Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Κάτοχος T500RS από το '11, μπορώ να πω πως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Έχοντας μεταβεί από DFP ('04) και για ένα μικρό διάστημα με G25 φίλου ( το '10).
Αν δεν κανονίσεις με τον @gchristod , πες μου να το κανονίσουμε για test drive.

Link to comment
Share on other sites

Έχω αλλάξει (και δοκιμάσει) κοντά 10 τιμόνια στη ζωή μου. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι αναβαθμιζόμενος από φτηνά σε ακριβότερα τιμόνια και από τα γρανάζια (Logitech) στον ιμάντα (Fanatec - Thrustmaster) έπαιρνα μια αίσθηση ότι αυτό που κρατάω στα χέρια είναι κάτι ποιο σοβαρό και λιγότερο παιχνίδι, αλλά πάντα διαπίστωνα ότι οι επιδώσεις δεν ανέβαιναν αντίστοιχα (καμιά φορά και χειροτέρευαν)!  Μέχρι που ήρθε στα χέρια μου το OSW. Και ναι παίρνω πίσω ότι έχω πει. Υπάρχει ένα τιμόνι που μπορεί να σε κάνει καλύτερο οδηγό. Είναι από άλλη διάσταση - δίνει τόση πληροφόρηση που είναι αδύνατο να μην ανέβουν οι επιδώσεις σου.

Το μόνο μείον η τιμή του:hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, liakjim said:

 


Εγώ πάντως δεν δεν κατάλαβα. Ποιά είναι καλύτερη?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Για εμένα η g27 συγκριτικά με τη Τ500.Για τν tx/t300 δεν έχω δοκιμάσει οπότε επιφυλλάσσομαι μέχρι να δοκιμάσω.

 

Να πω οτι είχα γρανάζια στο τιμόνι από το 2007 με το g25 οπότε κάθε νέα τιμονιέρα πρέπει να μου δώσει έστω τo βασικό response της g27 τουλάχιστον.

 

Για ντρίφτ πχ το Τ500 δυσκολευόταν με το Ασσέττο,απίστευτα γρήγορο μεν αλλά όταν προσπαθούσες να επαναφέρεις στο κέντρο σε δυσκόλευε παραπάνω -αν κ δεν είμαι σίγουρος οτι έφταιγε το τιμόνι μόνο αλλά κ τα κουλά του ffb του Ασσέττο τότε-

 

Άρα καταλήγουμε οτι δεν υπάρχει ''καλύτερο'',με οτι αντέχει ο καθείς οικονομικά κ του αρέσει.

 

Επίσης δεν εμπιστεύομαι ριβιούερς ιδίως τους επαγγελματίες του χώρου γιατί είναι άσχετοι από ντρίφτ κ για μένα ένα τιμόνι πρέπει να δεις πως ρολάρει σε αυτή την εξτρίμ συνθήκη.Αν την παλεύει με γρήγορο άμεσο κ ακριβές response είσαι οκ κ στο 99% των σιμ ρέισινγκ περιπτώσεων.Το να κάνει κάποιους τυχαίους γύρους με οτι να ναι αμαξάκια είναι χαζό.Επίσης πρέπει να δοκιμάσει τουλάχιστον 1 αυτοκίνητο κάθε κατηγορίας για ευνόητους λόγους.Για να μην αναφέρω το wheelcheck που όσο ανακριβές κ αν είναι δίνει μια εικόνα.Άρα δεν μιλάμε για ριβιού αλλά για unboxing.

 

Το γεγονός που με έκανε να σταματήσω να ακούω ριβιούερς ήταν η Τ500 που αυτό που σας λέω δεν τοχε αναφέρει κανείς πέραν μεμονωμένων χρηστών που κ αυτοί καταπίνονταν από το ''θόρυβο'' των ειδικών-φανμπόιζ-κατόχων που έπρεπε να δικαιολογήσουν τα φράγκα.Κ το συγκεκριμένω το είχαμε αντιληφθεί μαζί με ένα παλιό τιμ μέιτ στο netKar που κ κείνος από g27 πήγε σε Τ500,εκέινος αλιένιζε σε χρόνους οπότε τον ενοχλούσε ακόμη περισσότερο.

