GriGaS Ιούνιος 18, 2014 #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2014 Συμφωνώ σε ένα βαθμό με τα λεγόμενα του NTG, με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι ο χρήστης του υπολογιστή ξέρει να κάνει troubleshooting και να καταστήσει το μηχάνημά του λειτουργικό εντός λίγων ωρών μετά από οποιαδήποτε βλάβη.Και εγώ μηχανικός είμαι, και εξαρτώμαι από το PC που έχω στήσει μόνος μου ίσως περισσότερο από δικηγόρο, αλλά στο 99% των περιπτώσεων βλάβης, είτε θα έχω καβάτζα ανταλλακτικό, είτε θα πάω στο public που είναι σε 7 λεπτά με τα πόδια και θα πάρω αντικαταστάτη για αυτό που χάλασε, είτε θα έχω την επόμενη μέρα από το eshop αυτό που χρειάζομαι, είτε εν ανάγκη θα ξηλώσω τον δίσκο με τα data και θα τον συνδέσω με το λαπτοπ και θα κάνω δουλειά μου. (είμαι επαρχία γι αυτό ανέφερα αυτά τα δύο καταστήματα)Δεν έχουν όμως όλοι την δυνατότητα αυτή, οπότε καλύτερα ένα DELL/HP/Lenovo παρά την καλύτερη σύνθεση του κόσμου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.