Jump to content



Τι γινεται στο Πλαισιο??(Επιτελους τελος!)


fanisk

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από jax7480

Επειδη τυχαινει εγω να εχω αρκετη εμπειρια με RMA Πλαισιου θα ειναι το πρωτο που θα απευθυνθω οταν θα θελω να αλλαξω ενα ελλατωματικο κομματι, κατι που εχει γινει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες και μεσα σε ενα μισαωρο το πολυ ειχα το πιστωτικο στα χερια(με την αντιστοιχη αξια που ειχα πληρωσει ΟΤΑΝ το πηρα) για να παρω κατι καινουριο, χωρις ενδοιασμους απο κανεναν πωλητη-τεχνικο.

Σε αντιθεση γνωστο καταστημα της Θεσσαλονικης στο οποιο τυχαινει να ειμαι υποτιθεται καλος πελατης, εχει καθυστερηση μεχρι τωρα 3 και εβδομαδες να μου αλλαξει ενα τροφοδοτικο των 15 και αλλη μια εβδομαδα για το MSI Mega Stick που ειχα παρει. Τελικα ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να εισαι πελατης ΚΑΝΕΝΟΣ. Πρεπει να πηγαινεις μονο εκει που ειναι το συμφερον σου γιατι οταν παραγνωριζεσαι με καποιο/ν καταστημα, ιδιοκτητη καταστηματος τοτε σε "ΜΑΜΑΕΙ" αλλα παντα με ΤΡΟΠΟ.

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.

Οσες φορες χρειαστηκα κατι απο το πλαισιο και την εγγυηση τα πραγματα πηγαν με το χειροτερο τροπο.Και ειναι γνωστες οι περιπετειες αλλων.Επισης μην ξεχνας οτι και στο πλαισιο αργουν η κανουν μαλαγανιες οταν προκειται για προιον που ειναι αρκετα παλιο , οποτε συγκρινεις το rma ενος τροφοδοτικου αρκετων μηνων με το rma μητρικης ενος μηνα κατι το οποιο ειναι ατοπο.Και πολλα πραγματα ειναι αποτελεσμα πολλων καταστασεων οποτε μην βγαζεις λανθασμενα συμπερασματα.Για το συγκεκριμενο εκνευρισμο σου καταλογιζω ευθυνες και στις 2 μεριες παντως....

Το τροφοδοτικο ειναι δικο μου φταιξιμο καθαρα , που δεν ενημερωσα οτι εχει γυρισει καινουργιο εδω και καιρο και ευτυχως που μου το θυμησες....

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Και γώ τις ίδιες εμπειρίες με το Jax έχω vag. Όποτε χρειάστηκε επιστροφή το Πλαίσιο δεν με απογοήτευσε ποτέ. Και χωρίς καχυποψία και άμεσα. ’σε που έχω την εντύπωση πως η εγγύηση λέει ότι αν δεν έχει το προιόν είναι υποχρεωμένος να σου δώσει αντίστοιχης ή ανώτερης τάξης προιόν. Όπότε ας ζήταγε την αμέσως καλύτερη. Θεωρώ απαράδεκτο το ότι δέχτηκε από την αρχή να αντικατασταθεί το προιόν με χειρότερη κάρτα με τη δικαιολογία ότι η αξία της κάρτας τώρα είναι η μισή.

Εμένα μου αντικατέστησαν κουτί σκληρού firewire με firewire και usb 2.0 σφραγισμένο και ας το πήγα σκέτο χωρίς κουτί και καλώδια και χωρίς επιβάρυνση επειδή δεν είχαν απλό. Τι να λέμε τώρα. Πες μου ένα μαγαζί που θα σου αντικαταστήσει μητρική με σκασμένο μοσφετ ή πυκνωτή. Το πλαίσιο σε μια μέρα σου την έχει αλλάξει. Τα άλλα θα σου πούν θα το στείλουμε στον αντιπρόσωπο και θα κάνει 2 βδομάδες, αλλά δεν σου εγγυώμαστε τίποτα γιατί έχει αμφανή βλάβη και δεν ισχύει η εγγύηση και δεν τις αλλάζει ο αντιπρόσωπος και τρίχες κατσαρές.

