geovas77 Φεβρουάριος 17, 2015 #163 Φεβρουάριος 17, 2015 Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για το Clubsport V2 η Fanatec μόλις μου έδωσε invitation code, οπότε χρειάζεται να φτιάξει ένα account στο site της Fanatec και μετά να μου πεί το email για να του μεταφέρω τον κωδικό.
fuz10n Φεβρουάριος 17, 2015 #164 Φεβρουάριος 17, 2015 πως δουλευει ρε ακη αυτο το τσεκ προγραμμα? το τρεχω, start, μετα δε κανει τιποτα κουναω το τιμονι περα δωθε μετα καποια στιγμη βγαζει τη γραφικη, που παντα ειναι διαφορετικη.
akis_z80 Φεβρουάριος 17, 2015 #165 Φεβρουάριος 17, 2015 πως δουλευει ρε ακη αυτο το τσεκ προγραμμα? το τρεχω, start, μετα δε κανει τιποτα κουναω το τιμονι περα δωθε μετα καποια στιγμη βγαζει τη γραφικη, που παντα ειναι διαφορετικη.Χμμμ μόνο start πρέπει να πατήσεις και να περιμένεις κάποια δευτερόλεπτα (ίσως και 10). Το τιμόνι γυρίζει στη μία άκρη, μετά κάνει γρήγορα δεξιά-αριστερά και βγάζει το αποτέλεσμα. Αν δεν κάνει τίποτα δοκίμασε με μεγαλύτερο min force, πχ 15%. Η ουσία του test είναι να δούμε το latency, τις μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του τιμονιού αλλά και πόσο γρήγορα φτάνει σε αυτήν.Για πιο ομαλή καμπύλη δοκίμασε να βάλεις στο Speed Calc. frequency το 1/4 του Frequency που γράφει μέσα στο γκρι τετράγωνο (πάνω αριστερά).
Aris Teidis Φεβρουάριος 17, 2015 #166 Φεβρουάριος 17, 2015 Κορυφαία επίδοση! Δηλαδή δηλαδή, πως συγκρίνεται με το δικό σου?
fuz10n Φεβρουάριος 17, 2015 #167 Φεβρουάριος 17, 2015 οκ. απο 25 κ πανω μου δουλευει τελικα. Δηλαδή δηλαδή, πως συγκρίνεται με το δικό σου? δες και το δικο μου και θα καταλαβεις μαλλον το πλεονεκτημα της.
akis_z80 Φεβρουάριος 17, 2015 #168 Φεβρουάριος 17, 2015 (edited) @fuz10n,Κάτι είναι τελείως off, δεν μπορεί το τιμόνι να έχει 480 rpm. Η G25 μου ήταν γύρω στα 120 rpm αν θυμάμαι καλά. Μήπως έχεις lock σε λιγότερες από 900 μοίρες στο logitech profiler; edit: Θα βάλω και εγώ δικές μου μετρήσεις σε λίγες ώρες. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 17, 2015 από akis_z80
Zenor Φεβρουάριος 17, 2015 #169 Φεβρουάριος 17, 2015 (edited) Η driving force gt. Δεν ξέρω γιατί αλλά όταν τρέχω το tool με ανοιχτό το Logitech Profiler κρασάρει και δεν δίνει αποτέλεσμα. Οπότε στην ουσία το παρακάτω είναι με 45 μοίρες εφόσον δεν δουλεύει το profiler... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 17, 2015 από Zenor
akis_z80 Φεβρουάριος 17, 2015 #170 Φεβρουάριος 17, 2015 @Zenor, τα δικά σου είναι οκ, ίδια με άλλες DFGT που έχω δει. Βάζω και το δικό μου να υπάρχει. Μετά το τελευταίο update του servo drive πλέον έφτασα τα 200 rpm με το 48v τροφοδοτικό. 1
Aris Teidis Φεβρουάριος 17, 2015 #171 Φεβρουάριος 17, 2015 @Zenor, τα δικά σου είναι οκ, ίδια με άλλες DFGT που έχω δει. Βάζω και το δικό μου να υπάρχει. Μετά το τελευταίο update του servo drive πλέον έφτασα τα 200 rpm με το 48v τροφοδοτικό. Κάνε και μια επεξήγηση, σε παρακαλώ, να καταλάβω και εγώ τι κοιτάμε και ποιες τιμές είναι καλύτερες (και γιατί)?
