Jump to content



e-shop ....μεντολες ...


manos_ir

Recommended Posts

υπάρχει κάποιο thread όπου να υπάρχει γενικά σχολιασμός για καταστήματα στην ελλαδα? Γιατι χωρις να θέλω να σε θήξω το να παίρνω την γνώμη μόνο από ένα άτομο είναι σαν να παίζω προπο (Εννοω οτι ετσι βλεπω μονο την μια πλευρα του νομισματος)

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κάποιο thread όπου να υπάρχει γενικά σχολιασμός για καταστήματα στην ελλαδα? Γιατι χωρις να θέλω να σε θήξω το να παίρνω την γνώμη μόνο από ένα άτομο είναι σαν να παίζω προπο (Εννοω οτι ετσι βλεπω μονο την μια πλευρα του νομισματος)

Στην κατηγορία forum Τι-Που-Ποσο θα βρεις όλες τις απαντήσεις για τα καλά και κακά καταστήματα στην Ελλάδα. :)

guys

αληθευει οτι το pc1 εχει προμηθευτη το eshop?

γιατι φοβαμαι καθως ψωνιζω πολυ απο κει μην τυχει και πεσω σε τετοια περιπτωση!

αληθεύει. pc1=eshop

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κάποιο thread όπου να υπάρχει γενικά σχολιασμός για καταστήματα στην ελλαδα? Γιατι χωρις να θέλω να σε θήξω το να παίρνω την γνώμη μόνο από ένα άτομο είναι σαν να παίζω προπο (Εννοω οτι ετσι βλεπω μονο την μια πλευρα του νομισματος)

Κοίτα δεν ξέρω αν υπάρχει σχολιασμός γενικά για τα καταστήματα στην Ελλάδα, αλλά υπάρχει σίγουρα σχολιασμός για το e-shop και το πλαίσιο.:happy2:

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, δε ζουμε στο 70 που ο καθε κατασκευαστης ηταν υπερηφανος αν ειχε 1-2% αστοχια!

Ειναι κατι ψιλοσπανιο συγκριτικα με ποσα αγοραζονται και πουλιουνται καθημερινα, απλα ΑΝ σου τυχει και εχεις πεσει σε μαγαζι με κακης ποιοτητας εξυπηρετηση τοτε αρχιζει ενας γολγοθας, αλλα οπως και να χει το doa/ rma δεν ειναι και καθημερινο φαινομενο

Link to comment
Share on other sites

2 σελιδες που υπαρχουν αυτα που βρηκα ειναι για πλαισιο, multirama και το συγκεκριμενο thread που μιλαμε. Μηπως υπαρχει και καποιο αλλο για το eshop που δεν το ειδα? Παντως επειδη δουλευα σε eshop κατάστημα (οχι το γνωστο eshop) αυτά που έχουν δει τα μάτια μου δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτα που περιγράφονται εδώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

απλά ρωτάω για κανένα τιπ !

το μοναδικο τιπ που εχει δουλεψει με eshop ποτε, ειναι να τους γαυγισεις οσο μπορεις! Αλλα και παλι.. ειναι πολυ εμπειροι!! Στο στρατό πρεπει να ειχαν χορτασει καμπανα!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς.

Κυνηγα τους όσο μπορείς και μην τους αφήσεις σε ησυχία.

Αλλά εδώ έχει βουηξει ο κόσμος τόσα χρόνια, απορώ και εγώ πως υπάρχει ακόμα αυτό το καφενείο.

Sent from LG G2

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι ενα παλικάρι εδω μεσα που πηγε πισω 580 gtx 3 ετιας στο eshop και του δωσανε 780 NEW gtx σφραγισμένη!!! ....δωρο και ενα Ολιζατεμπε να του αεριζει τις μασχαλες!

Nαι, ναι sureeeeeeeeeeee!

Απο ατομα που εμφανιζονται μια φορα και ξαφανιζονται για τα επομενα 10 χρονια μπορεις να ακουσεις τα απιστευτα...

