Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Καλά όταν παίρνεις fanatec πάντα ρισκάρεις. Κάποια κλασικά προβλήματα είναι το loadcell του φρένου που μπορεί να χαλάσει μέσα σε 1 βδομάδα και ήχοι τριξίματος που διορθώνονται με λάδωμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είμαι απολύτως ευχαριστημένος με τα CSR Elite, η διαφορά τους με τα CSP είναι στον συμπλέκτη και το αμορτισέρ με το μοτεράκι στο φρένο, το loadcell που είναι και το σημαντικό υπάρχει και σίγουρα με έχει βοηθήσει να είμαι πιο σταθερός στους χρόνους μου σε σχέση με το G25 Nixxim Brake Mod.

 

Έχει λίγο τρίξιμο στο pedal του γκαζιού αλλά μου αρέσει και δεν του έχω ρίξει λάδι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η βαση των μοτερ της g27 και ενα μοτερακι εκει διπλα. εχοντας μια δευτερη με καμενη πλακετα και shifter να καθεται, με τρωει το χερι μου. οποιος καταλαβε καταλαβε ;)

 

εννοειται αμα πετυχει θα μπουν γραφηματα μετρησεις χιλια δυο και εντυπωσεις

 

IMG_0585a.JPG

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

η βαση των μοτερ της g27 και ενα μοτερακι εκει διπλα. εχοντας μια δευτερη με καμενη πλακετα και shifter να καθεται, με τρωει το χερι μου. οποιος καταλαβε καταλαβε ;)

εννοειται αμα πετυχει θα μπουν γραφηματα μετρησεις χιλια δυο και εντυπωσεις

IMG_0585a.JPG

Καλη επιτυχια[emoji106]
Link to comment
Share on other sites

εχουμε και λεμε.

 

ξεχασα να αναφερω οτι εφερα και τροφοδοτικο 24V - 10A για να μαι οκ, συγκρινα και με το στοκ. διαφορα τασης: 23.6V το στοκ, 24,6 ρυθμισα το καλο.

 

παρολο που πετυχα τρομερα καλα τα γραναζια σαν αποσταση, εσφιξε αρκετα η κινηση της τιμονιερας. τοσο που οπως θα δειτε, με 3 μοτερ ενεργα, οι επιδοσεις δεν φτανουν τα 2! παραθετω και γραφηματα με 1 μοτερ ετσι για την περιεργεια.

 

τα γραφηματα ειναι το κλασικο προγραμμα επιταχυνσης-ταχυτητας που ειχαμε και εδω πιο πριν, και ενα αλλο το WheelCheck που βγαζει ενα excel και κανεις γραφημα γραμμικοτητας. σε κεινο βλεπετε και τη μεγιστη δυναμη στο επιλεγμενο κελι πανω στο excel.

 

 

******************στοκ G27 (2 μοτερ, στοκ τροφοδοτικο)

 

g27%20-2%20motors%20-%20old%20psu.jpg

g27%20-2%20motors%20-%20old%20psu%20-%20

 

 

*********************** 2 μοτερ - νεο τροφοδοτικο

 

 

g27%20-2%20motors%20-%20new%20psu.jpg

g27%20-2%20motors%20-%20new%20psu%20-%20

 

 

***************** 1 μοτερ, νεο τροφοδοτικο

 

 

g27%20-%201%20motor%20-%20new%20psu.jpg

g27%20-1%20motor%20-%20new%20psu%20-%20l

 

 

************* 3 μοτερ, νεο τροφοδοτικο!!

 

g27%20-3%20motors%20-%20new%20psu.jpg

g27%20-3%20motors%20-%20new%20psu%20-%20

 

 

 

αυτα για τωρα. φοβαμαι ακομα να συνδεσω και το 4ο, φανταζομαι εκει θα φανει η διαφορα η καλη, γιατι τωρα εκτος του οτι δε δινει δυναμη, κοντραρει κιολας τα υπολοιπα... τα μοσφετ που τροφοδοτουν τα μοτερ δεν ζεσταθηκαν καθολου, αλλα αν κοντραρω το τιμονι κατα τη διαρκεια μιας κινησης ζεσταινονται μετα απο λιγο (~~5sec) το καταλαβαινεις στο δαχτυλο αρκετα.

 

θα ψαχτω λιγο ηλεκτρονικα μηπως γινεται να βαλω της αλλης πλακετας τα μοσφετ παραλληλα, η τελικα να βαλω αλλα με μεγαλυτερη προδιαγραφη σε ρευμα.

