Jump to content



Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω


Recommended Posts

Ξερεις ποιο ειναι το προβλημα ομως? οτι μιλας για ενα μονο τυπο παιχνιδιουπου ασχολειτε μονο το 5% του πλανητη. Ολοι οι αλλοι απλα θα το δοκιμασουν θα τους κουρασει και θα το βγαλουν.

Οι τιμονιέρες έχουν λιγότερες εφαρμογές (ΜΟΝΟ driving games) από το vr αλλά μια χαρά συντηρείται το market τους.

Το VR έχει πολύ περισσότερες εφαρμογές.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι τιμονιέρες έχουν λιγότερες εφαρμογές (ΜΟΝΟ driving games) από το vr αλλά μια χαρά συντηρείται το market τους.

Το VR έχει πολύ περισσότερες εφαρμογές.

Δεν ειναι το ιδιο. Οι τιμονιερες και τα λοιπα αξεσουαρ απλα τα βαζεις πανω και παιζεις, εδω μιλας για κατι που προκαλει ζαλαδες και εμμετους.

Το VR ειναι με λιγα λογια Nvidia 3D Vision με headtracking σε μια οθονη πολυ κοντα στα ματια σου με κλειστο πλαισιο. Αν λαβεις υποψη σου που πηγε το 3D Vision και για πιο λογο καπου εκει θα καταλειξει και το VR μετα απο λιγο καιρο για την Gaming κοινωνια.

Τι και αν εμενα μου αρεσε και επαιζα με τις ωρες χωρις να εχω κανενα συμπτωμα απο αυτα που αναφερονταν το ληξανε το project και τελος.

 

Το προβλημα θα ειναι στο πως απεικονιζεται το 3D απο τα παιχνιδια εκει ειναι η ζημια και οχι στο headtracking. Αν οι developers ασχοληθουν σοβαρα και οχι οπως ασχοληθηκαν με το 3D Vision εχει καλως αλλιως βλεπω να εχεις τιτλους VR Ready και μολις πας να βαλεις τη μασκα τα ματια σου να θελουν να πεταχτουν προς ολες τις κατευθυνσεις.

Γιαυτο σου λεω οτι το φοβαμαι, το οτι ειδαμε 2-3 παιχνιδια που ειναι ηδη στην αγορα και ενα demo που ετοιμαζονται εδω και χρονια να δουλευουν καλα δεν σημαινει οτι θα ειναι καλοι και οι υπολοιποι τιτλοι.

 

Μακαρι να διαψευστω και να παει καλα αλλα η ιστορια δειχνει αλλα.

 

Θα το παρω παντως τωρα για το ποσο θα μεινει δεν ξερω :p

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω δει 3d vision αλλά φαντάζομαι είναι διαφορετικό από το να έχεις κάτι που σου γεμίζει το οπτικό πεδίο και έχει μηδενικό crosstalk λόγω 2 οθονών.

Το headtracking στα monitors ποτέ δεν το κατάλαβα. Γυρίζεις το κεφάλι αλλά τα μάτια πρέπει να είναι καρφωμένα στην οθόνη. Πολύ αφύσικο.

 

Αν βάλεις LFS με dk2 και δε σου φύγει το κλαπέτο τα ξαναλέμε!! :D

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω δει 3d vision αλλά φαντάζομαι είναι διαφορετικό από το να έχεις κάτι που σου γεμίζει το οπτικό πεδίο και έχει μηδενικό crosstalk λόγω 2 οθονών.

Το headtracking στα monitors ποτέ δεν το κατάλαβα. Γυρίζεις το κεφάλι αλλά τα μάτια πρέπει να είναι καρφωμένα στην οθόνη. Πολύ αφύσικο.

 

Αν βάλεις LFS με dk2 και δε σου φύγει το κλαπέτο τα ξαναλέμε!! :D

Δεν αμφιβαλω οτι θα σου φυγει το κλαπετο, εμενα σιγουρα θα μου αρεσει, το θεμα ειναι τι θα πουν και οι αλλοι οταν θα πεσει το Hype.

