digitaltiger Σεπτέμβριος 24, 2015 #561 Σεπτέμβριος 24, 2015 Ευχαριστω για το promo code! Κλασσική παγιδουλα το auto renewal οπως και στο audible.
djkostas Οκτώβριος 3, 2015 #564 Οκτώβριος 3, 2015 (edited) Απ ότι βλέπω (εδώ) η T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition θα περιέχει την Τ3ΡΑ πεταλιέρα. Αρκετά καλή/συμφέρουσα επιλογή για κάποιον που παίρνει το πρώτο wheel ή αναβαθμίζει από DFGT. Προσωπικά, μιας και τα ~1300 για DD είναι εκτός πραγματικότητας για μένα, γλυκοκοιτάζω επικίνδυνα την T300 Ferrari GTE. Υπάρχει κανένας που να μπορεί να με πείσει να μην την τιμήσω στο τέλος του μήνα? Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 3, 2015 από djkostas
geovas77 Οκτώβριος 3, 2015 #566 Οκτώβριος 3, 2015 Νομίζω κανείς την καλύτερη δυνατή επιλογή την συγκεκριμένη στιγμή Κώστα, ότι καλύτερο σε σχέση απόδοσης τιμής και σίγουρα θα ήταν και η δική μου επιλογή εάν δεν είχα κάνει ήδη τη δική μου αναβάθμιση. 1
Aris Teidis Οκτώβριος 3, 2015 #567 Οκτώβριος 3, 2015 Απ ότι βλέπω (εδώ) η T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition θα περιέχει την Τ3ΡΑ πεταλιέρα. Αρκετά καλή/συμφέρουσα επιλογή για κάποιον που παίρνει το πρώτο wheel ή αναβαθμίζει από DFGT. Προσωπικά, μιας και τα ~1300 για DD είναι εκτός πραγματικότητας για μένα, γλυκοκοιτάζω επικίνδυνα την T300 Ferrari GTE. Υπάρχει κανένας που να μπορεί να με πείσει να μην την τιμήσω στο τέλος του μήνα? Προχώρα και με τις ευλογίες μου, best buy, βοήθειά μας! 1
akis_z80 Οκτώβριος 3, 2015 #568 Οκτώβριος 3, 2015 Απ ότι βλέπω (εδώ) η T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition θα περιέχει την Τ3ΡΑ πεταλιέρα. Αρκετά καλή/συμφέρουσα επιλογή για κάποιον που παίρνει το πρώτο wheel ή αναβαθμίζει από DFGT. Προσωπικά, μιας και τα ~1300 για DD είναι εκτός πραγματικότητας για μένα, γλυκοκοιτάζω επικίνδυνα την T300 Ferrari GTE. Υπάρχει κανένας που να μπορεί να με πείσει να μην την τιμήσω στο τέλος του μήνα? Θα σου πρότεινα πριν την τιμήσεις να δοκιμάσεις έστω και για 10 λεπτά κάποιαΤΜ μεταξύ των tx, t300, t500 για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως. Έχουν πολύ διαφορετική αίσθηση (smooth & dampened) σε σχέση με τις Logitech. Σε κάποιους αρέσει, σε άλλους όχι! 1
wolves Οκτώβριος 3, 2015 #569 Οκτώβριος 3, 2015 n00bαδες... πεταξτε τα τιμονια σας SC RACER: The small controller for racing games 1
djkostas Οκτώβριος 3, 2015 #570 Οκτώβριος 3, 2015 Έχουν πολύ διαφορετική αίσθηση (smooth & dampened) σε σχέση με τις Logitech. Σε κάποιους αρέσει, σε άλλους όχι! Ναι έχεις δίκιο, το είχα ξεχάσει αυτό. Δυστυχώς δεν γνωρίζω κανέναν που να έχει ΤΜ. Από την άλλη όμως, αν εξαιρέσουμε τις DD, όλες οι high end με ιμάντα είναι, οπότε και να μην μου αρέσει στην αρχή, ή θα την συνηθίσω ή θα γυρίσω στην DFGT. (G25/27 απορρίπτονται λόγω αρχής )
djkostas Οκτώβριος 8, 2015 #571 Οκτώβριος 8, 2015 Μιας και έπεσε η παραγγελία για την Τ300 καιρός να φτιάξουμε και κανένα rig της προκοπής. Πως σας φαίνεται αυτό, με κύριο υλικό μεταλλικό σωλήνα 40x40.