 

Το Τ500 στο iRacing μετά από κανά μισαωράκι που έχει τραγικό μέςς τίγκα στις αναταράξεις με νορμάλ-χαμηλό ffb άρχιζε να κόβει δύναμη γιαυτό κ είχα κάνει μόντα με 2 Noctua 12ρηδες κ εξωτερικό τροφοδοτικό.

 

έντιτ:αυτό που λέει ο Γιάννης για το κοπάνημα μου είναι πραγματικά ενοχλητικό,αν δεν είχε το ίδιο κ η G29 θα έπαιρνα μία για μπακάπ.

 

έντιτ2:το μόνο που αξίζει είναι το OSW αλλά αυτό για τον καμμένο βλέπε εμάς,για τον μέσο χρήστη ένα καλό αξιόπιστο g29/t300 είναι παραπάνω από αρκετό.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

 

Ο παραπάνω τυπάς έχει καλά βίντεα.

 

http://www.edracing.com/edr/Wheel-Torque.php

 

Logitech DFGT: less than 2.5 Nm
Logitech G25: 2.5 Nm
Logitech G27: 2.3 Nm
Logitech G29: 2.1 Nm - not a retail release version of wheel
Logitech G920 2.2 Nm
Fanatech GT3 v2: 2.6 Nm
Thrustmaster Tx: 3.9 Nm
Thrustmaster T500: 4.4 Nm
Fanatec CSW v1: 4.8 Nm
Fanatec CSL: 6.0 Nm (?)
Fanatec CSW v2: 7.1 Nm
Accuforce: 8 Nm to 13 Nm depending on mode settings in the driver
OSW: 10 Nm to 20 Nm depending on the motor
Bodnar: rumored to be 16 Nm, they also have multiple motor options

Those numbers seem legit, as they come from here.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/200/3260458.page#8371424

At 1.6x times the strenght of a TX/T300 that would be 6.4 Nm for the Thrustmaster TS-PC

Positioned just above the CSL in raw power.

 

http://imgur.com/a/K6LqY

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Άρα Νάσο η Τ500 δυσκολευόταν με το assetto αλλά δεν ξέρεις αν φταίει το τιμόνι ή το εφεφμπι του παιχνιδιού . Στα άλλα πχ rF2?

Αυτό με την υπερθέρμανση είναι σοβαρό. Η G27 δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Πάντως προσωπικά μιας και παίζω με ακουστικά, το κροταλισμα δεν με ενοχλεί καθόλου. Τους γύρω επίσης πάντως ( γυναίκα ) παρόλο που κοιμάται στο δίπλα δωμάτιο.

Αυτό που θα ήθελα είναι παραπάνω δύναμη στα χαμηλά και μεσαία τμήματα της καμπύλης.

Η ΤΧ300 φαίνεται καλή περίπτωση. Έχει και σχεδόν τα διπλάσια Nm. Αυτή δεν ζεσταίνεται?

Με ενδιαφέρον θα διαβάσω τις απόψεις του Γιώργου μετά τα τεστ μιας και από ότι κατάλαβα θα τις δοκιμάσει και τις δύο.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@GoMaR Όλοι αυτό λένε, και εφόσον έχεις ένα τιμόνι σχετικά ικανό, κατά τη γνώμη μου από G25 και άνω, αυτό που θα σε βοηθήσει να κατεβάσεις χρόνους είναι τα πετάλ. Και είναι κατανοητό βέβαια, ιδίως στο AC τα πετάλ δεν έχουν καλές ρυθμίσεις (για μένα το προσφερόμενο gamma δεν είναι αρκετό) και πρέπει να ψαχτείς αρκετά για να μη λοκάρουν οι τροχοί για πλάκα, ιδίως σε φόρμουλες.

