trelohimas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2014 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9, 2014 Πρίν κανα χρόνο αποφάσισα να συνθέσω ενα PC μια απο τισ επιλογές μου ηταν η Gigabyte nvidia g force gtx 660 oc 2gb windforce ετσι και έγινε μολισ παρέλαβα τα υλικα και ''έχτισα'' το μηχάνημά μου άρχισε το ανεμηστηράκι να κάνει θορυβο.Ετσι ξεχνώντας οτι ζω στην πιο αργή χώρα του κόσμου την πήγα για έλεγχο και RMA έκανε 2 ολόληρες εβδομάδες να μου ρθει πίσω(τουλάχιστον την αντικατέστησαν ) Πρίν ενα μηνα άκουσα πάλι τον ίδιο ηχο και ηρωικά ξαναπήγα στο μαγαζί να την στείλουν για RMA .Έχουν περάσει 4 εβδομάδες και η τύχη της κάρτας μου αγνοείται .Στο μαγαζί μια μου λενε οτι είνα ακομα στο σέρβις μια μου λένε οτι η μεταφορίκη την πήρε και δεν την έφερε και χιλιες δυο αρλούμπες.....τι μου προτείνετε να κανω;Και κάτι ακόμα...μπορώ αν η καρτα έρθει και ειναι καινουργια να τους πω στο μαγαζί να τη κρατήσουν να δωσω αλλα 100 ευρω και να παρω μια άλλη;
HellhammeR Ιούνιος 9, 2014 #2 Ιούνιος 9, 2014 Αφού και την 2η φορά σου παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα πες να στην αλλάξουν με κάποια άλλη ίδιας ή καλύτερης απόδοσης απο αυτήν. Αν δεν σε ικανοποιεί η πρόταση που θα σου κάνουν πες τους να σε πιστώσουν ώστε να διαλέξεις εσύ κάποια, όλα αυτά εξαρτώνται απο το κατάστημα βέβαια και πόσο πρόθυμο είναι να σε εξυπηρετήσει, μπορούν εύκολα να σε δώσουν μια προσωρινή κάρτα αφού ξεπέρασε τις 20 μέρες στο service αυτήν που πήγες και απλά να περιμένουν κάποια refubrished απο την gigabyte.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.