EDIT:Και το σχόλιο περι PC MASTER είναι αστείο έτσι? Ποιός εκτός από δεκαπεντάχρονα διαβάζει PC MASTER και τι δύναμη έχει στο χώρο?

Αρχική απάντηση από Mobster

Μέσα σε 9 μήνες μου χάλασε το bluetooth πληκτρολόγιο της Logitech. Έχει 1 χρόνο εγγύηση.

Μου το αλλάξανε αμέσως, αλλά έπρεπε να μου πουν και το μαμάτο. Η εγγύηση για το καινούριο είναι για 3 μήνες τώρα. χαχα, τι παλικάρια. Ας μου χαλάσει σε κανένα 9αμηνο πάλι και τα ξαναλέμε.

ετσι συμβαινει...ετσι λειτουργουν ολοι.την εγγυηση την εχεις απο τοτε που το αγορασες!

Μακαρι και οι αλλοι να ηταν σαν το πλαισιο στο rma αλλα φαινεται πως μερικοι δεν εχουν δει παπα κωλο ακομα :cool:

’σχετη ερώτηση αλλά την έχω καιρό την απορία.

Το Πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο, τα ελλατωματικά, μετά τι τα κάνει?

Τα προιόντα που επιστρέφονται (λειτουργικά, όχι χαλασμένα)?

Αρχική απάντηση από Vagouridis

Οσες φορες χρειαστηκα κατι απο το πλαισιο και την εγγυηση τα πραγματα πηγαν με το χειροτερο τροπο.Και ειναι γνωστες οι περιπετειες αλλων.Επισης μην ξεχνας οτι και στο πλαισιο αργουν η κανουν μαλαγανιες οταν προκειται για προιον που ειναι αρκετα παλιο , οποτε συγκρινεις το rma ενος τροφοδοτικου αρκετων μηνων με το rma μητρικης ενος μηνα κατι το οποιο ειναι ατοπο.Και πολλα πραγματα ειναι αποτελεσμα πολλων καταστασεων οποτε μην βγαζεις λανθασμενα συμπερασματα.Για το συγκεκριμενο εκνευρισμο σου καταλογιζω ευθυνες και στις 2 μεριες παντως....

Το τροφοδοτικο ειναι δικο μου φταιξιμο καθαρα , που δεν ενημερωσα οτι εχει γυρισει καινουργιο εδω και καιρο και ευτυχως που μου το θυμησες....

Μαλιστα δηλαδη φταιω και απο πανω για το τροφοδοτικο. Ωραια το ακουσαμε κι αυτο. Μηπως επειδη δεν προτεινα στον πελατη να παρει UPS? Γιατι κατι τετοιο μου ειπε ο ιδιοκτητης του συγκεκριμενου καταστηματος?

Οσο για τα λανθασμενα συμπερασματα δεν νομιζω να ειναι λανθασμενα. Τουλαχιστον αυτο δειχνει ο ιδιοκτητης του μαγαζιου. Οταν σου πηγαινω ενα τροφοδοτικο 6-7 μηνων ΚΑΜΜΕΝΟ κοστους το πολυ 15 και ειμαι υποτιθεται ΚΑΛΟΣ πελατης απαιτω να αλλαχτει στη στιγμη. Οπως κανει με τον καθε καραγκιοζακο που ερχεται και λεει ΑΠΑΙΤΩ αυτο κι εκεινο και το αλλο, και μονο που δεν τους παιρνει πιπ@ς, ετσι κι εγω θελω εξυπηρετηση. Το να το στειλει στην αντιπροσωπια και να του το αλλαξουν εμενα δεν μου λεει τιποτα. Το ιδιο θα κανει και το Πλαισιο, το ιδιο θα κανει και ο Ματσουκας, το ιδιο θα κανει και ο οποιοσδηποτε αλλος. Γι'αυτο αλλωστε σε διαλεξα για να κανω δουλειες μαζι σου. Οχι γιατι εισαι ομορφος. Γιατι κι εγω θελω την εξυπηρετηση που χρειαζομαι αλλα κι εσυ κερδιζεις απο αυτο. Δεν ειναι το θεμα το τροφοδοτικο, ειναι το οτι ακομα και αυτο επρεπε να γινει θεμα για να αλλαχτει, κατι που δεν το ανεχομαι.

