Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές αλλά δεν σε σχωράω!   :bleh:  :bleh:  :bleh:

Αν εξαιρέσουμε τα 4 μπλε που τα κόλλησαν σαν ... χλεμπόνες, εμένα μου αρέσει πολύ, αλλά ώς γνωστόν, περι ορέξεως ...

Αυτό που θα ορίσει το αν είναι αναβάθμιση ή όχι είναι το τι βρίσκεται από πίσω.

πχ αν βάλουν κανα πιο δυνατό IC και την ανεβάσουν στα 32v (λέμε καμιά βλακεία να περάσει η ώρα :tomato:) δεν θα προλαβαίνουν να τις στοκάρουν στα ράφια!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εκτος τοπου και χρονου ο Κυριακος :hehe::p
edit : τωρα που το ξανα σκεφτομαι , Χαζες ονομασιες.
Δηλαδη θα το πηγαινουν ανα δυο ; G31 η επομενη ; Τι ειναι μητρικη ;
 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Διαφορά φάσης 3π/2 χαχαχαχα :p :p :p

 

Πάντως τώρα που την ξαναβλέπω , μου αρέσει η στεφάνη που είναι πιο χοντρή. Μου φαίνεται κ λίγο πιο μεγάλη σε διάμετρο?

 

Καλά μπορεί να είναι κ fake οπότε τσάμπα ασχολούμαστε ακόμα.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Με βλέπω κάποια στιγμή σε DYI τύπου Άκη. Όλα τα άλλα είναι μεζοβέσικες λύσεις. (εκτιμώ ότι με ψάξιμο θα ρίξω το κόστος) .

 

@akis_z80 στείλε ρε συ με link το μοτερ σου για να ξέρω τί ψάχνω. Επίσης αφού το έχεις σε Gain μόνο 20~30% , φαντάζομαι είναι overkill.

Επίσης μπορώ να μοιραστώ κ το κόστος μεταφορικών/εκτελωνισμού με κάποιον άλλον?

 

Με εμένα βρε! Μόλις βρω χρόνο θα σου στείλω πληροφορίες (έχω και mail για τιμή από την Κινέζικη εταιρεία που πουλάει τα μοτερ)

Link to comment
Share on other sites

Ok, Άρη, αλλά δεν ξέρω πότε. Στο μεσοπρόθεσμο πάει για μένα. (πρώτα βάζω την αναβάθμιση του pc).

 

Αν δεν βρούμε κάποιον να μας βοηθήσει με το τελωνείο και εγώ δεν το βλέπω για άμεσα... Το δουλεύω πάντως, θα σε ενημερώσω!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα με το πότε θα προκύψει, πιθανόν να συμμετάσχω κι εγώ!

 

Αν και Άρη, αν δώσεις την Fanatec κανα 300ρι (γιατί είναι και ταλαιπωρημένη, με βιντεοντοκουμεντα, ονόματα δεν λέμε) δεν θα με χαλούσε να "συμβιβαστώ" !  :D

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα με το πότε θα προκύψει, πιθανόν να συμμετάσχω κι εγώ!

 

Αν και Άρη, αν δώσεις την Fanatec κανα 300ρι (γιατί είναι και ταλαιπωρημένη, με βιντεοντοκουμεντα, ονόματα δεν λέμε) δεν θα με χαλούσε να "συμβιβαστώ" !  :D

Τσιγκούνη, λίγα δίνεις!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχετε και εμενα στα υποψην...απλα θα χρειαστω περισσοτερες info (Αρη? ) καποια στιγμη γιατι δεν εχω ιδεα τι παιζει με τα μοτερ κ τα λοιπα..δεν εχω ασχοληθει ποτε..

Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος με τόσο βάρος και κόστος, θα χρειαστούμε container. Γενικά υπάρχει κάποιο όριο αλλιώς γυρνάει μπούμερανγκ. Ισως και τα 2 να είναι υπερβολή. Θα μας πει ο Άκης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν παθαίνει τίποτα η Fanatec, αυτό που ήταν να πάθει το έπαθε την πρώτη μέρα, η BMW στεφάνη ήταν ελαττωματική, την έστειλα πίσω και σε μερικές μέρες μου στείλανε μια ολοκαίνουργια! Η F1 στεφάνη δούλεψε άψογα από την αρχή (αν και την έχω βάλει ελάχιστα - δεν έπρεπε να την πάρω...)


