Alexandros Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 29, 2004 Ειμαι στο τσακ να το αγορασω και θελω 1-2 γρηγορες γνωμες. Βρηκα ενα Saxo 1.4 VTS του 97 με 90000 χιλιομετρα απο μαντρα...4000 ευρω σε αριστη κατασταση.Αξιζει?Τι λενε τα Σαξο απο αξιοπιστια ? Βασικα με ενδιαφερει να εχει φτηνα ανταλακτικα και να μη χαλαει ολη την ωρα *** Τι ειναι αυτο το VTS? :wassat: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Νοέμβριος 29, 2004 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Αξιοπιστία1) Ιαπωνικά2) Γερμανικά3) οι υπόλοιποι.Σύμφωνα με όλα τα περιοδικά, δοκιμές και απογραφές. Οπότε αφού το κριτήριο σου είναι η αξιοπιστία, ψάξε αλλού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 29, 2004 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Το ξερω για τα Ιαπωνικα αλλα το προβλημα ειναι οτι να παρω κανα κορολα του 97-98 θελω τα διπλασια χρηματα!4000 (με δοσεις εννοειται) μου ερχεται πολυ οικονομικα... Γερμανικα παλι συμφωνω οτι ειναι πολυ καλα αλλα τα Πολο ή Γκολφ βγαινουυν ακριβουτσικα Οποτε ας πουμε με 4 χιλιαρικα παιρνω κατι καλυτερο ? Βρηκα και Πουντο του 97 στα ιδια λεφτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Νοέμβριος 29, 2004 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Τα λεφτά που θα δώσεις παραπάνω για το γιαπωνέζικο θα τα γλιτώσεις μετά από τα συνεργεία + η τιμή μεταπώλησης. Όπως και να το κάνουμε μπορεί να πληρώνεις παραπάνω για να το αγοράσεις, αλλά θα πάρεις και περισσότερα όταν το πουλήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 29, 2004 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Japan rulez..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 29, 2004 Author #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Το προβλημα ειναι οτι παω για καποιο αυτοκινητο low badget το οποιο θα χρησιμοποιησω για κανα χρονο ... αρα με απασχολει πιο πολυ στο ενδιαμεσο να μην μου βγαλει πολλα προβληματα. Το θελω για βασικη-μεση χρηση, οχι πολλα ταξιδια μονο καμια εκδρομη. Απο την αλλη μερια αν παρω γιαπωνεζικο με 4000, θα ειναι κατι πιο παλιο αρα θα εχει και περισσοτερες πιθανοτητες να με "αφησει" :X: Επειτα απο τα 4000 ποσο να χασει σε ενα χρονο...αντε να το δωσω 10% πιο κατω οτι και να ναιΓενικα εχω μαρκαρει συγκεκριμενα μοντελαFiat Punto (97-98) , Renault Twingo 98, Citroen Saxo, Ford KA...Aυτα ειναι ολα στα ιδια χρηματα και 1.3-1.4 μηχανη....Α φυσικα με ενδιαφερει και η οικονομια στα καυσιμα και ακουσα οτι το Σαξο τα παει πολυ καλα σε αυτον τον τομεα.Περι αξιοπιστιας ομως εχω ακουσει τοσο αρνητικα οσο και θετικα σχολια :wassat: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 29, 2004 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Το Στάρλετ το Μικρα και το Σιβικ είναι επιλογές αξιοπιστίας, και οικονομίας στην κατανάλωση.Έχεις τεράστιες πιθανότητες να βρεις σε άριστη κατάσταση, όσο παλιό και αν είναι, επειδή οι αγοραστές των συγκεκριμένων συνήθως δεν είναι «ξυλοπόδαροι». Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 29, 2004 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Αναλογα το Starlet-Civic! Η Honda εχει βγαλει bolt-on kit με τουρμπινες που ειναι (για εναν μηχανικο) αρκετα ευκολες στο μπες-βγες. Οποτε θελει αρκετο ψαξιμο ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 29, 2004 Author #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Θενκς για τις συμβουλες...ξερει καποιος τι ειναι το 1.4 VTS ? H 1.6 VTS βγαζει πολλους ιππους ενω οι 1.4S, 1.4SX, 1.4iFurio-Westcoast-VTS εχουν την ιδια ιπποδυναμη (75) αλλα κατι αλλο παιζει Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 29, 2004 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 To 1.4 ειναι look VTS. Δηλαδη εχει ολα τα φουσκοματακια-αυτοκολητακια που εχει το "δυνατό" 1.6 VTS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Νοέμβριος 29, 2004 Author #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Ωπ!