artyom Αύγουστος 5, 2014 #81 Κοινοποίηση Αύγουστος 5, 2014 Και εγώ rma σε κάτι Ram, φρουφρουρια και μια gpu των 20€ δεν είχα θέμα από rma του eshop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Αύγουστος 6, 2014 #82 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2014 οι τελευταιοι 2 λαλησαντες παρακαλω καντε εντιτ τα ποστ σας.. δε θα κλεισει το εσοπ ποτε με κατι τετοια!! :whistle2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rYuv@dV8e Αύγουστος 6, 2014 #83 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2014 Πάντως και εμένα ssd sandisk απο crazy sundays στα 58 ευρώ, στις 13/7/14 ήρθε στις :rip:16/7/14, τα έφτυσε στις 31/7/14, έγινε RMA :fight:στις 01/8/14 και εχθές τον είχα ξανα καινούργιο στα χέρια μου!!! Κάνω :worship::worship:τον σταυρό μου και ευχαριστώ τον Θεό:rofl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipioner Αύγουστος 6, 2014 #84 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2014 Και καλα κανεις, γιατι εχεις σταθει τυχερος, η φαινετε αρχιζουνε και παιρνουνε τις καταγγελειες (απο τα site), ποιο σοβαρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardesign Αύγουστος 7, 2014 #85 Κοινοποίηση Αύγουστος 7, 2014 e-shop. και εγώ έπαθα μία από τα ίδια.είχα παραγγείλει μία γραφίδα για Tablet Samsung galaxy tab 3 .8 inch 16gb 3G και δεν δούλευε η γραφίδα, τίποτα και το κουτί όταν το παρέλαβα ήταν μισο ανοιγμένο με την ταινία ασφάλειας σαν να την είχαν ξανακολήσει ,δεν είχε ούτε μέσα οδηγίες χρήσεως χαρτιά κλπ, σκέτο η γραφίδα ήταν μέσα στο κουτί, και ήταν Samsung stylus pen.Το Επέστρεψα μετά από μισή ώρα όταν διαπίστωσα που ήταν ελαττωματικό, του το δείχνω και το δοκιμάζει ο υπάλληλος, δεν μου δίνουν πίσω τα χρήματα, και θα με ειδοποιήσουν μου λέγανε, τηλεφωνήματα και e-mails να τους λέω ότι είμαι χρόνια πελάτης τους και ποτέ δεν επέστρεψα προϊόν δικό τους και δεν έχω δημιουργήσει φασαρίες, και 25 μέρες μετά μου στέλνουν Μύνημα στο κινητό ότι να το αλλάξω με ίδιας αξίας αντικείμενο, 25 ευρώ είχε, το άλλαξα με παιδικά βιβλία ίδιας αξίας και το έκανα δώρο στην μικρή ανηψιά μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Αύγουστος 7, 2014 #86 Κοινοποίηση Αύγουστος 7, 2014 e-shop. και εγώ έπαθα μία από τα ίδια.είχα παραγγείλει μία γραφίδα για Tablet Samsung galaxy tab 3 .8 inch 16gb 3G και δεν δούλευε η γραφίδα, τίποτα και το κουτί όταν το παρέλαβα ήταν μισο ανοιγμένο με την ταινία ασφάλειας σαν να την είχαν ξανακολήσει ,δεν είχε ούτε μέσα οδηγίες χρήσεως χαρτιά κλπ, σκέτο η γραφίδα ήταν μέσα στο κουτί, και ήταν Samsung stylus pen.Το Επέστρεψα μετά από μισή ώρα όταν διαπίστωσα που ήταν ελαττωματικό, του το δείχνω και το δοκιμάζει ο υπάλληλος, δεν μου δίνουν πίσω τα χρήματα, και θα με ειδοποιήσουν μου λέγανε, τηλεφωνήματα και e-mails να τους λέω ότι είμαι χρόνια πελάτης τους και ποτέ δεν επέστρεψα προϊόν δικό τους και δεν έχω δημιουργήσει φασαρίες, και 25 μέρες μετά μου στέλνουν Μύνημα στο κινητό ότι να το αλλάξω με ίδιας αξίας αντικείμενο, 25 ευρώ είχε, το άλλαξα με παιδικά βιβλία ίδιας αξίας και το έκανα δώρο στην μικρή ανηψιά μου.μπορούσες να ζητήσεις τα λεφτά πίσω, θα στα έδιναν, δεν έχει σημασία τι σε γράψανε στο μνμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cardesign Αύγουστος 7, 2014 #87 Κοινοποίηση Αύγουστος 7, 2014 μπορούσες να ζητήσεις τα λεφτά πίσω, θα στα έδιναν, δεν έχει σημασία τι σε γράψανε στο μνμ.