YDinopoulos Νοέμβριος 29, 2004 #41 Νοέμβριος 29, 2004 Kατσε ρε συ Nos-Dio. Εχεις εναν WD πχ 40αρη ATA-133. Τον πηρες πριν 2.5 χρονια (λεμε τωρα) 150. Σου χαλαει σημερα. Τον πας πισω και σου λενε "Δεν εχουμε, αλλα παρε πιστωτικο 40 και παρε κατι αλλο"....Θα δεχτεις ????
fanisk Νοέμβριος 29, 2004 Author #42 Νοέμβριος 29, 2004 Συριε ετσι θα πω κ εγω αυριο....πιστευω τα ιδια λεει κ ο ΙΝΚΑ....αντε να δουμε...
Samael Νοέμβριος 29, 2004 #43 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από spc τα πράγματα είναι απλά: δικαίωμα του καταναλωτή και υποχρέωση του καταστημάτος είναι καταρχήν η επισκευή ή αντικατάσταση με ίδιο ή παρόμοιων χαρακτηριστικών προιόν εφόσον για οποιοδήποτε λόγο αυτό δεν είναι εφικτό, γίνεται επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή με άλλο προιόν με δεδομένη την αρχική τιμή αγοράς του προιόντος και όχι την οποιαδήποτε ''τρέχουσα'' η οποία δεν υφίσταται στην πράξη και δεν μπορεί να αποδειχθεί από την στιγμή που δεν υπάρχει προιόν Aψογα! Παω να ευθης αμεσως να βαλω αγγελια: "Παιρνω οτιδιποτε εχει αγοραστει απο το Πλαισιο κ εχει χαλασει.Ο παλιατζης."
fanisk Νοέμβριος 29, 2004 Author #44 Νοέμβριος 29, 2004 Ψυχολογικα ειμαι χαλια τωρα.... Ποιος καλο Labιτης μπορει να ερθει αυριο(αν μενει κοντα βεβαια) στο Πλαισιο του Περιστεριου κ ας του πληρωσω εγω τα ταξι, μετρο, λεωφορεια, τραινα , αεροπλανα αρκει να βγει ακρη επιτελους κ να ηρεμησω????? Πχ απο 12.30 κ μετα...:bye: :bye: :bye: :giveup: :worship: :cry: :cry: :help: :bye: :bye: :bye: :weep: :(
pontium Νοέμβριος 29, 2004 #45 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από fANiS_K [Σήμερα, στις 19:01] Pontium εγω να δεις ποσους εχω στειλει εκει ο μ@λακας! Σκέτο δράμα αλλά ότι έγινε,έγινε:cry: :cry: Εμένα ο πατέρας μου έχει ένα φίλο εκει και με έβαλε μέσα φέτος στο τεχνικό για Η/Υ ενώ ούτε ταυτότητα δεν έχω ακόμα.Έφερναν κάτι καημένοι τα pcάκια τους για αλλαγή διαφόρων parts και τους έπιαναν κορόιδα αφού μου είχαν πει να τα αλλάζω απευθείας χωρίς να τα προσπαθώ να τα φτιάξω,ενώ τα περισσότερα cd-dvd rom ήταν απλώς βρόμικα και θα ήταν εντάξει με ένα καθάρισμα μόνο :(
Nos-Dio Νοέμβριος 29, 2004 #46 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από RootX ’μα σου χαλάσει στο 3μηνο, τι θα κάνεις δλδ? θα δεχθεις το πιστωτικό με -30% της τιμής αγοράς επειδή τόσο έκλεισε στον κατάλογο? τσαμπα το ειχες 3 μηνες?Σε 3 μηνες παιρνεις ιδια μητρικη πισω.Το οτι σου δινει πιστωτικο και παιρνεις οτι θες ειναι "χαρη".Το πλαισιο ειναι υποχρεωμενο να στο αλλαξει με ιδιοΤο προβλημα ξεκιναει οταν το καταστημα δεν εχει να σου δωσει το ιδιο προιον και εκει ξεκιναει το σφαλμα του πλαισιου.Το προβλημα ομως δεν ειναι αυτο ειναι οτι ολοι οι αλλοι δεν κανουν καν ολα τα αλλα που κανει το πλαισιο..ας τα εκαναν αυτα και μετα συζηταμε για το αν εχει η οχι το ταδε προιον μετα απο κανα 2 χρονο
fanisk Νοέμβριος 29, 2004 Author #47 Νοέμβριος 29, 2004 Ρε συ Nos-DIO τι 2 χρονο λες τωρα?????Εγω κ ο Μυλωνας γιατι τα "χασαμε" σε 6 μηνες?????
