Aris Teidis Μάρτιος 2, 2015 #181 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2015 Καλησπερα σε ολους. Ειμαι καινουργιο μελος και σας βρηκα ψαχνωντας για cockpit και ακολουθωντας τα φοβερα σχεδια του Αρη. Προς το παρον εχω μια G25 με nixim mod στο φρενο και custom σειριακο μοχλο ταχυτητων απο alfa romeo 156 (ο οποιος εχει φοβερη αισθηση για οποιον ενδιαφερεται) και cockpit απο PVC το οποιο θα αναβαθμισω μολις παραλαβω την clubsport v2. Συντομα θα βαλω και φωτογραφιες. Γεια χαρα σε ολους. Καλώς ήρθες φίλε! Αν με τον "Άρη" εννοείς εμένα τότε να ξέρεις θα πάθω κάνα καρδιακό από τη συγκίνηση (δεν τα λεν έτσι απότομα αυτά τα πράγματα)! Ετοιμάζεις κάτι βασισμένο σε σχέδιά μου? Θέλουμε φωτό, όταν με το καλό το τελειώσεις. (ότι βοήθεια θες - ρώτα) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngeloVZR Μάρτιος 2, 2015 #182 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2015 Φιλε Αρη καλησπερα. Εσενα εννοω. Τα σχεδια σου με εφεραν εδω και απο τι φαινεται εισαστε μια καλη παρεα. Ναι το επομενο που θα φτιαξω θα ειναι βασισμενο σε σχεδια σου γιατι θελω να μπορω να το προσαρμοζω πιο ευκολα στα μετρα οποιου καθεται. θα το ξεκινησω αφου παραλαβω το clubsport που περιμενω (κατα τον Μαη) καθως τωρα εχω μονο το τιμονι και τον μοχλο των ταχυτητων απο fanatec. Αυτο που πραγματικα θα ηθελα να ξερω ειναι η μετατροπη που κανεις στα ταφ για να κινειται η σωληνωση απο μεσα. Αυτο ειναι το σεταπ μου τωρα. και ο λεβιες του alfa romeo με mod για να ενωθει πανω σε leo bodnar usb 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάρτιος 2, 2015 #183 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2015 Φιλε Αρη καλησπερα. Εσενα εννοω. Τα σχεδια σου με εφεραν εδω και απο τι φαινεται εισαστε μια καλη παρεα. Ναι το επομενο που θα φτιαξω θα ειναι βασισμενο σε σχεδια σου γιατι θελω να μπορω να το προσαρμοζω πιο ευκολα στα μετρα οποιου καθεται. θα το ξεκινησω αφου παραλαβω το clubsport που περιμενω (κατα τον Μαη) καθως τωρα εχω μονο το τιμονι και τον μοχλο των ταχυτητων απο fanatec. Αυτο που πραγματικα θα ηθελα να ξερω ειναι η μετατροπη που κανεις στα ταφ για να κινειται η σωληνωση απο μεσα. Αυτο ειναι το σεταπ μου τωρα. και ο λεβιες του alfa romeo με mod για να ενωθει πανω σε leo bodnar usb Άρχοντας Αν έμενες Αθήνα θα σου έδειχνα άμεσα πως να κάνεις τη μετατροπή αλλά απ' ότι βλέπω μένεις λίγο μακρυά... Πρέπει κάποια στιγμή να κάνω έναν οδηγό γι' αυτό το θέμα στο you tube. Θα στα δείξω μάλλον μέσω skype. Θα σου στείλω μήνυμα να συνεχίσουμε την κουβέντα για να μην ενοχλούμε εδώ το νήμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση fuz10n Μάρτιος 5, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #184 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2015 εγω με κανα 13ευρω εκανα αυτο (λιτρα, gear, ταχυτητα, shift up): 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάρτιος 7, 2015 #185 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 Άκη πώς σου φαίνεται η G27? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Μάρτιος 7, 2015 #186 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 (edited) @liakjim, ίδιο graph με g25. Νομίζω πως συνεχίζει να είναι η καλύτερη επιλογή σαν απόδοση/ποιότητα/τιμή ιδίως αν το έχει πάρει κανείς 2ο χέρι. Σχεδόν 7 χρόνια με αυτό οδηγούσα. Το μόνο που μου την έσπαγε ήταν η αργή ταχύτητα περιστροφής που δεν είναι αρκετή για να ντριφτάρεις εύκολα ή τουλάχιστον να πιάνεις γλιστρήματα στις 900 μοίρες. Όχι ότι δε γίνεται, αλλά πρέπει να υποβοηθάς το τιμόνι με την τεχνική της σφαλιάρας για να γυρίσει πιο γρήγορα. Εκ των υστέρων, τώρα που άλλαξα τιμόνι μπορώ να βρω και άλλα πράγματα που με ενοχλούν στο Logitech (θόρυβος, deadzone, fidelity - περιορισμένο εύρος δυνάμεων κλπ). Όσο το είχα όμως δεν μπορούσα να τα αντιληφθώ. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 7, 2015 από akis_z80 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάρτιος 7, 2015 #187 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 Αν σκεφτείς ότι την πήρα 120€ σχεδόν αχρησιμοποίητη ναι όντως, τρελό VFM!!! Χάζευα τα στατιστικά από την δικιά σου, η γωνιακή επιτάχυνση νομίζω είναι το πιο εντυπωσιακο από όλα.Επίσης κοίταγα κ του Fuzion (μια σελ πριν) κ βλέπω μια υστέρηση 3ms στο latency. Θα μου πεις σιγά αλλά ποσοστιαία είναι τεράστιο νούμερο. Άραγε τί φταίει? Επίσης στους κατόχους G25/27 δοκιμάστε αυτές τις ρυθμίσεις που βρήκα από το AC forum που είναι πολύ καλές νομίζω : Driver: Overall 100%, Spring 100%, Damper 100%, Center 0%| Center Spring: unchecked | Allow Game to Adjust: checked | Rotation: 900In game : Gain: 100% | Filter: 0% | Damper: 10% | Curbs: 2% | Road: 2% | Slip: 2%| General Tab in Pits: ??% Gain (determined by FFB anti-clipping tool 2.3) |100% Damper 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Μάρτιος 7, 2015 #188 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 (edited) Εγώ πάντως αν βάλω το ingame και driver gain στα 100% δεν μπορώ να στρίψω με την DFGT. Το in-game το έχω στο 20% για να μπορώ να στρίβω εύκολα...Κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι μετά την έξοδο από μία στροφή στην πίστα αν ακολουθεί δεύτερη στροφή στην αντίθετη κατεύθυνση δεν μπορώ να προσαρμόσω γρήγορα το αυτοκίνητο ώστε να γίνει ομαλά η αλλαγή κατεύθυνσης και χάνω χρόνο. Αυτό έχει να κάνει με την γωνιακή επιτάχυνση, το deadzone κτλ; μπορώ να κάνω κάτι για να το βελτιώσω; Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 7, 2015 από Zenor Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάρτιος 7, 2015 #189 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 Άσε καλύτερα zenor. Αν πηγαίνεις έτσι με την DFGT και την γωνιακή επιτάχυνση στο 1/4 από την G27 και με 78 rpm και τα 17ms latency θα μας "εσπαγες" και άλλο με κάτι καλύτερο.... Πλάκα κάνω φυσικά , ίσως να κοίταγες για άλλη τιμονιέρα. Οι G27 μεταχείρω, έχουν στο 120-130€. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Μάρτιος 7, 2015 #190 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 πληροφοριακα εχω δει οτι ενα απο τα καλυτερα και σχετικα ευκολα αν πιανουν τα χερια σου mod για g25-27 ειναι η αλλαγη τροφοδοσιας με μεγαλυτερη, απο 24 σε 48v. τα μοτερ σηκωνουν εως και διπλη ταση, με ανεμιστηρες ομως, και αλλαγες σε 2-3 πραματακια στην πλακετα. μεταμορφωνεται η τιμονιερα.μια εταιρια χρυσοπουλαγε το mod, arc team, κανα 300ευρω? οσα ριβιου και να δεις λενε οτι γινεται πολυ καλυτερη. ακομα και λιγη αυξηση στην ταση κανει διαφορα. και λογικο ακουγεται.