Πριν 1 εβδομαδα του πηγα κι ενα MSI Mega Stick. Θελω να δω κι αυτο ποσο γρηγορα θα αλλαχτει.

Οσο για το τροφοδοτικο, επειδη ηταν "πελατη" μου, και επειδη ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να τον αφησω χωρις υπολογιστη, του πηγα ενα δικο μου. Και επειδη για ενα PSU 300Watt no name, ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΣ, ας το κανει ΚΛΥΣΜΑ.

Αρχική απάντηση από jax7480

Μαλιστα δηλαδη φταιω και απο πανω για το τροφοδοτικο. Ωραια το ακουσαμε κι αυτο. Μηπως επειδη δεν προτεινα στον πελατη να παρει UPS? Γιατι κατι τετοιο μου ειπε ο ιδιοκτητης του συγκεκριμενου καταστηματος?

Οσο για τα λανθασμενα συμπερασματα δεν νομιζω να ειναι λανθασμενα. Τουλαχιστον αυτο δειχνει ο ιδιοκτητης του μαγαζιου. Οταν σου πηγαινω ενα τροφοδοτικο 6-7 μηνων ΚΑΜΜΕΝΟ κοστους το πολυ 15 και ειμαι υποτιθεται ΚΑΛΟΣ πελατης απαιτω να αλλαχτει στη στιγμη. Οπως κανει με τον καθε καραγκιοζακο που ερχεται και λεει ΑΠΑΙΤΩ αυτο κι εκεινο και το αλλο, και μονο που δεν τους παιρνει πιπ@ς, ετσι κι εγω θελω εξυπηρετηση. Το να το στειλει στην αντιπροσωπια και να του το αλλαξουν εμενα δεν μου λεει τιποτα. Το ιδιο θα κανει και το Πλαισιο, το ιδιο θα κανει και ο Ματσουκας, το ιδιο θα κανει και ο οποιοσδηποτε αλλος. Γι'αυτο αλλωστε σε διαλεξα για να κανω δουλειες μαζι σου. Οχι γιατι εισαι ομορφος. Γιατι κι εγω θελω την εξυπηρετηση που χρειαζομαι αλλα κι εσυ κερδιζεις απο αυτο. Δεν ειναι το θεμα το τροφοδοτικο, ειναι το οτι ακομα και αυτο επρεπε να γινει θεμα για να αλλαχτει, κατι που δεν το ανεχομαι.

Πριν 1 εβδομαδα του πηγα κι ενα MSI Mega Stick. Θελω να δω κι αυτο ποσο γρηγορα θα αλλαχτει.

Οσο για το τροφοδοτικο, επειδη ηταν "πελατη" μου, και επειδη ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να τον αφησω χωρις υπολογιστη, του πηγα ενα δικο μου. Και επειδη για ενα PSU 300Watt no name, ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΣ, ας το κανει ΚΛΥΣΜΑ.

Εχεις απολυτο δικιο ας το κανω κλυσμα.....

Αρχική απάντηση από Vagouridis

Εχεις απολυτο δικιο ας το κανω κλυσμα.....

Δεν απευθυνθηκα σε εσενα νομιζω σε καμια απο τις προτασεις μου παραπανω. Τωρα αν θιγοντας καποιον ιδιοκτητη μαγαζιου-καταστηματος, ο οποιος με την συμπεριφορα του το μονο που καταφερνει ειναι να χανει πελατες, θιγεσαι κι εσυ μαλλον εσυ εισαι το αφεντικο αυτου του μαγαζιου, κατι στο οποιο μαλλον κανεις λαθος.

Παιδια, μην τσακωνεστε. Ελευθερη χωρα ειμαστε, ελευθερη αγορα εχουμε,ο καθενας ψωνιζει απο εκει που νομιζει καλυτερα. Και αν καποια στιγμη σταματησει να του αρεσει, δεν εχει παρα να αλλαξει προμηθευτη. Το να εκφρασει καποιος τα παραπονα του,ειναι λογικοτατο, αλλα μεχρι εκει νομιζω.Peace!:D

Αρχική απάντηση από Stratos [Σήμερα, στις 09:28]

