AngeloVZR Μάϊος 8, 2016 #1181 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2016 Τρέλα Άγγελε. Καλοτάξιδο!!! Ευχαριστώ πολυ Δημήτρη. Sent from my X900+ using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
illuminati23 Μάϊος 8, 2016 #1182 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2016 πριν 6 ώρες, το μέλος AngeloVZR έγραψε: πριν 3 ώρες, το μέλος AngeloVZR έγραψε: Ευχαριστώ πολυ Δημήτρη. Sent from my X900+ using Tapatalk Φίλε μου αξιοζηλευτο το cockpit σου!Σου εύχομαι ατέλειωτους αγώνες και να είσαι πάντα γερός για να το απολαμβανεις!πραγματικά πολύ ωραία δουλειά! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάϊος 9, 2016 Author #1183 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2016 Τα DD σας ηρθαν ρε παιδια? Αντε να δουμε τπτ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_dog Μάϊος 9, 2016 #1184 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2016 Eμένα αύριο το στέλνουν από Ισπανία. Πιστεύω μέχρι την Παρασκευή να είναι εδώ. Θα ανεβάσω photo παλι όταν τα έχω. Τα πετάλια πάρα πολύ καλά, δεν μπλοκάρω καθόλου στα φρένα !!! Αγγελε στον επόμενο αγώνα σε περιμένουμε !!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 9, 2016 #1185 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2016 Εγώ έχω μόνο το μοτέρ και σήμερα θα αρχίσω τη διαδικασία να το βάλω πάνω στο κόκπιτ μου οπότε θα "κατέβει" η fanatec - θα μπει στο κουτί της 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Μάϊος 9, 2016 #1186 Κοινοποίηση Μάϊος 9, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 15, 2016 #1187 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2016 (edited) Και που λέτε, επισκέφτηκα τον Παναγιώτη ( @panosdimp ) και με την ευκαιρία έκανα και ένα test drive , περισσότερο για να δω τις 3 οθόνες : Καταρχάς , το τιμόνι του ήταν σωστά ρυθμισμένο, με τα Lut κ τα όλα του. Το ένιωσα ίσως λίγο πιο σφιχτό από το δικό μου και του έβαλα minimum dampening στο default 0.0 από το δικό μου 0.02. Ελπίζω τώρα να είναι καλύτερα. Επίσης ο άνθρωπος χαραμίζεται μιας κ η θέση οδήγησης , είναι τελείως λάθος , με το τιμόνι να είναι υπερβολικά χαμηλά (όσο κ να λέει ότι ξαπλώνει). Μετά αναρωτιέται πως κουράζεται εύκολα. Θέλει οπωσδήποτε σήκωμα, το ίδιο κ οι οθόνες καθώς και πιο κοντά οι οθόνες στα μάτια (γίνεται εύκολα). Επίσης παίζει με paddles , οπότε χάνει πολύ σε κάθε γύρο (ευτυχώς για εμάς). Γενικά άξιο απορίας , πως μπορεί κ είναι τόσο γρήγορος σε τέτοιες συνθήκες. Με μικρές βελτιώσεις, θα είναι άπιαστος. Πάμε στις οθόνες. Ακόμα κ με αυτό το "φρανκενσταινικό" έκτρωμα , κατάλαβα αμέσως τον ενθουσιασμό του. Έχοντας πολύ πρόσφατα δοκιμάσει την μεγάλη 43'' του Γιώργου ( @wargasm ), η υπεροχή των 3 οθονών είναι συντριπτική. Έχεις σαφώς καλύτερη αίσθηση ταχύτητας, σαφώς καλύτερες γραμμές μιας κ βλέπεις το apex και τέλειο έλεγχο των αντιπάλων. Μειονέκτημα ότι θες καλή GPU για την οδήγηση. Αλλά μετά από αυτό που είδα, ξέρω πλέον ότι μόνο 3όθονο. (ή VR ) . Έγινε επεξεργασία Μάϊος 15, 2016 από liakjim 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Μάϊος 15, 2016 #1188 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2016 αντε λεγε τετοια μπας και πουληθει τιποτα εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Μάϊος 16, 2016 #1189 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 @jim Δεν νομιζω ο panos χανει χρονο με τα paddles,ισα ισα κερδιζει. Βεβαια εξαρταται το στυλ και τις ρυθμισεις στο κιβωτιο. http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a15248/manual-vs-paddle-shift-gearboxes/ Ο panos οπως και ο Jim ειναι γρηγοροι σε ΚΑΘΕ combo,και νομιζω οποιο sim τους δωσεις το σκιζουν! Τωρα οσο αφορα τον παραγοντα immersion εδω ο καθενας κανει οτι του γουσταρει! , 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 16, 2016 #1190 