jax7480 Νοέμβριος 29, 2004 #21 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από Mobster και τα σημερινά τόσο έχουν περίπου. Το type R βγάζει κοντά 200 ίππους και είναι 2λιτρο. Το S2000 λιγάκι παραπάνω, 225 και δίλιτρο. Όλα αυτά χώρίς τουρμπίνα. Μια μικροδιορθωση απλως. Το S2000 βγαζει 120 αλογα/λιτρο δηλαδη 240 αλογα και οχι 225.To Civic αν δεν κανω και παλι λαθος, εβγαινε σαν 1.4 με 75 αλογα, 1.5 με 90 κατι αλογα και 1.6 απλο με 125. Το V-TEC ηταν 1.6 με 160 αλογα. Πρωτο οντως ειχε βγει το CRX. Ας μας δωσει και ο JimmyFOX τα φωτα του.Απο εκει και περα κι εγω θα συμφωνησω με τον ΓιανγκΤ, δηλαδη, Starlet-Micra-Civic.αθανατα αυτοκινητα λογω αθανατων κινητηρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 29, 2004 Author #22 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 ηρεμιστε βρε παιδια δε θα παω σε αγωνες, κατι απλο και φτηνο θελω Για το σαξο εχω ακουσει ή πολυ αρνητικα ή πολυ θετικα σχολια. Γενικα ομως ειναι ενα αυτοκινητο που εχει αγαπηθει πολυ, εχει κανει τρελες πωλησεις και δεν ειναι τυχαιο.Ειναι ομορφο και ακομα και το 1.4 κινειται αξιοπρεπως και δεν σερνεται.Εχει 75 ιππους και 840 κιλακια. Κυριως θα προσεξω να δω την κατασταση του αυτοκινητου. Το VTS sto 1.4i εχει να κανει ΜΟΝΟ με το αμαξωμα και οχι τον κινητητα ο οποιος ειναι 75ρης και σιγουρα ...οχι σκισμενος (ο προκατοχος του το οδηγουσε στην Ελβετια ) Αυριο θα παω με τον μαστορα να το δει και να του τσεκαρει τα τσιπια του Θα κανω και 20 χιλιομετρα test drive και η μαντρα θα μου δωσει ενα χρονο εγγυηση για τα κυρια μηχανικα μερη του αλλα οχι για ηλεκτρικα κλπ :...: θα σας πω αυριο πως πηγε Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Νοέμβριος 29, 2004 #23 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 παντως η γνωμη μου ειναι οτι ειναι πολλα χρονια για γαλλικο μεταχειρισμενο γιατι δεν κοιτας κανα polo που ειναι πιο ποιοτικο....παντως απο επιδοσεις το saxo τα παει αρκετα καλα επειδη ειναι ελαφρυ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Νοέμβριος 29, 2004 #24 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Κάτι ξέρουν και δεν δίνουν εγγύηση για τα ηλεκτρικά. Αν το οδηγούσε και στην Ελβετία (ξέρεις αλάτι στον δρόμο τον μισό χρόνο) το αυτοκίνητο έχει φάει τα ψωμιά του. Μεγάλη προσοχή μην αρχίσεις με το καλημέρα τις επισκέψεις στον φαναρτζή για σκουριές (κοίτα με προσοχή στο πορτ παγκάζ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Νοέμβριος 30, 2004 #25 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Δε θα ελεγα οτι ειναι ασχημη αγορα για 4 χιλιαρικα.Απλα μη περιμενεις να κρατισει μια ζωη,παρτο με το σκεπτικο οτι μετα απο 2-3 χρονια θα εχεις τα $$ για κατι καλητερο Κ κοιτα μηπως εχει φαει κ πισαρισμα(θολοι-μαρσιπιεδες κτλ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bourlas1416003173 Νοέμβριος 30, 2004 #26 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 ρε παιδια με 4 χιλιαριακα τι μπορει να παρει που να ειναι για στροφες και οχι πανω απο 10 χρονια πιστευω οτι το σαχο ειναι πολυ καλη επιλογη και αν εχει και κανα προβληματακι δεν θα ειναι τιποτα σοβαρο(εχω σαχο vts και εχω κανει 60,000 σε λιγοτερο απο 3 χρονια μικρο προβληματακια εχω και εγω αλλα τιποτα σοβαρο, π.χ. δεν ειναι στεγανο το δεξι πισω φως και μπαινει νερο στα φωτακια οποτε ολο μου καιγεται το συγκεκριμενο στοπ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zpower Νοέμβριος 30, 2004 #27 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 εγω παντως θα σου ελεγα να κοιταξεις και το ibiza-fr... γυρω στα 7 εκ καινουργιο..