Link to comment
Share on other sites

Λόγω επαγγέλματος έχουν περάσει πάρα πολλές μητρικές και κάρτες γραφικών από τα χέρια μου, και δεν έχουν αυτοκόλλητο στο κουτί, οι περισσότερες θα έλεγα. Εκτός από κάποιες πολύ ακριβές. Επίσης στην Ελλάδα δεν έρχονται όλες συσκευασμένες αλλά τις συσκευάζουν εδώ οπότε εκεί μπορεί να γίνουν πολλά...Εγώ πάντως δεν είχα πρόβλημα με το eshop ποτέ αλλά κάνω πάντα παραλαβή από το κατάστημα. Και σε οτι πρόβλημα είχα με εξυπηρέτησαν άψογα. Παίζει ρόλο και το ίδιο το κατάστημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λόγω επαγγέλματος έχουν περάσει πάρα πολλές μητρικές και κάρτες γραφικών από τα χέρια μου, και δεν έχουν αυτοκόλλητο στο κουτί, οι περισσότερες θα έλεγα. Εκτός από κάποιες πολύ ακριβές. Επίσης στην Ελλάδα δεν έρχονται όλες συσκευασμένες αλλά τις συσκευάζουν εδώ οπότε εκεί μπορεί να γίνουν πολλά...Εγώ πάντως δεν είχα πρόβλημα με το eshop ποτέ αλλά κάνω πάντα παραλαβή από το κατάστημα. Και σε οτι πρόβλημα είχα με εξυπηρέτησαν άψογα. Παίζει ρόλο και το ίδιο το κατάστημα.

Καλά η αλήθεια είναι ότι σε 3 καταστήματα eshop που έχω παραλάβει η εξυπηρέτηση είναι τα ζώα μου αργά. Λες και τους έχεις κάνει τίποτα. Τώρα πιο είναι αυτό το μαγικό κατάστημα eshop που εξυπηρετεί σωστά πραγματικά πολύ θα ήθελα να το μάθω :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι και τόσο σημαντικό , αλλά το κατάστημα ήταν της Νίκαιας. Δεν μιλώ για διάθεση των πωλητών, αλλά για εξυπηρέτηση, δηλ. σφραγισμένα προϊόντα, επιστροφή ελαττωματικών, αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση - μάλιστα ένα αλλάχτηκε δύο φορές - και αν πήρα απάντηση στις ερωτήσεις μου. Ακόμη και τηλέφωνο με πήρανε , 2 φορές μάλιστα, μία για να με ενημερώσουν όπως τους ζήτησα για μια πίστωση και δεύτερη για να τους ενημερώσω πώς θέλουν να κινηθούν σε σχέση με το ελαττωματικό προϊόν. Συνήθως αν δεν καλέσεις εσύ δεν προχωρά η δουλειά.

Αλλά ξαναλέω, είναι και θέμα ατόμων.

Έγινε επεξεργασία από DrFred
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντα από Μενίδι παραλαμβάνω. Εκεί είναι και οι αποθήκες. Δεν είχα θέμα ποτέ, και έχω κάνει πολλές αγορές. Δεν αμφιβάλλω όμως ότι πολλοί μπορεί να είχαν πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν μαγαζαρες Msystems, polytopesystems, mgmanager, e-gate και ψωνίζεται απο το κίτρινο μπακαλικο αλλα και απο τον turboxακια.

Δηλαδη τα θελει ο κωλαρακος σας....

Δηλαδή αν σου τύχει τέτοιο πράγμα, που άνετα μπορεί να συμβεί, τί διαφορετικό θα κάνουν αυτά τα καταστήματα που είπες; Και ανάποδα, περιμένεις από ένα κατάστημα να πιστέψει χωρίς έλεγχο τον πελάτη; Ή μήπως σε αυτά τα καταστήματα ανοίγουν τις μητρικές και τις ελέγχουν μία-μία πριν τις πουλήσουν;

Προσωπικά ήθελα μια μητρική που δεν την έβρισκα εκείνη την περίοδο και την είχε το e-gate. Τους ρώτησα ΠΡΙΝ την αγοράσω τί πολιτική έχουν σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα και θέλω να την επιστρέψω και πόσο περιθώριο μου δίνουν για αυτό. Η απάντηση τους ήταν οτι δεν δέχονται επιστροφές παρά μόνο για DOA.

Έτσι κι εγώ ανοίγω κατάστημα. Μηδέν ρίσκο και όλα τα φορτώνεται ο πελάτης.

