Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Δημήτρη καλησπέρα.

Δεν σε πρόλαβα πρίν και εγώ καθαριστικό χωρίς λάδι θα σου πρότεινα, όπως τελικά έκανες και εσύ.

Είχα διαβάσει κάπου νήματα επι νημάτων να τσακώνονται για το εάν είναι καλό το WD 40 για αυτή την δουλειά και τελικά άκρη δεν έβγαλα.

Από την άλλη βέβαια, ΔΕΝ θα μου πήγαινε το χέρι μου να καθαρίσω με WD 40 ποντεσιόμετρα.

 

Σε ότι έχει να κάνει με τον "βαθύ" καθαρισμό των ποντεσιόμετρων της G? (ποιά έχεις?, εγώ τό έχω κάνει και στην G25 και στην G27) να ξέρεις ότι σχεδόν επιβάλεται!!!

Από το min κάθε 6 μήνες (πχ εάν έχεις κάποιο ζωάκι σπίτι), έως το max κάθε 1 χρόνο.

Με τον ίδιο οδηγό το έκανα και εγώ την πρώτη φορά και πίστεψέ με είμαι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ.

Την 1η φορά μου πήρε κάμποση ώρα, αλλά μετά (εγώ κάθε 6 μήνες έκανα τον καθαρισμό) ήταν υπόθεση καμιάς ώρας το πολύ.

Το πιό δύσκολο κομμάτι είναι εκεί που κάνεις "βίδες" το ποντεσιόμετρο και το ανοίγεις εντελώς, αλλά είπαμε.... εάν κάνεις το 1ο μετά είναι παιχνιδάκι!!!!

Αν κερνάς καφέ :p :p :p :p , έρχομαι Ωρωπό και το κάνουμε παρέα!!

 

Πάντως τα ποντεσιόμετρα έχουν δυστυχώς ημερομηνία λήξεως και στο τέλος ΔΕΝ αποφεύγεις το "μοιραίο" το οποίο εύχομαι να ααααααααααργήσεεεεεεεειιιιιιιιιιιι όσο πιό πολύ γίνεται για ΟΛΟΥΣ!!!!

Εντύπωση μου κάνει πως η Logitech (έχω τσακωθεί άπειρες φορές μαζί τους, μέχρι που μου δώσανε μια G27 με γεναία έκπτωση τότε) δεν πουλάει τα ποντεσιόμετρα των 5€ ώς ανταλλακτικά!!!!

Εντάξει υπάρχει λύση με πολλές μόντες, αλλά ξενέρα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με παπουτσια οδηγαγα ετσι κι αλλιως! παω για δοκιμη

 

πριν τη δοκιμη φαινεται τελειο παντως.. σα να νιωθεις τα τακακια να πιανουν. αλλα με δυνατο φρενο παει πισω η καρεκλα! (δεν εχει ροδακια καν)

 

εβαλα και του φρενου συμπλεκτη και του συμπλεκτη γκαζι. επισης φαινεται να βολευει τρομακτικα σε heel toe κατεβασματα.

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

εντυπωσεις απο ποσο? κανα 40λεπτο παιχνιδι? εκει.

 

κατ αρχας μου πηρε κανα 20λεπτο να βρω καλες ρυθμισεις deadzone και range. καταληξα σε 19% - 81% μεσα απο assetto. τελειο. και δε ξεποδαριαζεσαι, απλα ρυθμιζεις το τελευταιο 10% του φρενου να ειναι πιο σκληρο και να θελει δυναμη ωστε να μην μπορεις να το κρατησεις πολυ εκει και δε σου μπλοκαρει και τοσο ευκολα. θελει δουλεια παντως να βρει ο καθενας αυτο που του αρεσει καλυτερα αναλογα και με τη δυναμη του στο ποδι. ακρως σημαντικο. ισως το τελειοποιησω λιγο ακομα αμα κλεισω κανα 3ωρο session.

 

μετα εκανα αρκετους γυρους με medium λαστιχα, 458gt2 mugello, ενα κομπο που παιζω τον τελευταιο μηνα καθημερινα, μεχρι που οκ ειπα ειναι καλο το range, απενεργοποιησα και το pedals app να μη μου αποσπα την προσοχη γιατι το κοιταζα για να ρυθμισω πριν.

 

θα ελεγα οτι συνηθησα κιολας... τελευταιοι 10 γυροι με soft, με ρεκορ 1.46.100 που εκανα προχτες (απο 46.500 που ειχα μεχρι προχτες για κανα 5ημερο κολλημενος), καταφερα τωρα να γυριζω sto 46.500-47.000 ψιλοσταθερα. νομιζω αν παιξω αλλη μια ωρα θα το χω ανετα με το φρενο και κοντα στο ρεκορ μου.

 

το γκαζι με το σκληροτερο ελατηριο απο το συμπλεκτη, απειρως καλυτερο μ αρεσει πολυ μεσα στη στροφη. συμπλεκτη δε δοκιμασα ακομα.

