tommybertsen Νοέμβριος 6, 2015 #281 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2015 Μια μερα πηγα να παραλαβω και εγω κατι καλωδια και ενα mousepad, και αυτα τα a/c ειχαν μολις ξεφορτωθει απο το φορτηγακι τους. Ιδια με αυτα που λες. 2 στον αριθμο , διαφορετικοι αγοραστες. Πρεπει να πουλανε αυτα, οχι αστεια... Α, δε νομιζω οτι ειναι υποχρεωμενοι να παρεμβουν σε ενα προιον που εισηγαγαν... Βασικα υποχρεωμενοι ειναι να ξερουν τι εισαγουν , και να αφησουν τις παγαποντιες κατα μερος.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 7, 2015 #282 Κοινοποίηση Νοέμβριος 7, 2015 Τελικά τόσα χρόνια λέγαμε ότι θα κλείσει το eshop και η amd και μια χαρά ζούνε και βασιλεύουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Νοέμβριος 7, 2015 #283 Κοινοποίηση Νοέμβριος 7, 2015 Τελικά τόσα χρόνια λέγαμε ότι θα κλείσει το eshop και η amd και μια χαρά ζούνε και βασιλεύουνΜακάρι η AMD να είχε την βελτίωση που έχει το eshop!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaka Νοέμβριος 9, 2015 #284 Κοινοποίηση Νοέμβριος 9, 2015 Ήρθε το μυνημα πάντως σήμερα ότι μου βγήκε πιστωτικό όποτε θα πάρω άλλο. Εν κατάκλειδι... πιο πολύ με "μπριζόσαν" οι υπάλληλοι στο κατάστημα & στο τηλεφωνικό κέντρο που μου έλεγαν ότι παίζει να επισκευαστεί. Συμβαίνει κάι στις καλύτερες οικογένειες να είναι κάτι ελαττωματικό απλά μόνο και μόνο που σου παραδίδουν ανοιχτή τη συσκευασία σε βάζει σε καχυποψία και σκέψεις. Πρέπει να το κοιτάξει αυτό λίγο το eshop για να μην έχει γκρίνιες. Ευχαριστώ και όλους για τις απαντήσεις σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akilleas Νοέμβριος 10, 2015 #285 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2015 Εγώ στην θέση σου δεν θα το παρελάμβανα με ανοιχτή συσκευασία. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaka Νοέμβριος 10, 2015 #286 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2015 Εγώ στην θέση σου δεν θα το παρελάμβανα με ανοιχτή συσκευασία.Δεν εχεις άδικο και το αποτέλεσμα αυτό έδειξε. Απλά ήταν η φάση ότι το είχα πληρώσει ήδη, έγινε η χρέωση στη κάρτα και έπειτα είδα ότι είναι ανοιχτό. Ο υπάλληλος μου είπε κιόλας ότι μπορούσε να ακυρώσει τη συναλαγη αλλά σκέφτηκα ότι Οκ δε με πειράζει αν δουλευει σωστά. Δεν την είχα ξανάπατησει έτσι ποτέ όποτε... Οκ τέλος καλό όλα καλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Νοέμβριος 10, 2015 #287 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2015 Έχω την εντύπωση ( καθαρά δική μου εικασία ) οτι επωφελούνται με κάποιος τρόπο από τα OEM windows και πουλάνε φτηνότερα τα laptop σαν free dos...και οπότε τα ανοίγουν για φορματ ,είτε αυτοί είτε ο προμηθευτής τους ...Το οποίο δε με χαλάει καθόλου αν γίνεται ,αλλα όπως είπατε ,ειναι λίγο βλακεία να πωλούνται ανοιχτά τα λαπτοπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
