fanisk Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 27, 2004 Το θέμα αυτό δεν έχει σκοπό να θίξει κάποια συγκεκριμένα άτομα, απλά θέλω για μια ακόμα φορά να εκθέσω δημόσια και με αποδείξεις την αναξιοπιστία και την αλητεία που κυριαρχεί στα καταστήματα Πλαίσιο... Η ιστορία ξεκινάει τον Νοεμβριο του 2003. Τότε έκανα το μοιραίο λάθος και πήρα μια FX5900 με τιμή 400 -κ βαλε τελικη- από το Πλαίσιο Περιστεριου... Όταν έσκαγα τα 400 τοσα μου είπανε ότι έχω 1 χρόνο εγγύηση αν θυμάμαι καλά. Πολύ ωραία και καλά μέχρις εδώ. Τον περασμενο Μαη 2004 για άγνωστο λόγο η κάρτα μου χάλασε και δεν άναβε καθόλου. Η πρώτη κίνηση μου ήταν να την δοκιμάσω σε άλλα δύο μηχανήματα αδερφου-ξαδερφου, (τους οποίους ευχαριστώ για την βοήθεια) για να διαπιστώσω ότι ήταν σίγουρα η κάρτα και όχι κάτι άλλο. Αφού σιγουρεύτηκα 100%το πρωί πήρα την χαλασμένη FX5900 των 400 και την πήγα στο Πλαίσιο για να μου την αλλάξουνε. Και η αλητεία τώρα αρχίζει.... Την πήγα σε έναν τεχνικό του Πλαισίου και μου είπε ότι όντως έχει πρόβλημα. Μου έδωσε ένα χαρτάκι και πήρα επάνω στους πωλητές. Εκεί ένας τύπος μου είπε: «Δεν υπάρχει πια η FX5900 σε εμάς, αλλά ούτε και στα υπόλοιπα Πλαίσιο». Εντάξει μέχρι εδώ. Και τι κάνουμε τον ρωτάω.... Χτυπάει κάτι μλκς στο pc του και μου λέει.... «Αυτή η κάρτα τώρα κάνει 260» Κουφάθηκα..... Μόνο του λέω 260????!!!! Μέσα σε 6 μήνες έπεσε 140+!!!! Είναι δυνατον.... Και τι κάνουμε τώρα του λέω.... Μπορείτε λέει να πάρετε μια άλλη αλλά να πληρώσετε την διαφορά..... Δηλαδή? Για παράδειγμα να πάρετε μια 5900GE(ειχα Asus V9950) με 260...εχω ακομα το mail απαντηση της Asus που μου λεει ο Mike οτι δεν ειναι ανταξια της αρχικης κ το οποιο φαινοταν αλλωστε απο τους χρονισμους κ τη ψυξη.. Την Πεμπτη ξανα το ιδιο προβλημα με την μαμημενη την καρτα αναθεμα την ωρα που την πηρα....παμε με τον LAW...κ παλι τα ιδια...η καρτα αυτη δεν υπαρχει αλλα εμεις την κοστολογουμε τελικη 130! Πως το κανουν αυτο...εχει καταργηθει, δεν την εχει κανενα Πλαισιο λενε, αλλα την κοστολογουν τοσο... Κοπηκαν τα ποδια μου...κοιταξα τον LAW κ αλλαξα χρωμα.. Παλι μεσα σε 6 μηνες επεσε 130... Και τι κανουμε τωρα?Μπορειτε να παρετε μια 5700(ρε π@παρα η 5900 ειναι καλυτερη! τπτ αυτος..) ή να δωσετε τη διαφορα κ να παρετε μια 9600 πχ.. Κ οπως φευγουμε επειδη ο ενας τεχνικος ειχε νευρα, πηρε τη καρτα κ την πεταξε με οση δυναμη ειχε πανω σε μια πλαστικη καρεκλα...κοιταμε με τον LAW...υστερα κοιταζομαστε μεταξυ μας σε στυλ "βλεπω καλα?"... Εχω το πιστωτικο τωρα κ θελω να το διωξω... Το Πλαισιο μονο για στυλο κ ντοσιε κανει τελικα...ειναι αχρηστοι, οι τεχνικοι τους δεν εχουν τροπους, δεν ξερουν τι τους γινεται...λυπαμαι οσους δεν γνωριζουν κ πανε κ πληρωνουν κερατιατικα στο Πλαισιο για αλλαγη dvd rom πχ... Όποιος θέλει μπορώ να του στείλω τις αποδείξεις.....κ αν εχω εγω αδικο να βαλω φωτια να το καψω το ρημαδι το pc:TD: Αλητες... :TD: :TD: ΥΓ:Τα παραπανω θα μπουν κ σε αλλα γνωστα φορα, να κανω διασημα τα χαλια του Πλαισιου..