 

στα αρνητικα? μαλλον τιποτα... λιγη κουραση στο ποδι αλλα τιποτα ιδιαιτερο.

 

 

αψογο μοντ. το συνιστω ανεπιφυλακτα για 25 ευρω, και το συντομοτερο δυνατον ειδικα απο αρχαριους τελειως. δε νομιζω να ειναι αυτο που θα σου δωσει καλυτερο χρονο με τη μια (ΣΙΓΟΥΡΑ οχι χειροτερο), αλλα ειναι πολυ πιο φυσιολογικο και ωραιο, και πονταρω στο οτι με τον καιρο λογω καλυτερης μνημης στη δυναμη απο οτι στην αποσταση θα δωσει καλους χρονους πιο ευκολα. δε μπορω να το εξηγησω με στοιχεια, αλλα το νιωθεις μολις παιξεις λιγο οτι θα παει καλα το πραμα.

 

μενει να δω και το lap consistency αλλα γι αυτο δεν εχω και πολλα στοιχεια... στο περιπου στο μισο δευτερολεπτο επαιζα πανω κατω σε 10-20 γυρους σερι ας πουμε χοντρικα. τωρα αν παει .4-.3 παλι δε θα μπορω να πω με σιγουρια.

 

αυτα :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για heel n toe θα σου προτινα να βαλεις κατι πισω απο το προσωπο του φρενου ετσι ωστε να το φερεις πιο εξω. Τωρα που σκληρυνε το φρενο σου πιστευω θα σε βολευει πιο πολυ γιατι δεν θα χρειαζεται να σηκωσεις το ποδι σου απο το φρενο για να το φερεις στο υψος του γκαζιου με αποτελεσμα συνεχομενο φρεναρισμα στο μεγιστο.

Κατι τετοιο εννοω

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1AdRDdvRLUoGZjD8yqZVXnpkOkTOxYfVpmCsPc_DNVbDA7kaw

Εγω το εκανα με δυο τρυπημενα κομματια πλαστικο και πιο μακρυες βιδες. Αμεσως πετυχα καλυτερο φρεναρισμα κατα την διαρκεια του heel n toe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επανήλθε το πρόβλημα στην DFGT μου, όποτε την συνδέω και πάει να κάνει calibration σταματάει όταν προσπαθεί να πάει από τέρμα αριστερά προς τα δεξιά. Μετά κάνει reset η διαδικασία και στο τέλος αντί να σταματήσει στο κέντρο σταματάει -20 μοίρες αριστερά.

 

Είχε ξανατύχει και την άνοιξα να δω τον σένσορα αλλά δεν είχε τίποτε και διορθώθηκε μόνο του το πρόβλημα, τώρα πάλι τα ίδια.

Καμιά ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Εχει δισκακι για encoder και αυτη σα την 27; Ισως να χει σπασει. Αλλιως δοκιμασε κανα αλλο τροφοδοτικο...

 

Ναι έχει και απ'ότι είδα επειδή την άνοιξα δεν έχει πρόβλημα το δισκάκι.

Επίσης μόλις την συνδέω ενώ το FFB το έχω off (τώρα που ψάχνω για το πρόβλημα) αφού κάνει calibrate μετά δεν χαλαρώνει, εκτός αν πάω στα Properties του profiler, τότε "ξεκλειδώνει" γιατί φαντάζομαι παίρνει τις ρυθμίσεις. Αυτό το κάνει και σε άλλους ή υπάρχει κάποιο θέμα στον driver; Έχω δοκιμάσει και απεγκατάσταση/άλλη usb port κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχει και απ'ότι είδα επειδή την άνοιξα δεν έχει πρόβλημα το δισκάκι.

 

Πως το είδες οτι δεν έχει πρόβλημα?

Το έβγαλες τελείως και το έλεγξες?

Πιθανόν να έχει ραγίσει ελάχιστα και να γλιστράει στον άξονα, με τους κραδασμούς όταν χτυπάει στις άκρες, οπότε και χάνει το κέντρο του.

Link to comment
Share on other sites

Πως το είδες οτι δεν έχει πρόβλημα?

Το έβγαλες τελείως και το έλεγξες?

Πιθανόν να έχει ραγίσει ελάχιστα και να γλιστράει στον άξονα, με τους κραδασμούς όταν χτυπάει στις άκρες, οπότε και χάνει το κέντρο του.

 

Ναι, παρακάτω η φωτογραφία (οι γραμμές που φαίνονται δεν είναι ραγίσματα). Τώρα όπως το τοποθέτησα έβαλα το τιμόνι στο κέντρο (γιατί το είδα να το λέει ένας σε βίντεο) και κάνει σωστό calibration μόλις την συνδέσω, όμως στον profiler ή μέσα στο AC είναι ακόμη χειρότερα τώρα (-30 μοίρες).

 

BmieeOb.jpg

Έγινε επεξεργασία από Zenor
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μενα - νεο μελος στην κοινοτητα.