Link to comment
Share on other sites

Από iRacing Forums σε thread σχετικό με το DD της Fanatec, απάντηση από τον Thomas (Fanatec Boss). Επίσης από τα λεγόμενα στο thread σίγουρα πάμε για 1000+, δηλαδή Mige OSW Territory με πλεονέκτημα ότι θα είναι συμβατό με τα υπάρχοντα Fanatec Rims και το πιθανότερο να είναι moter/drive σε ένα περίβλημα με το τροφοδοτικό ξεχωριστό.

 

post-55246-0-56629400-1452275109_thumb.j

 

Δεν το βλέπω για το 2016 σίγουρα, καλά νέα για όσους πάνε για CSL Base/pedals αλλά όσοι περιμένουν από τη Fanatec DD Wheel σχετικά σύντομα καλύτερα να πάνε πρός OSW με Bodnar Mod για τα Rims εφόσον υπάρχουν.

 

Προσωπικά είμαι καλυμένος με το CSW V2 για το επόμενο διάστημα, προτεραιότητα πάει σε VR ή Triples.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους και καλή χρονιά να έχουμε, είμαι νέος στο club σας αν και σας διαβάζω αρκετό καιρό μιας και σας τράκαρα εντελώς τυχαία ψάχνοντας και εγώ για κάποια τιμονιέρα. Το κακό ήταν ότι όσο σας διάβαζα τόσο μπερδευόμουν, και εκεί που νόμιζα ότι είχα κατασταλάξει, άντε πάλι από την αρχή να μεταβάλλω και να αναθεωρώ όλες τις σκέψεις μου. Αρχικά ξεκίνησα με την g29 της logitec ως θεωρία περισσότερο γιατί μαρέσει ο σχεδιασμός της , από τιμή δεν μπορώ να εκφέρω άποψη μιας και κατά το παρελθόν η μόνη τιμονιέρα που είχα ήταν μία προ 15 ετίας και βάλε που περισσότερο έφερνε σε παντελώς παιχνίδι παρά σε τιμονιέρα. Εδώ ξεκινάει και το γενικό μου πρόβλημα μιας και είμαι χρήστης που παίζει περισσότερο παιχνίδια σε ps4 και ps3 που πλέον όμως το έχω ψιλο παραγκωνίση λόγο του ps4 όμως διαθέτω και αρκετά δυνατό pc αλλά το λειτουργώ πιο πολύ για strategy παιχνίδια. Διαβάζω ότι η fanatec όπως και σε αρκετές περιπτώσεις και η thrustmaster βγάζουν προβλήματα πιο συχνά και πρέπει να είσαι και λίγο τυχερός να μην πέσεις στην περίπτωση και μπείς σε διαδικασίες που πραγματικά μπορεί να σε αποθήσουν από το όλο εγχείρημα μιας και τα λεφτά πλέον στο ελλάντα μας δεν χαρίζονται αλλά βγαίνουν με κόπο και ιδρώτα. Από την άλλη η logitec από ότι κατάλαβα διαθέτη καλό servis λόγο και ότι έχουν έδρα και στην χώρα μας, αλλά υστερεί σημαντικά έναντι των άλλων, το ερώτημα είναι πάντα τι αξίζει περισσότερο σαν νέος χρήστης να πράξω, να περάσω σε μια αγορά logitec με την πιο χαμηλή απόδοση αλλά και περισσότερο υπερεκτιμημένη σε τιμή που πάνω κάτω θα πάει κανά 450 άρι ; και να με καλύπτει όσο καλύπτει και τις ανάγκες του ps4 ps3 pc , μια άλλη σκέψη ήταν να πάω στην thrustmaster την Τ500 που δίνει και την καλή πεταλιέρα και να έπαιρνα και ένα κιβώτιο ταχυτήτων συν μόνο τον wheel servo base της Τ300 και να ήμουν ουσιαστικά καλυμμένος πάλι pc ps4 ps3 και να τα εναλλάσσω τιμόνι πεταλιέρα και κιβώτιο , το κόστος έτσι όπως το έβγαλα πάνω κάτω θα πάει περίπου 450 + 150 + 260  , εδώ αρχίζει και το μπέρδεμα πάλι μιας και με τόσα λεφτά μπαίνεις μετά στο τρυπάκι και λες γιατί δεν κοιτάω και την fanatec που πάνω κάτω παίζει πιο  ψηλά σε απόδοση από όσο έχω διαβάσει αλλά και περίπου μέσα στις άκρες στο κόστος + 500 από το εγχείρημα της thrustmaster ως σκέψη. Το κακό βέβαια με την fanatec είναι ότι παίζει από κονσόλες σε x-box one κάτι το οποιό δεν διαθέτω και δεν με βλέπω να διαθέτω για το άμεσο μέλλον. Θέλω πραγματικά την εμπειρία σας για να αποφύγω τις όποιες κακοτοπιές στο να σκορπίσω χρήμα αριστερά και δεξιά και στο τέλος να βρεθώ και με 4 5 τιμονιέρες , αν αξίζει να μαζέψω λεφτά πχ για κάτι πολύ καλό και να επικεντρωθώ σε αυτό ή να πάω σε κάτι πιο φθηνό αν ή απόδοση πχ τιμής και αίσθησης που σου προσφέρει το όποιο προιόν  δεν είναι τόσο τεράστια ακόμα και με κάτι πιο φθηνό.  Ευχαριστώ εκ τον προτέρων και συγνώμη αν σας ζάλισα με το μεγάλο μου ποστ :)

