Jump to content



Recommended Posts

Τι εξυπνάδες είναι αυτές.

Άκου θα του πιστώσουνε λιγότερα λέει επειδή τις άνοιξε.

Δεν πάμε καλά.

Αγορά εξ' αποστάσεως ( μέσω internet ή τηλεφώνου ) δεν ήτανε ?

Αν γουστάρει κάνει υπαναχώρηση από την σύμβαση ( αγορά ) και πρέπει να του δώσουνε στο χέρι, cash, όλο το ποσό.

Τι εξυπνάδες είναι αυτές.

Άκου θα του πιστώσουνε λιγότερα λέει επειδή τις άνοιξε.

Δεν πάμε καλά.

Αγορά εξ' αποστάσεως ( μέσω internet ή τηλεφώνου ) δεν ήτανε ?

Αν γουστάρει κάνει υπαναχώρηση από την σύμβαση ( αγορά ) και πρέπει να του δώσουνε στο χέρι, cash, όλο το ποσό.

Δεν ξέρω αν είδες τα μηνύματα από την αρχή (στην προηγούμενη σελίδα). Οι RAM που πήρε δεν έπαιξε σε κανέναν από τους υπολογιστές του. Μάλιστα ο δεύτερος την είχε και στην QVL. Την πήγε πίσω να την ελέγξουν. Μετά τον έλεχγο του είπαν ότι η RAM είναι εντάξει. Το κακό είναι ότι δεν μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει. Έτσι τον πίστωσαν 5 ευρώ λιγότερα από την αξία της αγοράς της λόγω ότι ανοίχτηκε η συσκευασία. Τώρα αν ισχύει αυτό και στην περίπτωση του φίλου μου. Τι να πω. Τα μάτια μας 14!!! :o

Καλησπέρα, γράφω σε αυτό το θέμα για να μην ανοίξω άλλο, καθ'ότι στο e-shop θέλω να αναφερθώ.. Είχα πάρει το 2008 έναν WD raptor 74gb, o oποίος το 2012 brickαρε και έγινε αντικατάσταση (με άλλον? με τον ίδιο επισκευασμένο? δεν γνωρίζω.). 2 χρόνια μετά, ο δεύτερος δίσκος έχει bad sector. Μπορώ να ζητήσω SSD, καθ'ότι πλέον είναι πιο φτηνοί από όσο έιχα δώσει για τον ραπτορα;

νομιζω δεν γινεται αντικατασταση δισκος με 1 bad sector.

Τρεξε ενα hdd sentinel και δειξε μας φωτο να σου πουμε :)

στην αντικατάσταση η εγγύηση ανανεώνεται με την διάρκεια που έχει εκείνη την στιγμή ένας νέο δίσκος στην αγορά. Αλλά ναι, πρέπει να φτάσει συγκεκριμένα bad sectors ή health για να περάσει απο εγγύηση, αν είναι χαλασμένος τότε μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό και να πάρεις SSD που θες.

Βάλε τον δίσκο να αντιγράφει και από πάνω ένα οποιοδήποτε είδος δόνησης να ακουμπά τον δίσκο, θα σταματήσει να σου αναγνωρίζει τα περισσότερα sectors μετά από λίγη ώρα, και δεν μπορεί να το πάρει κανένας χαμπάρι ότι του έκανες κάτι!

 

(προφανώς και κάνω πλάκα <_< )

 

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα με 1 bad sector, εγώ τους το είχα πάει με 8 και μου τον επέστρεψαν καθώς είπαν ότι είναι στα όρια άριστης λειτουργίας. Μετά έκανα το από πάνω και τους το πήγα  :lol:

στην αντικατάσταση η εγγύηση ανανεώνεται με την διάρκεια που έχει εκείνη την στιγμή ένας νέο δίσκος στην αγορά. Αλλά ναι, πρέπει να φτάσει συγκεκριμένα bad sectors ή health για να περάσει απο εγγύηση, αν είναι χαλασμένος τότε μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό και να πάρεις SSD που θες.

Πριν λίγους μήνες που άλλαξα έναν Seagate ο καινούριος είχε ακριβώς το υπόλοιπο εγγύησης του παλιού.

στην αντικατάσταση η εγγύηση ανανεώνεται με την διάρκεια που έχει εκείνη την στιγμή ένας νέο δίσκος στην αγορά. Αλλά ναι, πρέπει να φτάσει συγκεκριμένα bad sectors ή health για να περάσει απο εγγύηση, αν είναι χαλασμένος τότε μπορείς να ζητήσεις πιστωτικό και να πάρεις SSD που θες.

Πριν λίγους μήνες που άλλαξα έναν Seagate ο καινούριος είχε ακριβώς το υπόλοιπο εγγύησης του παλιού.