 

μπορει παντως να δοκιμασω και 4 μοτερ μονο για τα τεστ που δε φαινεται να ζεσταινεται καθολου.

 

αποψεις βοηθεια δεκτα ολα! ζητω η ελληνικη εφευρετικοτητα!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Διαβασα λιγο, εβαλα και μια ψηκτρα στα μοσφετ, και το βαλα:

 

g274motors.jpg



g274motorslinear101.jpg

 

καθως δε ζεσταθηκε καν, μπηκα με 101% profiler και 100% Ingame να δω... ποοολλη δυναμη το τιμονι, στην 458 gt2 τρομαξα να το στριψω! ειχε παλι 5-6% clipping βασει της εφαρμογης, στο 90% ingame επεσε σε κανονικα επιπεδα. πολυ λιγοτερο απο στοκ g27 και αλλη αισθηση το τιμονι. ζεσταθηκε και η ψηκτρα και το αφησα.

 

επομενο τεστ: λιγη μελετη παραπανω, 4 μοτερ και περισσοτερα βολτ (μεχρι 30 παει το τροφοδοτικο)

αλλο τεστ: τα μοτερ το ενα πισω απο το αλλο για να μην εχω τριβη απο τα γραναζια. δσκολο λογω χωρου ομως...

 

 


Παιδιά τώρα τελευταία έχω την αίσθηση πως το πετάλι του γκαζιού δεν πάει πάντα στο 100%. Μερικές φορές πρέπει να το πατήσω με δύναμη για να πιάσει. Γιατί?

καθαρισμα μηπως? ξανα calibrate?

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αντε παρθηκε η αποφαση. μικροδιαφορες δυστυχως, το τροφοδοτικο αντεχει πολυ δεν πεφτει.

 

φαινεται οτι το deadzone δε φτιαχνει με τιποτα, η ταχυτητα του τιμονιου αρχισε να φαινεται και στα τεστ στο ματι πολυ.

 

 

διαφορες σε νουμερα:

 

speed: απο ~950 στοκ -> ~1850 τερμα

accel: apo 112 -> 127

deadzone: 22% -> 20%

 

g27-4motors-28V.jpg

g27-4motors-28V-lin.jpg

 

εντωμεταξυ καλα ολα φτα, αλλα πρεπει και να ακολουθησω μαλλον ενα guide για σωστο calibration μεσα στο παιχνιδι. εχει γραψει ενας ενα ωραιο βαση αυτου του διαγραμματος και ingame με flat spot και μετα με clipping tool, αλλα αλλαξε το clip tool τελευταια και με μπερδευει.

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς (ανάποδα)

 

accel : απο ~950 στοκ -> ~1850 τερμα

speed: apo 112 -> 127

 

Διπλασίασες δλδ την επιτάχυνση, μικροδιαφορά δεν το λες. Μαλλον τα μπερδεύεις λίγο. Ταχύτητα δλδ στροφές δεν αλλάζει.  Αφού πλέον έχεις ροπή ίσως να άλλαζες πινιόν 'ωστε να πας 200rpm.

 

 

Calibration πώς κάνω?

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

εχεις δικο λογικο. τα μπερδεψα.

 

ingame εννοω calibration στο assetto.

 

συνεχιζοντας ( :p) στο 85% profiler και 80% ingame που δινουν νουμερα περιπου σαν στοκ σε ταχυτητα και επιταχυνση (για να μη στρεσαρω την πλακετα προς το παρον)το τιμονι εχει μεταμορφωθει. πολυ χαμηλοτερο clipping απο πριν, καταλαβαινεις εντελως πιο γρηγορα ποτε μπλοκαρουν οι τροχοι, σφιγγει καλυτερα σε ευθειες και στροφες... πολυ καλο!!

 

ζεσταινεται η ψηκτρουλα ομως και δεν ειμαστε για τετοια ρισκα παλι!

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

ναι εννοειται αλλα θελω να μετρησω τι τραβανε συνολικα τα μοτερ και αν περναει τα 3Α θα πρεπει να κανω κατι αλλο ειναι οριακα για τα μοσφετ. το κοβω για 2-2.5 ομως βασει προδιαγραφων των μοτερ

Link to comment
Share on other sites

ασχετο αλλα τελικα απο οτι βλεπω λαθος εκανα χειροτερεψε το deadzone πηρε γενικα 2-4% :///

 

ξερει κανεις καμια αλλη μεθοδο σεταρισματος γενικα? @akis_z80 πως το σεταρες εσυ μεσα στο παιχνιδι σε ποσοστα το νεο σερβο μολις τελιωσες με το στησιμο?

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.