astrolabos Νοέμβριος 27, 2004 #2 Νοέμβριος 27, 2004 Τώρα ας μην αρχίσουμε πάλι τη φιλολογία περι άχρηστων τεχνικών και ας μην κρίνουμε από μεμονωμένα περιστατικά (αν και αυτο που λέει ο Φάνης είναι λίγο χοντρο και χρέωμα για τον εν λόγω τεχνικο). Σε παλαιότερη δημοσίευση του DMylonas είχε αναφερθεί πάλι η ποιότητα υπηρεσιών της συγκεκριμένης αλυσίδας. Τώρα, Φάνη σου προτείνω να πάς στο ΙΝΚΑ να μάθεις αν και κατα πόσο και μέχρι πίο σημείο σε καλύπτει η σημερινή νομοθεσία.
fanisk Νοέμβριος 27, 2004 Author #3 Νοέμβριος 27, 2004 Αντωνη ρωτα τον LAW που ηταν μαζι, κ μακαρι να βλεπατε τις φατσες αλλων πελατων εκεινη τη στιγμη που ειδαν την καρτα μου να κοπανιεται ετσι...Στο θεμα του Dmylona ο Κοπριτης γραφει...το εχω ξαναναφερει στο φορουμ ...σε ιδια ακριβως κατασταση με μια Ti4200 αγορασμενη απο Πλαισιοπηρα τηλ στο ΙΝΚΑ και μου ειπαν οτι το καταστημα εφοσον δεν δυναται να αντικαταστησει τοπροιον με ομοιο του υποχρεουται να καταβαλει πιστωτικο ισης αξιας με αυτην της ΑΓΟΡΑΣγιαυτο και εγω πηρα 240 ευρω για μια Τι4200....ειναι δικο τους προβλημα.... το εαν εχουν ή οχι στοκ....ο πελατης εδωσε 240 ευρω και τοσα πρεπει να παρει πισω σαν πιστωτικο...σε αποζημιωνουν για τα χρηματα που ειχες δωσει τοτε.....Ελπιζω να ισχυει ακομα αυτο...κ μακαρι να ισχυει κ για την αρχικη αγορα τον περασμενο Νοεμβρη με τα 400 τοσα ...Τα ιδια κ τοτε....Ποιο ειναι το τηλεφωνο του ΙΝΚΑ?????Την Δευτερα θα πεσει τηλεφωνο...Καθε φορα που θα πηγαινω κατι στο Πλαισιο για rma αναθεμα την ωρα που τα πηρα απο εκει, θα εχω ενα φιλο να τραβαει με καμερα για να εχω αποδειξεις...
chros26_ Νοέμβριος 27, 2004 #4 Νοέμβριος 27, 2004 μπορω να στειλω το κειμενο σε ενα περιοδικο, για να δημοσιευτει???(Αυτοι θα στειλουν το e-mail και στο πλαισιο, και ετσι κατι μπορει να γινει, καθως αλλο να στα χωνει περιοδικο, και αλλλο ενα 16χρονο...)Δυστυχως, μερικοι ειναι ακομη με την αποψη οτι μπορουν να μας κανουν οτι θελουν λογο της ηλικιας μας...
fanisk Νοέμβριος 27, 2004 Author #5 Νοέμβριος 27, 2004 Φιλε chros26_ στειλτο οπου θες! λοοοοοολ...Αλλα δεν χρειαζεται γιατι σε λιγο πολλα φορα θα εχουν το ιδιο θεμα...κ επισης θα το μαθουν κ στον ΙΝΚΑ...Φιλε Dmylonas τωρα που διαβαζω το θεμα σου ειναι πολυυυυυ χρησιμο!
