akis_z80 Απρίλιος 13, 2015 #241 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2015 Ακη εχεις τα csp v2?Όχι αλλά τα δοκίμασα και έμεινα άφωνος! Ακόμα και το πεντάλ του γκαζιού που δεν περιμένεις πολλά από αυτό έχει τρομερή αίσθηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngeloVZR Απρίλιος 13, 2015 #242 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2015 Οκ. Ρωταω γιατι το σκεφτομαι να τα παρω αλλα εχω ακουσει οτι κανουν διαφορα προβληματα και ειπα μπας και ειχες εμπειρια. Ευχαριστω παντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 13, 2015 #243 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2015 Καλά όταν παίρνεις fanatec πάντα ρισκάρεις. Κάποια κλασικά προβλήματα είναι το loadcell του φρένου που μπορεί να χαλάσει μέσα σε 1 βδομάδα και ήχοι τριξίματος που διορθώνονται με λάδωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Απρίλιος 13, 2015 Author #244 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2015 με το τριξιμο ξεμπερδευεις αν σταξεις τρεις σταγονες λαδι στο αξονακι του γκαζιου, εκει ειναι το θεμα. Απο τοτε που το εκανα εχει να τριξει 9 μηνες. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Απρίλιος 13, 2015 #245 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2015 Και το load cell διορθώνεται πανεύκολα παραγγέλνοντας καινούριο. Το πουλάνε ως ανταλλακτικό άλλωστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
geovas77 Απρίλιος 15, 2015 #246 Κοινοποίηση Απρίλιος 15, 2015 Εγώ πάντως είμαι απολύτως ευχαριστημένος με τα CSR Elite, η διαφορά τους με τα CSP είναι στον συμπλέκτη και το αμορτισέρ με το μοτεράκι στο φρένο, το loadcell που είναι και το σημαντικό υπάρχει και σίγουρα με έχει βοηθήσει να είμαι πιο σταθερός στους χρόνους μου σε σχέση με το G25 Nixxim Brake Mod. Έχει λίγο τρίξιμο στο pedal του γκαζιού αλλά μου αρέσει και δεν του έχω ρίξει λάδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Απρίλιος 24, 2015 #247 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2015 Κορυφή!!! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 27, 2015 #248 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 η βαση των μοτερ της g27 και ενα μοτερακι εκει διπλα. εχοντας μια δευτερη με καμενη πλακετα και shifter να καθεται, με τρωει το χερι μου. οποιος καταλαβε καταλαβε εννοειται αμα πετυχει θα μπουν γραφηματα μετρησεις χιλια δυο και εντυπωσεις 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngeloVZR Απρίλιος 27, 2015 #249 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 η βαση των μοτερ της g27 και ενα μοτερακι εκει διπλα. εχοντας μια δευτερη με καμενη πλακετα και shifter να καθεται, με τρωει το χερι μου. οποιος καταλαβε καταλαβε εννοειται αμα πετυχει θα μπουν γραφηματα μετρησεις χιλια δυο και εντυπωσεις Καλη επιτυχια[emoji106] Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 27, 2015 #250 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 ωρα για τα πρωτα αποτελεσματα και φωτογραφιες!! Πλανα απο την κατασκευη: 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 27, 2015 #251 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 εχουμε και λεμε. ξεχασα να αναφερω οτι εφερα και τροφοδοτικο 24V - 10A για να μαι οκ, συγκρινα και με το στοκ. διαφορα τασης: 23.6V το στοκ, 24,6 ρυθμισα το καλο. παρολο που πετυχα τρομερα καλα τα γραναζια σαν αποσταση, εσφιξε αρκετα η κινηση της τιμονιερας. τοσο που οπως θα δειτε, με 3 μοτερ ενεργα, οι επιδοσεις δεν φτανουν τα 2! παραθετω και γραφηματα με 1 μοτερ ετσι για την περιεργεια. τα γραφηματα ειναι το κλασικο προγραμμα επιταχυνσης-ταχυτητας που ειχαμε και εδω πιο πριν, και ενα αλλο το WheelCheck που βγαζει ενα excel και κανεις γραφημα γραμμικοτητας. σε κεινο βλεπετε και τη μεγιστη δυναμη στο επιλεγμενο κελι πανω στο excel. ******************στοκ G27 (2 μοτερ, στοκ τροφοδοτικο) *********************** 2 μοτερ - νεο τροφοδοτικο ***************** 1 μοτερ, νεο τροφοδοτικο ************* 3 μοτερ, νεο τροφοδοτικο!! αυτα για τωρα. φοβαμαι ακομα να συνδεσω και το 4ο, φανταζομαι εκει θα φανει η διαφορα η καλη, γιατι τωρα εκτος του οτι δε δινει δυναμη, κοντραρει κιολας τα υπολοιπα... τα μοσφετ που τροφοδοτουν τα μοτερ δεν ζεσταθηκαν καθολου, αλλα αν κοντραρω το τιμονι κατα τη διαρκεια μιας κινησης ζεσταινονται μετα απο λιγο (~~5sec) το καταλαβαινεις στο δαχτυλο αρκετα. θα ψαχτω λιγο ηλεκτρονικα μηπως γινεται να βαλω της αλλης πλακετας τα μοσφετ παραλληλα, η τελικα να βαλω αλλα με μεγαλυτερη προδιαγραφη σε ρευμα. μπορει παντως να δοκιμασω και 4 μοτερ μονο για τα τεστ που δε φαινεται να ζεσταινεται καθολου. αποψεις βοηθεια δεκτα ολα! ζητω η ελληνικη εφευρετικοτητα! