Jump to content

Βοήθειααααα

johny111

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χαίρεται παιδειά. Είμαι ένας ψιλοάσχετος χρήστης που έχω δύο μέρες που αγόρασα καινούργιο υπολογιστή και κοντεύω να τρελαθώ!! Πήρα έναν

amd 3000+ 64bit

512 DDR

μητρική ASUS K8V-X

vga Prolink FX 5200 128mb

σκληρό WD 80 gb με 8 mb cache

Έχοντας περάσει μόνο windows xp και drivers για όλες τις συσκευές το μηχάνημα κάνει 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα χρονομετρημένα!!! για να ανοίξει. Βασικά αφού βγάλει την πρώτη οθόνη με τι επεξεργαστή, μνήμη κ.τ.λ. έχει, κάνει ένα τσαφ, σταματάει να γυρίζει ο σκληρός!!!! (το κατάλαβα γιατί σβήνει το φωτάκι του σκληρού στο κουτί άλλα και γιατί έβαλα το χέρι πάνω στο σκληρό και φάνηκε ότι σταμάτησε να γυρίζει) και εμφανίζει μαύρη οθόνη με τον κέρσορα να αναβοσβήνει πάνω αριστερά για περίπου 30 δευτερόλεπτα! Μετά τα 30 δευτερόλεπτα ξαναακούγεται κάτι σαν τσαφ και ξαναρχίζει να γυρίζει ο σκληρός και πλέον τα windows φορτώνουν σε σύντομο χρόνο.(Σε 20-25 δευτερόλεπτα εχει εμφανιστεί η επιφάνεια εργασίας). Από εκεί και πέρα το μηχάνημα πιστεύω δουλεύει καλά.

Έχω κάνει απανωτα format μήπως και κάτι δεν είχε πάει καλά.

Δοκίμασα άλλο σκληρό (πάλι WD 80 GB με 8 Mb cache) και άλλο τσιπάκι μνήμης αλλα το πρόβλημα συνέχισε!!

Εγκατέστησα το service pack 2 και πάλι τα ίδια.

Έχετε καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει και πως μπορώ να το διορθώσω?

Είναι εκνευριστικό να παίρνω καινούργιο μηχάνημα και να χρειάζεται περισσότερο χρόνο να ανοίξει απο τον παλιό celeron 1200 που είχα!!!

μπορείς να δεις τί καλωδιοταινία έχεις πάνω στον hdd? και σε τί dma παίζει? (από το device manager)

Αρχική απάντηση από enduracell

Ο σκληρός σου είναι προβληματικός κάντον RMA. Υπάρχει ένα patch αλλά αν το βάλεις ετοιμάσου για μεγάλες τσιρίδες.

Γιατί "μεγάλες τσιρίδες"?

pigasse19 το πρόβλημα είναι οτι ο σκληρός σταματάει να γυρίζει για κάποιο χρόνο και όχι ότι απλά καθυστερεί να ανοίξει γιατί φορτώνει διάφορα.