το σκεφτομαι μιας και τροφοδοτικα εχω μπολικα (και ειναι το ακριβοτερο κομματι). θελει λιγη μελετη, αλλα δε ξερω αν θελω την εξτρα φασαρια απο ανεμιστηρες. ιδωμεν 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάρτιος 7, 2015 Author #191 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 Εμενα μολις μου ληξει η εγγυηση θα κανω το ιδιο στη Fanatec. Υπαρχει mod με πιο δυνατα μοτερ και τροφοδοτικο που τα σπαζει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάρτιος 7, 2015 #192 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 Λες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Μάρτιος 7, 2015 #193 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2015 αυτο ναι. καλα αυτοι ζητανε υπερβολικα λεφτα. θα μελετησω λιγο την πλακετα, καποια μοσφετ και διοδους θελει να κρατανε μεγαλυτερες τασεις και ρευματα, και φυσικα ψηκτρες και ανεμιστηρες στα μοτερ. και ποιος ξερει ποσο θα κρατησουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Μάρτιος 10, 2015 #194 Κοινοποίηση Μάρτιος 10, 2015 @GoMaR, επειδή ήμασταν offtopic στο άλλο θέμα, εδώ νομίζω μπορείς να ρωτήσεις ό,τι θέλεις γύρω από το hardware! Για αρχή διάβασε αυτό μετά δες αυτό το βίντεο σε σύγκριση με αυτό.Σίγουρα η G25 δεν είναι η γρηγορότερη αλλά μπορείς να ρίξεις αρκετό ντριφτάρισμα όταν τη συνηθίσεις. Στον profiler της G25 είχα ρυθμίσεις 103 / 100 / 100 και ingame στο Assetto gain γύρω στο 70-75% με 0% damper και 8% minimum ffb. Αυτές είναι οι σημαντικές ρυθμίσεις. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
digitaltiger Μάρτιος 13, 2015 #195 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2015 To δικο μου απο DFGT: Ειναι όντως τοσο χαμηλή η επιτάχυνση ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Μάρτιος 13, 2015 #196 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2015 mmmmmmno ξανακάντο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
digitaltiger Μάρτιος 13, 2015 #197 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2015 (edited) Το εχω τρεξει αρκετες φορες,τα ιδια πανω κατω βγαζω,στον profiler τα εχω ολα 100% default.Τι μπορεί να φταίει? edit:Εχω την εντυπωση οτι κατι πρεπει να φταιει με το πρόγραμμα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 13, 2015 από digitaltiger Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάρτιος 13, 2015 #198 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2015 Καλά Κώστα και η δική σου λάθος μου φαίνεται. Παραπάνω και από την G27? Του Fuzion έδειξε πιο λίγο. Εκτός και αν έχουν ίδια μοτέρ και έχει πιο ελαφρύ τιμόνι (ή εκτός αν έχεις κάνει καμία μόντα ;-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Μάρτιος 13, 2015 #199 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2015 Προφανώς και αν είχα κάνει κάποια μόντα θα το ανέφερα!Εκτός και αν το δέρμα που τύλιξα το τιμόνι και τα αλουμινένια paddles την έκαναν πιο γρήγορη.Σαν τιμονιέρα η DFGT ήταν πάντα ανώτερη της G25/27, η οποία είναι το καλύτερο πακέτο. (πετάλια και shifter) Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάρτιος 13, 2015 #200 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2015 Συγκρίνω με αυτό το http://www.thelab.gr/topic/136622-simracing-gear-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%AD%CE%B6%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%87%CF%89%CF%89%CF%89/page-9#entry2132913 Είμαι από κινητό κ δεν μπορώ να ψάξω για ισχύ κ τάση του μοτέρ της DFGT εν συγκρίση με την G27.Για αυτό θα ήθελα να ξέρω ποιό από τα 2 τα δικά σας είναι το σωστό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now