fatalara Μάϊος 22, 2015 Author #401 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 Πάντως σίγουρα μεγαλύτερες δυνάμεις νιώθω από τη Fanatec παρά από το πραγματικό μου αυτοκίνητο οπότε εάν τέτοια τιμόνια δεν θα τα βάζαμε στο αυτοκινητό μας τότε σίγουρα θα είναι πεταμένα λεφτά και για να μπούν σε μία καλή τιμονιέρα.Τα πραγματα ειναι απλα, εδεσα το χερι μου 10 μερες με τενοντιτιδα αμεσως μετα το πρωτο αγωνα του cup. Ειχα ενα απλο πιασιμο στο ωμο αλλα δεν το αφησα να περασει και μεσα σε 2 μηνες gaming με τη fanatec την επομενη μερα απο τους αγωνες ειχα πονους στον ωμο. Κυριακη ηταν ο πρωτος αγωνας δευτερα πονουσα τριτη σταματησα να κουναω το χερι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 22, 2015 #402 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 Τα πραγματα ειναι απλα, εδεσα το χερι μου 10 μερες με τενοντιτιδα αμεσως μετα το πρωτο αγωνα του cup. Ειχα ενα απλο πιασιμο στο ωμο αλλα δεν το αφησα να περασει και μεσα σε 2 μηνες gaming με τη fanatec την επομενη μερα απο τους αγωνες ειχα πονους στον ωμο. Κυριακη ηταν ο πρωτος αγωνας δευτερα πονουσα τριτη σταματησα να κουναω το χερι. Νομίζω αυτή τη φάση περνάω εγώ, τώρα - γιατί οι ταχύτητες με αναγκάζουν να κρατάω το τιμόνι κυρίως με το αριστερό - το οποίο τα έχει παίξει... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngeloVZR Μάϊος 22, 2015 #403 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 Και εγω μια απο τα ιδια με τον Aris Teidis. Στην αρχη πονουσε πολυ το αριστερο χερι σε σημειο που αναγκαστηκα να το δεσω. Φανταζομαι με το τιμονι του Ακη τι θα γινει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάϊος 22, 2015 Author #404 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 Οι ''αληθινες δυναμεις'' θελουν και αληθινα χερια κυριοι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngeloVZR Μάϊος 22, 2015 #405 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 Παντως μολις το παρω αποφαση για open sim wheel θα ξεκινησω και γυμναστηριο[emoji6] Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάϊος 22, 2015 Author #406 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 Λαστιχα θελει για ενδυναμωση στους τενοντες και τα σχετικα. Γενικα αν καναμε ολοι λαστιχα απο μικροι δεν θα ειχαμε κανενα θεμα με μυοσκελετικα. Χερια και ωμους θα ηθελες περισσοτερο αν ησουν πραγματικος οδηγος αγωνων γτ καθε φορα που πατας φρενο σπρωχνεις με τα χερια το τιμονι, εδω δεν υπαρχει τετοιο θεμα μπορεις παντα να το κανεις για την παρτη σου βεβαια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Μάϊος 24, 2015 #407 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Είμαι και εγώ ένας από τους έχοντες το κουσούρι της τεντονίτιδας, από όταν ήρθε στα χέρια μου η v2 (με την v1 που είχα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα).Κάνα 2 μήνες τώρα πονάω στον δεξιό ώμο και δεν μπορώ να τον σηκώσω πάνω από το νοητό ύψος του,Στην αρχή πίστεψα ότι μπορεί να φταίνε τα 30.000χλμ που έχω κάνει λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο σε διάστημα 6 μηνών σε συνδιασμό με τα "πρώιμα" γειρατιά των 50 χρόνων μου, αλλά τώρα διαβάζοντας τα παραπάνω βλέπω ότι μάλλον φταίει αφενός η κουλαμάρα μου και αφετέρου η v2.... Κανένα tip για να το αντιμετωπίσω???? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 24, 2015 #408 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Είμαι και εγώ ένας από τους έχοντες το κουσούρι της τεντονίτιδας, από όταν ήρθε στα χέρια μου η v2 (με την v1 που είχα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα). Κάνα 2 μήνες τώρα πονάω στον δεξιό ώμο και δεν μπορώ να τον σηκώσω πάνω από το νοητό ύψος του, Στην αρχή πίστεψα ότι μπορεί να φταίνε τα 30.000χλμ που έχω κάνει λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο σε διάστημα 6 μηνών σε συνδιασμό με τα "πρώιμα" γειρατιά των 50 χρόνων μου, αλλά τώρα διαβάζοντας τα παραπάνω βλέπω ότι μάλλον φταίει αφενός η κουλαμάρα μου και αφετέρου η v2.... Κανένα tip για να το αντιμετωπίσω???? Να κατεβάσεις το "For" στην τιμονιέρα σου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Μάϊος 24, 2015 #409 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Άρη το έχω στο 100.Που να το πάω?Εάν θέλεις δώσε και τις υπόλοιπες που χρησιμοποιείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάϊος 24, 2015 Author #410 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Είμαι και εγώ ένας από τους έχοντες το κουσούρι της τεντονίτιδας, από όταν ήρθε στα χέρια μου η v2 (με την v1 που είχα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα).Κάνα 2 μήνες τώρα πονάω στον δεξιό ώμο και δεν μπορώ να τον σηκώσω πάνω από το νοητό ύψος του,Στην αρχή πίστεψα ότι μπορεί να φταίνε τα 30.000χλμ που έχω κάνει λόγω δουλειάς με το αυτοκίνητο σε διάστημα 6 μηνών σε συνδιασμό με τα "πρώιμα" γειρατιά των 50 χρόνων μου, αλλά τώρα διαβάζοντας τα παραπάνω βλέπω ότι μάλλον φταίει αφενός η κουλαμάρα μου και αφετέρου η v2.... Κανένα tip για να το αντιμετωπίσω????Αυτο ακριβως το προβλημα ειχα και εγω. Μολις πηρα την v1 αρχισα να εχω ενα τσιμπημα στον ωμο την επομενη μερα απο καθε φορα που επαιζα μεχρι που μια μερα πονουσε παραπανω πηγα στο γιατρο και μου ειπε να παρω ενα αντιφλεγμονωδες για 5 μερες. Την επομενη και για 8 μερες πονουσε σε σημειο να μην μπορω να κανω καμια κινηση και μου ειπε να το δεσω και να συνεχισω κανονικα τα φαρμακα. Αφου περασε μετα απο ενα μηνα μου ειπε να κανω ασκησεις με λαστιχα μεχρι να σταματησει να με ενοχλει τελειως. Μεχρι στιγμης ολα καλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 24, 2015 #411 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Το επιβεβαιωνω και εγω αυτο.Την επομενη μερα απο το σπιτι του Αρη ,ειχα απιστευτο πονο κατα μηκος της ωλενης. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 24, 2015 #412 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Χμμμ δεν κατάλαβα χριστό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 24, 2015 #413 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 (edited) Άρη το έχω στο 100.Που να το πάω?Εάν θέλεις δώσε και τις υπόλοιπες που χρησιμοποιείς.Λοιπόν, αυτό που είναι το σημαντικότερο είναι να έχεις το FF στο 100 για να το εκμεταλλεύεσαι πλήρως και μετά αν νιώθεις το Force Feedback πολύ δυνατό να κατεβάζεις το For μέχρι να νοιώσεις άνετα. Πχ. σε κάποια αμάξια όπως GT το ανεβάζω 120-130 γιατί έχουν πολύ αδύναμη αίσθηση, στο συγκεκριμένο όμως το έχω στο 060 (το For)! Δεν ξέρω αν χρησιμοποιείς το app για το clipping - εκεί σε κάποια αυτοκίνητα σου λέει να κατεβάσεις FF (στις ρυθμίσεις του σεταπ μέσα στο παιχνίδι) και αλλού να ανεβάσεις - για να μην έχεις clipping στο FF.