Παιδια, μην τσακωνεστε. Ελευθερη χωρα ειμαστε, ελευθερη αγορα εχουμε,ο καθενας ψωνιζει απο εκει που νομιζει καλυτερα. Και αν καποια στιγμη σταματησει να του αρεσει, δεν εχει παρα να αλλαξει προμηθευτη. Το να εκφρασει καποιος τα παραπονα του,ειναι λογικοτατο, αλλα μεχρι εκει νομιζω.Peace!:D

TI peace βρε Στράτο?.........ΤΙ peace?.......ΔΕ βλέπεις ότι οι AMD-άδες μας φάγαν λάχανο?...... :nothing:

Ουυυυυππππππςςςςςςςςς...........Λάθος thread.........sorry......... :blink: :blink: :D

Αρχική απάντηση από hipro5

TI peace βρε Στράτο?.........ΤΙ peace?.......ΔΕ βλέπεις ότι οι AMD-άδες μας φάγαν λάχανο?...... :nothing:

Ουυυυυππππππςςςςςςςςς...........Λάθος thread.........sorry......... :blink: :blink: :D

:hehe: :hehe: :hehe:

Κανένας δεν αναγκάζει το μαγαζί να μας αντικαταστήσει τα ελλατοματικά κομάτια αν δεν είναι όρος στην εγγύηση...

Εξαρτάται βέβεα και από την διάθεση του καταστηματάρχη.

- Φάνη, έλα να γίνουμε πολλοί!!!! Που μου πουλάγανε και εξυπνάδα και νταηλίκι μερικοί εκεί μέσα όταν πήγα...

- Που μου λέγανε και εμένα, είναι ο υπάλληλος που φταίει και όχι όλα τα καταστήματα!!! Έλα να δούμε...

- Είναι πολιτική της εταιρείας να "δουλεύουνε" τους άσχετους... Σου λέει κάποιοι θα πούνε: "Δεν πάει στα κομμάτια θα πληρώσω να πάρω άλλο".... Έλα όμως που υπάρχουνε και ξύπνοι και ας είναι 22 χρονών... ’κου εκεί, κρίνουνε το IQ του πελάτη σ΄υμφωνα με την ηλικία....

- Δεν ξέρω τί έκανες τελικά, στείλε mail στα κεντρικά... Εγώ έτσι σώθηκα... Το thread που έκανα εδω και σε άλλα δύο forum (και στο PCMag) ήταν για το κερασάκι στην τούρτα....

- Έχω 3 μήνες που δεν ξαναπήρα από αυτούς τίποτε... Μέχρι ένα πληκτρολόγιο απλό που ήθελα το παρέγγειλα από eshop.... Και όλους τους γνωστούς και τους φίλους από eshop τους στέλνω να πάρουνε.... Μέχρι τώρα έχω παραγγείλει 4 PC και 2 φορητούς από eshop... Αλλά τώρα το θυμήθηκα, σύμφωνα με έναν κύριο στο άλλο μαγαζί το eshop έχει stock λέει, γι' αυτό και μπορέσανε τα παιδιά και μου αλλάξανε έναν χτυπημένο δίσκο.... Τί να πω...

Προσεχέ τους... Είναι μεγάλοι... να μην πω τί....

Αρχική απάντηση από fANiS_K [Χθες, στις 00:25]

Το Πλαισιο μονο για στυλο κ ντοσιε κανει τελικα...ειναι αχρηστοι, οι τεχνικοι τους δεν εχουν τροπους, δεν ξερουν τι τους γινεται...λυπαμαι οσους δεν γνωριζουν κ πανε κ πληρωνουν κερατιατικα στο Πλαισιο για αλλαγη dvd rom πχ...

Εχεις δίκιο Φάνη...πήρα πριν δυο βδομάδες μια 9550 για ένα φίλο και μετά απο 3 μερούλες τα κακάρωσε έτσι ξαφνικά....ακόμα δεν την έχουν αλλάξει και μου λένε να πάω την day after και πάλι την day after μέχρι που κάποια στιγμή θα κατεβάσω καντήλια...στο ίδιο Πλαισιο(Περιστερίου)παω και 'γω και έχω φέρει πολούς εκει, μαμώ την ώρα και τη στιγμή:rant: :rant: :rant: ....θα τα ακούσουν,που θα πάει!!