Καλη φαση αυτο! Αυριο θα παω να το δω κιολας...Δηλαδη εχει στο αμαξωμα μονο μοιαζει με το 1.6 VTS...τι φουσκωματακια?Στα φτερα να κοιταξω?Θα πρεπει να εχει καμια αεροτομη πισω ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 29, 2004 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Οσον αφορα πχιοτητα και αξιοπιστια, μεινε μακρια απο γαλλικα αυτοκινητα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 29, 2004 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 To εχω ακουσει αυτο, αλλα οντας ιδιοκτητης ενος 106 4 χρονια (το οποιο το ειχα σκυλο-γ@μισει), αλλαξα γνωμη ! Δεν μασανε.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mobster Νοέμβριος 29, 2004 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Δεν σου συνιστώ πουντάκι. έχω ένα του 95 και βγάζει προβληματάκια κυρίως σε σασμάν. (βεβαια σε αυτό έμαθα να οδηγώ εγώ και ο αδερφός μου και του σκίσαμε τη μάνα, αα και παραμάζομα και μια κολόνα) Το σταρλετ είναι από τα ποιό αξιόπιστα και κάπως ακριβούτσικο.Εάν σε ενδιαφέρει και ποιό μικρό, δες σε seicento, όμορφο φτηνό και οικονομικό. ααα και πας άνετα εκδρομούλα με το sporting. μόνο για 2 ατομα έτσι.Μακριά από σάξο, αναξιόπιστα. Ειδικά το VTS πολύ πιθανόν να είναι σκισμένο και γενικά δεν έχουν φρένα. Το VTS είναι η γρήγορη έκδοση του σαξο, κάτι σαν GTI, 1.6 κ.ε. και κάπου 120 άλογα. (0-100 κάπου στα 8sec !!!!)Τώρα εάν σου αρέσει το twingo και το KA τι να σου πω.Τα 1.4 civic είναι ψόφια επειδή δεν έχουν vtec. Το 1.6 βγάζει 160 άλογα και καμία σχέση με τα υπόλοιπα.Έχω να πω κι άλλα, αλλά μαν σόρρυ βαριέμαι να γράφω.Τα λέμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 29, 2004 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από MobsterΤα 1.4 civic είναι ψόφια επειδή δεν έχουν vtec. Το 1.6 βγάζει 160 άλογα και καμία σχέση με τα υπόλοιπα. Μαλλον εννοεις 124. 160 αλογα και 1600 κυβικα με τουρμπινα κατι γινεται.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Νοέμβριος 29, 2004 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Καλά λέει. Τα πρώτα vtec είχαν απόδοση 100 ίππους/ λιτρο. Χωρίς τουρμπίνες κτλ. Διαμάντι κινητήρας!!!!1600 κεκ ---> 160 ατμοσφαιρικά άλογα και καθημερινά στον φαναρτζή Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMeS Νοέμβριος 29, 2004 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από Chosen Οσον αφορα πχιοτητα και αξιοπιστια, μεινε μακρια απο γαλλικα αυτοκινητα... Συμφωνώ με τον Chosen έχω ένα pegeuot μηχανάκι 50αρι και έχω χαλάσει ήδη 2!!!Γενικώς τα γαλλικά είναι μάπεςΥ.Γ στο pegeuot jetforce αναφέρομαι για αυτό μακριάEDIT το συγκεκριμένο το αγόρασα πέρσι το καλοκαίρι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mobster Νοέμβριος 29, 2004 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από YDinopoulos Μαλλον εννοεις 124. 160 αλογα και 1600 κυβικα με τουρμπινα κατι γινεται.... Ποιά τουρμπίνα; για μαμίσια λέμε τώρα. 1.4 μαμίσιο βγάζει 75 ή 90 άλογα. Τα 1.6 βγήκανε και με vtec που βγάζανε 160+ ίππους. Το πρώτο πρέπει να ήταν το CRX το οποίο ήταν πάρα πολύ μπροστά για την εποχή του μάμαγε. Βασικά ακόμα μαμάει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mobster Νοέμβριος 29, 2004 #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από tristeno Καλά λέει. Τα πρώτα vtec είχαν απόδοση 100 ίππους/ λιτρο. Χωρίς τουρμπίνες κτλ. Διαμάντι κινητήρας!!!!1600 κεκ ---> 160 ατμοσφαιρικά άλογα και καθημερινά στον φαναρτζή και τα σημερινά τόσο έχουν περίπου. Το type R βγάζει κοντά 200 ίππους και είναι 2λιτρο. Το S2000 λιγάκι παραπάνω, 225 και δίλιτρο. Όλα αυτά χώρίς τουρμπίνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Νοέμβριος 29, 2004 #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2004 starletάκι αθάνατο! ειδικά του 93 με τον στρογγυλό κώλο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.