Στο τέλος με τόσο βάρος και κόστος, θα χρειαστούμε container. Γενικά υπάρχει κάποιο όριο αλλιώς γυρνάει μπούμερανγκ. Ισως και τα 2 να είναι υπερβολή. Θα μας πει ο Άκης.

Τα δύο νομίζω τα στέλνουν με τα μεταφορικά στην τιμή για μία. Μόλις βρω χρόνο θα σας ενημερώσω. Μήπως να ανοίγαμε καινούργιο νήμα, αφού υπάρχει τέτοιο ενδιαφέρον!

Προς το παρόν διαβάστε εδώ!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

χαχαχα, μετά τον Ιάσονα, η μεταπωλητική της αξία έπεσε άρδην. Ουσιαστικά Άρη αυτοκτόνησες μιας κ εσύ τράβηξες το video!!!!! (σιγα μη τη δώσει 300€ :p )

Και με ρωτησε...να ανεβασω το βιντεο ; Που να ηξερε...:hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σιγουρα κατι ξερετε παραπανω, ετσι και αλλιως δεν ειχα αμφιβολια για την ποιοτητα της κινεζιας.

Νομίζω από csw και πάνω με τέτοια τιμόνια της πλάκας υπάρχει πρόβλημα. Καλύτερα να το βάλεις σε κανονικό αυτοκίνητο παρά σε direct drive ffb που μπορεί να εξομοιώσει forces αγωνιστικού οχήματος με αεροτομές. Η οδήγηση γίνεται πολύ physical διαδικασία. To τιμόνι μου έχει σιδερένια βάση 5 κιλών που είναι βιδωμένη σε βαρύ γραφείο και πάλι υπάρχουν αστάθειες κάποιες στιγμές.

 

https://youtu.be/tsMqng5eoIo?t=4m8s  Δες στο 4.14 περίπου (και 4.31, 4.42), αυτά τα απότομα που κάνει το ffb σε ταρακουνάν ολόκληρο. Δεν μπορείς να το σταθεροποιήσεις όσο σφιχτά και να το κρατάς. Δεν ξέρω αν γίνεται αντιληπτό από την εικόνα, πάντως εκείνη τη στιγμή τρως πολύ ζόρι και το τελευταίο που θα ήθελες να έχεις είναι ένα τιμόνι-τσίχλα :D  Συν το ότι στις υψηλές ταχύτητες θέλει τεράστια δύναμη για να στρίψεις λόγω downforce.

 

 

@liakjim, τα πολλά Nm δεν είναι overkill, είναι απαραίτητα για να έχεις σωστά forces με μεγάλο εύρος χωρίς clipping. Και εγώ αυτό που λες νόμιζα στην αρχή, αλλά για να παίξουν σωστά τιμόνια με μικρότερο μοτέρ χρειάζονται ιμάντες οπότε ανεβαίνει η πολυπλοκότητα και το κόστος της κατασκευής. Αν είναι να το κάνεις, κάντο σωστά! link

 

 

H G29 ή όπως λέγεται έχει ίδια μοτέρ με την g27 με πιο dampened αίσθηση στο κέντρο. Ίσως είναι και ελάχιστα πιο αργή από G27. Επίσης άκουσα ότι στο πακέτο δεν περιλαμβάνεται shifter (τουλάχιστον στα pre production models) και ότι το πεντάλ φρένου θυμίζει κάπως loadcell (αρκετά σκληρό).

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πάντως σίγουρα μεγαλύτερες δυνάμεις νιώθω από τη Fanatec παρά από το πραγματικό μου αυτοκίνητο οπότε εάν τέτοια τιμόνια δεν θα τα βάζαμε στο αυτοκινητό μας τότε σίγουρα θα είναι πεταμένα λεφτά και για να μπούν σε μία καλή τιμονιέρα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.