AngeloVZR Μάρτιος 30, 2015 #221 Μάρτιος 30, 2015 @geovas77 Γιωργο καπου ειχα διαβασει οτι τα led πανω στο τιμονι της csw v2 δεν αναβουν στο assetto, αληθευει?
fatalara Μάρτιος 30, 2015 Author #222 Μάρτιος 30, 2015 @geovas77 Γιωργο καπου ειχα διαβασει οτι τα led πανω στο τιμονι της csw v2 δεν αναβουν στο assetto, αληθευει?Οχι, αν καταβασεις το fanaleds θα δουλευει μια χαρα. 1
geovas77 Μάρτιος 30, 2015 #223 Μάρτιος 30, 2015 @geovas77 Γιωργο καπου ειχα διαβασει οτι τα led πανω στο τιμονι της csw v2 δεν αναβουν στο assetto, αληθευει? Μιά χαρά δουλεύουν με το fanaleds, επίσης μόλις η Fanatec ανακοίνωσε αυξήσεις 20%-30% λόγω ισοτιμίας Euro/USD πάλι καλά που πρόλαβα.... http://www.fanatec.com/forum/discussion/154/price-increase-in-europe-update
AngeloVZR Μάρτιος 30, 2015 #224 Μάρτιος 30, 2015 Ευτυχως προλαβα και εγω...Θα δοκιμασω το fanaled οταν παρω την τιμονιερα. Καλα ειχα διαβασει... Ευχαριστω
akis_z80 Απρίλιος 4, 2015 #226 Απρίλιος 4, 2015 παιδια εγω δυστυχως περναω βασανα. μετα απο πατεντες καταλαθος κατι εκαψα στην πλακετα της g27 και δεν αναβει πια. εχω εμπειρια σε επισκευες αλλα μετα απο 2-3 ωρες το μονο που καταφερα ηταν να αναψει και να κανει το μισο καλιμπραρισμα. αναγκαστικα θα απεχω λιγο.εχω ομως μια ερωτηση:η πλακετα της g25 ειναι ακριβως ιδια;;αν ξερει καποιος στανταρ ας πει.Απαντάω εδώ μιας και το θέμα είναι hardware. Η πλακέτα της g25 είναι διαφορετική.
fuz10n Απρίλιος 4, 2015 #227 Απρίλιος 4, 2015 thanks ακη. κριμα και ειναι φτηνοτερες λιγο. θα δω τι θα κανω μπορει να την παω σε κανα επαγγελματια ηλεκτρονικο. γνωριζουμε κανενα;
geovas77 Απρίλιος 4, 2015 #228 Απρίλιος 4, 2015 Νομίζω η καλύτερη λύση θα ήταν να ψάξεις για κάποια μεταχειρισμένη G25/27 για κάνα κατοστάρικο :/
fuz10n Απρίλιος 4, 2015 #229 Απρίλιος 4, 2015 μπα δε παιζουν τοσο λιγο. και γω μεταχειρισμενη την πηρα 170.εντωμεταξυ δε δουλευουν και μονα τους τα πεταλια-ταχυτητες να πεις οτι ψιλοαναβαθμιζα σε κανενα τιμονι αλλο
AngeloVZR Απρίλιος 4, 2015 #230 Απρίλιος 4, 2015 Υπαρχει ανταπτορας για να ενωθούν τα πεταλια και οι ταχυτητες σε usb αν ενδιαφερεσε.
fuz10n Απρίλιος 4, 2015 #231 Απρίλιος 4, 2015 α μαλιστα. ωραια παιδια ευχαριστω θα δω τι θα κανω θα χαζεψω και λιγο αυτο με το σερβο μπας και ψηθω. προς το παρον εκτος
fuz10n Απρίλιος 9, 2015 #233 Απρίλιος 9, 2015 λοιπον ξαναγορασα μεταχειρισμενη και παλι καλα γιατι ειχε χαλασει και το μισο shifter προχωραμε ακαθεκτοι με arduino. μπηκαν mode select buttons στο τιμονι: και αλλη μια οθονη 8 ψηφιων πανω στο shifter. η οποια προς το παρον εχει 3 modes (απο τα buttons): 1 - λαστιχα % (για 100% ολα δειχνει "10.10.10.10" και απο κει και επειτα πχ "98.97.98.99") 2 - current laptime το οποιο δειχνει στο τελος του γυρου τον προηγουμενο 3 - best time ("notset" αν δεν υπαρχει) καμια επιπτωση στα fps μεχρι στιγμης ουτε σπασιματα. in action: και καπως ετσι ειναι ολα πανω: (σορρυ για την ποιοτητα χαλασε το κιν μου και περιμενω ανταλλακτικα) 8
fuz10n Απρίλιος 13, 2015 #234 Απρίλιος 13, 2015 Να ρωτησω κατι την παρεα, και ισως ειδικοτερα οσους εχουν-ειχαν g25/27Η μοντα με το προοδευτικο ελατηριο στο φρενο τυπου gteye-nixim (η λαστιχου απλου μεσα στο στοκ ελατηριο) βοηθανε καθολου στην επαναληψιμοτητα στο φρεναρισμα;Θα ηθελα προσωπικη εμπειρια οχι θεωρητικη προσεγγιση αν εχει καποιος... Στη θεωρια στεκει οκ, θα βοηθησε πραγματικα να μην εχω μισο δευτερολεπτο διαφορες σε καθε γυρο η μπα;Μπορει να δοκιμασω τη δωρεαν εκδοση προσθηκης λαστιχου αλλα τα βαλε βγαλε και οι αμφιβολιες περι αποτελεσματος θα με φανε.
