manos_ir Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22, 2014 παραγγελία ... τρίτη 15/07 ένα σετακι μητρική- επεξεργαστή - μνήμη -τροφοδοτικό - vga ....κουτί και σκληρούς είχαμε .... επιλογή για συναρμολόγηση διαθέσιμη .... (??? πως ??? σε τι ;;; στον αέρα) ,δεν την επιλέγω .... έρχονται πέμπτη 17/07 (σφαίρα ε ; ) . παραλαμβάνουμε και τα φέρνω σπίτι για setup .πρώτο κουτί μητρική , ασφράγιστο , ούτε ένα αυτοκόλλητο , τίποτα ..κάτι να λέει ότι πήρες κάτι καινούργιο (το παλικάρι στο κατάστημα με διαβεβαίωνε ότι καμία μητρική δεν έχει αυτοκόλλητο) .Κάρτα γραφικών , μια από τα ίδια ..... όλα τα άλλα .... σφραγισμένα για τα καλά (χαζοί είναι ;;;; ) .Ανοίγω λοιπών μητρική ... βγάζω το καπάκι προστασίας , και παρατηρώ κάτι παράξενο .... ανάβω το φακό ... και βλέπω ~8 πινάκια στραβωμένα και μάλιστα τα μισά προς μια κατεύθυνση και τα άλλα μισά προς άλλη ... εξοργίζομαι ... και όπως είναι παίρνω την μητρική και πάω στο κατάστημα (περιφέρεια , χωρίς σέρβις) και του δείχνω την μητρική , την παραλαμβάνει και μου λέει θα σε ειδοποιήσουμε για το αποτέλεσμα του ελέγχου.ΔΗΛΑΔΗ ... ΤΟ E-SHOP ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ .... ΑΝ Η ΜΗΤΡΙΚΗ ΧΑΛΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ...ΜΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ , ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ (ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΥΡΙΣΕΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ) ΑΝ ΤΟ ΣΤΡΑΒΩΣΑ ΕΓΩ .....ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΛΟΙΠΟΝ .... ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ (ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΕΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ)έδωσα 600 ευρω .... μια βδομάδα τώρα , δεν έχω υπολογιστή , και περιμένω την ΔΙΚΗ του e-shop . . . . .επειδή δεν θα το αφήσω έτσι (δεν μασάω κουτόχορτο) , ακούω τι απόψεις σας , πριν πάρω αύριο για το μπινελικι .ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superior_Mind Ιούλιος 22, 2014 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 Μέλος στο TheLab από το 2006 δε μπορώ να διανοηθώ οτι δε πέτυχες ποτέ θέμα παραπόνων για το κίτρινο μανάβικο. Και όμως αγόρασες από εκεί.Καλά ξεμπερδέματα και ας σου γίνει μάθημα για την επόμενη φορά. Σκληρή η αλήθεια αλλά είναι η αλήθεια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιούλιος 22, 2014 #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 Ακόμα αγοράζει κόσμος από το e-shop :facepalm: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Ιούλιος 22, 2014 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 Μέλος στο TheLab από το 2006 δε μπορώ να διανοηθώ οτι δε πέτυχες ποτέ θέμα παραπόνων για το κίτρινο μανάβικο. Και όμως αγόρασες από εκεί.Καλά ξεμπερδέματα και ας σου γίνει μάθημα για την επόμενη φορά. Σκληρή η αλήθεια αλλά είναι η αλήθεια.καλα λεει ο συναδελφος..ΜΑΛΛΙΑΣΕ Η ΓΛΩΣΣΑ μας!!πώς στο καλο θα κλεισει το eshop αν συνεχιζετε να αγοραζετε απο εκει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pnick Ιούλιος 22, 2014 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 (edited) Επειδή και εγώ διάβασα κατά καιρούς διάφορα ευτράπελα για το e-shop κυρίως, ποτέ δεν παραλαμβάνω στο σπίτι. Επί τόπου για να ελέγξω αν όλα είναι σφραγισμένα μέσα στα κουτιά τους. Όσες φορές πήρα από e-shop πράγματα (ή από αλλού), επί τόπου έλεγχος μπροστά στο ταμείο, ένα-ένα τα κουτιά. Μετά από την απομάκρυνση από το ταμείον ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...