 

Επίσης, η βάση του Τ300 λένε οτι είναι παρόμοια με αυτήν του Τ500, με κάποιες βελτιώσεις, κυρίως στον αερισμό. Πιθανώς να ισχύει και στο  Τ500 διότι είναι μέσω software, αλλά μπορείς να βάλεις τον ανεμιστήρα να δουλεύει συνεχώς, για να αποφύγεις το force throttling. Αν όμως τρέχεις το τιμόνι στο 100 κάποια στιγμή θα το νιώσεις. Για το Τ300 οι γνώστες συστήνουν 75% στο FFB των windows drivers, για το Τ500 λένε 60-65% (είναι και πιο linear σε αυτά τα %) και μετά το προσαρμόζεις μέσα απ το παιχνίδι. Αλλά ναι οκ, αν θες να μπαίζεις μπουνιές με το τιμόνι για 1.5ώρα και το έχεις στα τέρματα, θα σου έρθει το κόψιμο δύναμης. Με το Τ300 μια φορά μου έχει συμβεί στους 9 μήνες που το έχω.

 

Για τον ιμάντα που λέτε οτι έχει μια ελάχιστη υστέρηση το έχω ακούσει και από άλλους χρήστες Τ500, το έχουν εξαλείψει στο Τ300 απ' ότι έχω καταλάβει και απ ότι λένε όσα reviews είχα δει. Νομίζω πως είχε μεγαλύτερη ελαστικότητα ο ιμάντας απ όσο έπρεπε.

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

 

εγω το t300rs το εχω εναμιση χρονο στο 85% force feedback και το προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι οτι μετα απο 20 λεπτα αγωνα χανει την δυναμη του και δεν εχει σχεδον καθολου αντισταση. Αν το αφησω 5 λεπτα να κρυωσει και σταματησουν οι ανεμιστηρες ξανα παιζει μια χαρα αλλα παλι για κανενα 20λεπτο. Ειναι φυσιολογικο αυτο η εχει καποιο προβλημα ;

Link to comment
Share on other sites

πριν 24 λεπτά, το μέλος Dinossim έγραψε:

καλημερα,

 

εγω το t300rs το εχω εναμιση χρονο στο 85% force feedback και το προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι οτι μετα απο 20 λεπτα αγωνα χανει την δυναμη του και δεν εχει σχεδον καθολου αντισταση. Αν το αφησω 5 λεπτα να κρυωσει και σταματησουν οι ανεμιστηρες ξανα παιζει μια χαρα αλλα παλι για κανενα 20λεπτο. Ειναι φυσιολογικο αυτο η εχει καποιο προβλημα ;

Έχεις περάσει το τελευταίο firmware? Γιατί άλλαξαν τη διαχείριση του ανεμιστήρα, η ΤΧ ακόμα και μετά από αγώνες 60λεπτους δεν καταλαβαίνει τίποτα. Να κοιτάξεις και τις Ingame ρυθμίσεις γιατί μπορεί να έχεις πολύ clipping και να υπερθερμαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος gchristod έγραψε:

Έχεις περάσει το τελευταίο firmware? Γιατί άλλαξαν τη διαχείριση του ανεμιστήρα, η ΤΧ ακόμα και μετά από αγώνες 60λεπτους δεν καταλαβαίνει τίποτα. Να κοιτάξεις και τις Ingame ρυθμίσεις γιατί μπορεί να έχεις πολύ clipping και να υπερθερμαίνεται.

Να αναφερω οτι παιζω project cars σε ps4 και οχι σε pc αν παιζει ρολο στην υπερθερμανση.

Η αληθεια ειναι οτι τσεκαρα το firmware οταν την αγορασα την τιμονιερα και εχει περασει  1,5 χρονος απο τοτε.

Clipping δεν ξερω τι ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, δεν έχω αντιμετωπίσει (νομίζω) ποτέ κόψιμο στο μοτέρ της Τ500 . Ναι, θερμαίνεται και πρέπει να αλλάξεις το μάπα fanάκι που κάνει εκνευριστικό θόρυβο(ακόμα με αυτό είμαι όμως :wall: ), αλλά "κόψιμο" δεν έχω αντιληφθεί και το 'χω μονίμως στο 100%(έχω δοκιμάσει χαμηλότερα και δεν ήμουν ικανοποιημένος προσωπικά από την δύναμη). Αλλά κάνω και maximum 1,5/2 ώρες session. Θα δούμε τώρα με το CLC2. 