εχει 150 ιππους και ειναι και τουρμπατο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 30, 2004 #28 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Αρχική απάντηση από zpower εγω παντως θα σου ελεγα να κοιταξεις και το ibiza-fr... γυρω στα 7 εκ καινουργιο..εχει 150 ιππους και ειναι και τουρμπατο.. Τωρα απο τα 4.000 πως πηγαμε στα 19.000 που εχει το FR δεν μπορω να καταλαβω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_000 Νοέμβριος 30, 2004 #29 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Δεν ξερω γενικά αλλά το 106 μου μου εχει βγάλει διαφορα τα 6+ χρονια που το εχω. (εχω αλλάξει φλάζτα () δισκο/πλατό, θερμοστάτη , χαλασε ο δεικτης αντλίας βενζίνης εχει χασει και καμια 15ρια χλμ απο την τελική του). ...δεν θα το ελεγα ακριβώς αξιοπιστία Και εχει μόλις 65000 χλμ το αμάξι .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Νοέμβριος 30, 2004 #30 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Παιδιά εγώ έχω ένα 309 1.4 με τον εν λόγω κινητήρα, το αυτοκίνητο είναι του 91. Ο κινητήρας δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, και γενικά τα γαλλικά με κινητήρα δεν βγάζουν προβλήματα (γενικά μιλάω). Όμως στάνταρ έχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά τους. Αυτός είναι ο γενικός κανόνας. Επίσης τα peugeot δεν πολυφημίζονται για τα φρένα τους. Το vts είναι επίπεδο εξοπλισμού και μόνο στην περίπτωση σου, δεν έχει διαφορά πουθενά αλλού, ίσως μόνο στη διάσταση ζαντών ελαστικών. PS: Ο συγκεκριμένος κινητήρας αντέχει... τεσταρισμένα Link to comment Share on other sites More sharing options...
zpower Νοέμβριος 30, 2004 #31 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Αρχική απάντηση από jax7480 Τωρα απο τα 4.000 πως πηγαμε στα 19.000 που εχει το FR δεν μπορω να καταλαβω. lol..τωρα το ειδα οτι ειχε πει με περιπου 4 χιλιαρικα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.A.Balafoutre Νοέμβριος 30, 2004 #32 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Αν το Saxo είναι ατρακάριστο τότε έχει καλώς. Αλλά προσωπικά τα 90000χλμ, τα βλέπω πολλά ακόμη και για 4000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 30, 2004 Author #33 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Τελικα το πηρα το αμαξακι :clap: Ο μηχανικος που κουαβαλησα (ενας απιθανος τυπος 2 μετρα και 170 κιλα ...με επιεικια) ηταν πολυ αρνητικος προτου δει το Σαξο.Ειχε ασχημες εμπειριες και ηταν προκατειλημενος! Λιγο ελειψε να με πεισει να μην παμε καν να το δουμε Ομως ηταν σε πολυ καλη κατασταση. Ο κινητηρας του δουλευε ρολοι (συμφωνα με τον μηχανικο) και ο ηχος του ηταν απαλος και στο τεστ οδηγησης με 4 ατομα μεσα (ή μαλλον 5...) πηγαινε σφαιρα χωρις να κομπαζει καθολου.ΚΑναμε επιταχυνσεις και φρεναρισματα ακομα και σε κατηφορα και τα φρενα επιαναν πολυ καλα. Επισης ειχε και καποια εξτρα οπως ρυθμιζομενο τιμονι, ηλεκτρικα παραθυρα-καθρεπτες ρυθμιζομενοι, air-condition που μετρησαν αρκετα στην τελικη αποφαση... Ακομα και ο μηχανικος ειπε οτι το βρηκε αριστο σε ολα, οποτε με επεισε... Παντως 82000 χλμ δεν ειναι πολλα για κανενα αυτοκινητο πιστευω. Πολλα βγαζουν και μισο εκατομυριο χωρις προβληματα...και τελοσπαντων ενα χρονο να μου βγαλει ειμαι οκ. Εντοπισα παντως ενα μεταλικο τριξιμο απο πισω που ελπιζω να ηταν μονο η πινακιδα που τρεμοπαιζε και το πορτμπαγκαζ που τα λαστιχακια του ηταν φαγωμενα... Α, εχει και λαστιχα με 4 χιλιοστα περιθωριο Οσο αφορα το VTS δεν ειδα εξωτερικα ΚΑΜΙα διαφορα με το απλο Σαξο 1.4i SX ....:wassat: Σχετικα με το αλατι στο δρομο, δε βλεπω πως μπορει να επηρεασει το αυτοκινητο...