Legend1416003172 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24, 2004 Παιδιά μας τέλειωσε ο σκληρός... Μια μπλε οθόνη με σφάλμα στο ntfs.sys και πάπαλα! Όχι τίποτα, χάθηκαν και όλα τα δεδομένα μου (ξέρετε πόσο κόπο έκανε η dsl για να τα κατεβάσει; )! Το Easy Recovery Pro δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, πάγωνε όλο το σύστημα. Μετά από μερικές αποτυχημένες προσπάθιες ο σκληρός δεν μπορεί να ξεκινήσει να λειτουργεί. Αυτό ήταν το κερασάκι μάλλον. Τον είχα πάρει από το e-shop πριν από μερικά χρόνια αλλά τότε δεν είχα κρατήσει την απόδειξη. Από το site της WD είδα πως ο σκληρός έχει εγγύηση μέχρι το 2006. Τι μπορώ να κάνω για να μου τον αντικαταστήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα; Υπάρχει περίπτωση να δεχτούν να μου τον αλλάξουν με έναν μεγαλύτερο και να πληρώσω τη διαφορά;
Borg Νοέμβριος 24, 2004 #2 Νοέμβριος 24, 2004 1ον επικοινώνησε με το κατάστημα αν δεν κάνουν τίποτα αυτοί τότε είναι άσχημα τα πράγματαΗ δεύτερη λύση είναι να τον στείλεις US και μονό με 4,500 θα στα επαναφέρουν όλα αν είναι τόσο σοβαρά κα έχεις τα λίγα λεφτά
Legend1416003172 Νοέμβριος 24, 2004 Author #3 Νοέμβριος 24, 2004 Δεν θέλω να επαναφέρουν τίποτα. Να μου τον αλλάξουν θέλω!
greekfragma Νοέμβριος 24, 2004 #4 Νοέμβριος 24, 2004 πηγαινε στο σαητ της εταιρειας και συμπληρωσε μια αιτηση για rma του δισκου.θα σου στειλουν εναν κωδικο......μετα θα στειλεις τον δισκο μαζι με το κωδικο με λιγα νομιζω ταχυδρομικα στα κεντρικα τους και μπορεις μεσω μαιλ να τους ζητησεις να πληρωσεις με καποια διαφορα εναν μεγαλυτερο δισκο ή απλα αντικατασταση......
Legend1416003172 Νοέμβριος 24, 2004 Author #5 Νοέμβριος 24, 2004 Ακόμη κι αν δεν έχω την απόδειξη; Βασικά θέλω να τελειώσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα, θα κερδίσω τίποτα αν το πάω αυτοπροσώπως;Edit: Όταν λες εταιρία εννοείς την WD ή το e-shop;
blkik Νοέμβριος 24, 2004 #6 Νοέμβριος 24, 2004 Γιατι δεν δοκιμάζεις τον αντιπρόσωπο της Wd στην Ελλάδα?(Δεν θυμάμαι πιος είναι κοίτα το site τους)
spc Νοέμβριος 24, 2004 #7 Νοέμβριος 24, 2004 Το πιθανότερο είναι ότι ο δίσκος είναι από Quest (ή Μακεδονικά Περιφερειακά)Κανονικά ούτε η αντιπροσωπεία ούτε το κατάστημα πρέπει να έχει πρόβλημα με την απόδειξη. Το S/N τους φτάνει.Δοκίμασε το κατάστημα, μετά αν έχεις πρόβλημα κατευθείαν αντιπροσωπεία και στην τελική κατευθείαν RMA από το site της WD.
georgeadams Νοέμβριος 25, 2004 #8 Νοέμβριος 25, 2004 Στο site της Western Digital υπάρχουν 2 επιλογές για RMA. Το Standard και το Advanced:http://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end〈=enΣτο Standard RMA, στέλνεις το χαλασμένο δίσκο και αφού τον παραλάβει η WD σου στέλνει ένα νέο.Στο Advanced RMA, η WD σου στέλνει αμέσως ένα νέο δίσκο χωρίς να περιμένει να τους στείλεις τον χαλασμένο. Αν δεν τους στείλεις (τον χαλασμένο) μέσα σε 30 ημέρες, σου χρεώνουν τον καινούριο στην πιστωτική σου κάρτα. Με αυτόν τον τρόπο έχεις νέο δίσκο μέσα σε μια περίπου εβδομάδα.
haris1984 Νοέμβριος 25, 2004 #9 Νοέμβριος 25, 2004 δοκίμασε στο e-shop...εμένα που μου ειχε χαλασει ενας δισκος πριν απο 5-6 μηνες τον ειχα παει στο ram-shop και απο το s/n του δισκου είδαν οτι ηταν απο το δικο τους μαγαζι και την ημερομηνια που πουλήθηκε...και δεν χρειάστηκε καν η απόδεοξη...μονο το ονομα στο οποιο εγινε η αγορα για να εξακριβωσουν.
Mobster Νοέμβριος 25, 2004 #10 Νοέμβριος 25, 2004 Αρχική απάντηση από georgeadams Στο site της Western Digital υπάρχουν 2 επιλογές για RMA. Το Standard και το Advanced:http://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end〈=enΣτο Standard RMA, στέλνεις το χαλασμένο δίσκο και αφού τον παραλάβει η WD σου στέλνει ένα νέο.Στο Advanced RMA, η WD σου στέλνει αμέσως ένα νέο δίσκο χωρίς να περιμένει να τους στείλεις τον χαλασμένο. Αν δεν τους στείλεις (τον χαλασμένο) μέσα σε 30 ημέρες, σου χρεώνουν τον καινούριο στην πιστωτική σου κάρτα. Με αυτόν τον τρόπο έχεις νέο δίσκο μέσα σε μια περίπου εβδομάδα. Έχω κάνει advanced RMA στο παρελθόν και όλα ήταν οκ. Σου στέλνουν αμέσως αντικατάσταση και εσύ πρέπει να τους στείλεις το χαλασμένο σκληρό μέσα σε ένα χρονικό διάστημα, νομίζω 90 ημέρες. Δεν παίζει άγχος, μην ανησυχείς.Δεν χρειάζεται να τους στείλεις τίποτα άλλο εκτός από το σκληρό. Σου προτείνο να κάνεις advanced RMA, οπότε να χρησιμοποιήσεις τη συσκευασία του καινούργιου για να στείλεις το χαλασμένο.Αυτά
Mobster Νοέμβριος 25, 2004 #11 Νοέμβριος 25, 2004 Διευκρύνηση, Δεν σου χρεώνουν τη πιστωτική, σου κρατάνε τα στοιχεία σου σε περίπτωση που δεν γυρίσεις το σκληρό ή δεν σου κάνουν δεκτό το RMA.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.