νομιζω δεν γινεται αντικατασταση δισκος με 1 bad sector.

Τρεξε ενα hdd sentinel και δειξε μας φωτο να σου πουμε :)

 

Βάλε τον δίσκο να αντιγράφει και από πάνω ένα οποιοδήποτε είδος δόνησης να ακουμπά τον δίσκο, θα σταματήσει να σου αναγνωρίζει τα περισσότερα sectors μετά από λίγη ώρα, και δεν μπορεί να το πάρει κανένας χαμπάρι ότι του έκανες κάτι!

 

(προφανώς και κάνω πλάκα <_< )

 

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα με 1 bad sector, εγώ τους το είχα πάει με 8 και μου τον επέστρεψαν καθώς είπαν ότι είναι στα όρια άριστης λειτουργίας. Μετά έκανα το από πάνω και τους το πήγα  :lol:

 

 

Πριν κάνα 3μηνο επέκτησα bad sectors (κάνα 3άρι), εντός εγγύησης (3 χρόνια - είχαν περάσει τα 2,5) τον έλεγξαν, και μου τον αντικατέστησαν. Για την ακρίβεια, με πίστωσαν το ποσό του δίσκου με σημερινές τιμές. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Βέβαια δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο κατασκευαστής του. Επίσης ο καινούριος πήρε 2 χρόνια εγγύηση (πλήρωσα τη διαφορά από την τιμή του παλιού).

Ο δίσκος ήταν ένας WD 320GB blue και τον άλλαξα με έναν WD 500GB blue ή green.

νομιζω δεν γινεται αντικατασταση δισκος με 1 bad sector.

Τρεξε ενα hdd sentinel και δειξε μας φωτο να σου πουμε :)

There are 10 weak sectors found on the disk surface. They may be remapped any time in the later use of the disk.

At this point, warranty replacement of the disk is not yet possible, only if the health drops further.

It is recommended to examine the log of the disk regularly. All new problems found will be logged there.

No actions needed.

 

Performance 100%

Health 94%

 

Τον έχω από φόβο όμως.

Τον έχω από φόβο όμως.

 

 

αδερφέ και εγώ έχω απο φόβο το ποντίκι μην πεθάνει μετά απο τόσο καιρό λιωσίματος αλλά δεν νομίζω να με δώσουν ένα καινούργιο αμα το πάω για εγγύηση, μακάρι να λειτουργούσε έτσι το πράγμα :smoking105:

guys , εδω ειναι για να κραζουμε το eshop . Οχι να λεμε απατεωνιες για να καταστραφουν τα εξαρτηματα , ...μερικα bad sectors δεν ειναι ουτε βλαβη ουτε λογος αλλαγης

  • Like 1

Oσες φορες μου εχουν βγαλει πιστωτικο για κατι και πηρα κατι αλλο νεο η εγγυηση του ξεκινησε απο την αρχη...

Πχ μου καηκε ενα thermaltake τροφοδοτικο 4 μηνες πριν ληξη η εγγυηση του.Ζητησα να βγει πιστωτικο και να μην γινει αντικατασταση και πηρα ενα corsair της επιλογης μου το οποιο εχει ακομα εγγυηση για 3 χρονια ακομα...

 

Σε αντικατασταση ναι λογικο ειναι να εχεις το υπολοιπο εγγυησης του προηγουμενου...Με πιστωτικο οχι αφου ειναι νεα αγορα και οχι αντικατασταση...

Ο νόμος (είμαι 99% σίγουρος) λέει πως κι αντικατάσταση να γίνει, η εγγύηση ανανεώνεται. Άσχετο αν δεν γίνεται έτσι συνήθως.. περισσότερα στο ανάλογο θέμα με τα δικαιώματά μας.

Πάντως προσωπικά έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό από την εξυπηρέτηση του κίτρινου μαγαζιού εδώ στην Καβάλα, ότι έχω πάρει στο ανοίγει μπροστά σου ο υπάλληλος και το τσεκάρει, και δύο φορές που χρειάστηκε RMA δίσκων, αυτό έγινέ από μέρους τους χωρίς να στέλνω εγω κατ'ευθείαν στην WD.

Πάντως προσωπικά έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό από την εξυπηρέτηση του κίτρινου μαγαζιού εδώ στην Καβάλα, ότι έχω πάρει στο ανοίγει μπροστά σου ο υπάλληλος και το τσεκάρει, και δύο φορές που χρειάστηκε RMA δίσκων, αυτό έγινέ από μέρους τους χωρίς να στέλνω εγω κατ'ευθείαν στην WD.

