Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Πάντως σίγουρα μεγαλύτερες δυνάμεις νιώθω από τη Fanatec παρά από το πραγματικό μου αυτοκίνητο οπότε εάν τέτοια τιμόνια δεν θα τα βάζαμε στο αυτοκινητό μας τότε σίγουρα θα είναι πεταμένα λεφτά και για να μπούν σε μία καλή τιμονιέρα.

Τα πραγματα ειναι απλα, εδεσα το χερι μου 10 μερες με τενοντιτιδα αμεσως μετα το πρωτο αγωνα του cup. Ειχα ενα απλο πιασιμο στο ωμο αλλα δεν το αφησα να περασει και μεσα σε 2 μηνες gaming με τη fanatec την επομενη μερα απο τους αγωνες ειχα πονους στον ωμο. Κυριακη ηταν ο πρωτος αγωνας δευτερα πονουσα τριτη σταματησα να κουναω το χερι. 

Link to comment
Share on other sites

Τα πραγματα ειναι απλα, εδεσα το χερι μου 10 μερες με τενοντιτιδα αμεσως μετα το πρωτο αγωνα του cup. Ειχα ενα απλο πιασιμο στο ωμο αλλα δεν το αφησα να περασει και μεσα σε 2 μηνες gaming με τη fanatec την επομενη μερα απο τους αγωνες ειχα πονους στον ωμο. Κυριακη ηταν ο πρωτος αγωνας δευτερα πονουσα τριτη σταματησα να κουναω το χερι. 

 

Νομίζω αυτή τη φάση περνάω εγώ, τώρα - γιατί οι ταχύτητες με αναγκάζουν να κρατάω το τιμόνι κυρίως με το αριστερό - το οποίο τα έχει παίξει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εγω μια απο τα ιδια με τον Aris Teidis. Στην αρχη πονουσε πολυ το αριστερο χερι σε σημειο που αναγκαστηκα να το δεσω. Φανταζομαι με το τιμονι του Ακη τι θα γινει...

Link to comment
Share on other sites

Λαστιχα θελει για ενδυναμωση στους τενοντες και τα σχετικα. Γενικα αν καναμε ολοι λαστιχα απο μικροι δεν θα ειχαμε κανενα θεμα με μυοσκελετικα. Χερια και ωμους θα ηθελες περισσοτερο αν ησουν πραγματικος οδηγος αγωνων γτ καθε φορα που πατας φρενο σπρωχνεις με τα χερια το τιμονι, εδω δεν υπαρχει τετοιο θεμα μπορεις παντα να το κανεις για την παρτη σου βεβαια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είμαι και εγώ ένας από τους έχοντες το κουσούρι της τεντονίτιδας, από όταν ήρθε στα χέρια μου η v2 (με την v1 που είχα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα).

Κάνα 2 μήνες τώρα πονάω στον δεξιό ώμο και δεν μπορώ να τον σηκώσω πάνω από το νοητό ύψος του,

Στην αρχή πίστεψα ότι μπορεί να φταίνε τα 30.000χλμ που έχω κάνει λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο σε διάστημα 6 μηνών σε συνδιασμό με τα "πρώιμα" γειρατιά των 50 χρόνων μου, αλλά τώρα διαβάζοντας τα παραπάνω βλέπω ότι μάλλον φταίει αφενός η κουλαμάρα μου και αφετέρου η v2....

 

Κανένα tip για να το αντιμετωπίσω????

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είμαι και εγώ ένας από τους έχοντες το κουσούρι της τεντονίτιδας, από όταν ήρθε στα χέρια μου η v2 (με την v1 που είχα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα).

Κάνα 2 μήνες τώρα πονάω στον δεξιό ώμο και δεν μπορώ να τον σηκώσω πάνω από το νοητό ύψος του,

Στην αρχή πίστεψα ότι μπορεί να φταίνε τα 30.000χλμ που έχω κάνει λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο σε διάστημα 6 μηνών σε συνδιασμό με τα "πρώιμα" γειρατιά των 50 χρόνων μου, αλλά τώρα διαβάζοντας τα παραπάνω βλέπω ότι μάλλον φταίει αφενός η κουλαμάρα μου και αφετέρου η v2....

 

Κανένα tip για να το αντιμετωπίσω????

Να κατεβάσεις το "For" στην τιμονιέρα σου... ;)

Link to comment
Share on other sites

Είμαι και εγώ ένας από τους έχοντες το κουσούρι της τεντονίτιδας, από όταν ήρθε στα χέρια μου η v2 (με την v1 που είχα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα).

Κάνα 2 μήνες τώρα πονάω στον δεξιό ώμο και δεν μπορώ να τον σηκώσω πάνω από το νοητό ύψος του,

Στην αρχή πίστεψα ότι μπορεί να φταίνε τα 30.000χλμ που έχω κάνει λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο σε διάστημα 6 μηνών σε συνδιασμό με τα "πρώιμα" γειρατιά των 50 χρόνων μου, αλλά τώρα διαβάζοντας τα παραπάνω βλέπω ότι μάλλον φταίει αφενός η κουλαμάρα μου και αφετέρου η v2....

