Jump to content



Recommended Posts

@geovas77 Γιωργο καπου ειχα διαβασει οτι τα led πανω στο τιμονι της csw v2 δεν αναβουν στο assetto, αληθευει?

@geovas77 Γιωργο καπου ειχα διαβασει οτι τα led πανω στο τιμονι της csw v2 δεν αναβουν στο assetto, αληθευει?

Οχι, αν καταβασεις το fanaleds θα δουλευει μια χαρα.

  • Like 1

@geovas77 Γιωργο καπου ειχα διαβασει οτι τα led πανω στο τιμονι της csw v2 δεν αναβουν στο assetto, αληθευει?

 

Μιά χαρά δουλεύουν με το fanaleds, επίσης μόλις η Fanatec ανακοίνωσε αυξήσεις 20%-30% λόγω ισοτιμίας Euro/USD πάλι καλά που πρόλαβα....

 

http://www.fanatec.com/forum/discussion/154/price-increase-in-europe-update

Ευτυχως προλαβα και εγω...

Θα δοκιμασω το fanaled οταν παρω την τιμονιερα. Καλα ειχα διαβασει... Ευχαριστω

παιδια εγω δυστυχως περναω βασανα. μετα απο πατεντες καταλαθος κατι εκαψα στην πλακετα της g27 και δεν αναβει πια. εχω εμπειρια σε επισκευες αλλα μετα απο 2-3 ωρες το μονο που καταφερα ηταν να αναψει και να κανει το μισο καλιμπραρισμα. αναγκαστικα θα απεχω λιγο.

εχω ομως μια ερωτηση:

η πλακετα της g25 ειναι ακριβως ιδια;;

αν ξερει καποιος στανταρ ας πει.

Απαντάω εδώ μιας και το θέμα είναι hardware. Η πλακέτα της g25 είναι διαφορετική.

thanks ακη. κριμα και ειναι φτηνοτερες λιγο. θα δω τι θα κανω μπορει να την παω σε κανα επαγγελματια ηλεκτρονικο. γνωριζουμε κανενα;

Νομίζω η καλύτερη λύση θα ήταν να ψάξεις για κάποια μεταχειρισμένη G25/27 για κάνα κατοστάρικο :/

μπα δε παιζουν τοσο λιγο. και γω μεταχειρισμενη την πηρα 170.

εντωμεταξυ δε δουλευουν και μονα τους τα πεταλια-ταχυτητες να πεις οτι ψιλοαναβαθμιζα σε κανενα τιμονι αλλο

Υπαρχει ανταπτορας για να ενωθούν τα πεταλια και οι ταχυτητες σε usb αν ενδιαφερεσε.

α μαλιστα. ωραια παιδια ευχαριστω θα δω τι θα κανω θα χαζεψω και λιγο αυτο με το σερβο μπας και ψηθω. προς το παρον εκτος :(

λοιπον ξαναγορασα μεταχειρισμενη και παλι καλα γιατι ειχε χαλασει και το μισο shifter :p

 

προχωραμε ακαθεκτοι με arduino. μπηκαν mode select buttons στο τιμονι:

 

IMG_0426.JPG

 

και αλλη μια οθονη 8 ψηφιων πανω στο shifter.

 

IMG_0417.JPG

 

 

 

η οποια προς το παρον εχει 3 modes (απο τα buttons):

 

1 - λαστιχα %  (για 100% ολα δειχνει "10.10.10.10" και απο κει και επειτα πχ "98.97.98.99")

2 - current laptime το οποιο δειχνει στο τελος του γυρου τον προηγουμενο

3 - best time ("notset" αν δεν υπαρχει)

 

καμια επιπτωση στα fps μεχρι στιγμης ουτε σπασιματα.

