Jump to content



Προταση για αυτοκινητο


Alexandros

Recommended Posts

Ειμαι στο τσακ να το αγορασω και θελω 1-2 γρηγορες γνωμες. Βρηκα ενα Saxo 1.4 VTS του 97 με 90000 χιλιομετρα απο μαντρα...4000 ευρω σε αριστη κατασταση.Αξιζει?Τι λενε τα Σαξο απο αξιοπιστια ? :getlost:

Βασικα με ενδιαφερει να εχει φτηνα ανταλακτικα και να μη χαλαει ολη την ωρα :jump:

*** Τι ειναι αυτο το VTS? :wassat:

Link to comment
Share on other sites

Αξιοπιστία

1) Ιαπωνικά

2) Γερμανικά

3) οι υπόλοιποι.

Σύμφωνα με όλα τα περιοδικά, δοκιμές και απογραφές. Οπότε αφού το κριτήριο σου είναι η αξιοπιστία, ψάξε αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω για τα Ιαπωνικα αλλα το προβλημα ειναι οτι να παρω κανα κορολα του 97-98 θελω τα διπλασια χρηματα!4000 (με δοσεις εννοειται) μου ερχεται πολυ οικονομικα... Γερμανικα παλι συμφωνω οτι ειναι πολυ καλα αλλα τα Πολο ή Γκολφ βγαινουυν ακριβουτσικα ;)

Οποτε ας πουμε με 4 χιλιαρικα παιρνω κατι καλυτερο ? Βρηκα και Πουντο του 97 στα ιδια λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Τα λεφτά που θα δώσεις παραπάνω για το γιαπωνέζικο θα τα γλιτώσεις μετά από τα συνεργεία + η τιμή μεταπώλησης. Όπως και να το κάνουμε μπορεί να πληρώνεις παραπάνω για να το αγοράσεις, αλλά θα πάρεις και περισσότερα όταν το πουλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι οτι παω για καποιο αυτοκινητο low badget το οποιο θα χρησιμοποιησω για κανα χρονο ... αρα με απασχολει πιο πολυ στο ενδιαμεσο να μην μου βγαλει πολλα προβληματα. Το θελω για βασικη-μεση χρηση, οχι πολλα ταξιδια μονο καμια εκδρομη. Απο την αλλη μερια αν παρω γιαπωνεζικο με 4000, θα ειναι κατι πιο παλιο αρα θα εχει και περισσοτερες πιθανοτητες να με "αφησει" :X:

Επειτα απο τα 4000 ποσο να χασει σε ενα χρονο...αντε να το δωσω 10% πιο κατω οτι και να ναι

Γενικα εχω μαρκαρει συγκεκριμενα μοντελα

Fiat Punto (97-98) , Renault Twingo 98, Citroen Saxo, Ford KA...

Aυτα ειναι ολα στα ιδια χρηματα και 1.3-1.4 μηχανη....

Α φυσικα με ενδιαφερει και η οικονομια στα καυσιμα και ακουσα οτι το Σαξο τα παει πολυ καλα σε αυτον τον τομεα.Περι αξιοπιστιας ομως εχω ακουσει τοσο αρνητικα οσο και θετικα σχολια :wassat:

Link to comment
Share on other sites

Το Στάρλετ το Μικρα και το Σιβικ είναι επιλογές αξιοπιστίας, και οικονομίας στην κατανάλωση.

Έχεις τεράστιες πιθανότητες να βρεις σε άριστη κατάσταση, όσο παλιό και αν είναι, επειδή οι αγοραστές των συγκεκριμένων συνήθως δεν είναι «ξυλοπόδαροι».

Link to comment
Share on other sites

Ωπ!Καλη φαση αυτο! Αυριο θα παω να το δω κιολας...

Δηλαδη εχει στο αμαξωμα μονο μοιαζει με το 1.6 VTS...τι φουσκωματακια?Στα φτερα να κοιταξω?Θα πρεπει να εχει καμια αεροτομη πισω ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου συνιστώ πουντάκι. έχω ένα του 95 και βγάζει προβληματάκια κυρίως σε σασμάν. (βεβαια σε αυτό έμαθα να οδηγώ εγώ και ο αδερφός μου και του σκίσαμε τη μάνα, αα και παραμάζομα και μια κολόνα)

Το σταρλετ είναι από τα ποιό αξιόπιστα και κάπως ακριβούτσικο.

Εάν σε ενδιαφέρει και ποιό μικρό, δες σε seicento, όμορφο φτηνό και οικονομικό. ααα και πας άνετα εκδρομούλα με το sporting. μόνο για 2 ατομα έτσι.

Μακριά από σάξο, αναξιόπιστα. Ειδικά το VTS πολύ πιθανόν να είναι σκισμένο και γενικά δεν έχουν φρένα. Το VTS είναι η γρήγορη έκδοση του σαξο, κάτι σαν GTI, 1.6 κ.ε. και κάπου 120 άλογα. (0-100 κάπου στα 8sec !!!!)

Τώρα εάν σου αρέσει το twingo και το KA τι να σου πω.

Τα 1.4 civic είναι ψόφια επειδή δεν έχουν vtec. Το 1.6 βγάζει 160 άλογα και καμία σχέση με τα υπόλοιπα.

Έχω να πω κι άλλα, αλλά μαν σόρρυ βαριέμαι να γράφω.

Τα λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mobster

Τα 1.4 civic είναι ψόφια επειδή δεν έχουν vtec. Το 1.6 βγάζει 160 άλογα και καμία σχέση με τα υπόλοιπα.

Μαλλον εννοεις 124. 160 αλογα και 1600 κυβικα με τουρμπινα κατι γινεται....

Link to comment
Share on other sites

Καλά λέει. Τα πρώτα vtec είχαν απόδοση 100 ίππους/ λιτρο. Χωρίς τουρμπίνες κτλ. Διαμάντι κινητήρας!!!!

1600 κεκ ---> 160 ατμοσφαιρικά άλογα και καθημερινά στον φαναρτζή

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chosen

Οσον αφορα πχιοτητα και αξιοπιστια, μεινε μακρια απο γαλλικα αυτοκινητα...

Συμφωνώ με τον Chosen έχω ένα pegeuot μηχανάκι 50αρι και έχω χαλάσει ήδη 2!!!Γενικώς τα γαλλικά είναι μάπες

Υ.Γ στο pegeuot jetforce αναφέρομαι για αυτό μακριά

EDIT το συγκεκριμένο το αγόρασα πέρσι το καλοκαίρι

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Μαλλον εννοεις 124. 160 αλογα και 1600 κυβικα με τουρμπινα κατι γινεται....

Ποιά τουρμπίνα; για μαμίσια λέμε τώρα. 1.4 μαμίσιο βγάζει 75 ή 90 άλογα.

Τα 1.6 βγήκανε και με vtec που βγάζανε 160+ ίππους. Το πρώτο πρέπει να ήταν το CRX το οποίο ήταν πάρα πολύ μπροστά για την εποχή του μάμαγε. Βασικά ακόμα μαμάει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tristeno

Καλά λέει. Τα πρώτα vtec είχαν απόδοση 100 ίππους/ λιτρο. Χωρίς τουρμπίνες κτλ. Διαμάντι κινητήρας!!!!

1600 κεκ ---> 160 ατμοσφαιρικά άλογα και καθημερινά στον φαναρτζή

και τα σημερινά τόσο έχουν περίπου. Το type R βγάζει κοντά 200 ίππους και είναι 2λιτρο. Το S2000 λιγάκι παραπάνω, 225 και δίλιτρο. Όλα αυτά χώρίς τουρμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.