Είχα ρωτήσει και μου έλεγαν όχι, δεν δίνανε τα χρήματα και έτσι για να γλιτώσω την φασαρία πήρα παιδικά βιβλία που έτσι κι αλλιώς θα αγόραζα. Τον ρώτησα πρίν το πάρω , αν θα δουλεύει και θα είναι συμβατό και μου είπε ο υπάλληλος ναι. Επίσης παλιότερα είχα αγοράσει μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Cannon 10 megapixel ,και έπαθε βλάβη δηλαδή δεν δούλευε ο φακός του και πήγα αφού είχα εγγύηση 2 χρόνια και στον 1 χρόνο της εγγύησης που ήταν, ήταν άλλος υπάλληλος ευγενέστατος, και μου το άλλαξε με ένα Cannon ίδιων χαρακτηριστικών και πιο καινούριο μοντέλο μέσα σε 3-4 εργάσιμες ημέρες και ακόμα λειτουργεί μία χαρά.Απλά την επόμενη φορά με το stylus που έτυχε, θα το κάνω μπροστά στο ταμείο μέσα στο κατάστημα και θα ελέγχω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_ir Αύγουστος 11, 2014 Author #88 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2014 βιντεακι παίδες ... στο unpack .... και ας αποδείξουν οτι δεν ειναι ελέφαντες μετά . Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrFred Αύγουστος 17, 2014 #89 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2014 Κι εμένα μου άλλαξαν 3 φορές το ίδιο προϊόν καθώς εμφάνιζε προβλήματα μετά από 1-2 χρόνια με καινούριο (G500) και κάθε φορά μου έδιναν καινούρια εγγύηση. Επίσης φίλος μου πήρε εκτυπωτή Dell και το άλλαξαν και αυτό άμεσα. Σφραγισμένα όλα αυτά τα προϊόντα, τσεκαρισμένα από μένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
@962fm@ Σεπτέμβριος 13, 2014 #90 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2014 λοιπον...μητρικη GIGABYTE GA-H61M-S2PV RETAIL εβγαλε προβλημα εντος εγγυησης.την εστειλα πισω και δεχθηκαν να την αντικαταστησουν.μου εστειλαν πισω την ''καινουργια'' κι εδω αρχιζει το γέλιο...η νεα ηρθε σε αποσφραγισμενη συσκευασια και φυσικα ειναι μεταχειρισμενη και επιπλεονδε λειτουργει κι αυτη, αφου διεπιστωσα οτι απο το socket της cpu λειπουν αρκετα pins !!!!σε email που τους εστειλα δεν απαντησε ποτέ κανείς !ενα review που εκανα στο site τους, φυσικα το εξαφανισαν !αν ολο αυτο δεν αποτελει τον ορισμο της λαμογιάς, τοτε τι ?μακρια ολοι !:no::no::no: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Σεπτέμβριος 13, 2014 #91 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2014 (edited) Maximus VII Hero 14 ημερων ξαφνικα πεθανε η ethernet και μετα απο λιγο αρχισε να μην αναγνωριζει συσκευες κτλ.Παρασκευη πρωι περασα απο Μενιδι, εξηγησα ευγενικα στον πωλητη(να ειναι καλα το παλικαρι) οτι δεν γινεται να μεινω χωρις μητρικη. Την εδωσε εκεινη τη στιγμη στον τεχνικο και σε 35 λεπτα εφυγα με καινουργια μητρικη.Δεν ειναι η πρωτη φορα που ειχα τετοια αντιμετωπιση(παλαιοτερα εγινε το ιδιο με gpu), γιαυτο και συνεχιζω να ψωνιζω απο εκει. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 13, 2014 από Lazy Dog Link to comment Share on other sites More sharing options...
@962fm@ Σεπτέμβριος 14, 2014 #92 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2014 1. Δε ζουμε ολοι στην Αθηνα2. Αν ειναι να πρεπει να ερθουμε σε φυσικη επαφη με το service,ωστε να τους πεισουμε να κανουν το αυτονοητο, τοτε λυπαμε, αλλαεπιβεβαιωνεται ετσι το οτι λειτουργουν μπακαλιστικα και πονηρα.3. εχουν παρει απο εμενα πανω απο 12.000€ και εξεφτελιστηκαν για 42€...μου εστειλαν μεταχειρισμενο / χαλασμενο προϊον και αποφευγουν καθε επικοινωνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Σεπτέμβριος 14, 2014 #93 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2014 Ρίξε κ ένα τηλεφωνοοοοοο Link to comment Share on other sites More sharing options...