Έγινε επεξεργασία από kostas leonardos
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το παρακάτω video θα σε βοηθήσει μιάς και λίγο πολύ έχει όλες τις επιλογές για PS4 και φυσικά παίζουν και σε PC.

 

 

Προσωπικά και αφού το σκέφτεσαι το πεντακοσάρικο θα πήγαινα σε Thrustmaster Integral Set.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αν είσαι χρήστης του iracing τότε πας καρφί για  Fanatec

αν είσαι χρήστης rfactor ,assetto corsa ,project cars πας καρφί για G27(μεταχειρισμενη)-G29(καινούργια) 

αυτά είναι προσωπική άποψη εγώ πήρα την G25 πριν κάνα 5αρι χρόνια και δεν την άλλαξα ποτέ 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το κακό που υπάρχει με την fanatec είναι ότι για να πάρεις το καλό της κουστούμι θα ξεπεράσεις τα 1500 + και στην χειρότερη θα θες και κανά 3000 . Δεν θα με πείραζε αυτό θα έκανα υπομονή αν πραγματικά είχα την σιγουριά ότι η διαφορές που θα έχει με τις άλλες τιμονιέρες στην αίσθηση θα ήταν χαώδες και όχι μικρο διαφορές.  Από την στιγμή όμως που δεν έχω προσωπική άποψη μιας και δεν τις έχω κάν αγγίξει (καμιά τιμονιέρα) δεν μπορώ να κρίνω γιαυτό προσπαθώ να αποκομίσω την όποια εμπειρία μέσα από ήδη χρήστες που σαφώς η εμπειρία τους είναι πραγματική γνώση :) Ευχαριστώ και για το βίντεο sim race :) άσχετο Ηλία , των Κώστα τον Αξαρλή που δούλευε σε υφάσματα των έχεις κάτι ; 

Link to comment
Share on other sites

τα ποσά που αναφέρεις παραπάνω τα δίνουν άτομα με πολλές χιλιάδες ψηφιακά χιλιόμετρα 

που είναι ήδη σε ένα ικανοποιητικο επίπεδο και θέλουν να πάνε στο επόμενο

εσύ από την στιγμή που τώρα κάνεις την είσοδό σου στην κατηγορία δεν βλέπω το λόγο να

