tommybertsen Ιανουάριος 27, 2019 #301 Κοινοποίηση Ιανουάριος 27, 2019 Καλά το φτηνότερο not even close. Αλλά ότι έχουν βελτιωθεί οι υπηρεσίες γενικώς, ισχύει. Πριν 10 χρόνια και εγώ από το Π αγόραζα. Κυρίως. Τότε είχε και ποικιλία και τιμές. Τώρα τίποτα από τα δύο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akilleas Ιανουάριος 28, 2019 #302 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2019 Και εμένα πριν δύο χρόνια μου αλλάξανε στικάκι που δεν είχε σταθερή ταχύτητα στην αντιγραφή αρχείων προς αυτό. Το έστειλα και σε λίγες ημέρες ήρθε καινούριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Φεβρουάριος 11, 2019 #303 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2019 Θα θελα τη γνωμη σας. Ενας δισκος που ειχα αγορασει από το eshop τον 09/2015 ξαφνικα χαλασε-πεθανε. Ειχα το λειτουργικο εκει. Intel 750 series που τοτε ειχα δωσει 490 ευρ. Εγγυηση εχει ΕΥΤΥΧΩΣ μεχρι 08/2020. Το μοντελο αυτό δεν υπαρχει πλεον. Πως πιστευετε θα κινηθει το μαγαζι εφοσον με το καλο διαπιστωθει η βλαβη? Αντικατασταση με δισκο ισης αξιας? Πιστωτικο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Φεβρουάριος 11, 2019 #304 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2019 18 minutes ago, GeoF1 said: Θα θελα τη γνωμη σας. Ενας δισκος που ειχα αγορασει από το eshop τον 09/2015 ξαφνικα χαλασε-πεθανε. Ειχα το λειτουργικο εκει. Intel 750 series που τοτε ειχα δωσει 490 ευρ. Εγγυηση εχει ΕΥΤΥΧΩΣ μεχρι 08/2020. Το μοντελο αυτό δεν υπαρχει πλεον. Πως πιστευετε θα κινηθει το μαγαζι εφοσον με το καλο διαπιστωθει η βλαβη? Αντικατασταση με δισκο ισης αξιας? Πιστωτικο? Καλύτερα να ρωτήσεις. Και τα δύο είναι πιθανά, με την αντικατάσταση λίγο επικρατέστερη. Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν ίδιο δίσκο, αλλά θα πρέπει να έχει τα ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά με τον αρχικό. Οπότε συνεννοήσου, ώστε να πάρεις κάτι που σε ικανοποιεί, διαφορετικά ζήτα πιστωτικό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Φεβρουάριος 11, 2019 #305 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2019 Απλα με ανησυχει το εξης. Πχ ο 970 pro που πηρα που ειναι καλυτερος απο τον ιντελ εκανε 169 ευρ..Μεγαλη αποσταση απο τα 490... Τεσπα θα παω σημερα να δουμε τι θα γινει. Σε ευχαριστω Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 11, 2019 #306 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2019 (edited) 2 hours ago, GeoF1 said: Πχ ο 970 pro που πηρα που ειναι καλυτερος απο τον ιντελ εκανε 169 ευρ..Μεγαλη αποσταση απο τα 490. για να μην υπάρχει παρανόηση, εφόσον σου το επισκευάσουν (απίθανο για SSD) ή το αντικαταστήσουν με αντικείμενο ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών, η τιμή αυτού του αντικειμένου σήμερα δεν έχει σημασία. Σκέψου το αλλιώς, ας υποθέσουμε ότι το χαλασμένο προϊόν αγοράστηκε με 490 και σήμερα πωλείται 49 ευρώ. Είναι παράλογο να νομίζει κάποιος ότι σε ενδεχόμενη αντικατάσταση πρέπει να του δώσουν δέκα τεμάχια για να φτάσουν την αρχική τιμή. Τα πιστωτικά μπαίνουν στη μέση όταν το κατάστημα δεν θέλει ή δεν μπορεί να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει. Στην περίπτωση του πιστωτικού, όπου το σημείο αναφοράς είναι η τιμή που πλήρωσες εσύ δεν θυμάμαι μήπως έχουν δικαίωμα να την μειώσουν λόγω της χρήσης (5 χρόνια σου υποσχέθηκα, τα 3,5 το χρησιμοποίησες κλπ) επειδή το διάστημα που έχει μεσολαβήσει δεν είναι μικρό. Επίσης επειδή ξεπερνάς τα δύο χρόνια (όπου συνήθως εκεί περιορίζεται η ευθύνη του πωλητή) το πιθανότερο είναι η πενταετής εγγύηση να είναι