Εντάξει, υπάρχουν καταστήματα που είναι απαράδεκτα, αλλά μην γινόμαστε και υπερβολικοί...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν σου τύχει τέτοιο πράγμα, που άνετα μπορεί να συμβεί, τί διαφορετικό θα κάνουν αυτά τα καταστήματα που είπες; Και ανάποδα, περιμένεις από ένα κατάστημα να πιστέψει χωρίς έλεγχο τον πελάτη; Ή μήπως σε αυτά τα καταστήματα ανοίγουν τις μητρικές και τις ελέγχουν μία-μία πριν τις πουλήσουν;

Προσωπικά ήθελα μια μητρική που δεν την έβρισκα εκείνη την περίοδο και την είχε το e-gate. Τους ρώτησα ΠΡΙΝ την αγοράσω τί πολιτική έχουν σε περίπτωση που έχω κάποιο πρόβλημα και θέλω να την επιστρέψω και πόσο περιθώριο μου δίνουν για αυτό. Η απάντηση τους ήταν οτι δεν δέχονται επιστροφές παρά μόνο για DOA.

Έτσι κι εγώ ανοίγω κατάστημα. Μηδέν ρίσκο και όλα τα φορτώνεται ο πελάτης.

Εντάξει, υπάρχουν καταστήματα που είναι απαράδεκτα, αλλά μην γινόμαστε και υπερβολικοί...

Δικαίωμα επιστροφής έχεις μέσα σε 14 μέρες έτσι λέει ο νόμος του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απλά όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα γράφουν στους όρους χρήσης τους ότι πρέπει το προιόν να είναι σφραγισμένο, να μην έχει ανοιχθεί, να μην έχει χρησημοποιηθεί κτλπ, δλδ όπως το πείρες έτσι να το πας πίσω, πράγμα που δεν διευκρινίζει ο νόμος.

Δεν γίνεται να σου είπε το e-gate ωμά δεν δέχονται επιστροφές.. είναι πέρα για πέρα παράνομο.. μήπως σε είπαν ότι δεν δεχονται επιστροφές σε περίπτωση που σκίσεις συσκευασία κτλπ?

Στην Ελλάδα δεν έχω βρει κατάστημα που να παίρνει πίσω προιόν αν ξεκολήσεις την ταινία ασφαλείας απο το προιόν ή σκίσεις την συσκευασία, πχ να πάρεις έναν επεξεργαστή (που είναι όλοι σφραγισμένοι εργοστασιακά) να τον δοκίμασεις 14 μέρες και να το επιστρέψεις άμα δεν σου κάνει. Συνήθως άμα το πάρει πίσω στο παίρνει ως μεταχειρισμένο και χάνεις ένα 20-30% απο την αρχική τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω επαγγέλματος έχουν περάσει πάρα πολλές μητρικές και κάρτες γραφικών από τα χέρια μου, και δεν έχουν αυτοκόλλητο στο κουτί, οι περισσότερες θα έλεγα. Εκτός από κάποιες πολύ ακριβές. Επίσης στην Ελλάδα δεν έρχονται όλες συσκευασμένες αλλά τις συσκευάζουν εδώ οπότε εκεί μπορεί να γίνουν πολλά...Εγώ πάντως δεν είχα πρόβλημα με το eshop ποτέ αλλά κάνω πάντα παραλαβή από το κατάστημα. Και σε οτι πρόβλημα είχα με εξυπηρέτησαν άψογα. Παίζει ρόλο και το ίδιο το κατάστημα.

Σε εταιρικούς πελάτες η αντιμετώπιση είναι διαφορετική, αυτό τουλάχιστο το ξέρω από το πλαίσιο που χρησιμοποιώ, και φαντάζομαι πως και το eshop θα έχει πάνω κάτω ίδια πολιτική, όμως τι γίνεται με τους πελάτες λιανικής που τρώνε όλο το αγγούρι?

Η μόνη διαφορά αντιμετώπισης που θα μπορούσε να δικαιολογηθει είναι η σειρά πρωτερεοτητας και αυτο φυσικά σε λογικά πάντα πλαίσια.

Αντιθετως, αυτο που κάνουν αυτού του είδους οι αλυσίδες είναι να εκδικούνται τον πελάτη λιανικής που τόλμησε να τους προτιμήσει...

Θυμαμαι παντως την ιστορια που αναφέρθηκε με την 580 που αλλαχθηκε με μια 780 και ετσι οπως ειχε εξελιχθεί η κατάσταση πιστεύω πως όντως συνέβη, πραγμα που δειχνει πως αν εχεις απεριοριστο θράσος μαζι με υπομονη μπορει εν τελει να βγεις και κερδισμενος σε μια τετοια απροσωπη αλυσίδα αντι να στη φέρουν

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.