δαπανήσεις αυτά τα ιλιγγιώδη ποσά  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λες Αλιάκας , δεν διαφωνώ μαζί σου, το πρόβλημα ξεκινάει όμως στο ότι οδηγώ ήδη στην πραγματική ζωή γρήγορα αυτοκίνητα  και ξέρω ακριβώς και πως αντιδράει μια αίσθσηση τριβής ολίσθησης και τη δυνάμεις ασκούνται , απλά ενδιαφέρομαι κάτι πιο κοντά στην πραγματικότητα που να μην με απογοητεύσει το κόστος με την απόδοση που θα μου προσφέρει. Εντάξει δεν είπα ότι θα είναι κανονικό αμάξι αλλά μια ρεαλιστικότητα θα πρέπει να την έχουν αν θέλουν να ονομάζονται και εξομοιωτές οδήγησης,  αλλιώς εγκεφαλικά θα περαστή ως απλό παιχνίδι στο νου. Το να κάνεις χιλιόμετρα σε κάτι,  πάντα θα πρέπει να σου δίνει και το κίνητρο της αίσθησης. Αν μου πείς ότι αυτό μπορεί να μου το προσφέρει και η g29 εγώ μετά χαράς την παίρνω και αύριο κυριακάτικά, φωνάζοντας στο υπάλληλο άνοιξε την πόρτα  χαχα! :p Για αυτή την εργασία έχω μαζέψει ένα ποσό αυτή την στιγμή περί τον 800 ευρό που θέλω να διαθέσω, αξίζει να μαζέψω κι'άλλα στο να έχω αυτό το αποτέλεσμα που προείπα ; η θα τα μαζέψω και στο τέλος θα νιώσω ότι πέταξα και τα ωραία ευρό ; η ακόμα καλύτερα μήπως τελικά δεν αξίζει και το όλο εγχείρημα και την δουλεία μου μπορώ να την κάνω και με κάτι λιγότερο, (τιμή~αίσθηση)  αν η διαφορές των ακριβών και των φθηνών απλά βρίσκεται σε λεπτομέρειες που πολλές φορές μπορεί να είναι και άνεφ ουσίας. Εκεί βρίσκεται το ερώτημα 

Έγινε επεξεργασία από kostas leonardos
Link to comment
Share on other sites

Από την (σύντομη) πάντως εμπειρία μου με τις τιμονιέρες τις Logitech, θα σου έλεγα με απόλυτη σιγουριά πως μεταξύ G29 και G27, θα έπαιρνα G27. Δε διαπίστωσα σχεδόν καμία σημαντική διαφορά στην G29 στην αίσθηση οδήγησης, συγκριτικά με την G27, τουλάχιστον στο τιμόνι. Το φρένο έχει διαφορετική αίσθηση, νομίζω έχει πιο μικρή διαδρομή από την G27, ίσως αυτό να το κάνει πιο κοντά στο πραγματικό, αλλά και πάλι δεν το λες "ίδιο" με του αυτοκινήτου σου! Αντιθέτως, η διαφορά στην τιμή είναι τόσο μεγάλη που δε νομίζω να αξίζει για τις έστω και μικρές βελτιώσεις (περισσότερα κουμπιά στο τιμόνι, ίσως λίγο καλύτερο ffb) που πιθανόν έχει η G29 έναντι της G27.

 

Για να πω την αλήθεια, από την πρώτη στιγμή που πήρα την G29, προσπαθώ μέσω των ρυθμίσεων των παιχνιδιών να την φέρω στην αίσθηση που είχα όταν είχα την G27! Επίσης, ένα ακόμα μειονέκτημα που έχει (ελπίζω να είναι παροδικό) η G29 είναι η ασυμβατότητα που παρουσιάζει σε κάποια παιχνίδια (σε raceroom experience και stock cars extreme δεν βρίσκει το τιμόνι, δηλαδή αριστερά δεξιά, ενώ όλα τα άλλα δουλεύουν, κάνοντας ουσιαστικά άχρηστα τα παιχνίδια, ενώ στο rFactor2 δε δουλεύουν τα led rev lights, ούτε και με το Fanaleds)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αν πας σε logitech οποια και να παρεις αγορασε απαραιτητα ενα απο τα προοδευτικα ελατηρια με λαστιχακι που κυκλοφορουν. nixim κλπ. ειναι η μερα με τη νυχτα στην αισθηση για φρενο, για φτηνο φρενο τουλαχιστον.