περα απο τα λαστιχα του :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 30, 2004 #34 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Αρχική απάντηση από AlexandrosΣχετικα με το αλατι στο δρομο, δε βλεπω πως μπορει να επηρεασει το αυτοκινητο...περα απο τα λαστιχα του :...: Διαβρωση στους θολους κυριως αλλα και στο υπολοιπο αμαξωμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 30, 2004 Author #35 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Κοιταξε για σκουρια απο κατω και δεν βρικε ιχνη :wassat: Τι ειναι οι θολοι ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Νοέμβριος 30, 2004 #36 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Καλοταξιδο λοιπον Το αλατι διαβρωνει ασχημα το πατομα του αυτοκινητου. Οσο για τα 82,000χλμ Τουλαχιστον ο μαντρας ηταν οκ κ δεν εκανε τις γνωστες απατεωνιες με τα κοντερ... (εχω πουλισει αμαξι με 245,000χλμ κ μενα "μαγικο" τροπο το εκανα να δειχνει 145,000) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daidalos Νοέμβριος 30, 2004 #37 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Αρχική απάντηση από jax7480 Διαβρωση στους θολους κυριως αλλα και στο υπολοιπο αμαξωμα... Να συμπληρωσω εξατμιση, οτι ειναι ακαλυπτο στο κατω μερος του κινητηρα και σε ακραιες περιπτωεις διαβρωσεις σε συστημα πεδησης. Για πληρη εκθεση του τι μπορει να κανει το αλατι μια επισκεψη σε μια απο τις απειρες μαντρες με γερμανικα μεταχειρισμενα στην πατρα ειναι αρκετη. 100 κιλα πισα εχει το καθενα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 30, 2004 Author #38 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Ευτυχως ηταν σοβαρη μαντρα, ειχαν μεσα περιπου 100 αυτοκινητα και μου εδειξαν ολα τα χαρτια του αυτοικινητου.Ηταν απο πρωτο χερι και ατρακαριστο πλην 1-2 σπασιματακια σε φαναρια. Τωρα οσο αφορα το αλατι... θα το παω παλι στον τεχνικο, να το εξετασει πολυ προσεχτικα πριν το κυκλοφορισω παντως δεν ειχε ιχνος σκουριας απο κατω(απο οσο φανηκε δηλαδη). Απο την αλλη, σε σχεση με το να ειναι κακο-οδηγημενο σε Ελληνικο π.χ δρομο και διαλυμενο στις λακουβες...προτιμο το αλατακι Ελβετιας Τι λαδακι να του βαλω ? :...: Εχει λαδια αλλα εχω ακουσει οτι οταν αλλαζει χερια καλο ειναι να του αλλαζεις και λαδια...θελω οτι καλυτερο υπαρχει, δε θα κανω τσιγκουνια στο λαδι αλλα δε μιλαω για αγωνιστικα λαδια για να ξηγιομαστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTCgr Νοέμβριος 30, 2004 #39 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Αρχική απάντηση από jax7480 [Σήμερα, στις 00:14] Μια μικροδιορθωση απλως. Το S2000 βγαζει 120 αλογα/λιτρο δηλαδη 240 αλογα και οχι 225.To Civic αν δεν κανω και παλι λαθος, εβγαινε σαν 1.4 με 75 αλογα, 1.5 με 90 κατι αλογα και 1.6 απλο με 125. Το V-TEC ηταν 1.6 με 160 αλογα. Πρωτο οντως ειχε βγει το CRX. Ας μας δωσει και ο JimmyFOX τα φωτα του.Απο εκει και περα κι εγω θα συμφωνησω με τον ΓιανγκΤ, δηλαδη, Starlet-Micra-Civic.αθανατα αυτοκινητα λογω αθανατων κινητηρων. να συμπληρώσω οτι τα πρώτα CRX είχαν 150 άλογα Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Νοέμβριος 30, 2004 #40 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2004 Έδωσα χτες την παλιά μου Corolla 3000Ε. Μοντέλο 1993 με 200Κ σχεδόν. Αυτό σημαίνει μεταπωλητική αξία. Συνάδελφος προσπαθούσε να πουλήσει ένα renault 19 της ίδιας περιόδου και τελικά το έδωσε 2000Ε και είχε και του κόσμου τα αξεσουάρ.Περιττό να πω βέβαια ότι η Corolla (liftback) έδειχνε πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο ακόμα και σήμερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.