Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Είχα την χαρά (τύχη) να δοκιμάσω ένα D-BOX σύστημα χτες (αυτό το συγκεκριμένο) και είπα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου:

 

 

"Πολλά τα λεφτά Άρη" αλλά αν εξαιρέσουμε το "μικρό" αυτό εμπόδιο, θα έλεγα ότι ο motion παράγοντας είναι η τρίτη διάσταση - αν πρώτη βαφτίσουμε το simgame και δεύτερη την τιμονιέρα - που λείπει και απ' το δικό μου εξοπλισμό!

 

Το συγκεκριμένο σύστημα απαρτίζεται από δύο D-BOX actuators (2250i) συν ένα τρίτο σημείο στήριξης μπροστά, που φιλοξενούν πάνω τους ένα Versaro cockpit (το οποίο μου άφησε πολύ κακές εντυπώσεις) και ένα Thrustmaster Ferrari F1 Wheel με T500 βάση.

 

Η δοκιμή έγινε κυρίως με το Assetto Corsa (βάλαμε λίγο και το Rfactor - αλλά ένοιωσα σαν να κάναμε ένα βίαιο οπτικό downgrade οπότε βγήκε αμέσως). Η πρώτη εντύπωση που παίρνεις είναι ότι κάτι σου αποσπά τη προσοχή από την οδήγηση σαν κάποιος ενοχλητικός φαρσέρ που σου κουνάει την καρέκλα σου με σκοπό να μην σε αφήσει να χαρείς το παιχνίδι σου... :lol:

 

Σε λιγότερο από 5 λεπτά, όμως, ο εγκέφαλος προσαρμόζεται και αρχίζει να συνδυάζει τα οπτικά ερεθίσματα με τα κινητικά που λαμβάνεις από το σύστημα. Τα 2250i απ' ότι διαβάζω είναι τα μικρότερα της εταιρίας, με πολύ μικρή διαδρομή (περίπου 4cm) και στην πραγματικότητα δεν με "έπεισαν" ότι επιτάχυνα ή φρέναρα με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο αλλά μου έδωσαν μια γεύση για το τι θα μπορούσαν να με κάνουν να νιώσω τα ακριβότερα συστήματα της D_BOX!

 

Εκεί που πραγματικά το απόλαυσα ήταν στην ευθεία, με τον πιστικό τρόπο που σε κάνει να νιώθεις τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, των kerbs με αποθέωση τη στιγμή που οι τροχοί σου αγγίξουν το χορτάρι :jump:

Μέτρια έως καλή θα χαρακτήριζα και την εμπειρία του στριψίματος όπου το σύστημα παίρνει ικανές κλίσεις για να αναπαραστήσει φυγόκεντρες δυνάμεις ικανές να προσθέσουν "μεγάλα" χαμόγελα! Η χαρά του drifter :D !

 

Επίσης άκρως εντυπωσιακή ήταν και  η αίσθηση της εκκίνησης (από στάση) όπου νιώθεις με πολύ αληθοφάνεια τα εκατοντάδες άλογα του αγωνιστικού σου αυτοκινήτου που προσπαθούν να σπρώξουν με αναπηδήσεις μέσω των αναρτήσεων και των ελαστικών το αγωνιστικό σου αυτοκίνητο μακρυά από τη γραμμή εκκίνησης!

 

Μετά από μισή ώρα (+) συνεχούς οδήγησης και εξοικείωσης πάνω στο σύστημα θα έλεγα ότι "γίνεται ένα"  με το παιχνίδι και την τιμονιέρα σαν μια φυσιολογική συνέχεια των άλλων δύο. Πολλές παράμετροι βέβαια μπορούν να ρυθμιστούν στο μενού του συστήματος ώστε να κάνουν την εμπειρία αυτή ακόμα ποιο προσωπική και ταιριαστή στα γούστα του κάθε αναβάτη.

 

Πολύ θετικές λοιπόν οι εντυπώσεις μου και ναι γεγονός ότι η "κίνηση" όχι μόνο δεν εμπόδισε αλλά ενίσχυσε την οδική εμπειρία!

 

Αν θα ήθελα ένα τέτοιο σύστημα σε καθημερινή βάση στις προπονήσεις μου? ΝΑΙ :p 

Αν θα πλήρωνα κάποιες χιλιάδες € να το αποκτήσω? ΟΧΙ :hehe:  (μην ξεχνάμε ότι έρχεται και το oculus)

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

Δηλαδή με 180 + 280 + πετάλια (έστω 360€ για τα clubsport v3) έχω belt πακέτο; Τα τιμόνια με belt δεν ξεκινούσαν από 1000+ και μάλιστα από πιο άγνωστες εταιρείες και χωρίς πετάλια ή μπερδεύω κάτι; Γιατί μου φαίνεται καλή η τιμή του πακέτου.

 

EDIT: Μάλλον θα 'θελα, αυτό που λέω είναι το direct drive :p

Έγινε επεξεργασία από racer
Link to comment
Share on other sites

iRacing RealSense camera demo at the Intel Developer Forum

At the Intel Developer Forum in San Francisco, Intel chief executive Brian Krzanich showcased the RealSense camera, which can sense and digitize the environment it sees.