η 27 με την 29 εχουν μαλλον ολοιδιο τιμονι αφου αφησαν 2 μοτερακια παλι με ελικοειδη πινιον να γυριζουν ενα μεγαλο.

αν ηταν να δωσω 800 με σκοπο να ξεκινησω σοβαρα σιμ, μαλλον θα πηγαινα σε σκετο τιμονακι driving force gt μεταχειρισμενο παμφτηνο με πολυ καλα πεταλια και ταχυτητες του 600ρικου. και αργοτερα τιμονι. τοσο που παιζω εχω συμπερανει οτι απολαμβανεις πιο πολυ τα καλα πεταλια και σε βοηθουν πιο πολυ να βελτιωθεις απο οτι το τιμονι.

ας μιλησουν και οσοι εχουν δοκιμασει περισσοτερα απο μια μονταρισμενη 27 :p

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η Fanatec, ειναι οτι καλυτερο υπαρχει εκτος απο direct drive με ρυθμισεις να το φερεις εκει που θες εσυ και με ποιοτητα που δεν σου θυμιζει παιχνιδι, εγω ευκολα εβαζα το formula rim που εχω στο αυτοκινητο.

Το θεμα ειναι αν θες να εχεις αυτη την ποιοτητα η θες να κανεις απλα τη δουλεια σου.

Η αισθηση με τη fanatec ειναι ειναι σιγουρα καλυτερη και στον τομεα του ffb και στην ποιοτητα και τα CSP V3 ειναι οτι καλυτερο και πιο κοντινο μπορεις να βρεις σε αυτικινητο για το shifter απλα δεν υπαρχει αλλο, γενικα ολο το σετ σε "συνδεει" πολυ καλα με το παιχνιδι.

Αν η ενασχοληση σου με το assetto η η οποιο αλλο σου αρεσει ειναι σε τετοιο βαθμο που να δικαιολογει τα λεφτα που θα δωσεις η εστω ρε παιδι μου σου περισςευουν και θες να κατσεις μια δυο ωρες αλλα να το ευχαριστηθεις στο μεγιστο δωστα στη fanatec αλλιως οτι αλλο σου αρεσει.

Μπορεις π.χ να βρεις μια μεταχειρο g27 και να αλλαζεις τα κομματια σιγα σιγα, παρε αργοτερα δλδ τα CSP V3 μετα το shifter και τελος το οποιο base V2 η το direct drive που λενε οτι θα βγαλουν αργοτερα.

Παντως μην ξεγραφεις και την Thrustmaster μπορεις και εκει να διαλεξεις τη θα βαλεις και εχουμε και το maximus εδω που κανει παπαδες απο μοντιφες.

Ξερω τον Αλεξανδρο Αξαρλη που ειχε τα κινηματογραφικα την Akai και μετα την Pioneer στην ακαδημιας. Χρηστος Αξαρλης λεει η επιγραφη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Onboard Video interview with BBC Top Gears the Stig, Ben Collins, testing the Vesaro 195 Pro V-Spec.

Running Project Cars combined with 6 Inch D-Box motion tech, a 195 inch triple 65 inch curved display, direct drive force feedback system with genuine sparco racing rim, advanced tactile feedback system, 5.1 surround sound, Cobra bucket racing seat and all powered by a custom built Vesaro water cooled PC

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πρόσφατο build δεν είναι και τόσο άσχημο. Απέχει παρασάγγας από τα πρώτα. Φυσικά δεν είναι AC ή rF2 αλλά δεν είναι κ το χάλι του Raceroom.

 

Δεν αλλάζει βέβαια το γεγονός ότι ο τύπος χρηματίζεται για να τα παρουσιάσει όλα τέλεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.