Υ/γ Ελπίζω να βγάλεις άκρη και να μη πάνε χαμένα 600€! Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 22, 2014 από pnick Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Ιούλιος 22, 2014 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 Τι πας και τους δινεις λεφτα ρε συ μανο?Αφου εχουν φαει το κραξιμο του ελεους.Σιγα μην στο αλλαξουν.Εχει στο εξωτερικο μια χαρα μαγαζια και θα γλυτωνες και φπα. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_ir Ιούλιος 22, 2014 Author #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 ελα ρε gv ..... για φίλο ήταν ... τον ρώτησα , από που θέλει .... και να τα ! αν δεν πάρω θετική απάντηση αύριο ... επιστροφή ολα ... και πάω από αλλού . ετοιμάζω κράξιμο στο fb ... στην σελίδα του ... απλά ρωτάω για κανένα τιπ ! εγώ ψωνίζω από το thelab .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Ιούλιος 22, 2014 #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 Ναι δεν είναι σφραγισμένες οι μητρικές και απο amazon που έχω πάρει δεν είχε κάποια εξωτερική ταινία ασφαλείας, μόνο το αντιστατικό σακουλάκι ήταν κολημένο όπως και σε κάρτα γραφικών, έτσι έρχονται μερικές. Έπρεπε να το δεις στο κατάστημα πριν το πάρεις γιατί τώρα παίζει να σου πουν ότι τα στράβωσες εσύ... Προβλέπω να σε λένε ότι δεν γίνεται να ήρθε με στραβωμένα Pins απο την αντιπροσωπεία και ότι εσύ τα στράβωσες στην προσπάθεια να βάλεις τον επεξεργαστή, μακάρι να βγώ λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_ir Ιούλιος 22, 2014 Author #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 και εγω αυτό φοβάμαι .... η κάρτα είχε ενα ενδεικτικό αυτοκολλητακι (όχι πως αν το ξεκολλήσεις δεν ξανακολλαει) ... αλλά η μητρική τίποτα !ούτε καν πρόλαβα να βάλω τον επεξεργαστή ....είδα στραβό ... κούτα και πίσω ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιούλιος 22, 2014 #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 πώς στο καλο θα κλεισει το eshop αν συνεχιζετε να αγοραζετε απο εκει?νομιζα το κραξιμο εχει σκοπο τη βελτιωση κι οχι το κλεισιμο ενος μαγαζιου.Αν βεβαια δε διορθωνεται με τιποτα, οκ, καλως και να κλεισει, αλλα οπως και να χει οπως το γραψες καπου βαραει ασχημα...Μανο κοιτα, με κραξιμο και απειλες πιστευω μπορεις ανετα να δικαιωθεις, αλλα ειναι χοντρη μαλ...α τους που δε στην αλλαξαν επι τοπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Ιούλιος 22, 2014 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 επιτόπου δεν την αλλάζουν γιατί δεν έχουν τα e-shop points service (τεχνικό και εξοπλισμό για να ελέγξει), ο υπάλληλος που είναι εκεί δεν μπορεί να πάρει την ευθύνη και να πει ναι είναι χαλασμένο στο αλλάζω έλα αύριο να πάρεις καινούργιο, δεν του το επιτρέπουν. Πρέπει να πάει στα κεντρικά γιαυτό υπάρχει καθυστέρηση. Κανονικά θα έπρεπε να δίνουν σε αυτούς που είναι στα καταστήματα λίγο ποιο ελευθερία να παίρνουν αποφάσεις και να εξυπηρετούν άμεσα σε τέτοιες καταστάσεις, ακόμα και λάθος να κάνει θα μείνει ευχαριστημένος ο άλλος. Φωτιά να είχε πάρει, πάλι στα κεντρικά έπρεπε να πάει για να την ελέγξουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Ιούλιος 22, 2014 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 κάπου πρέπει να ξεφορτώσουν και το σκάρτο πράγμα και τι πιο καλό απο αυτήν την περίπτωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos_ir Ιούλιος 22, 2014 Author #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 