 

Όσο για drift δεν μπορώ να δώσω feedback μιας και δεν το πολύ-έχω στο AC. Σε RBR και DirtRally πάντως δεν έχω παράπονο. Την ΤΧ δεν την έχω δοκιμάσει για να δω που και αν βελτιώθηκε. Πάντως αν κάποια στιγμή μπω στην διαδικασία να την αλλάξω, θα προτιμήσω να κάνω μια θυσία και να πάω σε DD.

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
Link to comment
Share on other sites

θα προτιμήσω να κάνω μια θυσία


Εδώ μάλλον θα έχεις πρόβλημα. Παρθένες δύσκολα βρίσκεις πια, ενώ για πρόβατα και συναφή θα σε κυνηγήσει κάνα φιλόζωος...[emoji12]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Εδώ μάλλον θα έχεις πρόβλημα. Παρθένες δύσκολα βρίσκεις πια, ενώ για πρόβατα και συναφή θα σε κυνηγήσει κάνα φιλόζωος...emoji12.png

 

05.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Dinossim Στείλε pm με τις ρυθμίσεις σου στο PCars να σε τακτοποιήσω εγώ.

Επίσης υπάρχει συνδυασμός κουμπιών για να λειτουργεί το ανεμιστηράκι συνέχεια, πράγμα που θα σε βοηθήσει (στρίβεις το μανετίνο δεξιόστροφα + Mode). Αλλά το πιο πιθανό είναι να έχεις υπερβολικά δυνατές δυνάμεις. ΚΑΙ δεν έχεις ανάλυση στις δυνάμεις σου ΚΑΙ ζορίζεις το μοτέρ και κόβει στροφές.

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

Χαρίζω την "Thrustmaster Ferrari Force Feedback GT Racing Wheel" thrustmaster_ferrari_force_feedback_gt_rμια από τις πρώτες τιμονιέρες που αγόρασα όταν άρχισα να ασχολούμαι με το "άθλημα" στο PS2 πριν πολλά πολλά πολλά χρόνια... Είχε μείνει ξεχασμένη στο πατάρι τόσα χρόνια και πρέπει να μας ... αδειάσει την γωνιά:hehe:. Δουλεύει άψογα σε PS2 με όλους τους driving τίτλους της εποχής (Granturismo4, TocaRaceDriver κτλ.) Έχει δυνατό forcefeedback, περιστροφή πολύ μικρότερη από 900μοίρες (σαν την παλιά Logitech Driving Force) και λεβιέ ταχυτήτων a la DFGT. Παίζει και σε WinXP (WinXP δεν παίζουν πια - εκτός από το PC στο σαλόνι μου:hehe:) Αν ξέρετε κανα πιτσιρικά που έχει ξεμείνει στο PS2 γιατί να μην το χαρεί, βοηθήστε! Μετά τις γιορτές θα πάει στα αζήτητα...

 

Επίσης πουλάω (κάντε ένα Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σας - και σε μένα :D):

 

μια Clubsport Wheel Base (CSW) v1 avt%20boite.png

 

μια Logitech G25 Cherche-Logitech-G25-4328.jpg με nixxim mod στο φρένο

 

και ένα Wheel Stand Pro V2 basicunfolded.jpg

 

Όσοι πιστοί, προσέλθετε με ΠΜ. - τιμές εξευτελιστικές:amen:

 

 

 

 

 

 

 

πριν 1 λεπτό, το μέλος wargasm έγραψε:

Για πεντάλ υπάρχει κάτι πιο value for money από τα club sport v3???

Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δυστυχώς μετά ανεβαίνουν κατακόρυφα οι τιμές...

Έλα να δοκιμάσεις την v2 μου, εγώ την θεωρώ αρκετά καλή για τα λεφτά της.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Aris Teidis said:

Χαρίζω την "Thrustmaster Ferrari Force Feedback GT Racing Wheel"

Θα με ενδιέφερε, έχω μαζέψει μερικά παλιά racing games που με το πληκτρολόγιο δεν κατάφεραν να με κρατήσουν. WinXP στήνω άνετα για να τη δοκιμάσω. ;)

 

Αν δεν ενδιαφερθεί κάποιος άλλος, ενόχλησέ με.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.