Nos-Dio Νοέμβριος 28, 2004 #6 Νοέμβριος 28, 2004 Λοιπον το πλαισιο ειναι κυριλε και τα εχω ξαναπει...αν θες την ιδια καρτα πισω απλα τους την ζητας και τους λες να κοψουν τα @@ τους αλλα να στην φερουν!Τωρα αμα δεν την εχουν πας σαν κυριος και ζητας τον υπευθυνο του καταστηματος και μιλας μαζι του.Αν σου πει και αυτος μαλακιες του λες πολυ ευγενικα οτι θα απευθυνθω στο συνηγορο του πολιτη καθως και στο ΙΝΚΑ.Υστερα παιρνεις ακομα πιο κυριλατα και ευγενικα σαν καυλεας απο το κινητο σου το ΙΝΚΑ μπροστα του.Ολα αυτα θα τον μεταπησουν νομιζω,φυσικα παντα κοιτας και σε αλλα καταστηματα πλαισιο μπας και επεσες σε γιδια!
LordOfRings Νοέμβριος 28, 2004 #7 Νοέμβριος 28, 2004 Φανη μεγάλη μλκι@.. .. . .. .. Πήγαινε Δευτέρα πρωί στην Νομαρχία στην διεύθυνση εμποριου να κανεις καταγγελια ..
Guest Νοέμβριος 28, 2004 #8 Νοέμβριος 28, 2004 Αρχική απάντηση από chros26_ μπορω να στειλω το κειμενο σε ενα περιοδικο, για να δημοσιευτει???(Αυτοι θα στειλουν το e-mail και στο πλαισιο, και ετσι κατι μπορει να γινει, καθως αλλο να στα χωνει περιοδικο, και αλλλο ενα 16χρονο...)Δυστυχως, μερικοι ειναι ακομη με την αποψη οτι μπορουν να μας κανουν οτι θελουν λογο της ηλικιας μας... Ένας ώριμος και σωστός άνθρωπος θα ακούσει τα επιχειρήματα του 16χρονου χωρίς καμμία εξαίρεση.Αρχική απάντηση από fANiS_K Φιλε chros26_ στειλτο οπου θες! λοοοοοολ...Αλλα δεν χρειαζεται γιατι σε λιγο πολλα φορα θα εχουν το ιδιο θεμα...κ επισης θα το μαθουν κ στον ΙΝΚΑ...Φιλε Dmylonas τωρα που διαβαζω το θεμα σου ειναι πολυυυυυ χρησιμο! Γιατί τόσος ντόρος? Υπάρχει ήδη αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ και είναι επιλογή του καθενός να αγοράζει από όπου θέλει. Κι εγώ το μισώ αλλά ο απλός πολίτης που δεν ξέρει το δυαδικό σύστημα, προτιμά να εμπιστευτεί το "περίπλοκο" σε έναν "ειδικό".
fanisk Νοέμβριος 28, 2004 Author #9 Νοέμβριος 28, 2004 Ελεος βρε Hero @ γιατι τοσος ντορος...Δεν γουσταρω να παιζουν με τα λεφτα μου...αυτο σου φτανει?????
Guest Νοέμβριος 28, 2004 #10 Νοέμβριος 28, 2004 Ναι οκ αλλά είναι τα λεφτά σου κι όχι τα λεφτά μας για να ξανασυζητήσουμε ένα τέτοιο θέμα που δεν μας βγάζει πουθενά, πόσο μάλλον το ποστ να δημοσιευθεί και σε άλλα φόρουμς όπως έχεις κατά νου.
bleo8onhs Νοέμβριος 28, 2004 #11 Νοέμβριος 28, 2004 Βασικά Φάνη, ο μόνος υπεύθυνος για το ότι δεν έχεις μια κάρτα αντάξια της παλιάς ή καλύτερη είσαι εσύ. Ίσως φοβήθηκες και δεν απαίτησες αυτό που έπρεπε. Δεν υπήρχε περίπτωση αν φερόσουν σωστά να μην έβγαζες άκρη. Τι τεχνικοί και παπαριές. Το καλό του Πλαισίου είναι το rma του. Τίποτα άλλο. Και φθηνότερα βρίσκεις αλλού και καλύτερα. Καλύτερο RMA όμως πουθενά. Σταματήστε λοιπόν τις βλακείες περί "κακού" Πλαισίου. Αν εσύ το χειριζόσουν σωστά το θέμα δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Εμένα μου άλλαξαν ολόκληρο pc κομμάτι κομμάτι χωρίς έλεγχο, χωρίς τίποτα. Είχα χαλασμένη μητρική και αντικατέστησα με τη σειρά σκληρό, μνήμες, κάρτα γραφικών, μητρική και όλα αυτά χωρίς πρόβλημα και αμέσως.Αν δεν έχουν την κάρτα που είχες, πρέπει να σου δώσουν ισάξια ή καλύτερη. Τελεία και παύλα.