Όταν όπως στο σημερινό αυτοκίνητο σου λέει να το αφήσεις 100 σημαίνει ότι θα έχεις 100% FF από το τιμόνι - καθόλου ευκαταφρόνητο για τα δυνατά μοτέρ των CSW. Για να μην ρίξεις λοιπόν το 100% της FF και χάσεις αίσθηση, ρίχνεις την ένταση της δύναμης το μοτέρ κατεβάζοντας την τιμή του For(force) χωρίς να χάνεις καθόλου λεπτομέρεια από το FF.Στα GT2 - GT3 επειδή συνήθως το app σου ζητάει να ρίξεις το FF (στις ρυθμίσεις του σεταπ μέσα στο παιχνίδι) για να μην έχεις clipping, το τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες μοιάζει "ψόφιο" οπότε εκεί αξίζει να ανεβάζεις το For μέχρι το σημείο που δεν γίνεται κουραστικό. Τα υπόλοιπα τα έχω στο default ή off με εξαίρεση το dri(drift) που το έχω στο 3 για καλύτερη επαναφορά αλλά για το v2 σου μπορεί να θέλει μικρότερη τιμή. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2015 από Aris Teidis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Μάϊος 24, 2015 #414 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 (edited) Thanks Άρη,Το app αυτό δεν το έχω και θα το ψάξω να το βρώ για να πειραματιστώ.Τις υπόλοιπες ρυθμίσεις τις έχω και εγώ στο default εκτός από το dri στο 2 και το dpr (το τελευταίο) στο 050.(SEN:OFF, FF:100, SHO:OFF, ABS:OFF, LIN:OFF, DEA:OFF, DRI:02, FOR:100, SPR:OFF, DPR:050) Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2015 από troffeo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngeloVZR Μάϊος 24, 2015 #415 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Παιδια ριξτε μια ματια εδω. Το ποστ του Tberg περιεχει εναν οδηγο που σε συνδιασμο με το FFB clip app και το fanaleds καθοδιγει για να φτιαξετε τις ρυθμισεις στην CSW v2. Κατα την γνωμη μου δινουν πολυ καλη αισθηση στο τιμονι και διαφερει και απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο. http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/fanatec-wheels-official-thread.3294/page-51#post-351532 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 25, 2015 #416 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 High end pedals σε τιμές σχεδόν Fanatec! https://www.youtube.com/watch?v=csNMezNjVCc 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάϊος 25, 2015 Author #417 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 50 κιλα loadcell... για ξεκινηστε το ποδηλατο γτ σας βλεπω ολους με υγρα στο γονατο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Μάϊος 25, 2015 #418 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 50 ειναι το range του μπορεις να χρησιμοποιησεις τα 20 και να σωσεις και τα γονατα. οπως και με τις τιμονιερες... το πλεονεκτημα των ακριβων δεν ειναι η δυναμη, ειναι το clipping και τα deadzone. δεν ειναι αναγκη να ξεχεριαστεις οπως διαβαζω οτι παθατε για να παρεις πληροφορηση του τι γινεται. μια υπο/υπερστροφη θες να καταλαβαινεις και αντε κανενα κερμπ για γουστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Ιούνιος 1, 2015 #419 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2015 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιούνιος 1, 2015 #420 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2015 Επιτέλους ένα συγκριτικό από άτομο που μπορεί να εμπιστευτεί κανείς. Από αυτά που λένε φαίνεται να υπάρχει σαφής υπεροχή των OSW και Bodnar σε αίσθηση.. Ενδιαφέρον. Όλοι μίλησαν για πιο on/off συμπεριφορά στο Accuforce σε αντίθεση με τα άλλα δύο που είχαν πιο πολύ fidelity. Στο τέλος του video λέει ότι το AF έχει stepper motor και όχι servo και ότι ίσως από εκεί πηγάζει το "πρόβλημα". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now