Jump to content



Τι γινεται στο Πλαισιο??(Επιτελους τελος!)


fanisk

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από morius [Σήμερα, στις 23:01]

Σοβαρά ρε συ pontium?????Σε πήραν 16 χρονών παιδί στο πλαίσιο?????

Και στο τεχνικόν?????

Εσύ είσαι το μέλλον μας:p

Έφτιαξα το πρώτο pc μου στα 8 μου....486DX2 80MHz,16MB RAM,1.2GB HD,CD-RW Yamaha 4x4x16 και ήταν ο πρώτος δικός-δικός μου Η/Υ.Τον έχω ακόμα για ενθύμιο...:)

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από spc

τα πράγματα είναι απλά:

δικαίωμα του καταναλωτή και υποχρέωση του καταστημάτος είναι καταρχήν η επισκευή ή αντικατάσταση με ίδιο ή παρόμοιων χαρακτηριστικών προιόν

εφόσον για οποιοδήποτε λόγο αυτό δεν είναι εφικτό, γίνεται επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή με άλλο προιόν με δεδομένη την αρχική τιμή αγοράς του προιόντος και όχι την οποιαδήποτε ''τρέχουσα'' η οποία δεν υφίσταται στην πράξη και δεν μπορεί να αποδειχθεί από την στιγμή που δεν υπάρχει προιόν

Συμφωνώ απόλυτα.

Εξάλλου το γεγονός ότι τα προϊόντα για υπολογιστές σε μικρό χρονικό διάστημα χάνουν μεγάλο μέρος της αξίας τους δεν σημαίνει πως πρέπει να αντιμετωπισθούν με διαφορετικό νομοθετικό πλαίσιο.

Δεν γνωρίζω τι ισχύει στα ηλεκτρονικά, αλλά η εγγύηση είναι υπόσχεση καλής λειτουργίας για το συγκεκριμένο διάστημα.

Αν η υπόσχεση δεν τηρηθεί και εσύ δεν έχεις το συγκεκριμένο προϊόν δίνεις το αμέσως ακριβότερο με γνώμονα τα χρήματα που εισέπραξες.

Επειδή δεν έκανε την δουλειά του, και ο χαμένος χρόνος του πελάτη κοστίζει.

Όμως πολύ περισσότερο κοστίζει το κουτσομπολιό του δυσαρεστημένου πελάτη.

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ

Όμως πολύ περισσότερο κοστίζει το κουτσομπολιό του δυσαρεστημένου πελάτη.

αυτό ξαναπέστο...

Όμως πολύ περισσότερο κοστίζει το κουτσομπολιό του δυσαρεστημένου πελάτη:hehe::rofl::hehe:

ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ 8Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ http://www.plaisio.gr/service/service_02.tem Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Πλαίσιο Computers θα αντικαθιστά το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών

Αρχική απάντηση από tyxeros

ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ 8Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ http://www.plaisio.gr/service/service_02.tem Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Πλαίσιο Computers θα αντικαθιστά το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών

Ναι αλλα αντε να αποδειξεις τωρα εσυ οτι η 9600Προ δεν ειναι ιδιων δυνατοτητων με την 9700Προ ας πουμε....

Αρχική απάντηση από Samael

Ναι αλλα αντε να αποδειξεις τωρα εσυ οτι η 9600Προ δεν ειναι ιδιων δυνατοτητων με την 9700Προ ας πουμε....

Ποσο μαλιστα σε ΠΩΛΗΤΗ του Πλαισιου. Τουλαχιστον δεν ισχυει με ολους αυτο.

Αχα...ο κ.Τρια********* μου εστειλε mail να επικοινωνησω μαζι του ωστε να βρεθει μια λυση...

Για να δουμε....

Σε λιγο θα παρω τηλ....

Αρχική απάντηση από Samael

Ναι αλλα αντε να αποδειξεις τωρα εσυ οτι η 9600Προ δεν ειναι ιδιων δυνατοτητων με την 9700Προ ας πουμε....

Με συγκριτικά δεν γίνεται?

Παιδες μιλησα με τον Αγη Τρ******, για αρκετη ωρα, κ ειναι πολυ cool ατομο κ εχει κατανοηση...αλοιμονο αν περιμενα απο αυτους του Περιστεριου!