Isolated Νοέμβριος 28, 2004 #12 Νοέμβριος 28, 2004 χαλαρα, εγω ειχα παει για αλλαγη ενα cd-r και εκτος οτι πηρα αλλο, αν δεν ειχα πει κατι στον τεχνικο θα μου χε δωσει και δευτερη πιστωση(την επομενη μερα που πηγα)!! νταξει αλλο για ενα αντιγραφικακι αλλα.... :p :p
greekfragma Νοέμβριος 28, 2004 #13 Νοέμβριος 28, 2004 φανη θα συμφωνησω και γω με τον Bleo8onh.............με ειχες παρει και τηλεφωνο τοτε με την 5900.....σου ειχα πει οτι η GE που σου προτεινανε ΔΕΝ ηταν το ιδιο αλλα χειροτερη.....σου ξαναλεω οτι σου ειχα πει και τοτε............πηγαινε ηρεμα και ζητα εναν υπευθυνο(προισταμενο ή διευθυντη τμηματος πωλησεων) και με ευγενικο αποφασιστικο τροπο ζητα να παρεις τα ενα πιστωτικο με την αξια της GE που εκανε τοτε που σου την δωσανε..........για μενα κακως δεχτηκες να σου αλλαξουν την αρχικη με υποδεεστερες καρτες........εαν οντως δεν ειχανε καποια καλυτερη επρεπε να σου δωσουν την χειροτερη καρτα ΜΑΖΙ με ενα πιστωτικο απο την διαφορα της τιμης της παλιας καρτας με την καινουρια.......πχ400 η 5900 τοτε και 260 η GE?????ωραια......την GE και ενα πιστωτικο 140ευρω για μελλοντικες αγορες.........οπως και να χει το χειριστηκες λαθος και τωρα που πηρες τις χειροτερες καρτες δυσκολα θα ξεμπλεξεις...........
YDinopoulos Νοέμβριος 28, 2004 #14 Νοέμβριος 28, 2004 Εγω ξερω οτι αν κατι χαλασει μεσα στην εγγυηση και δεν υπαρχει το ιδιο προιον, ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ να σου δωσουν παρομοιο προιον, αξιας ιδιας με αυτης της ΑΓΟΡΑΣ και ΟΧΙ της τρέχουσης.....Και κακως που δεχτηκες το πιστωτικο. Στην θεση σου, θα τους εκβιαζασα για καταγελλια στο ΙΝΚΑ, και λεγανε π@παριες, θα το προχωρα σε επωνυμη καταγγελια. ...
zavaras Νοέμβριος 28, 2004 #15 Νοέμβριος 28, 2004 Απ' όσο γνωρίζω ΟΛΑ τα καταστήματα πληροφορικής αλλάζουν ελλατωματικά προϊόντα βάσει της τρέχουσας τιμής. Παρανομούν φυσικά, αλλά παρανομούν όλα. Επομένως καλό είναι να μη βάζουμε ταμπέλα στο Πλαίσιο ότι είναι το χειρότερο κατάστημα. Όπου και να πάει ο υποψήφιος αγοραστής στα ίδια θα πέσει.
Makis Hourdakis Νοέμβριος 28, 2004 #16 Νοέμβριος 28, 2004 Πάντως εμένα μέχρι τώρα μου έχει φανεί εντάξει το Πλαίσιο από προσωπικές εμπειρίες. Και τα τελευταία δυο χρόνια έχουν φέρει και σωστούς πωλητές που μπορεί να μην ξέρουν κάποια πράγματα αλλά είναι καλά παιδιά. Όσο σκέφτομαι το χοντρό με τα καρφάκια που είναι ακόμα εκεί τους νομίζω για ακόμα καλύτερους... Ένα δίσκο μου έχουν αλλάξει χωρίς καν έλεγχο μέσα σε δέκα λεπτά. Το μόνο που με είχε τσατίσει ήταν μια παραγγελεία που ποτέ δεν ήρθε γιατί "αφού είχαν περάσει τρεις εβδομάδες είχε ακυρωθεί αυτόματα"... Η εμπειρία μου απ'το Πλαίσιο σταματάει εδώ (όλα αυτά αφορούν μόνο το υποκατάστημα Ηρακλείου). Συμφωνώ κι εγώ οτι υπάρχουν μεμονωμένα περιστατικά, κυρίως εκεί που έχει κατα κάποιο τρόπο μονοπώλειο και πιστεύω οτι άμα στείλεις καταγγελεία στο PC Master (όχι PC Magazine που διαβάζουν από κεκτημένη ταχύτητα μερικοί) μπορεί να γίνει μια αρχή και να αρχίσουν να φεύγουν αυτά τα άτομα, αλλά μόνο αν τα στελέχη από πάνω είναι καλύτερα...
