέμβριος 5, 2016 #1474 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 5, 2016 Ναι βρε δε λέω ότι θα είναι ίδια ή t500, απλά να δω τι είναι το damper. Πάντως όπου έχω ψάξει παντού βλέπω να βγάζουν καλύτερη τη t500, θα βάλω λινκ αργότερα.Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Δεκέμβριος 6, 2016 #1475 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 (edited) Έχεις πμ. Όσο για το ποιοί βγάζουν καλύτερη τη t500 ας πούμε ευγενικά οτι αν είσαι sim driver κ δεν προσπαθείς για το μαξ ε δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα συμπέρασμα.Στο initial force point feeling η g27 απέχει παρασάγγας κ έχει αποδειχθεί με νούμερα βλέπε min force. To brushless motor που έχουν tx/t300 λένε οτι ''διόρθωσε'' αυτό το θέμα. Επίσης ξέχασα να αναφέρω οτι με τον ιμάντα χάνεται αυτή η raw αίσθηση που δίνουν τα γραναζάκια της g27 πραγμα που εμένα με χάλασε αρκετά. On 12/5/2016 at 0:16 PM, Maximvs said: Κατά αρχήν ο ιμάντας της T500 διαβάζει πολύ καλύτερα από την G27..Εγώ όταν την άλλαξα χρειάστηκε να προσαρμοστω στις παραπάνω πληροφορίες και στη όντως διαφορετική αίσθηση της...αλλά πίσω δεν πας με τίποτα νομίζω.. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk μωρέ πας μια χαρά... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 6, 2016 από sosna Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Δεκέμβριος 6, 2016 #1476 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 Έχεις πμ. Όσο για το ποιοί βγάζουν καλύτερη τη t500 ας πούμε ευγενικά οτι αν είσαι sim driver κ δεν προσπαθείς για το μαξ ε δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα συμπέρασμα.Στο initial force point feeling η g27 απέχει παρασάγγας κ έχει αποδειχθεί με νούμερα βλέπε min force. To brushless motor που έχουν tx/t300 λένε οτι ''διόρθωσε'' αυτό το θέμα. Επίσης ξέχασα να αναφέρω οτι με τον ιμάντα χάνεται αυτή η raw αίσθηση που δίνουν τα γραναζάκια της g27 πραγμα που εμένα με χάλασε αρκετά. μωρέ πας μια χαρά...[emoji6]Εγώ πάντως δεν δεν κατάλαβα. Ποιά είναι καλύτερη?Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Δεκέμβριος 6, 2016 #1477 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 Παιδιά ούτε με σφαίρες, έχω δοκιμάσει και τις δύο. Είχα (και έχω ακόμη) την DFGT. Πολύ τίμιο τιμόνι, κακά πετάλια, για την τιμή της super. Την χρησιμοποίησα κάποιους μήνες, την ξέρω καλά. Μετά μου έδωσε φίλος την G27 γιατί είχε σταματήσει να παίζει. Ένα κλικ καλύτερη απ την DFGT, όχι τρελά πράγματα, αλλά ως πακέτο πολύ πιο ολοκληρωμένο. Δεν είχε το drag noise (ήχος αντίστασης καθώς γυρίζεις το τιμόνι) αλλά ως δύναμη δεν ήταν πολλή πιο πάνω, πράγμα που διαπίστωσα και απ τα review αργότερα. Πάσχει πολύ από μεγάλο deadzone, όπως έχουν πει όλοι. 15%+ άνετα την ώρα που η DFGT μου έβγαζε από 5% εως 8%. Βέβαια πετάλ και ταχύτητες καμία σχέση και γι αυτό και θεωρείται τόσο ολοκληρωμένο και σε δελεαστική τιμή. Το Τ300 που έχω τώρα (έχω Integral έκδοση που έχει 599ΧΧ rim, T3PA πετάλ, όχι τα βασικά του βασικού πακέτου) είναι αρκετά πιο πάνω σε ποιότητα αίσθησης. Έχει και αυτό τα θεματάκια του με το deadzone (10-12%) αλλά επειδή έχει αρκετά μεγαλύτερη ροπή, εξισορροπεί την κατάσταση σε σχέση με την G27 που σου έκοβε πολύ το φάσμα των δυνάμεων. Η κύρια αλλαγή στην ποιότητα FFB είναι στην ταχύτητα του μοτέρ στις αλλαγές δύναμης. Τα γρανάζια της Logitech δεν είναι άσχημα, αλλά δεν μπορούν να διαχειριστούν καλά απότομες αλλαγές σε δυνάμεις, και καταλήγει να κροταλίζει πολύ σε offroad ή σε curbs, αν δεν το μειώσεις. Ο ιμάντας είναι χλίδα, περνάς απ το curb και είναι πεπεισμένος οτι ένιωσες λάστιχο να περνάει πάνω από οδοντωτή επιφάνεια (αν είναι τέτοιο το curb προφανώς), η απόδοση είναι πολύ πιο πιστή και ομαλή. Βέβαια αυτό αντικατοπτρίζεται και στην τιμή. Τα πετάλ είναι εφάμιλλα με του G27, δεν είμαι σίγουρος ποια προτιμώ, δεν μπορούν να αποτελέσουν κριτήριο επιλογής, τουλάχιστον όχι με το πακέτο integral. Στην τιμή της πάντως η G27 είναι άπαιχτη. Το όλο θέμα είναι η ποιότητα του FFB και εννοείται και η δύναμη. Εκεί κερδίζει ξεκάθαρα η T300. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, το θέμα είναι ο λόγος τιμής/απόδοσης. Αν δεν τα έχεις, τότε πας Logitech. Και να θυμάσαι οτι δεν θα οδηγήσεις ξαφνικά πιο γρήγορα και σωστά. Ναι θα βοηθήσει σε αρκετά θέματα, αλλά δε θα σε κάνει αυτομάτως πιο γρήγορο ένα πολύ καλό τιμόνι, αν αυτό περνά απ το μυαλό σου. Είναι θέμα immersion κυρίως. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Δεκέμβριος 6, 2016 #1478 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 Παιδιά ξέρει κανείς που μπορώ να δοκιμασω αυτό το τιμόνι???Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Δεκέμβριος 6, 2016 #1479 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 @gchristod 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Δεκέμβριος 6, 2016 #1480 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 6, 2016 Παρών! Εγώ έκανα τη μετάβαση από g27 σε TX leather edition και είμαι σούπερ ευχαριστημένος, μετά τη logi το deadzone της ΤΧ μου φαίνεται ανύπαρκτο. Επίσης η αίσθηση του ffb μου φαίνεται πιο κοντά σε πραγματικό τιμόνι αλλά γι'αυτό ίσως φταίει ότι είμαι noobας. Πάντως μόνο το γεγονός ότι δεν έχω πια αυτό το κροτάλισμα της g27 στη ζωή μου μου φτάνει Ο @sosna δεν γυρίζει πίσω αλλά έρχεται προς τα μπρος με την όπισθεν Γιώργο θα έχεις πμ (σε λίγο) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now