AngeloVZR Απρίλιος 13, 2015 #235 Απρίλιος 13, 2015 Απο προσωπικη εμπειρια σου λεω οτι θα βοηθησει. Εγω εχω το nixim brake mod. Σιγουρα θα σου παρει λιγο καιρο να το συνηθίσεις. Στην αρχη μου ειχε φανει πολυ σκληρο. Αμα ομως παιξεις λιγο με το dxtweak μπορεις να το κανεις οπως θες. Τι εννοω; Το mod κανει το φρενο προοδευτικά πιο σκληρο ωσπου φτανει το λαστιχο και εκει γινεται πολυ σκληρο. Καπου εκει εχω ρυθμισμενο το μπλοκαρισμα των τροχων. Βασικα ειναι ενα μειγμα dxtweak και brake gamma στο AC. Ειναι αρκετα μελετημενο και το ελατηριο που χρησημοποιει και το rubber bush.Ειναι ενα mod που αξιζει και δεν θα το μετανοιωσεις. Θα δωσει αλλη πνοη στα πεταλια σου και με τον καιρο συνοχη στο φρεναρισμα σου. Λαβε υποψιν οτι αν τα πεταλια σου δεν ειναι στερεωμενα θα πρεπει να τα στερεωσεις. Εμενα ακουμπουσαν τοιχο οποτε δεν χρειαστηκε. 1
fuz10n Απρίλιος 13, 2015 #236 Απρίλιος 13, 2015 Οκ.Να προσθεσω οτι δεν εχω πλεον προβλημα κανενα με μπλοκαρισμα τροχων σε αμαξια χωρις abs, απλα αναρρωτιεμαι αν η επαναληψιμοτητα του φρεναρισματος ειναι καλυτερη οταν εχεις αυτην την προοδευτικοτητα στη δυναμη και αν βοηθησει να πλησιασω περισσοτερο το οριο του μπλοκαρισματος.
AngeloVZR Απρίλιος 13, 2015 #237 Απρίλιος 13, 2015 Πιστευω θα σε βοηθησει αλλα θα παρει χρονο μεχρι να το συνηθίσεις. Ειναι ξανα απο την αρχη. Θα πρεπει να αρχίσει να δουλευει το ποδι σου με βαση την πιεση πιο πολυ και οχι την αποσταση
akis_z80 Απρίλιος 13, 2015 #238 Απρίλιος 13, 2015 Και εγώ το nixim έχω εδώ και αρκετά χρόνια. Η διαδικασία του φρεναρίσματος γίνεται πιο physical. Τώρα για την ακρίβεια του φρεναρίσματος, η αλήθεια είναι ότι όταν το άλλαξα δεν είδα κάποια σημαντική βελτίωση. Χωρίς το nixim έπρεπε να θυμάμαι πόσο να βυθίσω το πεντάλ ενώ πλέον με το nixim χρειάζεται να θυμάμαι τη δύναμη που θα βάλω. Αυτό μοιάζει περισσότερο με συμπεριφορά πεντάλ κανονικού αυτοκινήτου.Πάντως ούτε για πλάκα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα κορυφαία csp v2.
fuz10n Απρίλιος 13, 2015 #240 Απρίλιος 13, 2015 Ok thanks παιδια. Το πηρα ετσι για δοκιμη και βλεπουμε, νομιζω θα μου κανει γιατι δε με πολυσυγκινει τωρα που προσπαθω να φρεναρω με αποσταση στο πεταλι. Και δε με κοβω να επενδυω περαιτερω σε τοσο εξοπλισμο γενικα (csp) 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now