Νομιζω με το eshop παει βαση το καταστημα..Σημερα σε eshop point ηταν μεσα 2 παιδια τα οποια οχι μονο δεν δουλευαν αλλα και απο συμπεριφορα ηταν πολυ αδιαφοροι.

Νομιζω με το eshop παει βαση το καταστημα..Σημερα σε eshop point ηταν μεσα 2 παιδια τα οποια οχι μονο δεν δουλευαν αλλα και απο συμπεριφορα ηταν πολυ αδιαφοροι.

Αν ένα κατάστημα μεγέθους σαν το eshop δεν μπορεί να καθορίσει την βασική και υποτυπώδη συμπεριφορά των υπαλλήλων απέναντι στους πελάτες του και η σωστή εξυπηρέτηση καθορίζεται ΜΟΝΟ από την διάθεση και την όρεξη του κάθε υπαλλήλου καλύτερα να πάει για  φούντο. 

  • Like 1
  • 4 months later...

Ολοφρεσκη καλη εμπειρια απο e-shop. 

 

Ξαφνικα "ψοφησε" το πληκτρολογιο μου (natec rx22 ) το οποιο ειχα αγορασει απο το e-shop. Το ειχα παρει απο Θεσσαλονικη, πλεον ομως μενω Αλεξανδρουπολη. Το προβλημα ηταν οτι δε δουλευαν καποια πληκτρα (7 στον αριθμο) , ετσι απλα, απο τη μια στιγμη στην αλλη. Αποδοθηκε σε βραχυκυκλωμα το θεμα, οποτε μου προτειναν ειτε αντικατασταση, ειτε πιστωτικο. 

Ειπα αν δεν ειναι διαθεσιμο για αντικατασταση σε καποιο ορισμενο χρονικο διαστημα, τοτε μονο θα παμε σε πιστωτικο. Τελικα μου ειπε οτι θα γινει διαθεσιμο σε περιπου 15 μερες (δε το βιαζομουν κιολας) και θα αντικατασταθει.

Σε 12 ημερες αντικατασταθηκε με ολοκαινουριο , πληρως λειτουργικο πληκτρολογιο , με τους υπαλληλους να ειναι σουπερ εξυπηρετικοι. 

Τελικα καποιες περιοχες εχουν "αρρωστα" e-shop, δεν εξηγειται αλλιως. Δεν ξερω αν συνεβη επειδη ειναι απλα ενα φτηνο πληκτρολογιο της ταξης των 25€ ή αν γενικώς εξυπηρετουν καλά εδω περα, παντως δεν μου ειπαν "@@ μεντολες" για να αποφυγουν την αντικατασταση. Ηλπιζα να μην εχω παρε-δωσε παραπανω με το μαγαζι, τελικα εκατσε αυτη η φαση, και θα'λεγα οτι βγηκα κερδισμενος! Αυτα :) 

  • Like 1

Κάνανε αυτό που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν.

Από τη στιγμή που ηταν εντος εγγυησης έπρεπε ειτε να επισκευαστεί ειτε να αντικατασταθει με αλλο.

Κερδισμένος θα έβγαινες αν σου δίνανε κάποιο καλύτερο.

  • Like 1

Κάνανε αυτό που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν.

Από τη στιγμή που ηταν εντος εγγυησης έπρεπε ειτε να επισκευαστεί ειτε να αντικατασταθει με αλλο.

Κερδισμένος θα έβγαινες αν σου δίνανε κάποιο καλύτερο.

Μου το είπαν σε περίπτωση που δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Γενικως εξυπηρετηθηκα άψογα :)

..."φαγωθήκατε" όλοι σας εδώ μέσα  :p  για τους Seagate - έσκασε τελικά προχθές ο εξωτερικός μου!

Αγορασμένος από 7/2010 εξωτερικός σκληρός Seagate freeagent Go ‏ 250gb PER.301762 με σειριακό 2GE4WB93 ήταν με 5έτη εγγύηση...! Πού να βρείς εξωτερικό σήμερα με 5ετή εγγύηση...

 

Μέσα σε ένα 24ωρο το eshop μου τον άλλαξε (όχι με ίδιο) αλλά με:

https://www.skroutz.gr/s/4774821/Western-Digital-Elements-Portable-750GB.html?keyphrase=WDBUZG7500ABK

 

..καί μόνο με 2 χρόνια εγγύηση. (sniff)

 

υ.γ. τι στύψιμο είχε "φάει" αυτά τα τελευταία 4 χρόνια και 9 μήνες ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε... ότι και να σας πώ λίγο...

post-64771-0-39574500-1427997366_thumb.j

ΜΠΡΑΒΟ στο eShop, από μένα, αυτή τη φορά.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.