@962fm@ Σεπτέμβριος 14, 2014 #94 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 14, 2014 ο λογος ?για να τους παρακαλεσω να δεχθουν τη λαμογιά που εκαναν ?δε συνηθιζω να παρακαλαω οταν εχω δικιο.εκαναν ατιμια και εφαγαν κοκκινη καρταστην αγορα σημερα πρεπει να επιβιωσει ο καλυτεροςε... ας προσεχαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Σεπτέμβριος 15, 2014 #95 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2014 Απλά άλλο το απρόσωπο mail και άλλο το τηλέφωνο που υπάρχει μια τυπική επαφή ρε Βαγγέλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
@962fm@ Σεπτέμβριος 16, 2014 #96 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2014 να τα παρουμε λιγακι απο την αρχη...εχεις δωσει περιπου 12.000€ με καποιο τροπο σε μια εταιρια, αυτο απο μονο του δειχνει οτι τη στηριζεις.ζητας μια και μοναδικη φορα να σου αναγνωρισουν εγγυηση και σου δινουν πισω ενα μεταχειρισμενοκαι χαλασμενο προϊον, κρεμαζοντας εσενα που εχεις υποσχεθει σε καποιον δωρεαν αντικατασταση μητρικης.στελνεις email και γραφεις τα παντα αναλυτικα για να υπαρχει γραπτως μια αποδειξη των γεγονοτωνκαι η εταιρια σε γραφει εκει που δεν πιανει μελανι....με το τηλεφωνο τι θα γινοταν παραπανω δλδ ?θα μιλουσα με ενα κακοπληρωμενο παιδακι που θα μου ελεγε να στειλω email στο service....ε .... το εκανα...δεν πειραζει... η αγορα διψαει για χρημα.. και ειπαμε... να κλεισει οποιος δεν μπορει ή δε θελει να σταθει αξιοπρεπως !:yes4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bezdim Σεπτέμβριος 16, 2014 #97 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2014 Mα δε θα κλείσει ούτε σε 1000 χρόνια η εταιρία αυτή αν ο καθένας συνεχίζει να ψωνίζει μέχρι να του την "κάτσουν". Πρέπει να ακούμε τον καθένα που γράφει την πικρή του ιστορία εδώ μέσα και να μη λέμε "α μέχρι στιγμής όλα καλά". Ε θα στη κάτσουνε ρε φίλε αργά ή γρήγορα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Σεπτέμβριος 17, 2014 #98 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2014 Word. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DOOM_NX Σεπτέμβριος 23, 2014 #99 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2014 Δεν ξέρω εσείς τι λέτε, αλλά εγώ τόσα χρόνια που ψωνίζω από Καρδίτσα και Κοζάνη δεν έχω κανένα παράπονο. Θα μου πείτε «ΑΚΟΜΑ». Ε ναι, ακόμα. Δεν μπορώ προκαταβολικά να σταματήσω να ψωνίζω ΜΗΝ τυχόν κάτσει στραβή και δεν εξυπηρετηθώ σωστά. Όχι ότι το προτιμώ για τα πάντα. Απλά τις περισσότερες φορές συμφέρει από άποψη τιμής και την επόμενη μέρα έχω το προϊόν. Με το Πλαίσιο πια δεν ασχολούμαι. Κάθε φορά που μπαίνω στο site και είναι και χειρότερα. Κατά τ'άλλα για μεμονομένα προϊόντα αν το skroutz/bestprice/google βγάλει σημαντικά καλύτερες τιμές συνήθως το ρισκάρω και δεν έχω απογοητευτεί. Σχετικά με τα RMA, μόνο μια περίπτωση μου έχει τύχει, μια τιμονιέρα Thrustmaster F430. Εκεί που έπαιζες κάπου λάσκαρε ο μηχανισμός και σου έσπαγε τα νεύρα. Μες στον εκνευρισμό μου είχα και τη φαεινή ιδέα να την ανοίξω για να δω τι παίζει, χαλώντας τα αυτοκόλλητα της εγγύησης. Ε, τίποτα. Χειρότερα την έκανα. Παρ'όλα αυτά, αν και με έκραξαν εκεί στο e-shop point που την άνοιξα, έκαναν τα στραβά μάτια και σε λίγες μέρες είχα ολοκαίνουριο προϊόν στο σπίτι μου Αυτό δεν αναιρεί βέβαια όλες τις περιπτώσεις που ταλαιπωρήθηκε κοσμάκης και πάντα πρέπει να τονίζουμε τα στραβά για να βελτιώνονται τα καταστήματά μας (και όχι να κλείσουν όπως διάβασα παραπάνω). Peace :hi: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipioner Σεπτέμβριος 24, 2014 #100 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 24, 2014 Kiεγω εχω αγορασει διαφορα προιοντα απο το eshop, αυτη την στιγμη θελω να παρω μια τηλεοραση και ενα ειναι σιγουρο, οτι δεν θα την παρω απο αυτους, γιατι αν τυχει καμια βλαβη ειναι σιγουρο οτι θα με ταλαιπωρησουνε, γιατι σε κατεπαναληψη ερωτησεων, αν η συγκεκριμενη μαρκα (ολες οι μακες που δουλευει το καταστημα), εχουνε εγγυηση των Ελληνικων αντιπροσωπειων, αποφευγουνε να πουνε ναι, εχουνε, λενε να απευθυνθυτε σε εμας, αρα?Και κατι αλλο που εχω παρατηρησει, ειναι οτι οποιοι μενουνε κοντα σε καποιο καταστημα και ειδικα στην Αθηνα και εχουνε καποιο προβλημα με εγγυηση, πηγαινουνε face to face και στραβα κουτσα βγαζουνε καποια ακρη.Οσοι ειναι σε περιοχες που δεν μπορουνε να πανε απευθειας σε καποιο καταστημα να τους 'απειλησουνε', ε αυτους, (τους περισσοτερους), τους γραφουνε κανονικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now