Vagouridis Νοέμβριος 28, 2004 #17 Νοέμβριος 28, 2004 Αρχική απάντηση από bleo8onhs Β Το καλό του Πλαισίου είναι το rma του. Τίποτα άλλο. Και φθηνότερα βρίσκεις αλλού και καλύτερα. Καλύτερο RMA όμως πουθενά. Σταματήστε λοιπόν τις βλακείες περί "κακού" Πλαισίου. . Πιστευω οτι εχω αρκετη εμπειρια στο θεμα rma , και το πλαισιο ειναι το τελευταιο που θα απευθυνθω οταν θα ερθει εκεινη η δυσκολη ωρα. Εαν και εγω δεν ειχα τον τροπο μου να απαιτησω τα δικαιωματα του τοτε μαλλον ειμαι αχρηστος.....
jax7480 Νοέμβριος 28, 2004 #18 Νοέμβριος 28, 2004 Αρχική απάντηση από Vagouridis Πιστευω οτι εχω αρκετη εμπειρια στο θεμα rma , και το πλαισιο ειναι το τελευταιο που θα απευθυνθω οταν θα ερθει εκεινη η δυσκολη ωρα. Εαν και εγω δεν ειχα τον τροπο μου να απαιτησω τα δικαιωματα του τοτε μαλλον ειμαι αχρηστος..... Επειδη τυχαινει εγω να εχω αρκετη εμπειρια με RMA Πλαισιου θα ειναι το πρωτο που θα απευθυνθω οταν θα θελω να αλλαξω ενα ελλατωματικο κομματι, κατι που εχει γινει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες και μεσα σε ενα μισαωρο το πολυ ειχα το πιστωτικο στα χερια(με την αντιστοιχη αξια που ειχα πληρωσει ΟΤΑΝ το πηρα) για να παρω κατι καινουριο, χωρις ενδοιασμους απο κανεναν πωλητη-τεχνικο.Σε αντιθεση γνωστο καταστημα της Θεσσαλονικης στο οποιο τυχαινει να ειμαι υποτιθεται καλος πελατης, εχει καθυστερηση μεχρι τωρα 3 και εβδομαδες να μου αλλαξει ενα τροφοδοτικο των 15 και αλλη μια εβδομαδα για το MSI Mega Stick που ειχα παρει. Τελικα ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να εισαι πελατης ΚΑΝΕΝΟΣ. Πρεπει να πηγαινεις μονο εκει που ειναι το συμφερον σου γιατι οταν παραγνωριζεσαι με καποιο/ν καταστημα, ιδιοκτητη καταστηματος τοτε σε "ΜΑΜΑΕΙ" αλλα παντα με ΤΡΟΠΟ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.
karakokas Νοέμβριος 28, 2004 #19 Νοέμβριος 28, 2004 Κατι κι απο μεναΠροσοχη στα προιοντα με εγγυηση (μονο) ενος χρονου.Κατα περιεργω τροπο χαλανε με το που εκπνευσει η εγγυηση
Mobster Νοέμβριος 28, 2004 #20 Νοέμβριος 28, 2004 Μέσα σε 9 μήνες μου χάλασε το bluetooth πληκτρολόγιο της Logitech. Έχει 1 χρόνο εγγύηση. Μου το αλλάξανε αμέσως, αλλά έπρεπε να μου πουν και το μαμάτο. Η εγγύηση για το καινούριο είναι για 3 μήνες τώρα. χαχα, τι παλικάρια. Ας μου χαλάσει σε κανένα 9αμηνο πάλι και τα ξαναλέμε.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.