Τεσπα μιλουσε σαν Αγης, κ οχι σαν υπευθυνος Πλαισιου κλπ...με καλυψε σε οτι τον ρωτησα κ μου ειπε πως για να βρεθει λυση πρεπει να παω ολο το κουτι...τεσπα οποτε μπορεσω θα το παω...

Τουλαχιστον ας ηταν ετσι ολοι στο Πλαισιο μια χαρα θα ηταν...

Περιμενουμε νεωτερα λοιπον...

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται θέμα συζήτησης το αν είναι λογικό τα καταστήματα να αποζημιώνουν την αξία αγοράς ή την τρέχουσα ενός προϊόντος. Η αγορά λειτουργεί με νόμους και όχι με τις απόψεις/θεωρίες που μπορεί να έχει ο καθένας μας, ασχέτως ακόμα και αν είναι σωστότερες απ' τους ισχύοντες νόμους.

http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=85568#post85568

Αρχική απάντηση από Giorgos

’ρθρο 5: Εξυπηρέτηση μετά την πώληση

1. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος. και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή , τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.

2. Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.

3. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκών καταναλωτικών αγαθών), ο προμηθευτής υποχρεούται να παρέχει στον καταναλωτή γραπτή εγγύηση στην ελληνική γλώσσα, η οποία να αναφέρει τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση της επαγγελματικής εγκατάστασης του προμηθευτή, το δικαιούχο, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, την ημερομηνία έναρξης και τη διάρκειά της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της έντασης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από την άποψη της τεχνολογίας, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

4. Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή την αναστροφή της πώλησης. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Αρχική απάντηση από Hero

Με συγκριτικά δεν γίνεται?

Θα τον κανεις να μπει στο νετ δλδ κ να διαβασει review μαζι σου?Αμα εισαι τοσο μαγκας...μακαρι!

Αρχική απάντηση από Samael

Θα τον κανεις να μπει στο νετ δλδ κ να διαβασει review μαζι σου?Αμα εισαι τοσο μαγκας...μακαρι!

Κανονικά θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τη κατασκευάστρια εταιρεία και να σου στείλει εγγράφως με ποιά νέα κάρτα αντιστοιχεί η δικιά σου.

Αρχική απάντηση από Mobster

Κανονικά θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τη κατασκευάστρια εταιρεία και να σου στείλει εγγράφως με ποιά νέα κάρτα αντιστοιχεί η δικιά σου.

Σωστο αυτο,αρκει να απαντησουν τελικα :D

Αρχική απάντηση από Samael

Θα τον κανεις να μπει στο νετ δλδ κ να διαβασει review μαζι σου?Αμα εισαι τοσο μαγκας...μακαρι!

Εκτυπώνεις μια σελίδα με συγκρίσεις σε διάφορα παιχνίδια. :p

Φάνη καταλαβαίνω ότι έχεις ξενερώσει με το όλο σκηνικό και έχεις το δίκιο σου, απο την άλλη δες αυτό. Πήρες 400 τη κάρτα, σου λέει λοιπόν ωραία φίλε μου δεν έχουμε 5900FX αλλά πάρε 400 πιστωτικό και πάρε ότι γουστάρεις, και πάς και παίρνεις μια 6800, είναι δίκαιο αυτό για το μαγαζί; Πάνω απ'όλα είναι ζημία. Το κακό ξεκιναέι με το γεγονός ότι του τελειώνει γρήγορα το στόκ σχετικά παλιών κομματιών...το πιο δίκαιο φυσικά θα ήταν να σου παραγγείλει μια 5900 απο εξωτερικό και να περιμένεις μερικές μέρες, ή να βρεί το αντίστοιχο κόστος της αγοράς της κάρτας και να σου επιστραφούν τα χρήματα (Το οποίο πάλι ζημία είναι για το πλαίσιο).

Πάντως σου εύχομαι καλή τύχη και καλά ξεμπερδέματα...

Αρχική απάντηση από pontium

Όμως πολύ περισσότερο κοστίζει το κουτσομπολιό του δυσαρεστημένου πελάτη:hehe::rofl::hehe:

Δεν θα το λεγα....ειδικά στο πλαίσιο...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.