Mitos175 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 26, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 26, 2014 Καλησπέρα παιδιά.Έχω πρόβλημα με ένα laptop hp της μάνας μου στο οποίο δεν δουλεύουν τα εναλλάξιμα γραφικά.Το πήγα στο service και εκεί μου είπαν το θέμα λύθηκε καθώς έγινε αντικατάσταση μητρικής.Τώρα που το πρόβλημα δεν έχει λυθεί και επικοινώνησα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης αφού με είπε να κάνω κάποια πράγματα τα οποία ούτε αυτά δούλεψαν με λέει να το ξανά-πάω στο service.Το λάπτοπ είναι αγορασμένο τον Οκτώβριο, δεν δικαιούμαι αντικατάσταση προϊόντος ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Ιούνιος 3, 2014 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2014 [MENTION=22551]Mitos175[/MENTION] Οχι Αυτο που δικαιουσαι, μετα απο τους 8 μηνες που το αγορασες, ειναι να στο επισκευασουν Και εαν δεν μπορουν να στο επικευασουν ή δεν επισκευαζεται ή τους ειναι ασυμφορο να το επισκευασουν και επιλεξουν αυτοι να στο αντικαταστησουν, τοτε πρεπει να στο αντικαταστησουν ή να σου δωσουν άλλο παρομοιων/καλυτερων χαρακτηριστικων ή πιστωτικο για να παρεις εσυ άλλο. Εκτος και αν στους ορους της εγγυησης απο εκει που το αγορασες, αναφερεται πως εχεις δικαιωμα αντικαταστασης οσο το προιον ειναι εντος εγγυησης Ποιο ειναι το καταστημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.