Isidorosis Οκτώβριος 8, 2015 #572 Οκτώβριος 8, 2015 Στα κόκκινα θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις σωλήνες με πλάτος 2 εκατοστά νομίζω θα φαίνονται πιο όμορφοι από τους τετράγωνους και δεν βιδώνεις και από τις 2 πλευρές τους για να θες τα παραπάνω εκατοστά (έφτιαξα πρόσφατα την βάση του γραφείου μου με 2χ4χ0.2 σωλήνες και δεν νομίζω οτι υπάρχει περίπτωση να λυγίσουν ακόμα και αν τους έβαζες και για το κάθισμα) επίσης για τους πράσινους έχεις σκεφτεί να βάλεις ράγες; έχω δει πολλούς να τις έχουν για βάση στο τιμόνι και πετάλια κάτι τέτοιο: http://www.chaskos.gr/index.php/proionta/ydreysh-apoxeteysh/sthrixi/rages-galvanismenes/rages-galvanismenes-tyco-uni-1-detail υπάρχουν σε διάφορες διαστάσεις.. αλλά δεν έχω ιδέα αν τις βρίσκεις εύκολα 1
djkostas Οκτώβριος 8, 2015 #573 Οκτώβριος 8, 2015 Εννοείς στρογγυλούς σωλήνες?Αν ναι, εκτός του ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολη η σύνδεση τους, φοβάμαι πως θα επηρεάσουν και τη συνολική ακαμψία!Επίσης όπου υπάρχει επαφή θα περάσουν και βίδες.Οι 2 σωλήνες που στηρίζεται το κάθισμα και η μία του τιμονιού θα ασφαλίζονται με σφιγγτήρες ώστε να μπορούν να μετακινηθούν. Για αρχή τουλάχιστον και αν καταλήξουν κάπου μόνιμα ίσως περάσουν και βίδες.
Isidorosis Οκτώβριος 8, 2015 #574 Οκτώβριος 8, 2015 (edited) τετράγωνους ορθογώνιους εννοώ, όσο για το 2ο που λες με τους σφιγκτήρες.. για αυτό σου πρότεινα τις ράγεςπάρε για παράδειγμα αυτό το βίντεο.. στο 0.29 φαίνεται ότι έχει βιδωμένο το τιμόνι πάνω στον σωλήνα αλλά δεν έχει ανοίξει τρύπες.. απλά έχει περάσει συρταρωτά 2 'παξιμάδια' και απλά όταν θες να το κουνήσεις τα χαλαρώνεις μισή στροφή προσπαθώ να βρω φωτογραφίες τόση ώρα και δεν βγαίνει κάτι... εδιτ: κάτι τέτοιο Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2015 από Isidorosis
djkostas Οκτώβριος 8, 2015 #575 Οκτώβριος 8, 2015 Αα τώρα κατάλαβα! Το έγραψες και πιο πάνω (2χ4) αλλά που να το δει ο στραβός. Να πω την αλήθεια μου αρέσει περισσότερο το 40χ40. Νομίζω πως θα είναι πιο εύκολες οι οποίες αλλαγές και μεταποιήσεις. Σχετικά με αυτό με τις ράγες που λες, τσέκαρε και το 8020 προφίλ. Κορυφαίο υλικό και θα έκανε το rig 100% παραμετροποιήσιμο αλλά δυστυχώς πανάκριβο. Η σωλήνα που στηρίζεται το τιμόνι στην εικόνα είναι 4χ6 για να μπορώ να ρυθμίσω λίγο και την γωνία του, μάλλον έπρεπε να το είχα αναφέρει. Μπορεί να αλλάξει και σε 2χ6 ή 2χ8, θα το δω στο κκατάστημα αυτό. 1
djkostas Οκτώβριος 9, 2015 #576 Οκτώβριος 9, 2015 Αγοράστηκαν τα στράτζα (ναι μάθαμε επιτέλους πως λέγονται), αύριο θα αγοραστούν και οι βίδες/παξιμάδια και θα αρχίσει η συναρμολόγηση. Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια εκτίμηση μιας σωστής/άνετης υψομετρικής διαφοράς καθίσματος πεταλιών? (προσομοίωση GT/road car) Ε φανταστικέ @Aris Teidis ??
Aris Teidis Οκτώβριος 9, 2015 #577 Οκτώβριος 9, 2015 (edited) Αγοράστηκαν τα στράτζα (ναι μάθαμε επιτέλους πως λέγονται), αύριο θα αγοραστούν και οι βίδες/παξιμάδια και θα αρχίσει η συναρμολόγηση. Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια εκτίμηση μιας σωστής/άνετης υψομετρικής διαφοράς καθίσματος πεταλιών? (προσομοίωση GT/road car) Ε φανταστικέ @Aris Teidis ?? Ε, τι; Μεταλλικό κόκπιτ μου ήθελες ε; Δεν ξέρω τίποτα Μπορώ να σου δώσω τις ακριβείς μετρήσεις από το κόκπιτ μου αν θες - είμαι 1,85 - και να τις προσαρμόσεις (στο περίπου) στο ύψος σου. ΥΓ. Όταν λες GT/road car εννοείς την κανονική θέση χωρίς καθόλου κλίση; Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 9, 2015 από Aris Teidis
Aris Teidis Οκτώβριος 9, 2015 #578 Οκτώβριος 9, 2015 Από μια πρόχειρη εκτίμηση βλέπω περίπου 14cm υψομετρική διαφορά από τις ράγες της καρέκλας μέχρι το πάτωμα και περίπου 55cm από το κέντρο της στεφάνης του τιμονιού μέχρι το σημείο που πατάς το πετάλι του γκαζιού. Ελπίζω να βοήθησα. 1
wolves Οκτώβριος 14, 2015 #579 Οκτώβριος 14, 2015 AussieStig from RaceDepartment.com tries Full-Sized Sim Cars At QSP Products In The Netherlands.Hardware is a real Subaru ex-Rally car and Fanatec clubsport sim racing equipment.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now