Jump to content



e-shop ....μεντολες ...


manos_ir

Recommended Posts

Με επιπεδο ηχου στα 35dba??? ξανασκεψου το.

έχεις κανένα πρόγραμμα που να παίρνει μέτρηση από το mic και να σου λέει τα decibel ! ? πρέπει το δωμάτιο να είναι γύρω στα 40-50db

edit έχουν μέσα και αντιστασούλα και δουλεύουν αρκετά ποιο ήσυχα και με πίεση μεγαλύτερη της μονάδας !

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έλαβα το παρακάτω email:

Αγαπητέ/ή κύριε/ία,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω μηχανογραφικού λάθους στο σύστημα μας, υπήρχε λανθασμένη τιμή στο προϊόν (PER.663593) ENERMAX EPM750AWT PLATIMAX PC POWER SUPPLY 750W, η οποία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική φύση του προϊόντος και ως εκ τούτου είναι αδύνατον να το παρέχουμε στην τιμή αυτή. Βάση των παραπάνω θα θέλαμε να σας προτείνουμε ως εναλλακτικές λύσεις τα έξης προϊόντα: Το προϊόν (PER.811694) COOLERMASTER G750M GM SERIES 750W MODULAR PSU - 80+ BRONZE (RS750-AMAAB1-EU) το οποίο έχει τρέχουσα τιμή στην ιστοσελίδα μας 90,90 και μπορούμε να σας το δώσουμε στην ειδική τιμή των 76,90 και το προϊόν (PER.813305) COOLERMASTER RS750-AMAAG1-EU V750SM 750W το οποίο έχει τρέχουσα τιμή στην ιστοσελίδα μας 129,90 και μπορούμε να σας το δώσουμε στην ειδική τιμή των 99.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail ή στα τηλέφωνα 211 5000 500 - 210 81 78 700 με το τμήμα πωλήσεων, για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία χρειαστείτε.

Ευχαριστούμε θερμά, για την κατανόηση!

Με εκτίμηση,

H ομάδα του e-shop

Έλαβα και εγώ το ίδιο mail και αφού τους απάντησα ότι δεν ενδιαφέρομαι για κανένα από τα παραπάνω PSU και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι αυτό με μειωμένη τιμή .Μου έκαναν αντιπροσφορά στα 100 ευρώ και το τσίμπησα:dance3:. Site , Review

Link to comment
Share on other sites

έχεις κανένα πρόγραμμα που να παίρνει μέτρηση από το mic και να σου λέει τα decibel ! ? πρέπει το δωμάτιο να είναι γύρω στα 40-50db

edit έχουν μέσα και αντιστασούλα και δουλεύουν αρκετά ποιο ήσυχα και με πίεση μεγαλύτερη της μονάδας !

Oχι, αλλα εμενα, αυτα που εχει η κεντρικη μοναδα απο το eshop, ειναι παρα πολυ θορυβωδη και τα αντικατεστησα μ'αυτα

Link to comment
Share on other sites

Έλαβα και εγώ το ίδιο mail και αφού τους απάντησα ότι δεν ενδιαφέρομαι για κανένα από τα παραπάνω PSU και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι αυτό με μειωμένη τιμή .Μου έκαναν αντιπροσφορά στα 100 ευρώ και το τσίμπησα:dance3:. Site , Review

To συγκεκριμενο εχει 104 στο skroutz, μπορουσες να τους πιεζες να στο κατεβαζανε ακομα, τουλαχιστον 10 ευρω...κερδισμενοι βγηκανε, κανενας δεν τους εκανε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

To συγκεκριμενο εχει 104 στο skroutz, μπορουσες να τους πιεζες να στο κατεβαζανε ακομα, τουλαχιστον 10 ευρω...κερδισμενοι βγηκανε, κανενας δεν τους εκανε τιποτα.

