Jump to content



e-shop ....μεντολες ...


manos_ir

Recommended Posts

Μια μερα πηγα να παραλαβω και εγω κατι καλωδια και ενα mousepad, και αυτα τα a/c ειχαν μολις ξεφορτωθει απο το φορτηγακι τους. Ιδια με αυτα που λες. 2 στον αριθμο , διαφορετικοι αγοραστες. Πρεπει να πουλανε αυτα, οχι αστεια... Α, δε νομιζω οτι ειναι υποχρεωμενοι να παρεμβουν σε ενα προιον που εισηγαγαν... Βασικα υποχρεωμενοι ειναι να ξερουν τι εισαγουν , και να αφησουν τις παγαποντιες κατα μερος..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ήρθε το μυνημα πάντως σήμερα ότι μου βγήκε πιστωτικό όποτε θα πάρω άλλο. Εν κατάκλειδι... πιο πολύ με "μπριζόσαν" οι υπάλληλοι στο κατάστημα & στο τηλεφωνικό κέντρο που μου έλεγαν ότι παίζει να επισκευαστεί. Συμβαίνει κάι στις καλύτερες οικογένειες να είναι κάτι ελαττωματικό απλά μόνο και μόνο που σου παραδίδουν ανοιχτή τη συσκευασία σε βάζει σε καχυποψία και σκέψεις. Πρέπει να το κοιτάξει αυτό λίγο το eshop για να μην έχει γκρίνιες. Ευχαριστώ και όλους για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στην θέση σου δεν θα το παρελάμβανα με ανοιχτή συσκευασία.

Δεν εχεις άδικο και το αποτέλεσμα αυτό έδειξε. Απλά ήταν η φάση ότι το είχα πληρώσει ήδη, έγινε η χρέωση στη κάρτα και έπειτα είδα ότι είναι ανοιχτό. Ο υπάλληλος μου είπε κιόλας ότι μπορούσε να ακυρώσει τη συναλαγη αλλά σκέφτηκα ότι Οκ δε με πειράζει αν δουλευει σωστά. Δεν την είχα ξανάπατησει έτσι ποτέ όποτε...

Οκ τέλος καλό όλα καλα

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ( καθαρά δική μου εικασία ) οτι επωφελούνται με κάποιος τρόπο από τα OEM windows και πουλάνε φτηνότερα τα laptop σαν free dos...και οπότε τα ανοίγουν για φορματ ,είτε αυτοί είτε ο προμηθευτής τους ...

Το οποίο δε με χαλάει καθόλου αν γίνεται ,αλλα όπως είπατε ,ειναι λίγο βλακεία να πωλούνται ανοιχτά τα λαπτοπ.

Link to comment
Share on other sites

Είχα κουβέντα με ενα φιλαράκι και λεγαμε το εξής. Παραγγέλνω από Lenovo το σασί με μητρική σκετα και έπειτα κουμπώσω φτηνές μνήμες, φτηνό σκληρό, ίσως και cdrom και πουλάω φτηνότερα από ανταγωνισμό. Σε κάμια περίπτωση δε ξέρω κάτι απλά σα σκέψη δίνει απάντηση στα ανοιχτά κουτια

Link to comment
Share on other sites

Είχα κουβέντα με ενα φιλαράκι και λεγαμε το εξής. Παραγγέλνω από Lenovo το σασί με μητρική σκετα και έπειτα κουμπώσω φτηνές μνήμες, φτηνό σκληρό, ίσως και cdrom και πουλάω φτηνότερα από ανταγωνισμό. Σε κάμια περίπτωση δε ξέρω κάτι απλά σα σκέψη δίνει απάντηση στα ανοιχτά κουτια

Μπα ,δεν παίρνουν από τις εταιρείες ,από μεταπωλητές χονδρικής στα Βαλκάνια και περίχωρα συνήθως αγοράζει η πλειοψηφία των online καταστημάτων εδω. Η πολωνικά πράγματα βλέπεις ,η τούρκικα ,ρωσικά κτλ.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Είχα ξεχάσει πως υπάρχει αυτό το θέμα :hehe: 

Αποτέλεσμα εικόνας για resurrect thread gif

Έχω κάνει πολλές παραγγελίες από τους κιτρινοτέτοιους :bleh: Πρέπει να είναι over 60-70.

 

Πλέον, από Αθήνα. Στο κατάστημα Καλλιθέας, από το οποίο εξυπηρετούμαι, είναι αρκετά ευγενικοί και δεν αντιμετώπισα ποτέ κάποιο πρόβλημα. Μέχρι και πολυμίξερ αγόρασα (συνέφερε οικονομικά). Πέρα από το natec keyboard (το οποίο μάλιστα έχω δώσει αλλού), που χρειάστηκε να αντικαταστήσω στην Αλεξανδρούπολη (το 2015), δεν χρειάστηκα ξανά τις after sales υπηρεσίες τους. 