Υ.Γ=Ο τεχνικός είναι αυτός με τα γυαλιά και τα παράξενα δόντια που μιλάει σαν καθηστεριμένο;;Αν ναι είναι πολύ βλήμα ο άνθρωπος και λέει στους άσχετους πολλές μ@λ@κίες!!Δούλευα εκεί 1.5 μήνα το καλοκαίρι για να σκοτώσω την ώρα μου με χαλασμένα pcάκια και το έβλεπα(το βλήμα) κάθε λίγο και λιγάκι:TD: :TD:

@mobster

το δικό μου bluetooth πακέτο έχει 5 χρόνια εγγύηση σύμφωνα με τη logitech

(και ένα σύμφωνα με το μαγαζί που το αγόρασα)

Παιδες ψυχραιμια....μερικοι ξεφευγετε πολυ χωρις να ξερετε...

Κατ'αρχας ναι pontium αυτος ο τρισαθλιος ειναι!

Οσον αφορα εσενα Hero...καπου σε χανω...δεν καταλαβαινω δλδ εδω μεσα που ειναι φορυμ κλπ κ λεμε οτι να'ναι, προβληματα εμπειριες κλπ...δεν σε νοιαζουν τα λεφτα μου λες...

Παρτακιας δλδ...

Αν δεν εκανα εγω, ο Μυλωνας κ τοσοι αλλοι τετοια θεματα ειμαι σιγουρος πως πολλοι θα πηγαιναν σαν τα κοτοπουλα απο την αγνοια....

Μυλωνα σου στελνω με πμ το κινητο μου να τα πουμε...

Μολις ξεμπερδεψω κ με ακομα ενα RMA αυριο, γραφω στα @@ την εγγυηση, πουλαω οτι δεν θελω κ να πανε να μαμηθουνε οι αλητες...εγγυηση κ π@παριες...

Μυλωνα το κορυφαιο σημερα?????Παω μετα το σχολειο, εγραψα στα @@ μου την εγγυηση κ τα πηγα στο χερι...σιγα μην τους εφερνα το κουτι...

Βλεπουν τη μομπο, κ ο τεχνικος που πεταξε τη καρτα μου, εβγαλε τις μνημες να δει μου λεει αν εχουν κανει timeout!Ζντοιιιιιιιιινγ!

Τις κοιταζει κ απο τις 2 πλευρες, τις ξαναβαζει στη θεση τους κ λεει οχι δεν ειναι οι μνημες!Σωπα ρε μεγαλε...

Ευτυχως ο αλλος ειναι πιο λογικος...

Ποτε εγινε η παραγγελια?

Τον περασμενο Νοεμβρη...

Αχα....συνθεση turboX δεν ηταν?

Ναι...

(κ περιμενα να μου πει τπτ για εγγυηση να των καντηλιαζα...)

Ααα οκ θα σας ενημερωσουμε αυριο να την παραλαβετε!

Βεβαια πριν κατεβω κατω στους ασχετους που αμφιβαλλω αν εχουν καποιο πτυχιο για το επαγγελμα τους, ρωταω πανω ποσο κανει καινουρια...200....ελπιζω να μου πουν αυριο εχει καταργηθει...δελτιο λεμε....

Pontium εγω να δεις ποσους εχω στειλει εκει ο μ@λακας!

Στρατο ο LAW περιμενει ακομα το Aerogate II...λοοοολ...

Ναι βρε ειρηνη, αλλα μολις παρω τα χρηματα μου...μετα ουτε για ντοσιε δεν θα πηγαινω...

Μπλεοθονη εχω αρχισει να αμφιβαλω κ για τον αν στις συνθεσεις TurboX τα parts ειναι σφραγισμενα στο κουτι τους...ολο κ καποιο κουσουρι θα εχουν...

Αυτα για αυτο το ποστ...παω στην προηγουμενη απαντηση να κανω quick reply...

Συνεχιζω απο την σελιδα 1 την "γρηγορη απαντηση"...

Hero βγαινεις λιγο παρτακιας...θυμισου αμα σου χαλασει τπτ κ κανεις κανα θεμα θα ειμαι ο πρωτος που θα πω καλα να παθεις...γιατι ετσι βγαινεις τωρα...δλδ σκασιλα μας εμας τι επαθες...

Μπλεοθονη ισως εχεις δικιο...