Nos-Dio Νοέμβριος 29, 2004 #48 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από YDinopoulos Kατσε ρε συ Nos-Dio. Εχεις εναν WD πχ 40αρη ATA-133. Τον πηρες πριν 2.5 χρονια (λεμε τωρα) 150. Σου χαλαει σημερα. Τον πας πισω και σου λενε "Δεν εχουμε, αλλα παρε πιστωτικο 40 και παρε κατι αλλο"....Θα δεχτεις ???? Ειναι αδικια που δεν τον εχουν και αδικια να μου δωσουν 150 ευρω πισω...Αμα μου δωσουν πιστωτικο 150 ευρω ειναι σαν να μου τον ειχαν δανεισει τοσο καιρο και τον δουλευα τσαμπα...ειναι ολα στην βασικη λειτουργια-φιλοσοφια του χρηματος και της αγορας.Δουλεω και προσφερω εργο-μου δινουν λεφτα-δινω τα λεφτα μου και αγοραζω αγαθα και υπηρεσιες που ικανοποιουν τις αναγκες μου
Nos-Dio Νοέμβριος 29, 2004 #49 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από fANiS_K Ρε συ Nos-DIO τι 2 χρονο λες τωρα?????Εγω κ ο Μυλωνας γιατι τα "χασαμε" σε 6 μηνες????? οταν πηρα το ασουσ το καλοκαιρι ειχε 209 με φπα τωρα εχει 180 νομιζω...την δουλευω 4 μηνες και εχασα 20-30 ευρω...λογικο μου φαινεται
YDinopoulos Νοέμβριος 29, 2004 #50 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από Nos-Dio Ειναι αδικια που δεν τον εχουν και αδικια να μου δωσουν 150 ευρω πισω...Αμα μου δωσουν πιστωτικο 150 ευρω ειναι σαν να μου τον ειχαν δανεισει τοσο καιρο και τον δουλευα τσαμπα...ειναι ολα στην βασικη λειτουργια-φιλοσοφια του χρηματος και της αγορας.Δουλεω και προσφερω εργο-μου δινουν λεφτα-δινω τα λεφτα μου και αγοραζω αγαθα και υπηρεσιες που ικανοποιουν τις αναγκες μου Διαφωνω μαζι σου. Η εγγυηση υπαρχει σαν συμφωνια οτι το εκαστοτε προιον που αγορασες με χ λεφτα δεν θα σου παρουσιασει προβλημα για μια y λογικη περίοδος.
Nos-Dio Νοέμβριος 29, 2004 #51 Νοέμβριος 29, 2004 η εγγυηση υπαρχει σαν συμφωνια οτι το χ προιον που αγορασες δεν θα σου παρουσιασει προβλημα σε ψ λογικη περιοδο.Η εγγυηση καλυπυτει την αντικατασταση του μεσα στο Ψ χρονικο διαστημα με αλλοτα λεφτα με τα οποια το αγορασες ειναι το μεσο και μεσα σε 2 χρονα μπορει να εχουν την μιση αξια πχ.Εσυ τα ταυτιζεις με το το χ προιον και εκει ειναι που διαφωνω μαζι σου
RootX Νοέμβριος 29, 2004 #52 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από Nos-Dio τσαμπα το ειχες 3 μηνες?Σε 3 μηνες παιρνεις ιδια μητρικη πισω.Το οτι σου δινει πιστωτικο και παιρνεις οτι θες ειναι "χαρη".Το πλαισιο ειναι υποχρεωμενο να στο αλλαξει με ιδιοΤο προβλημα ξεκιναει οταν το καταστημα δεν εχει να σου δωσει το ιδιο προιον και εκει ξεκιναει το σφαλμα του πλαισιου.Το προβλημα ομως δεν ειναι αυτο ειναι οτι ολοι οι αλλοι δεν κανουν καν ολα τα αλλα που κανει το πλαισιο..ας τα εκαναν αυτα και μετα συζηταμε για το αν εχει η οχι το ταδε προιον μετα απο κανα 2 χρονο Δλδ το πόσα θα μου γυρίσει πιστωτικό(επειδή δεν έχει να μου δώσει ίδιο), ποιος το κανονίζει? ο πλαισιάς? Ή το παιχνίδι είναι το αγοράζεις καινούργιο, σου χαλάει, στο παίρνω πίσω σαν μεταχειρισμένο.... με συγχωρείς, αλλά έχω δικαιώματα και ούτε η λογική του "στους στραβούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος" με καλύπτει...και στην τελική, προσωπικά δεν θέλω πιστωτικό, θέλω να μου δώσει πίσω αυτό που πλήρωσα και έχει εγγύηση...Το θέμα είναι ότι επειδή κάνει δικές του εισαγωγές και δεν έχει στοκ να καλύψει τα rma, γίνεται αυτό που γίνεται....Και δεν έχω κανένα συμφέρον να θάψω ή να πλέξω εγκώμιο στο πλαίσιο, δεν αγοράζω από εκεί τίποτε, όπως και από σχεδόν κανένα κατάστημα στην Ελλάδα....