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 28, 2015 #252 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Παιδιά τώρα τελευταία έχω την αίσθηση πως το πετάλι του γκαζιού δεν πάει πάντα στο 100%. Μερικές φορές πρέπει να το πατήσω με δύναμη για να πιάσει. Γιατί? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 28, 2015 #253 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 (edited) Διαβασα λιγο, εβαλα και μια ψηκτρα στα μοσφετ, και το βαλα: καθως δε ζεσταθηκε καν, μπηκα με 101% profiler και 100% Ingame να δω... ποοολλη δυναμη το τιμονι, στην 458 gt2 τρομαξα να το στριψω! ειχε παλι 5-6% clipping βασει της εφαρμογης, στο 90% ingame επεσε σε κανονικα επιπεδα. πολυ λιγοτερο απο στοκ g27 και αλλη αισθηση το τιμονι. ζεσταθηκε και η ψηκτρα και το αφησα. επομενο τεστ: λιγη μελετη παραπανω, 4 μοτερ και περισσοτερα βολτ (μεχρι 30 παει το τροφοδοτικο) αλλο τεστ: τα μοτερ το ενα πισω απο το αλλο για να μην εχω τριβη απο τα γραναζια. δσκολο λογω χωρου ομως... Παιδιά τώρα τελευταία έχω την αίσθηση πως το πετάλι του γκαζιού δεν πάει πάντα στο 100%. Μερικές φορές πρέπει να το πατήσω με δύναμη για να πιάσει. Γιατί? καθαρισμα μηπως? ξανα calibrate? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από fuz10n 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 28, 2015 #254 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 (edited) αντε παρθηκε η αποφαση. μικροδιαφορες δυστυχως, το τροφοδοτικο αντεχει πολυ δεν πεφτει. φαινεται οτι το deadzone δε φτιαχνει με τιποτα, η ταχυτητα του τιμονιου αρχισε να φαινεται και στα τεστ στο ματι πολυ. διαφορες σε νουμερα: speed: απο ~950 στοκ -> ~1850 τερμα accel: apo 112 -> 127 deadzone: 22% -> 20% εντωμεταξυ καλα ολα φτα, αλλα πρεπει και να ακολουθησω μαλλον ενα guide για σωστο calibration μεσα στο παιχνιδι. εχει γραψει ενας ενα ωραιο βαση αυτου του διαγραμματος και ingame με flat spot και μετα με clipping tool, αλλα αλλαξε το clip tool τελευταια και με μπερδευει. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από fuz10n Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 28, 2015 #255 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 (edited) Εννοείς (ανάποδα) accel : απο ~950 στοκ -> ~1850 τερμαspeed: apo 112 -> 127 Διπλασίασες δλδ την επιτάχυνση, μικροδιαφορά δεν το λες. Μαλλον τα μπερδεύεις λίγο. Ταχύτητα δλδ στροφές δεν αλλάζει. Αφού πλέον έχεις ροπή ίσως να άλλαζες πινιόν 'ωστε να πας 200rpm. Calibration πώς κάνω? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από liakjim Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 28, 2015 #256 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 (edited) εχεις δικο λογικο. τα μπερδεψα. ingame εννοω calibration στο assetto. συνεχιζοντας ( ) στο 85% profiler και 80% ingame που δινουν νουμερα περιπου σαν στοκ σε ταχυτητα και επιταχυνση (για να μη στρεσαρω την πλακετα προς το παρον)το τιμονι εχει μεταμορφωθει. πολυ χαμηλοτερο clipping απο πριν, καταλαβαινεις εντελως πιο γρηγορα ποτε μπλοκαρουν οι τροχοι, σφιγγει καλυτερα σε ευθειες και στροφες... πολυ καλο!! ζεσταινεται η ψηκτρουλα ομως και δεν ειμαστε για τετοια ρισκα παλι! Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από fuz10n Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 28, 2015 #257 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 Ανεμιστήρα παίρνει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 28, 2015 #258 Κοινοποίηση Απρίλιος 28, 2015 ναι εννοειται αλλα θελω να μετρησω τι τραβανε συνολικα τα μοτερ και αν περναει τα 3Α θα πρεπει να κανω κατι αλλο ειναι οριακα για τα μοσφετ. το κοβω για 2-2.5 ομως βασει προδιαγραφων των μοτερ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Απρίλιος 29, 2015 #259 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2015 (edited) ασχετο αλλα τελικα απο οτι βλεπω λαθος εκανα χειροτερεψε το deadzone πηρε γενικα 2-4% :/// ξερει κανεις καμια αλλη μεθοδο σεταρισματος γενικα? @akis_z80 πως το σεταρες εσυ μεσα στο παιχνιδι σε ποσοστα το νεο σερβο μολις τελιωσες με το στησιμο? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 29, 2015 από fuz10n Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Απρίλιος 29, 2015 #260 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2015 Το deadzone θα το εκμηδενίσεις με profiler στο 107%. Το minimum force δεν σου αρκεί όμως? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now