 

Προσπαθω να ασχοληθω λιγο περισσοτερο με sim racing, ως τωρα εχω ασχοληθει με forza (ξερω- simcade κτλ) και στη συνεχεια LFS (Live For Speed). Στοχος να συνεχισω με LFS και πλεον (επιτελους) με Project Cars - αν και θα χρειαστω νεο PC για αυτο.

 

Ειμαι σε διαδικασια αγορας νεου τιμονιου αλλα βρισκω καποιες δυσκολιες.. λογω ελλειψης επιλογων.

Το θεμα Fanatec το εχω αποκλεισει θα ελεγα γιατι θεωρω οτι τα >1500€ που χρειαζονται για κατι σοβαρο μου φαινονται υπερβολικα. Εκτος αυτου με προβληματιζουν τα θεματα αξιοπιστιας. Κατα τα λοιπα, οι ετοιμες λυσεις της Fanatec ( Porshe CSR κτλ) νομιζω δεν αξιζουν τον κοπο.

 

Το G27 ειναι αξιοπρεπες αλλα μαλλον ξεπερασμενο λογω τεχνολογιας μοτερ που συνεπαγεται μικρη δυναμη και θορυβο στην περιστροφη.. Εκτος αυτου με ενοχλει το μικρο τιμονι (27cm).

 

Το λογικο λοιπον βημα που απομενει ειναι οι λυσεις της Thrustmaster, και ειδικοτερα το νεοτερο Τ300RS και το "ωριμο" T500RS.

Μεταξυ των 2, κατεληξα μετα απο σκεψη στο T500 για τους εξης λογους:

- Δυνατοτερο μοτερ

- Μαλλον (ειναι ισως νωρις ακομα) καλυτερη αξιοπιστια

- Μεγαλυτερη διαμετρος (30cm, το T300RS ειναι στα 28)

- ΠΕΤΑΛΙΑ (καλυτερη ποιοτητα + συμπλεκτης)

Ξερω για το brushless motor του T300 που ειναι πιο smooth, αθορυβο και ακριβες αλλα τα υπολοιπα μειονεκτηματα του για μενα υπερτερουν αυτων των καλυτερων χαρακτηριστικων του μοτερ. Επισης τα μικροτερο βαρος, εσωτερικη τροφοδοσια, απευθειας συνδεση στη βαση του λεβιε και ελαχιστη καλυτερη συμβατοτητα με PS4 του Τ300 ειναι σημεια που δε με ενδιαφερουν.

 

Εφοσον λοιπον εγινε και η επιλογη, παμε στο θεμα της αγορας που ειναι και το προβλημα..

Εκανα παραγγελια  του Τ500 απο e-shop (€450) αλλα μου ηρθε την αλλη μετα η απαντηση οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο για εισαγωγη το Τ500.

Ψαχνοντας περισσοτερο, ειδα οτι ουτε καν η ιδια η Thrustmaster δεν το εχει πλεον στο e-shop της. (Δινει μονο μια F1 edition $800 αν θυμαμαι).

Τα ιδια και απο την Playseat - out of stock.

Σε Amazon UK, εχουν απιστευτα υψηλες τιμες και απο οτι ειδα οσοι το εδιναν ηταν μονο για αποστολη σε UK.

Συνολικα θα ελεγα οτι το εψαξα αρκετα το θεμα και παντου τα ιδια - out of stock.

Υπαρχει θεμα με το T500, δηλαδη μηπως προσπαθει η Thrustmaster να σταματησει την παραγωγη για να προωθησει το νεοτερο T300?

 

H εναλλακτικη θα ηταν T300 + pedals απο Τ500 ή Clubsport + στεφανι απο Τ500 (λογω μεγαλυτερου μεγεθους).

Ναι μεν αυτο θα πηγαινε ακριβοτερα απο τα ~450€ που κανει το T500, αλλα οταν δεν μπορω να βρω καν το Τ500 το να βρω ολα τα υπολοιπα αυτη τη στιγμη φανταζει πρακτικα αδυνατον!

 

Ενα αλλο θεμα ειναι η εγγυηση. Απο οσο γνωριζω η Thrustmaster θελει σε περιπτωση βλαβης να στειλεις τη συσκευη στο μαγαζι που εγινε η αγορα και αυτοι να το στειλουν κτλ. Αυτο θεωρω οτι ειναι αρκετα σημαντικο γιατι αν το παρει κανει απο εξωτερικο θα υπαρχει τεραστια ταλαιπωρια/μεταφορικα σε περιπτωση βλαβης γιαυτο και προσπαθω να αγιρασω απο καταστημα της Αττικης.

 

Μηπως υπαρχει καποιος αλλος τροπος να προμηθευτω το Τ500 που δε γνωριζω?

Εκτος και αν υπαρχει καποιο αλλο αντιστοιχο τιμονι που δεν εχω ακουσει..

 

Τι λετε?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων και sorry για το μεγαλο post αλλα ειμαι λιγο απογοητευμενος που σχετικα με τα τιμονια οι επιλογες ειναι τοσο περιορισμενες και οτι στην Ελλαδα υπαρχει σημαντικη δυσκολια να προμηθευτει κανεις..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.