fanisk Νοέμβριος 29, 2004 Author #53 Νοέμβριος 29, 2004 Παιδες νεωτερα απο φιλο που εργαζεται σε Πλαισιο...-Εχουν απολυσει στοκους κ στοκους τεχνικους....-Ακομα κ αν κατι εχει καταργηθει, μενει μεσα ο κωδικος με την τελευταια τιμη πριν καταργηθει κ απλα βγαζει ενα μηνυμα με την ενδειξη οτι εχει καταργηθει..-Οι επιστροφες γινονται με βαση την τρεχουσα τιμη κ οχι της αγορας...
RootX Νοέμβριος 29, 2004 #54 Νοέμβριος 29, 2004 Βρε Φάνη, τι μας ενδιαφέρουν τα κουτσομπολίστικα του Πλαισίου... η πολιτική του είναι ξεκάθαρη(εκτός και αν παίζει ανά κατάστημα) τουλάχιστον σε Στουρνάρη και Μεταμόρφωση... αν χάλασε και έχουν ίδιο, σε 3 λεπτά έχεις φύγει με το προϊόν στα χέρια, αν δεν έχουν, αρχίζει το τρέξιμο.
Nos-Dio Νοέμβριος 29, 2004 #55 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από RootX Δλδ το πόσα θα μου γυρίσει πιστωτικό(επειδή δεν έχει να μου δώσει ίδιο), ποιος το κανονίζει? ο πλαισιάς? Ή το παιχνίδι είναι το αγοράζεις καινούργιο, σου χαλάει, στο παίρνω πίσω σαν μεταχειρισμένο.... με συγχωρείς, αλλά έχω δικαιώματα και ούτε η λογική του "στους στραβούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος" με καλύπτει...και στην τελική, προσωπικά δεν θέλω πιστωτικό, θέλω να μου δώσει πίσω αυτό που πλήρωσα και έχει εγγύηση...Το θέμα είναι ότι επειδή κάνει δικές του εισαγωγές και δεν έχει στοκ να καλύψει τα rma, γίνεται αυτό που γίνεται....Και δεν έχω κανένα συμφέρον να θάψω ή να πλέξω εγκώμιο στο πλαίσιο, δεν αγοράζω από εκεί τίποτε, όπως και από σχεδόν κανένα κατάστημα στην Ελλάδα.... Εχεις δικιο στο οτι αυτο που πληρωσες πρεπει να εχει να στο αντικαταστησει.Επισης το γιατι μεσα σε 6 μηνες εριξε την τιμη της καρτας 100 ευρω...αυτο ειναι περιεργο.Απο εκει και περα το ξερεις και το ξερουμε πως ουτε εγω αλλα ουτε και εσυ εχουμε συμφερον για το πλαισιο.Ο καθενας αγοαρζει οτι θελει και μπορει απο οπουδηποτε θελει και μπορει.Εγω προσωπικα νομιζω απλα οτι το πλαισιο εχει το καλυτερο rma στην Ελλαδα και με συμφαιρει να αγοραζω απο εκει προιοντα σε τετοιο σημειο που μπορω να το εκμεταλευτω κιολας
Nos-Dio Νοέμβριος 29, 2004 #56 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από SLN Ενταξει δεν ειναι ετσι ακριβως αλλα "ταλαιπωρουμαι" 1.5+ μηνα τωρα με τετοια ιστορια (Northy 1.6) και οπως το διαβαζα λεω "Ωπα μεγαλε μας τα χωνουνε! Κατι ξερει αυτος!" Βαλε και λιγο σαλιο ρε... Μη μου ξηγιεσαι αλμυρο φυστικι!! Δεν θελω πισω τα 220 ευρω που εκανε τοτε, αλλα αυτοι μου φερανε 1.8 (γιατι δεν βρηκανε) και μου ζητησανε να πληρωσω 20 ευρω διαφορα μεταξυ 1.6 και 1.8!!!!!!!!!!!!! απλα η τρεχουσα τιμη τους ειχε διαφορα 20 ευρω Ενα φιλαρακι μου αλλαξε 256 dimm pc 2100 που την ειχε 3 χρονια στο πσ του με 256 dimm pc 3200 χωρις να πληρωσει μια...η αιτια?απλη...απλα δεν του επαιζε..