npetras Νοέμβριος 10, 2015 #288 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2015 Αυτο μονο αν καποιος δουλευε εδω μεσα στο e-shop , θα μαθαιναμε τι παιζει αλλα αντε να δουλευεις και να το πεις. Θα τον πρηξουμε ολοι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaka Νοέμβριος 10, 2015 #289 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2015 Είχα κουβέντα με ενα φιλαράκι και λεγαμε το εξής. Παραγγέλνω από Lenovo το σασί με μητρική σκετα και έπειτα κουμπώσω φτηνές μνήμες, φτηνό σκληρό, ίσως και cdrom και πουλάω φτηνότερα από ανταγωνισμό. Σε κάμια περίπτωση δε ξέρω κάτι απλά σα σκέψη δίνει απάντηση στα ανοιχτά κουτια Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Νοέμβριος 11, 2015 #290 Κοινοποίηση Νοέμβριος 11, 2015 Είχα κουβέντα με ενα φιλαράκι και λεγαμε το εξής. Παραγγέλνω από Lenovo το σασί με μητρική σκετα και έπειτα κουμπώσω φτηνές μνήμες, φτηνό σκληρό, ίσως και cdrom και πουλάω φτηνότερα από ανταγωνισμό. Σε κάμια περίπτωση δε ξέρω κάτι απλά σα σκέψη δίνει απάντηση στα ανοιχτά κουτιαΜπα ,δεν παίρνουν από τις εταιρείες ,από μεταπωλητές χονδρικής στα Βαλκάνια και περίχωρα συνήθως αγοράζει η πλειοψηφία των online καταστημάτων εδω. Η πολωνικά πράγματα βλέπεις ,η τούρκικα ,ρωσικά κτλ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιανουάριος 25, 2019 #291 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2019 Είχα ξεχάσει πως υπάρχει αυτό το θέμα Έχω κάνει πολλές παραγγελίες από τους κιτρινοτέτοιους Πρέπει να είναι over 60-70. Πλέον, από Αθήνα. Στο κατάστημα Καλλιθέας, από το οποίο εξυπηρετούμαι, είναι αρκετά ευγενικοί και δεν αντιμετώπισα ποτέ κάποιο πρόβλημα. Μέχρι και πολυμίξερ αγόρασα (συνέφερε οικονομικά). Πέρα από το natec keyboard (το οποίο μάλιστα έχω δώσει αλλού), που χρειάστηκε να αντικαταστήσω στην Αλεξανδρούπολη (το 2015), δεν χρειάστηκα ξανά τις after sales υπηρεσίες τους. PS: @GoMaR, δεν έχουν κλείσει ακόμη Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιανουάριος 26, 2019 #292 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 Χαχαχα είχα πάει και εγώ τις προάλλες για ένα καλώδιο dp Μου λέει ο υπάλληλος ότι αν είναι πάνω από 9-10€ καλώδιο, θα δουλεύει άψογα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιανουάριος 26, 2019 #293 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 Στης Καλλιθέας; Αυτά πραγματικά δεν ξέρω αν τα λένε για να πουλήσουν ή γιατί πρέπει κάτι να πουν και σου λέει "ακριβό, άρα δουλεύει άψογα" Γενικά όποτε και αν παρήγγειλα δεν είχα θέμα. Αλλά δεν ζήτησα την γνώμη τους για κάτι ποτέ Link to comment Share on other sites More sharing options...
