Jump to content



Rma σε Western Digital;


Legend1416003172

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά μας τέλειωσε ο σκληρός... Μια μπλε οθόνη με σφάλμα στο ntfs.sys και πάπαλα! Όχι τίποτα, χάθηκαν και όλα τα δεδομένα μου (ξέρετε πόσο κόπο έκανε η dsl για να τα κατεβάσει; :tomato: )! Το Easy Recovery Pro δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, πάγωνε όλο το σύστημα. Μετά από μερικές αποτυχημένες προσπάθιες ο σκληρός δεν μπορεί να ξεκινήσει να λειτουργεί. Αυτό ήταν το κερασάκι μάλλον. :p Τον είχα πάρει από το e-shop πριν από μερικά χρόνια αλλά τότε δεν είχα κρατήσει την απόδειξη. Από το site της WD είδα πως ο σκληρός έχει εγγύηση μέχρι το 2006. Τι μπορώ να κάνω για να μου τον αντικαταστήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα; Υπάρχει περίπτωση να δεχτούν να μου τον αλλάξουν με έναν μεγαλύτερο και να πληρώσω τη διαφορά;

1ον επικοινώνησε με το κατάστημα αν δεν κάνουν τίποτα αυτοί τότε είναι άσχημα τα πράγματα

Η δεύτερη λύση είναι να τον στείλεις US και μονό με 4,500 θα στα επαναφέρουν όλα αν είναι τόσο σοβαρά κα έχεις τα λίγα λεφτά

πηγαινε στο σαητ της εταιρειας και συμπληρωσε μια αιτηση για rma του δισκου.θα σου στειλουν εναν κωδικο......μετα θα στειλεις τον δισκο μαζι με το κωδικο με λιγα νομιζω ταχυδρομικα στα κεντρικα τους και μπορεις μεσω μαιλ να τους ζητησεις να πληρωσεις με καποια διαφορα εναν μεγαλυτερο δισκο ή απλα αντικατασταση......

Ακόμη κι αν δεν έχω την απόδειξη; Βασικά θέλω να τελειώσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα, θα κερδίσω τίποτα αν το πάω αυτοπροσώπως;

Edit: Όταν λες εταιρία εννοείς την WD ή το e-shop;

Γιατι δεν δοκιμάζεις τον αντιπρόσωπο της Wd στην Ελλάδα?

(Δεν θυμάμαι πιος είναι κοίτα το site τους)

Το πιθανότερο είναι ότι ο δίσκος είναι από Quest (ή Μακεδονικά Περιφερειακά)

Κανονικά ούτε η αντιπροσωπεία ούτε το κατάστημα πρέπει να έχει πρόβλημα με την απόδειξη. Το S/N τους φτάνει.

Δοκίμασε το κατάστημα, μετά αν έχεις πρόβλημα κατευθείαν αντιπροσωπεία και στην τελική κατευθείαν RMA από το site της WD.

Στο site της Western Digital υπάρχουν 2 επιλογές για RMA. Το Standard και το Advanced:

http://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end〈=en

Στο Standard RMA, στέλνεις το χαλασμένο δίσκο και αφού τον παραλάβει η WD σου στέλνει ένα νέο.

Στο Advanced RMA, η WD σου στέλνει αμέσως ένα νέο δίσκο χωρίς να περιμένει να τους στείλεις τον χαλασμένο. Αν δεν τους στείλεις (τον χαλασμένο) μέσα σε 30 ημέρες, σου χρεώνουν τον καινούριο στην πιστωτική σου κάρτα. Με αυτόν τον τρόπο έχεις νέο δίσκο μέσα σε μια περίπου εβδομάδα.

δοκίμασε στο e-shop...

εμένα που μου ειχε χαλασει ενας δισκος πριν απο 5-6 μηνες τον ειχα παει στο ram-shop και απο το s/n του δισκου είδαν οτι ηταν απο το δικο τους μαγαζι και την ημερομηνια που πουλήθηκε...και δεν χρειάστηκε καν η απόδεοξη...μονο το ονομα στο οποιο εγινε η αγορα για να εξακριβωσουν.

Αρχική απάντηση από georgeadams

Στο site της Western Digital υπάρχουν 2 επιλογές για RMA. Το Standard και το Advanced:

http://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end〈=en

Στο Standard RMA, στέλνεις το χαλασμένο δίσκο και αφού τον παραλάβει η WD σου στέλνει ένα νέο.

Στο Advanced RMA, η WD σου στέλνει αμέσως ένα νέο δίσκο χωρίς να περιμένει να τους στείλεις τον χαλασμένο. Αν δεν τους στείλεις (τον χαλασμένο) μέσα σε 30 ημέρες, σου χρεώνουν τον καινούριο στην πιστωτική σου κάρτα. Με αυτόν τον τρόπο έχεις νέο δίσκο μέσα σε μια περίπου εβδομάδα.

Έχω κάνει advanced RMA στο παρελθόν και όλα ήταν οκ. Σου στέλνουν αμέσως αντικατάσταση και εσύ πρέπει να τους στείλεις το χαλασμένο σκληρό μέσα σε ένα χρονικό διάστημα, νομίζω 90 ημέρες. Δεν παίζει άγχος, μην ανησυχείς.

Δεν χρειάζεται να τους στείλεις τίποτα άλλο εκτός από το σκληρό. Σου προτείνο να κάνεις advanced RMA, οπότε να χρησιμοποιήσεις τη συσκευασία του καινούργιου για να στείλεις το χαλασμένο.

Αυτά

Διευκρύνηση,

Δεν σου χρεώνουν τη πιστωτική, σου κρατάνε τα στοιχεία σου σε περίπτωση που δεν γυρίσεις το σκληρό ή δεν σου κάνουν δεκτό το RMA.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.