εγώ ξέρω ότι τους έσκασα 600 ευρια ... εδώ και μια εβδομάδα και υπολογιστή δεν έχω ... (έχω κάτι κομμάτια σε κούτες ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberdyne Ιούλιος 22, 2014 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 Σε παρόμοια περίπτωση βλάβης, αλλά με δική μου υπαιτιότητα, μίλησα με τον υπάλληλο στα ίσια λέγοντας του ότι έκανα μακακία, έστειλε την πλακέτα στο σέρβις, το σέρβις στα κεντρικά της gigabyte. Κατόπιν διμήνου η πλακέτα επέστρεψε επισκευασμένη και πλήρως λειτουργική με την εγγύησή της να ισχύει κανονικά.Και συμφωνώ απόλυτα με την αντίδραση σου, μιας και εσύ (σε αντίθεση με έμενα) παρέλαβες σκάρτο πράγμα. Από αυτά που είδα το θέμα δικαίωσης είναι 50-50. Κατ εμε κυνήγα το μέχρι τέλους με υπομονή! Αν δεν έχεις υπομονή παρέλαβε τα υπόλοιπα πράγματα και αγόρασε από αλλού μια μητρική να κάνεις την δουλεία σου. Για την άλλη μητρική συνέχισε να τους κυνηγάς μπάς και στην αλλάξουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιούλιος 22, 2014 #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 εγώ ξέρω ότι τους έσκασα 600 ευρια ... εδώ και μια εβδομάδα και υπολογιστή δεν έχω ... (έχω κάτι κομμάτια σε κούτες )και στην τελικη αυτο ειναι που μετραει για τον πελατη.Τι τον νοιαζουν τον αλλο τα εσωκομματικα μιας επιχηρησης?Εκει ειναι που ενα μικρο μαγαζι μπορει να εξυπηρετησει πολυ καλυτερα απο οποιαδηποτε αλυσιδα με iso, χαρτουρες και κουραφεξαλα, αλλα δυστυχως η ευκολια ευρεσης ειδων στο Super Market παραλληλα με την καλυτερη τιμη μας εκανε σαν ηλιθιους να κλεισουμε τα μπακαλικα και τωρα το λουζομαστε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AimiliosK Ιούλιος 22, 2014 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 τέτοιο να ακούω και πριν από κανένα 5ωρο έβαλα παραγγελεία στο eshop για pc κομμάτι κομμάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superior_Mind Ιούλιος 22, 2014 #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 τέτοιο να ακούω και πριν από κανένα 5ωρο έβαλα παραγγελεία στο eshop για pc κομμάτι κομμάτι.H ακύρωση online πριν παραλάβεις γιατί άλλαξες γνώμη είναι το μόνο εύκολο. Εσύ το σώζεις εύκολα το πράγμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AimiliosK Ιούλιος 22, 2014 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 H ακύρωση online πριν παραλάβεις γιατί άλλαξες γνώμη είναι το μόνο εύκολο. Εσύ το σώζεις εύκολα το πράγμα.Έχω πάρει 2 pc από το eshop χωρίς πρόβλημα.Το ένα πριν 6 χρόνια το άλλο πριν 6 μήνες, χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα. Το θέμα είναι ακυρώνεις την παραγγελεία και το παίρνεις απο που? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Ιούλιος 22, 2014 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 H ακύρωση online πριν παραλάβεις γιατί άλλαξες γνώμη είναι το μόνο εύκολο. Εσύ το σώζεις εύκολα το πράγμα.μπα, μην τον προτρεπεις για κατι τετοιο γιατι στη συγκεκριμενη περιπτωση η διαφορα ειναι πως αν δεν παει εκει θα παρει απο plaisio οποτε μπρος γκρεμος και πισω ο λακος με τ αγγουρια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superior_Mind Ιούλιος 22, 2014 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2014 Έχω πάρει 2 pc από το eshop χωρίς πρόβλημα.Το ένα πριν 6 χρόνια το άλλο πριν 6 μήνες, χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα. Το θέμα είναι ακυρώνεις την παραγγελεία και το παίρνεις απο που?mgmanagerpriveshopmsystems Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now