 

Brian Krzanicht announced that as we speak, the RealSense based head tracking technology that can be considered a successor to the Microsoft Kinect camera will be integrated into a selection of games.

 

To demonstrate the RealSense camera when used in games, a demo was set up by iRacing and VRX that was running on the upcoming 6th Generation Intel Skylake processor. When supported within a game or simulator, the RealSense camera will track the driver’s face and viewpoint. (The Camera tracks your head movements and moves your cockpit’s view with it.)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να δουλέψει σωστά αυτή η τεχνολογία θα έπρεπε να μετακινείται και η οθόνη μαζί με το πρόσωπο, τότε όμως θα ήταν κάτι σαν το OCULUS RIFT, αν όχι τότε θα γυρνάει το πρόσωπο και τα μάτια θα πρέπει να μένουν καρφωμένα στην οθόνη και να μην ακολουθούν το πρόσωπο, πράγμα πολύ αφύσικο - εμένα τουλάχιστον δεν με βόλεψε...

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να δουλέψει σωστά αυτή η τεχνολογία θα έπρεπε να μετακινείται και η οθόνη μαζί με το πρόσωπο, τότε όμως θα ήταν κάτι σαν το OCULUS RIFT, αν όχι τότε θα γυρνάει το πρόσωπο και τα μάτια θα πρέπει να μένουν καρφωμένα στην οθόνη και να μην ακολουθούν το πρόσωπο, πράγμα πολύ αφύσικο - εμένα τουλάχιστον δεν με βόλεψε...

 

Όταν βγει το Oculus και αν δουλεύει όπως πρέπει, κάτι τέτοια demo θα είναι για γέλια ΙΜΟ :p

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ, έχουν κι αυτά τη χρησιμότητά τους. Συσκευές όπως το TrackIR δουλεύουν ήδη πολύ αποτελεσματικά χρόνια τώρα και αξιοποιούνται σε συστήματα με μεγάλες περιμετρικές οθόνες και πολύπλοκα φυσικά χειριστήρια. Υπάρχουν εξομοιωτές (και χρήστες) που δεν καλύπτονται από ένα τιμόνι με 5-6 κουμπιά εντός εμβέλειας των δακτύλων ή ακόμη κι ένα HOTAS.

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις, μέχρι να προσπεράσουμε το αρχικό στάδιο του απλού VR (Virtual Reality) και να πάμε σε ένα αποτελεσματικό AR (Augmented Reality), που συνδυάζει αποτελεσματικά τον φυσικό και τον εικονικό κόσμο, δυστυχώς τέτοια συστήματα είναι μονόδρομος.

 

Κι έχουν κι ένα ακόμη πλεονέκτημα. Είναι πολύ προσιτά για αγορά ή DIY και άμεσα διαθέσιμα! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Thrustmaster ξαναχτυπά, στα 200$ περίπου θα πωλείται από Οκτώβριο το νέο της τιμόνι T150 Force Feedback.

Πλήρη συμβατότητα με PS3, PS4 και PC, 28cm διάμετρος στεφάνης, 1080 μοίρες, συνδυασμός ιμάντων και γραναζιών για την κίνηση και πολλά άλλα (διαβάστε εδώ)

FerrariT150_front.jpg

T150.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

FMCG International F1 Simulator

FMCG can supply a very realistic looking F1 simulator package that features a carbon fiber constructed body that is built from genuine Formula One moulds including suspension, front, and rear wings, and the essential details like Pirelli F1 racing tires, BBS wheels, and even a set of Brembo racing calipers.

 

The F1 simulator is equipped with three panoramic 23-inch monitors, 5.1 digital surround sound speaker system, and a quick release F1 force feedback steering wheel. FMCG  also offer the option to brand the cars in your corporate or personally selected colours and logos. This all sounds awesome, but there is a little catch.

 

Prepare to slash out a cool €129,000 / $144,000 / £94,000o to get this beauty in your man cave.

 

post-42672-0-06547800-1441376674_thumb.j

 

post-42672-0-39982000-1441376681_thumb.j

 

post-42672-0-44699400-1441376686_thumb.j

 

post-42672-0-95944900-1441376691_thumb.j

 

@Aris Teidis, σου δινω ιδεες, ετσι; :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άλλη κλάση...

 

Τα κόλπα στις ρυθμίσεις που κάνουν τα κόκπιτ μου δεν θα τα βρεις πουθενά ;) Καιρός να κανονίσουμε κανένα test drive, θα 'ρθεις?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καιρός να κανονίσουμε κανένα test drive, θα 'ρθεις?

Θα το θελα πολυ (περισσοτερο για τη γνωριμια), αλλα αν οι υπολοιποι που ηρθαν γυρισαν στο σπιτι τους και "εφτυναν" τον εξοπλισμο τους, φαντασου εγω με τι ψυχολογια θα γυρισω πισω :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.