 

in action:

 

 

 

και καπως ετσι ειναι ολα πανω:

 

IMG_0429.JPG

 

 

(σορρυ για την ποιοτητα χαλασε το κιν μου και περιμενω ανταλλακτικα)

  • Like 8

Να ρωτησω κατι την παρεα, και ισως ειδικοτερα οσους εχουν-ειχαν g25/27

Η μοντα με το προοδευτικο ελατηριο στο φρενο τυπου gteye-nixim (η λαστιχου απλου μεσα στο στοκ ελατηριο) βοηθανε καθολου στην επαναληψιμοτητα στο φρεναρισμα;

Θα ηθελα προσωπικη εμπειρια οχι θεωρητικη προσεγγιση αν εχει καποιος... Στη θεωρια στεκει οκ, θα βοηθησε πραγματικα να μην εχω μισο δευτερολεπτο διαφορες σε καθε γυρο η μπα;

Μπορει να δοκιμασω τη δωρεαν εκδοση προσθηκης λαστιχου αλλα τα βαλε βγαλε και οι αμφιβολιες περι αποτελεσματος θα με φανε.

Απο προσωπικη εμπειρια σου λεω οτι θα βοηθησει. Εγω εχω το nixim brake mod. Σιγουρα θα σου παρει λιγο καιρο να το συνηθίσεις.

Στην αρχη μου ειχε φανει πολυ σκληρο. Αμα ομως παιξεις λιγο με το dxtweak μπορεις να το κανεις οπως θες. Τι εννοω; Το mod κανει το φρενο προοδευτικά πιο σκληρο ωσπου φτανει το λαστιχο και εκει γινεται πολυ σκληρο. Καπου εκει εχω ρυθμισμενο το μπλοκαρισμα των τροχων. Βασικα ειναι ενα μειγμα dxtweak και brake gamma στο AC. Ειναι αρκετα μελετημενο και το ελατηριο που χρησημοποιει και το rubber bush.

Ειναι ενα mod που αξιζει και δεν θα το μετανοιωσεις. Θα δωσει αλλη πνοη στα πεταλια σου και με τον καιρο συνοχη στο φρεναρισμα σου.

Λαβε υποψιν οτι αν τα πεταλια σου δεν ειναι στερεωμενα θα πρεπει να τα στερεωσεις. Εμενα ακουμπουσαν τοιχο οποτε δεν χρειαστηκε.

  • Like 1

Οκ.

Να προσθεσω οτι δεν εχω πλεον προβλημα κανενα με μπλοκαρισμα τροχων σε αμαξια χωρις abs, απλα αναρρωτιεμαι αν η επαναληψιμοτητα του φρεναρισματος ειναι καλυτερη οταν εχεις αυτην την προοδευτικοτητα στη δυναμη και αν βοηθησει να πλησιασω περισσοτερο το οριο του μπλοκαρισματος.

Πιστευω θα σε βοηθησει αλλα θα παρει χρονο μεχρι να το συνηθίσεις. Ειναι ξανα απο την αρχη. Θα πρεπει να αρχίσει να δουλευει το ποδι σου με βαση την πιεση πιο πολυ και οχι την αποσταση

Και εγώ το nixim έχω εδώ και αρκετά χρόνια. Η διαδικασία του φρεναρίσματος γίνεται πιο physical. Τώρα για την ακρίβεια του φρεναρίσματος, η αλήθεια είναι ότι όταν το άλλαξα δεν είδα κάποια σημαντική βελτίωση. Χωρίς το nixim έπρεπε να θυμάμαι πόσο να βυθίσω το πεντάλ ενώ πλέον με το nixim χρειάζεται να θυμάμαι τη δύναμη που θα βάλω. Αυτό μοιάζει περισσότερο με συμπεριφορά πεντάλ κανονικού αυτοκινήτου.

Πάντως ούτε για πλάκα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα κορυφαία csp v2.

Ok thanks παιδια. Το πηρα ετσι για δοκιμη και βλεπουμε, νομιζω θα μου κανει γιατι δε με πολυσυγκινει τωρα που προσπαθω να φρεναρω με αποσταση στο πεταλι. Και δε με κοβω να επενδυω περαιτερω σε τοσο εξοπλισμο γενικα (csp)

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.