Αυτό πού ποστάρισες είναι το NEX750G .Αυτό που πήρα είναι το 750G2 .ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ,καινούριο μοντέλο,10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.Δεν υπάρχει απο ότι βλέπω ακόμα στο skroutz.Εδώ ένα review.

Έγινε επεξεργασία από black66.gr
Link to comment
Share on other sites

Ναι, εχεις δικιο, (πως μου το εβγαλε ετσι), ειναι το g2, υπηρχε στο skroutz, τωρα δεν υπαρχει, παντως και αυτο που ποσταρα 10 χρονια εγγυηση εχει.

Μπορουσανε παντως, αν ηταν ενταξει απεναντι στους καταναλωτες, να εβαζε το enermax στο κοστος, αλλα τι περιμενεις, τιποτα καλο απο αυτους.

Link to comment
Share on other sites

E-SHOP ΜΕΝΤΟΛΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .......

γιατί ο μαζοχισμός και η ανωμαλία είναι στο πετσί μας ....

προσφατα αγορασα 2 αντικειμενα απο crazy sundays .....

GEMBIRD KBS-V1 WIRELESS DESKTOP SET US LAYOUT BLACK -

και αυτο :

CONCEPTRONIC CIPCAMPTIWL WIRELESS PAN & TILT NETWORK CAMERA - IP CAMERAS -

το πρώτο ( το keyboard) αγοράστηκε για home theater λόγο του ότι είχε κουμπάκια έντασης , ολα καλά .... μέχρι που 3η μερα χρήσης αποφάσισα να πατήσω του κουμπί της έντασης (ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ) .... μια που το πάτησα .... και μια που έμεινε μέσα ... δεν επανέρχονταν με τίποτα ... επιστροφή λοιπόν .... και παρέλαβα χθες τον αντικαταστάτη ... με άδειες μπαταρίες ( αν και ήταν σφραγισμένες) ....

Αγορά 2η ( η κάμερα) , παραλαμβάνω το Σάββατο την κάμερα , την ξεπακεταρω ....

πάω να βγάλω το cd για να περάσω software ... σπασμένο ....

μπαίνω στο site της εταιρείας ... υπάρχει η εφαρμογή για την παρακολούθηση , αλλά δεν υπάρχει πουθενά το finder που τρέχεις στην αρχή για να ορίσεις ip , passwords κλπ ...

δηλαδή δεν έχω πρόσβαση στην κάμερα ....(ουτε την εφαρμογή για το android) ....

επιστρέφω στο e-shop την ίδια μέρα(30 λεπτά μετά) , μου κρατάει το cd και μου επιστρέφει την κάμερα , με την υπόσχεση ότι θα έχω νέο cd .... χθες που πήγα για το πληκτρολόγιο(πέμπτη χθες) δεν είχαν κάποιο νέο , είπαν ότι έχει ενημερωθεί η αθηνα , σε απειλή μου οτι αν δεν το έχω άμεσα (γιατί η κάμερα αυτή την στιγμή είναι άχρηστη) , θα επιστρέψω το προϊόν , μου αρνήθηκαν με το σκεπτικό ότι έχει ανοιχτεί ....

ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ πρέπει να έχουν μετοχές του e-shop .... δεν εξηγείται για πιο άλλο λόγο με προκαλούν, με κίνδυνο την σωματική τους ακεραιότητα ....

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΒΛΕΠΩ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ E-SHOP ...

ΣΑΣ ΔΩΣΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ; ; ; ; ;

κάτσε να ξυπνήσω αύριο στραβά .... και να παω μια βόλτα από εκεί ..... 1 εβδομάδα για ενα cd ... 15 μέρες από όταν παράγγειλα ... και κάμερα δεν ...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ..... ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ;;;;;

2 ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΠΡΟΙΟΝΤΑ (ΣΤΟ SITE) .... ΑΝ ΤΙΣ ΒΡΕΙΤΕ .... ΓΡΑΦΤΕ ΜΟΥ ....

ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ; ; ; ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ....

Έγινε επεξεργασία από manos_ir
Link to comment
Share on other sites

E-SHOP ΜΕΝΤΟΛΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .......

γιατί ο μαζοχισμός και η ανωμαλία είναι στο πετσί μας ....

προσφατα αγορασα 2 αντικειμενα απο crazy sundays .....

GEMBIRD KBS-V1 WIRELESS DESKTOP SET US LAYOUT BLACK -

και αυτο :

CONCEPTRONIC CIPCAMPTIWL WIRELESS PAN & TILT NETWORK CAMERA - IP CAMERAS -

το πρώτο ( το keyboard) αγοράστηκε για home theater λόγο του ότι είχε κουμπάκια έντασης , ολα καλά .... μέχρι που 3η μερα χρήσης αποφάσισα να πατήσω του κουμπί της έντασης .... μια που το πάτησα .... και μια που έμεινε μέσα ... δεν επανέρχονταν με τίποτα ... επιστροφή λοιπόν .... και παρέλαβα χθες τον αντικαταστάτη ... με άδειες μπαταρίες ( αν και ήταν σφραγισμένες) ....

Αγορά 2η ( η κάμερα) , παραλαμβάνω το Σάββατο την κάμερα , την ξεπακεταρω ....

πάω να βγάλω το cd για να περάσω software ... σπασμένο ....

μπαίνω στο site της εταιρείας ... υπάρχει η εφαρμογή για την παρακολούθηση , αλλά δεν υπάρχει πουθενά το finder που τρέχεις στην αρχή για να ορίσεις ip , passwords κλπ ...

δηλαδή δεν έχω πρόσβαση στην κάμερα ....(ουτε την εφαρμογή για το android) ....

επιστρέφω στο e-shop την ίδια μέρα(30 λεπτά μετά) , μου κρατάει το cd και μου επιστρέφει την κάμερα , με την υπόσχεση ότι θα έχω νέο cd .... χθες που πήγα για το πληκτρολόγιο(πέμπτη χθες) δεν είχαν κάποιο νέο , είπαν ότι έχει ενημερωθεί η αθηνα , σε απειλή μου οτι αν δεν το έχω άμεσα (γιατί η κάμερα αυτή την στιγμή είναι άχρηστη) , θα επιστρέψω το προϊόν , μου αρνήθηκαν με το σκεπτικό ότι έχει ανοιχτεί ....

ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ πρέπει να έχουν μετοχές του e-shop .... δεν εξηγείται για πιο άλλο λόγο με προκαλούν, με κίνδυνο την σωματική τους ακεραιότητα ....

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΒΛΕΠΩ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ E-SHOP ...

ΣΑΣ ΔΩΣΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ; ; ; ; ;

κάτσε να ξυπνήσω αύριο στραβά .... και να παω μια βόλτα από εκεί ..... 1 εβδομάδα για ενα cd ... 15 μέρες από όταν παράγγειλα ... και κάμερα δεν ...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ..... ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ;;;;;

2 ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΠΡΟΙΟΝΤΑ (ΣΤΟ SITE) .... ΑΝ ΤΙΣ ΒΡΕΙΤΕ .... ΓΡΑΦΤΕ ΜΟΥ ....

ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ; ; ; ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ....

την κάμερα την πας ολόκληρη με το σπασμένο cd απευθείας πίσω και τους λες οτι χρειάζεσαι άλλη άμεσα και δεν μπορείς να περιμένεις μέχρι να ελεγχθεί το προϊόν. Απο την στιγμή που είναι προφανές το πρόβλημα και δεν απαιτεί τεχνικό έλεγχο για κάτι τόσο απλό δεν χρειάζεται να περιμένεις, την επόμενη μέρα άλλη πρέπει να σε φέρουν. Τα παλικάρια του Ηρακλείου μάλλον βαριούνται να σε εξυπηρετήσουν..:crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω την λογικη του συγκεκριμενου καταστηματος, αλλους τους εξυπηρετουν στο επακρο, οπως ο AstraLgr κλπ. και απο την αλλη για ενα σπασμενο cd, κανουνε τις κοτες..ναρκωτικα παιρνουνε???