akis_z80 Φεβρουάριος 17, 2015 #172 Φεβρουάριος 17, 2015 Μας ενδιαφέρει το χαμηλό Latency και το υψηλό Accel που υποδηλώνει ότι το τιμόνι πιάνει γρήγορα τη μέγιστη ταχύτητα περιστροφής.Το speed (μέγιστη ταχύτητα περιστροφής σε rpm) επίσης είναι σημαντικό. Τιμές κοντά στο 200 θεωρούνται ιδανικές για εξομοίωση οδήγησης. Από κάτω φαίνονται τα ίδια πράγματα σε γράφημα. Η μπλε καμπύλη που δείχνει το speed πρέπει να ανεβαίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται προς τα πάνω (όσο πιο απότομη η κλίση τόσο το καλύτερο δηλαδή) και αφού πιάσει την μέγιστη τιμή, να παραμένει στην ίδια στάθμη χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις. Στο δικό μου γράφημα συγκεκριμένα βλέπουμε ότι το τιμόνι πιάνει τα 200rpm σε χρόνο αρκετά κάτω από τα 100 ms (χονδρικά στα 70) και παραμένει εκεί μέχρι το τέλος του τεστ. Ελπίζω να έριξα λίγο φως στο μυστήριο τεστ! 2
Aris Teidis Φεβρουάριος 17, 2015 #173 Φεβρουάριος 17, 2015 Doctor Akis, πως το βλέπεις το δικό μου? Δεν μ' αρέσει το accel του...
akis_z80 Φεβρουάριος 17, 2015 #174 Φεβρουάριος 17, 2015 (edited) Όντως χάνει αρκετά στο acceleration σε σχέση με τη v2. Η fanatec έκανε μεγάλο άλμα με το νέο της τιμόνι. Edit: Παίζει ρόλο και το rim όμως.. Εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις το βαρύ της bmw οπότε λογικό μέχρι ένα σημείο να χάνεις σε επιτάχυνση. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 17, 2015 από akis_z80
fuz10n Φεβρουάριος 17, 2015 #175 Φεβρουάριος 17, 2015 ειχες δικιο το χα 200. γενικα εκει το χω ομως, αλλαζει μεσα στο game φανταζομαι ε.
Aris Teidis Φεβρουάριος 17, 2015 #176 Φεβρουάριος 17, 2015 Όντως χάνει αρκετά στο acceleration σε σχέση με τη v2. Η fanatec έκανε μεγάλο άλμα με το νέο της τιμόνι. Edit: Παίζει ρόλο και το rim όμως.. Εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις το βαρύ της bmw οπότε λογικό μέχρι ένα σημείο να χάνεις σε επιτάχυνση. Ναι, βλέπω με το F1 τιμόνι αλλάζουν τα πράγματα...
geovas77 Φεβρουάριος 21, 2015 #177 Φεβρουάριος 21, 2015 @Aris Tactile Transducer Setup Guide for iRacing2013-02-12.pdf 1
Aris Teidis Φεβρουάριος 21, 2015 #178 Φεβρουάριος 21, 2015 @Aris Tactile Transducer Setup Guide for iRacing2013-02-12.pdf Θενκ ιου Σερ, θα πέσει μελέτη!
AngeloVZR Μάρτιος 2, 2015 #179 Μάρτιος 2, 2015 Καλησπερα σε ολους. Ειμαι καινουργιο μελος και σας βρηκα ψαχνωντας για cockpit και ακολουθωντας τα φοβερα σχεδια του Αρη. Προς το παρον εχω μια G25 με nixim mod στο φρενο και custom σειριακο μοχλο ταχυτητων απο alfa romeo 156 (ο οποιος εχει φοβερη αισθηση για οποιον ενδιαφερεται) και cockpit απο PVC το οποιο θα αναβαθμισω μολις παραλαβω την clubsport v2. Συντομα θα βαλω και φωτογραφιες. Γεια χαρα σε ολους. 4
acct Μάρτιος 2, 2015 #180 Μάρτιος 2, 2015 Καλώς ήρθες, ρίξε μια ματιά τριγύρω και περιμένουμε φωτογραφίες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now