από την ίδια την intel. Το καλύτερο σου υποδείχθηκε ήδη, ρώτησε χωρίς να ανησυχείς. Μάλιστα αν για κάποιο λόγο η απάντηση που θα πάρεις από το eshop δεν σε ικανοποιεί θα σου έλεγα να ρωτούσες και την intel μήπως μπορείς απευθείας. Αν δεν σου κάνει κόπο ενημέρωσε κιόλας εδώ μετά τι ακριβώς έγινε για να έχουμε μια ιδέα πώς κινούνται σε αυτό το προϊόν. Διόρθωση: με την λέξη «πιστωτικό» εννοώ επιστροφή χρημάτων, όχι «κουπόνι» με τον περιορισμό να αγοράσεις κάτι άλλο από το κατάστημα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2019 από salde 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Φεβρουάριος 11, 2019 #307 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2019 salde σε ευχαριστω για το ποστ. Πηγα τον δισκο σημερα στο eshop point και αναμενω. Λιγο που ρωτησα το παιδι εκει, μου ειπε οτι δεν ξερει πως μπορει να το χειριστουν στα κεντρικα και θα με καλεσουν οταν βγαλουν το πορισμα. Απο οσο μου ειπε χρηματα δεν δινουν πισω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Φεβρουάριος 11, 2019 #308 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2019 (edited) να έχεις σκεφτεί και να έχεις κοιτάξει με τι είδους αντικατάσταση θα ήσουν ικανοποιημένος ώστε να ξέρεις προκαταβολικά να συγκρίνεις με αυτό που θα σου πουν. Επίσης αν δεις ότι καθυστερούν μη διστάσεις να τηλεφωνήσεις στα κεντρικά τους και να επιμείνεις να σε ενημερώσουν τι γίνεται. δες και το λινκ της ίδιας της intel μ'ένα πρόχειρο ψάξιμο στο γκουγκλ κι εδώ η σχετική γενική σελίδα με οδηγίες αν χρειαστούν Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2019 από salde 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
idonthave Φεβρουάριος 11, 2019 #309 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2019 (edited) https://www.intel.com/content/dam/support/us/en/documents/solid-state-drives/H64639_5yr_limited_warranty_ssd_750_series_english.pdf Οφείλουν(ει) να στο επισκευάσουν (intel) ή αντικαταστήσουν με ίδιο ή καλύτερα χαρακτηριστικά. Τα πρώτα 2 χρόνια καλύπτεσαι από τον νόμο, αν δεν μπορεί (δεν θέλουν) επισκευαστεί/αντικατασταθεί με ίδιο ή ανώτερων προδιαγραφών παίρνεις τα λεφτά πίσω στην αρχική τιμή αγοράς (αν σου πουν μα μου σου του.... Συνήγορος του Καταναλωτή). Μετά τα 2 χρόνια (η παραπάνω εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής) είναι δουλειά του κατασκευαστή να ανταποκριθεί στους όρους της εγγύησης και να στο επισκευάσει/ αντικαταστήσει με ίδιο (αν υπάρχει) ή ανώτερο της ίδιας εταιρείας. Αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί ο κατασκευαστής μετά τα 2 χρόνια, τότε το κατάστημα που σου πούλησε το προϊόν: θα σου προτείνει προϊόν με ίδια ή ανώτερα χαρακτηριστικά ή πιστωτικό για άλλη αγορά, ή χρήματα (τα χρήματα θα είναι αυτά που θα πάρει περίπου το κατάστημα από τον κατασκευαστή) όχι στην αρχική τιμή αγοράς Αν κρίνεις ότι τα χρήματα που σου δίνουν πίσω είναι λιγότερα ή το προϊόν είναι κατώτερο από αυτό που είχες, τότε απευθύνεσαι στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Παράδειγμα, όπως γράφεις ο 970 pro είναι ανώτερος κοστίζει 169€ οπότε θα σου προτείνουν περίπου τα χρήματα αυτά ή κάποιον αντίστοιχο της intel ή τον 970pro αν τους τον ζητήσεις. Το refund όπως γράφει στο παραπάνω αρχείο είναι: στην τρέχουσα αξία του προϊόντος την στιγμή που γίνεται η χρήση της εγγύησης "refund the then-current value of the product at the time a claim warranty service is made." Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 11, 2019 από idonthave 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now