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 @jim Δεν νομιζω ο panos χανει χρονο με τα paddles,ισα ισα κερδιζει. Βεβαια εξαρταται το στυλ και τις ρυθμισεις στο κιβωτιο. http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a15248/manual-vs-paddle-shift-gearboxes/ Ο panos οπως και ο Jim ειναι γρηγοροι σε ΚΑΘΕ combo,και νομιζω οποιο sim τους δωσεις το σκιζουν! Τωρα οσο αφορα τον παραγοντα immersion εδω ο καθενας κανει οτι του γουσταρει! , Στο ΑC , χάνει σίγουρα μιας και έχουν μια μικρή χρονοκαθυστερηση στις αλλαγές με paddles όταν το αμάξι έχει manual. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Μάϊος 16, 2016 #1191 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 23 minutes ago, liakjim said: Στο ΑC , χάνει σίγουρα μιας και έχουν μια μικρή χρονοκαθυστερηση στις αλλαγές με paddles όταν το αμάξι έχει manual. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αυτό ισχύει αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι ΕΑΝ χρησιμοποιούσε το shifter, θα έκανε τέλεια ανεβάσματα-κατεβάσματα κάθε φορά σε όλο τον αγώνα. Αυτό όμως δεν είναι δεδομένο, άρα ο ισχυρισμός σου είναι λανθασμένος. Μία φορά να κάνεις misshift, χάνεις όλο το πλεονέκτημα και μπορεί άνετα να βρεθείς στα χωράφια. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 16, 2016 #1192 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 Αυτό ισχύει αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι ΕΑΝ χρησιμοποιούσε το shifter, θα έκανε τέλεια ανεβάσματα-κατεβάσματα κάθε φορά σε όλο τον αγώνα. Αυτό όμως δεν είναι δεδομένο, άρα ο ισχυρισμός σου είναι λανθασμένος. Μία φορά να κάνεις misshift, χάνεις όλο το πλεονέκτημα και μπορεί άνετα να βρεθείς στα χωράφια. Αυτό που λες είναι πιθανό αλλά υποθετικό σενάριο. Αν κάποιος κάνει σωστές αλλαγές , που δεν είναι δα και τόσο δύσκολο, τότε πλεονεκτει μιας κ ο άλλος, συστηματικά, έχει καθυστέρηση σε όλες τις αλλαγές. Πχ στον αγώνα, στην εκκίνηση ο Παναγιώτης έχασε άμεσα θέσεις στην εκκίνηση και εκεί πιθανότατα και τον αγώνα. Όποτε ο ισχυρισμός είναι σωστός!!![emoji6] Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 16, 2016 #1193 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 πριν 54 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: @jim Δεν νομιζω ο panos χανει χρονο με τα paddles,ισα ισα κερδιζει. Βεβαια εξαρταται το στυλ και τις ρυθμισεις στο κιβωτιο. Manual vs Paddle-Shift Gearboxes Ο panos οπως και ο Jim ειναι γρηγοροι σε ΚΑΘΕ combo,και νομιζω οποιο sim τους δωσεις το σκιζουν! Τωρα οσο αφορα τον παραγοντα immersion εδω ο καθενας κανει οτι του γουσταρει! , Συμφωνώ (είμαι και εγώ ποιο γρήγορος με paddles)! Σκέψου μόνο πόσα δευτερόλεπτα κερδίζεις από "άστοχες" ταχύτητες - άσε και τον κίνδυνο για κάψιμο μηχανής από λάθος κατεβάσματα. Παρ' όλα αυτά χρησιμοποιώ χειροκίνητο για την "αίσθηση" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Μάϊος 16, 2016 #1194 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 Δηλαδή ο Παναγιώτης χρησιμοποιεί paddles ενώ έχει shifter για να έχει handicap σε σχέση με σένα και να μπορείς να τον περάσεις; Makes sense. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 16, 2016 #1195 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 Δηλαδή ο Παναγιώτης χρησιμοποιεί paddles ενώ έχει shifter για να έχει handicap σε σχέση με σένα και να μπορείς να τον περάσεις; Makes sense. Επειδή ξενερώνει με την πλαστικουρα ( επαναλαμβάνω , ευτυχώς για μας ). Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Μάϊος 16, 2016 #1196 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 Βρίσκω και τα δύο σενάρια σωστά ,σωστό κι αυτό που λέει ο Ακης πως ο κίνδυνος είναι μεγάλος, αλλά σωστό κι αυτό που λέει ο Δημήτρης αφού το έχετε αποδείξει στην πράξη όλοι εσείς που παίζετε με σίφτερ και μπορείτε και πηγαίνετε τάπα επί 40 γύρους. Αρα κι αυτό είναι θέμα κολλήματος η γούστου αν προτιμάτε ,είχα δοκιμάσει το σίφτερ στο κόμπο με την Miura την αλογομούρα και στην πρώτη μου επαφή με το σίφτερ μετά από 5-6 γύρους ήμουν μόλις 1 sec πιό αργός στο γύρο αλλά η συνήθεια είναι μεγάλο πράγμα και σε κάνει δογματικό καμμιά φορά . Τώρα βέβαια επειδή μου αρέσει να παιδεύομαι ίσως ξεκινήσω να ασχολούμαι με το σίφτερ όχι για την αίσθηση που λέει ο Αρης(το λέει ίσως γιατί το δικό του είναι high end shifter) γιατί δεν έχει καμμιά τέτοια αίσθηση αυτή η πλαστικούρα αλλά επειδή μπορεί να γίνω πιο γρήγορος τουλάχιστον στο ασσέττο ,αν κέρδιζες και στο rf2 τότε δεν θα υπήρχε ίσως Η θέση οδήγησης είναι αναπαυτικότατη ακουμπάω και τους αγκώνες μια χαρά την ώρα που οδηγώ, δεν νομίζω να μου κόβει από εκεί τίποτα όπως και η απόσταση από τις οθόνες αυτά είναι θέματα συνήθειας,έχουμε και μια πρεσβυωπία λόγω ηλικίας μη το ξεχνάτε. Μία ώρα πριν, το μέλος akis_z80 έγραψε: Δηλαδή ο Παναγιώτης χρησιμοποιεί paddles ενώ έχει shifter για να έχει handicap σε σχέση με σένα και να μπορείς να τον περάσεις; Ακριβώς . Οχι βρε απλά γιατί μου άρεσαν ανέκαθεν τα πάντλς της f1 για μας τους παλιούς ήταν κάτι μαγικό ,μάλιστα όταν μου έδωσε πριν χρόνια ένας φίλος μια M3 ε46 να οδηγήσω ξετρελάθηκα με τις ακαριαίες αλλαγές του σαζμάν της , ήθελα όλα τα αυτοκίνητα να οδηγούνται με παντλς τα γουστάρω τι να κάνω,τώρα που ξέρω όμως τη βάψανε τα χωράφια έχει να πέσει όργωμα μέχρι να συνηθίσω αλλά που θα μου πάει μετά από κάνα 4 μηνο θα ξαναγίνω ανταγωνιστικός 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Μάϊος 16, 2016 #1197 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 @panosdimp αν ειναι μονο η αισθηση της πλαστικουρας που σε αποτρεπει απο τη χρηση του g27 shifter, μπορεις να βελτιωσεις λιγο την αισθηση με διαφορα mod που μπορεις να βρεις στο νετ. Παραθετω ενα ενδεικτικα: 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 16, 2016 #1198 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 Με paddles εισαι συνολικα πιο γρηγορος και πιο σταθερος.Το ενδεχομενο να γινουν ολες οι αλλαγες τελειες,ειναι πραγμα σπανιο.Οποτε ναι ενα αμαξι που προτιμας να παιξεις με paddles το μαθαινεις στο 1/3 του χρονου και ειναι πιο ευκολο.Παιξτε την ALFA 155 TDM η το ford escort με paddles και manual.Στη πρωτη περιπτωση χρειαζεσαι 5 γυρους για να μαθεις να φρεναρεις χωρις να αγορασεις ολη την πιστα και στην αλλη 105. Αν το δουμε ομως σε απολυτες συνθηκες, τοτε πλεονεκτημα εχει αυτος που παιζει χειροκινητα. Παναγιωτη,ξεκινα να μαθαινεις με manual γιατι σε εχω για της παλιας σχολης οδηγο.. Αλλη αισθηση να κουμπωνεις με δυναμη την ταχυτητα ρε παιδι μου. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Μάϊος 16, 2016 #1199 Κοινοποίηση Μάϊος 16, 2016 πριν 37 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε: Με paddles εισαι συνολικα πιο γρηγορος και πιο σταθερος. Κατέληξα, μια χαρά είναι με τα paddles το πολύ πολύ να δοκιμάσω για τη φάση λίγο το σίφτερ αλλά δεν με βλέπω να το υιοθετώ δεν είμαι στη φάση να ζοριστώ περισσότερο . Ποιός ξέρει πάλι, είμαι και άρρωστος όπως όλοι μας εδώ μέσα, μας κατατρώγει τα σωθικά ένας εγωισμός βασανιστικός Γεια σου βρε Ιάσονα σ΄ ευχαριστώ για την παρέμβαση ,θυμήθηκα που έλεγαν όταν σε είδαν στο σπίτι του Αρη να αλλάζεις τις ταχύτητες πως λειτουργούσες σαν μίξερ ,η εικόνα αυτή λοιπόν λειτουργεί αποτρεπτικά για να ξεκινήσω να ασχολούμαι με το σίφτερ . @wolvesμη μπλέξεις με σίφτερ μια χαρά είναι τα Paddles 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση gchristod Μάϊος 19, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #1200 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2016 Μας επισκέφτηκε ο ταχυδρόμος σήμερα (επιτέλους)... 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now