akilleas Ιανουάριος 26, 2019 #294 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 Και εγώ που ζω επαρχία είναι στις τιμές ασυναγώνιστο. Τουλάχιστον για μικροπράγματα που δεν συμφέρει να πληρώσει κάποιος μεταφορικά για να τα πάρεις από άλλο μαγαζί... Εάν κλείσει την βάψαμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιανουάριος 26, 2019 #295 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 Ξέρουν τι κάνουν. Στοχεύουν στην επαρχία. Ακριβώς για τον λόγο που περιγράφεις, αξίζει να πάρεις μικροπράγματα, ή βαριά πράγματα που θα τα δώσεις σε μεταφορικά από skroutzομάγαζα. Κατά τα άλλα, οι τιμές του είναι αρκετά υψηλές. Εγώ αγοράζω μόνο επειδή πετυχαίνω παραπλήσιες τιμές με άμεση διαθεσιμότητα ή κάποιες προσφορές (πχ το τροφοδοτικό της υπογραφής μου δεν το είδα πουθενά αλλού στα 79€ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 26, 2019 #296 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 (edited) Με εμένα πάντως είχαν μεγάλη επιτυχία. Μετά την ταλαιπωρία που είχα υποστεί με εκείνες τις εξωτερικές θήκες για δίσκους το 2008-2009, έχουν συνολικά λάβει από εμένα το, διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 0000.00€ Τους χαιρετισμούς μου στον τότε υπεύθυνο που μου είχε βγάλει το λάδι. Είναι μεγάλος μανατζαρέος. Σημειωτέον ότι μέχρι τότε αγόραζα αποκλειστικά από Πλαίσιο e-shop και με δεδομένο ότι το Πλαίσιο χάλασε στο θέμα των τιμών..... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2019 από yanni Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιανουάριος 26, 2019 #297 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 Στο πλαίσιο ελάχιστα πράγματα έχει πλέον που να μπορεί να με ενδιαφέρουν. Το e-shop το έχουμε ξαναπεί. Έχει να κάνει με το κατάστημα, ξεκάθαρα. Σε κατάστημα επαρχίας, εξυπηρετήθηκα όπως έπρεπε. Το ίδιο και στης Θεσσαλονίκης αλλά και στης Καλλιθέας. Πχ έχω ακούσει διάφορα κουλά για άλλο κατάστημα των Αθηνών όπως και για άλλο επαρχιακό. Αυτό είναι που πρέπει να λύσουν πρώτα από όλα, γιατί δεν μπορεί πχ να έχεις διαφορετική αντιμετώπιση από κατάστημα σε κατάστημα και ας είναι franchise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 26, 2019 #298 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 46 minutes ago, tommybertsen said: Στο πλαίσιο ελάχιστα πράγματα έχει πλέον που να μπορεί να με ενδιαφέρουν. Το e-shop το έχουμε ξαναπεί. Έχει να κάνει με το κατάστημα, ξεκάθαρα. Σε κατάστημα επαρχίας, εξυπηρετήθηκα όπως έπρεπε. Το ίδιο και στης Θεσσαλονίκης αλλά και στης Καλλιθέας. Πχ έχω ακούσει διάφορα κουλά για άλλο κατάστημα των Αθηνών όπως και για άλλο επαρχιακό. Αυτό είναι που πρέπει να λύσουν πρώτα από όλα, γιατί δεν μπορεί πχ να έχεις διαφορετική αντιμετώπιση από κατάστημα σε κατάστημα και ας είναι franchise. Στην περίπτωσή μου είχε επιβεβαιώσει το πρόβλημα που περιέγραφα ο τεχνικός του e-shop point, αλλά είχε φάει άκυρο από τον υπεύθυνο στα κεντρικά ο οποίος ήθελε επανέλεγχο. Με τα πολλά μετά από δεν θυμάμαι ίσως μήνα αναμονή πήγαν να μου κάνουν αντικατάσταση με μεταχειρισμένο προϊόν που μύριζε καμένο και είχε σημάδια κόλλησης μέσα. Ακολούθησε καταγγελία στην ΓΓΚ και αναμονή κάτι μήνες μέχρι να μου δώσουν πιστωτικό. Δεν ήταν θέματα κάποιου καταστήματος, ήτανμ θέμα των κεντρικών, για αυτό και τους διέγραψα εντελώς από τις επιλογές μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιανουάριος 26, 2019 #299 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2019 Δεν είμαι familiar με την περίπτωσή σου Η δική μου μοναδική περίπτωση ήταν ένα πληκτρολόγιο του οποίου ορισμένα πλήκτρα είχαν χαλάσει χωρίς προφανή λόγο. Ζήτησα αντικατάσταση (με ρώτησαν και για πιστωτικό) και τελείωσε το θέμα σε 10-12 μέρες. Δεν ξέρω με ποια λογική δρουν διαφορετικά σε κάθε περίπτωση (η δική μου ήταν το 2015). Πίσω στο 2009 στο οποίο αναφέρεσαι, μάλλον ήταν χειρότεροι, δεν είναι το ίδιο πλέον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Ιανουάριος 27, 2019 #300 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2019 μια χαρα ειναι το eshop, πλεον μακραν οχι το φθηνοτερο αλλά εδω κ χρόνια δεν ειχα το παραμικρο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now