RootX Νοέμβριος 29, 2004 #57 Νοέμβριος 29, 2004 Δεν διαφωνώ και το ξαναλέω ότι όσος καιρός και να περάσει, αν έχει ίδιο προϊόν, σε μερικά λεπτά έχεις φύγει με το rma σου, κάτι που σε άλλο κατάστημα αν δεν έχεις κολλητό, δεν γίνεται.Ούτε με πειράζει που δεν έχει στοκ.. με πειράζει που όταν μου χαλάσει κάτι και δεν έχει το ίδιο, θα μου δώσει είτε πιστωτικό στην τιμή που αυτός έβαλε στον κατάλογο του ως τελευταία τιμή του προϊοντος ή θα μου δώσει παρόμοιο εξάρτημα με αυτό που μου χάλασε του οποίου η τιμή είναι ίδια με αυτή που έκλεισε το χαλασμένο... και δεν θα είναι ίδιων επιδώσεων....Όπως όταν κάηκε ο 1.4 Thunder και το πλαίσιο μου έδινε πιστωτικό 35 ... βρες μου εσύ επεξεργαστή(μιλάμε για 1-1.5 χρόνο πριν) με 35 ευρώ, ισοδύναμο του καμμένου....
voudas Νοέμβριος 29, 2004 #58 Νοέμβριος 29, 2004 σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ με τον nos-dio αλλά είναι ασαφές το τί πρέπει να ισχύει σε περίπτωση που δεν υπάρχει στοκ... ΑΝ το πλαίσιο όταν βγάζει κάποιον προϊόν από τον κατάλογο ρίχνει και 30-40% τις τιμές ώστε να κερδίζει από τιχών επιστροφές/πιστωτικά, τότε είναι απάτη...αν τελικά όμως υπάρχει νομοθεσία που λέει ότι ισχύει σαν επιστρο΄φή το αρχικό ποσό, τότε είναι ναι μεν αδικία από οικονομικής πλευράς για το πλαίσιο (υπό τη λογική της απόσβεσης κλπ που ανέπτυξε ο νος-ντιο, αλλά θα πρέπει να το ξέρουμε για να το απαιτούμε...
morius Νοέμβριος 29, 2004 #59 Νοέμβριος 29, 2004 Αρχική απάντηση από pontium [Σήμερα, στις 19:46] Εμένα ο πατέρας μου έχει ένα φίλο εκει και με έβαλε μέσα φέτος στο τεχνικό για Η/Υ ενώ ούτε ταυτότητα δεν έχω ακόμα.Έφερναν κάτι καημένοι τα pcάκια τους για αλλαγή διαφόρων parts και τους έπιαναν κορόιδα αφού μου είχαν πει να τα αλλάζω απευθείας χωρίς να τα προσπαθώ να τα φτιάξω,ενώ τα περισσότερα cd-dvd rom ήταν απλώς βρόμικα και θα ήταν εντάξει με ένα καθάρισμα μόνο :( Σοβαρά ρε συ pontium?????Σε πήραν 16 χρονών παιδί στο πλαίσιο????? Και στο τεχνικόν????? Εσύ είσαι το μέλλον μας
cyclOps77 Νοέμβριος 29, 2004 #60 Νοέμβριος 29, 2004 Το κακο ειναι οτι το πλαισιο οπως και οποιδηποτε αλλο καταστημα ειναι μια επιχειρηση και οχι φιλανθρωπικη οργανωση. Θα κοιταξει να κερδισει λεφτα και δεν προκειται να μας χαρισει κατι τουλαχιστον αμαχητι. Βεβαια δεν τους ζηταμε να μας χαρισουν απλα να μην μας δουλεουν και να παιρνουμε αυτο που πληρωνουμε.Το χειροτερο ειναι, οτι μαλλον πολλα απο τα ατομα που εχουν προσλαβει δεν προσεχαν στα σεμιναρια που τους εκαναν για τη συμπεριφορα απεναντι στους πελατες και σου φερονται λες και θα τα πληρωσουν απο την τσεπη τους. Στη δικη μου περιπτωση και αφου ειχα ψωνισει παλιοτερα δυο τρια πραγματα ακομα απο κει οταν χρειαστηκε τελικα να κανω μια αλλαγη εγινε την ιδια μερα αφου ομως πρωτα μιλησα σε τρεις διαφορετικους πωλητες, εναν τεχνικο (με αυτον δεν μιλησα, τσακωθηκα) και τελικα τον διευθυντη....Αν εχετε δικιο και σας κοροιδευουν μην φοβαστε και μην ντρεπεστε.... ΦΩΝΑΞΤΕ!!!Φυσικα και δεν προκειται να ξαναπατησω εκει εκτος κι αν ειναι κατι που το πουλανε αποκλειστηκα...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.