Αυριο θα δουμε τι θα γινει...αλλιως επωνυμη καταγγελια...

Ρε συ Ζαχο πως εσυ παιρνεις πιστωτικο με την αρχικη αξια κ εγω με την τρεχουσα?????

Σε λιγο θα στειλω κ ενα mail στο Πλαισιο, κ ας βγει ακρη αυριο...

Καλα αυριο μαλλον θα φερω καποιον μεγαλο γιατι εγω κ να κλεισει η φωνη μου απο τα καντηλια κ τις φωνες δεν νομιζω να με ακουσουν...

Ξαναδιάβασε 100 φορές τα ποστς μου. Αν πάλι δεν κατάλαβες τι εννοώ, τότε υποχωρώ. Πιστεύω έχω συμπεριλάβει όλη την ουσία. Τα πολλά λόγια είναι περιττά.

Και μία ερώτηση προς Nos-Dio, Jax και Bleothonis. Πόσες φορές περίπου έχετε αγοράσει από το πλαίσιο και πόσες φορές πήγατε πίσω για αλλαγή?

εχω ψωνησει την caintech+Amd64,τα πηγα πισω και πηρα P4+Asus.

εχω ψωνησει ΑΒΙΤ απο το πσ-στορε καιη κολο-ιντερσετ εκανε 3 βδομαδες να μου την φερει πισω(και το κουτι το ειχα παει αθικτο και μου το εφεραν κομματια)

εχω ψωνησει απο το κομπιουτερ-κλαμπ asus a7v333-dlx και ο καραγκιοζης ο πουλιαδης εκανε 1.5 μηνα να μου φερει αλλη!

Το Π4 που πηρα τον πουλησα..την ασουσ οποτε θελω την παω πισω(αν χαλασει) και παιρνω πιστωτικο της τρεχουσας τιμης.Η μητρικη εχει εγγυηση 3 χρονια απο το πλαισιο(οση δινει και η ασους).Αυτο σημαινει πως αν μου χαλασει στα 2.9 χρονια την παω πισω στο πλαισιο και μου κανουν αμεση αντικατασταση(ναι ετσι κανουν αυτοι εκει οχι σαν τους αλλους που δεν εχουν στοκ οι ανθρωποι και μπλεκουν με τις αντιπροσωπιες) με μια αλλη με τη χρηση πιστωτικου στην τελευταια τιμη που ειχε η μητρικη πριν σταματησει να βγαινει.

ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ 2.9 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΣ(ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑ Η/Υ) ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!

φιλικα παντα!:D

’μα σου χαλάσει στο 3μηνο, τι θα κάνεις δλδ? θα δεχθεις το πιστωτικό με -30% της τιμής αγοράς επειδή τόσο έκλεισε στον κατάλογο?

ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ 2.9 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΞΙΑΣ(ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑ Η/Υ) ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!

Ενταξει δεν ειναι ετσι ακριβως αλλα "ταλαιπωρουμαι" 1.5+ μηνα τωρα με τετοια ιστορια (Northy 1.6) και οπως το διαβαζα λεω "Ωπα μεγαλε μας τα χωνουνε! Κατι ξερει αυτος!"

Βαλε και λιγο σαλιο ρε... Μη μου ξηγιεσαι αλμυρο φυστικι!!

Δεν θελω πισω τα 220 ευρω που εκανε τοτε, αλλα αυτοι μου φερανε 1.8 (γιατι δεν βρηκανε) και μου ζητησανε να πληρωσω 20 ευρω διαφορα μεταξυ 1.6 και 1.8!!!!!!!!!!!!!

τα πράγματα είναι απλά:

δικαίωμα του καταναλωτή και υποχρέωση του καταστημάτος είναι καταρχήν η επισκευή ή αντικατάσταση με ίδιο ή παρόμοιων χαρακτηριστικών προιόν

εφόσον για οποιοδήποτε λόγο αυτό δεν είναι εφικτό, γίνεται επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή με άλλο προιόν με δεδομένη την αρχική τιμή αγοράς του προιόντος και όχι την οποιαδήποτε ''τρέχουσα'' η οποία δεν υφίσταται στην πράξη και δεν μπορεί να αποδειχθεί από την στιγμή που δεν υπάρχει προιόν

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.