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει εμπειρια απο το gamerland? Αυτη τη στιγμη, εστω και οριακα, πρεπει να εχει τις καλυτερες τιμες στις νεες καρτες γραφικων, αλλα δεν βλεπω πουθενα αναφορα για εγγυηση ουτε κριτικες για το εν λογω καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αυτό με τα ναρκωτικά πρέπει να στέκει. Παράγγειλα κουτί, άμεσα διαθέσιμο. Εγγύηση δεν πρόκειται να χρειαστώ λέω, κι αφού το έχουν έτοιμο ας το πάρω. ΑΜ ΔΕ!

έκαναν μια εβδομάδα να πάνε στο κατάστημα που ορισα, το κουτί! Μια εβδομάδα! Στο έτοιμοπαραδωτο και μετά απο 4 τηλεφωνήματα μου!!!

Link to comment
Share on other sites

αν και νεκρο το θεμα, ηθελα να αναφερω οτι ψωνισα 2 φορες απο eshop και εκανα παραλαβη απο εκει. Αψογα εξυπηρετηθηκα, δεν αντιμετωπισα το παραμικρο θεμα. Εναν SSD Intel 520 και ενα κουτι Coolermaster N400. Μεσα σε μια μερα παρελαβα και ουτε γατα ουτε ζημιά. Δε ξερω τι γινεται βεβαια με το service τους για το οποιο διαβαζω διαφορα περιεργα πραματα.

Παρελαβα απο το Eshop Σταυρουπολης - Θεσσαλονικη, για την ιστορια.

Link to comment
Share on other sites

@ Manos ir φιλε μου προφανως και δε φταις εσυ για ολα αυτα που συμβαινουν εκει στο Ηρακλειο, αλλα προφανως δεν ειμαστε και ολοι παπαγαλακια με μετοχες , αυτοι που εξυπηρετηθηκαμε αμεσα.

Ετυχε και εγω κουτι να παρω οπως ενας φιλος παραπανω (Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη) και να το παραλαβω μαλιστα προς εκπληξη μου , σε λιγοτερο απο 24 ωρες. (εκανα παραγγελια 4μιση το απογευμα, και την αλλη μερα ειχα μηνυμα 15:27 για παραλαβη, 16:00 ημουν εκει το πηρα,εφυγα). Μια φορα σε αλλο καταστημα γνωστο και τεραστιο ειχα θεμα με ενα wireless usb και οταν ξυπνησα στραβα, μου το αντικατεστησαν ηθελαν δεν ηθελαν γιατι αρχισαν τα "μα μου".

Δεν μπορω να μιλησω με κολακευτικα λογια παντως επειδη εκανα 2 αγορες εγω απο εκει. Και η κοπελα μου ειχε παρει keyboard και mouse και τα παρελαβε σε 2 εργασιμες,οπως εγραφε στο site. Δε ξερω τι πινουν και τι συμβαινει με ορισμενα αντικειμενα που πουλανε. Ειδικα αυτο για το cd... Ειναι οι τυποι απο αλλο πλανητη εκει; Κανουν μπουρια πολλα και το'χουν καμμενο τελειως; Δεν εξηγειται αυτο που γινεται...

Τωρα που ξαναπαρατηρω το πρωτο σου ποστ, βλεπω οτι δεν ειναι καθολου αξιοπιστοι για αγορα hardware γενικως. Μαλλον τις g.skill ares που θα παρω θα τις παραγγειλω απο αλλου με 1€ διαφορα στην τιμη (σιγα τα ωα). Θα αργησει μια 10ρια μερες, αλλα ετσι κ αλλιως δεν ειναι ετοιμο το υπολοιπο pc οποτε... Ουδεν προβλημα

Έγινε επεξεργασία από tommybertsen
Link to comment
Share on other sites

Τα γράφω ότι γράφω , όχι γιατί έχω μετοχές σε κάνα πλαίσιο(δεν πάνε πίσω και αυτοί) ...

ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ :

- να μαθαίνει ο κόσμος πως συμπεριφέρονται aftersales

- να τα βλέπουν οι ίδιοι (γιατί τα βλέπουν) , για να καταλαβαίνουν , οτι οι ******** τους δεν θα περνάνε στο ντούκου ... και ότι θα εκτίθενται , μπας και αλλάξουν ροτα ...

- να προστατευτούν οι χρήστες του φόρουμ ...

Υ.Γ. Λίγο μετά το ποστ , έλαβα τηλεφώνημα .... τυχαίο ; :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι θα πω το εξης . Λογο δουλειάς και εγω εχω αφήσει αρκετά χρήματα στο κίτρινο μαγαζί , κάλως η κακός εχει μερικά παρτς τα οποια δεν τα φέρνουν πολλοί . πολλές φόρες εχει τυχει να με εξυπηρετησουν , πολλες φορες παλι οχι . είτε εχει να κανει με service ειτε εχει να κανει με οτιδήποτε αλλο . Μιας και εργαζόμουν απο το 2006 σε μαγαζί με Η/Υ έβλεπα πανω κατω τι συνέβαινε εκ τον εσω , τωρα εχω την δικια μου μικρη βεβαία επιχείριση και εχω καταλάβει οτι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ το ενδεχόμενο ολοι οι πελάτες να ειναι ευχαριστημενοι , παντα θα υπάρξει η δυσφήμηση και ο ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ πελατης που ειναι συχνο φαινομενο , το βλεπω εγω που εχω μια μικρη δουλεια που ειμαι μονος μου , και προσπαθώ να κανω τον πωλητή , το service και την καλύτερη δυνατη after sale εξυπηρέτηση . Που λοιπον μια μεγαλη εταιρία που εχει τοσο προσωπικό απο πισω! πιστεύω οτι υστερεί σε θεληση για εξυπηρέτηση του πελατη και υπαρχει εν μερη κακη οργάνωση! . Χωρις να παρω το μερος κανενους , Καταλαβαίνω πως ειναι να εισαι σοβαρος επαγγελματιας σε αυτο που κανεις αλλα βλέπω και της 2 όψεις του νομίσματος . ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ να κρίνεις κάποια πραγματα , και σε αυτη την περίπτωση το κιτρινο μαγαζι για την ανευθυνότητα ενος υπάλληλου η και περισσοτέρων , η οπως και για κατι που πήρες και ειναι ελαττωματικό (ο ιδιος Κινέζος τα φτιάχνει ολα )

Υ.Γ δεν εχω μετοχές στο κιτρινο μαγαζι

Link to comment
Share on other sites

Μανο σιγουρα εχεις τις καλυτερες των προθεσεων. Απλως καλο θα ειναι να βλεπουμε και τις 2 οψεις του νομισματος,γι'αυτο π.χ. εγω εγραψα και για τις δικες μου εμπειριες που ηταν καλες , τουλαχιστον οσον αφορα την παραλαβη (δεν εμπλεξα με aftersales ευτυχως). Το ειπε και ο Nicko πιο κατω και συμφωνω και με τον Nicko , γιατι εχω κολλητο που εχει επιχειρηση και κανει τα παντα ολα μονος του και τα ευτραπελα δε λειπουν-παροτι αυτος προσπαθει να ειναι αψογος σε ολα. Απλως θαρρω οτι θα επρεπε να οργανωθουν ακομη περισσοτερο για να εχουν το λιγοτερο δυνατο αριθμο δυσαρεστημενων πελατων . Αυτα τα ολιγα :banging:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.