 

Κανένα tip για να το αντιμετωπίσω????

Αυτο ακριβως το προβλημα ειχα και εγω. Μολις πηρα την v1 αρχισα να εχω ενα τσιμπημα στον ωμο την επομενη μερα απο καθε φορα που επαιζα μεχρι που μια μερα πονουσε παραπανω πηγα στο γιατρο και μου ειπε να παρω ενα αντιφλεγμονωδες για 5 μερες. Την επομενη και για 8 μερες πονουσε σε σημειο να μην μπορω να κανω καμια κινηση και μου ειπε να το δεσω και να συνεχισω κανονικα τα φαρμακα. Αφου περασε μετα απο ενα μηνα μου ειπε να κανω ασκησεις με λαστιχα μεχρι να σταματησει να με ενοχλει τελειως. Μεχρι στιγμης ολα καλα. 

Link to comment
Share on other sites

Άρη το έχω στο 100.

Που να το πάω?

Εάν θέλεις δώσε και τις υπόλοιπες που χρησιμοποιείς.

Λοιπόν, αυτό που είναι το σημαντικότερο είναι να έχεις το FF στο 100 για να το εκμεταλλεύεσαι πλήρως και μετά αν νιώθεις το Force Feedback πολύ δυνατό να κατεβάζεις το For μέχρι να νοιώσεις άνετα. Πχ. σε κάποια αμάξια όπως GT το ανεβάζω 120-130 γιατί έχουν πολύ αδύναμη αίσθηση, στο συγκεκριμένο όμως το έχω στο 060 (το For)!

 

Δεν ξέρω αν χρησιμοποιείς το app για το clipping - εκεί σε κάποια αυτοκίνητα σου λέει να κατεβάσεις FF (στις ρυθμίσεις του σεταπ μέσα στο παιχνίδι) και αλλού να ανεβάσεις - για να μην έχεις clipping στο FF.

Όταν όπως στο σημερινό αυτοκίνητο σου λέει να το αφήσεις 100 σημαίνει ότι θα έχεις 100% FF από το τιμόνι - καθόλου ευκαταφρόνητο για τα δυνατά μοτέρ των CSW. Για να μην ρίξεις λοιπόν το 100% της FF και χάσεις αίσθηση, ρίχνεις την ένταση της δύναμης το μοτέρ κατεβάζοντας την τιμή του For(force) χωρίς να χάνεις καθόλου λεπτομέρεια από το FF.

Στα GT2 - GT3 επειδή συνήθως το app σου ζητάει να ρίξεις το FF (στις ρυθμίσεις του σεταπ μέσα στο παιχνίδι) για να μην έχεις clipping, το τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες μοιάζει "ψόφιο" οπότε εκεί αξίζει να ανεβάζεις το For μέχρι το σημείο που δεν γίνεται κουραστικό.

 

Τα υπόλοιπα τα έχω στο default ή off με εξαίρεση το dri(drift) που το έχω στο 3 για καλύτερη επαναφορά αλλά για το v2 σου μπορεί να θέλει μικρότερη τιμή.

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Thanks Άρη,

Το app αυτό δεν το έχω και θα το ψάξω να το βρώ για να πειραματιστώ.

Τις υπόλοιπες ρυθμίσεις τις έχω και εγώ στο default εκτός από το dri στο 2 και το dpr (το τελευταίο) στο 050.

(SEN:OFF, FF:100, SHO:OFF, ABS:OFF, LIN:OFF, DEA:OFF, DRI:02, FOR:100, SPR:OFF, DPR:050)

Έγινε επεξεργασία από troffeo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ριξτε μια ματια εδω. Το ποστ του Tberg περιεχει εναν οδηγο που σε συνδιασμο με το FFB clip app και το fanaleds καθοδιγει για να φτιαξετε τις ρυθμισεις στην CSW v2.

 

Κατα την γνωμη μου δινουν πολυ καλη αισθηση στο τιμονι και διαφερει και απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο.

 

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/fanatec-wheels-official-thread.3294/page-51#post-351532

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 ειναι το range του μπορεις να χρησιμοποιησεις τα 20 και να σωσεις και τα γονατα.

 

οπως και με τις τιμονιερες... το πλεονεκτημα των ακριβων δεν ειναι η δυναμη, ειναι το clipping και τα deadzone. δεν ειναι αναγκη να ξεχεριαστεις οπως διαβαζω οτι παθατε για να παρεις πληροφορηση του τι γινεται. μια υπο/υπερστροφη θες να καταλαβαινεις και αντε κανενα κερμπ για γουστο :D

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους ένα συγκριτικό από άτομο που μπορεί να εμπιστευτεί κανείς. :)

 

Από αυτά που λένε φαίνεται να υπάρχει σαφής υπεροχή των OSW και Bodnar σε αίσθηση.. Ενδιαφέρον.

Όλοι μίλησαν για πιο on/off συμπεριφορά στο Accuforce σε αντίθεση με τα άλλα δύο που είχαν πιο πολύ fidelity.

Στο τέλος του video λέει ότι το AF έχει stepper motor και όχι servo και ότι ίσως από εκεί πηγάζει το "πρόβλημα".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.