 

PS: @GoMaR, δεν έχουν κλείσει ακόμη :rofl: 

 

Link to comment
Share on other sites

Στης Καλλιθέας; Αυτά πραγματικά δεν ξέρω αν τα λένε για να πουλήσουν ή γιατί πρέπει κάτι να πουν και σου λέει "ακριβό, άρα δουλεύει άψογα" :bleh: 

Γενικά όποτε και αν παρήγγειλα δεν είχα θέμα. Αλλά δεν ζήτησα την γνώμη τους για κάτι ποτέ :p 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που ζω επαρχία είναι στις τιμές ασυναγώνιστο. Τουλάχιστον για μικροπράγματα που δεν συμφέρει να πληρώσει κάποιος μεταφορικά για να τα πάρεις από άλλο μαγαζί...

Εάν κλείσει την βάψαμε...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουν τι κάνουν. Στοχεύουν στην επαρχία. ;) Ακριβώς για τον λόγο που περιγράφεις, αξίζει να πάρεις μικροπράγματα, ή βαριά πράγματα που θα τα δώσεις σε μεταφορικά από skroutzομάγαζα.

Κατά τα άλλα, οι τιμές του είναι αρκετά υψηλές. Εγώ αγοράζω μόνο επειδή πετυχαίνω παραπλήσιες τιμές με άμεση διαθεσιμότητα ή κάποιες προσφορές (πχ το τροφοδοτικό της υπογραφής μου δεν το είδα πουθενά αλλού στα 79€ )

Link to comment
Share on other sites

Με εμένα πάντως είχαν μεγάλη επιτυχία. Μετά την ταλαιπωρία που είχα υποστεί με εκείνες τις εξωτερικές θήκες για δίσκους το 2008-2009, έχουν συνολικά λάβει από εμένα το, διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των

 

 

 

0000.00€

 

 

 

Τους χαιρετισμούς μου στον τότε υπεύθυνο που μου είχε βγάλει το λάδι. Είναι μεγάλος μανατζαρέος. Σημειωτέον ότι μέχρι τότε αγόραζα αποκλειστικά από Πλαίσιο e-shop και με δεδομένο ότι το Πλαίσιο χάλασε στο θέμα των τιμών.....

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Στο πλαίσιο ελάχιστα πράγματα έχει πλέον που να μπορεί να με ενδιαφέρουν. Το e-shop το έχουμε ξαναπεί. Έχει να κάνει με το κατάστημα, ξεκάθαρα. Σε κατάστημα επαρχίας, εξυπηρετήθηκα όπως έπρεπε. Το ίδιο και στης Θεσσαλονίκης αλλά και στης Καλλιθέας. Πχ έχω ακούσει διάφορα κουλά για άλλο κατάστημα των Αθηνών όπως και για άλλο επαρχιακό. Αυτό είναι που πρέπει να λύσουν πρώτα από όλα, γιατί δεν μπορεί πχ να έχεις διαφορετική αντιμετώπιση από κατάστημα σε κατάστημα και ας είναι franchise.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, tommybertsen said:

Στο πλαίσιο ελάχιστα πράγματα έχει πλέον που να μπορεί να με ενδιαφέρουν. Το e-shop το έχουμε ξαναπεί. Έχει να κάνει με το κατάστημα, ξεκάθαρα. Σε κατάστημα επαρχίας, εξυπηρετήθηκα όπως έπρεπε. Το ίδιο και στης Θεσσαλονίκης αλλά και στης Καλλιθέας. Πχ έχω ακούσει διάφορα κουλά για άλλο κατάστημα των Αθηνών όπως και για άλλο επαρχιακό. Αυτό είναι που πρέπει να λύσουν πρώτα από όλα, γιατί δεν μπορεί πχ να έχεις διαφορετική αντιμετώπιση από κατάστημα σε κατάστημα και ας είναι franchise.

Στην περίπτωσή μου είχε επιβεβαιώσει το πρόβλημα που περιέγραφα ο τεχνικός του e-shop point, αλλά είχε φάει άκυρο από τον υπεύθυνο στα κεντρικά ο οποίος ήθελε επανέλεγχο. Με τα πολλά μετά από δεν θυμάμαι ίσως μήνα αναμονή πήγαν να μου κάνουν αντικατάσταση με μεταχειρισμένο προϊόν που μύριζε καμένο και είχε σημάδια κόλλησης μέσα. Ακολούθησε καταγγελία στην ΓΓΚ και αναμονή κάτι μήνες μέχρι να μου δώσουν πιστωτικό. Δεν ήταν θέματα κάποιου καταστήματος, ήτανμ θέμα των κεντρικών, για αυτό και τους διέγραψα εντελώς από τις επιλογές μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι familiar με την περίπτωσή σου :) Η δική μου μοναδική περίπτωση ήταν ένα πληκτρολόγιο του οποίου ορισμένα πλήκτρα είχαν χαλάσει χωρίς προφανή λόγο. Ζήτησα αντικατάσταση (με ρώτησαν και για πιστωτικό) και τελείωσε το θέμα σε 10-12 μέρες. Δεν ξέρω με ποια λογική δρουν διαφορετικά σε κάθε περίπτωση (η δική μου ήταν το 2015). Πίσω στο 2009 στο οποίο αναφέρεσαι, μάλλον ήταν χειρότεροι, δεν είναι το ίδιο πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.