psyber Δημοσιεύτηκε Μάϊος 7, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 7, 2014 σκέφτομαι να μετακομίσω σε ένα carbide air 540. έχω το pump- res combo dual 5,25 black της xspc. εκτός από αυτό μου βρίσκεται και ένα απλό τοπάκι για d5. έτσι προκειμένου να αποφύγω να βάλω το xspc κάθετα, λέω να χρησιμοποιήσω το απλό τοπάκι με t-line μιας και δεν έχω ρεζερβουάρ. θα μου προτείνατε κάτι τέτοιο ή θα επηρεάσει τις θερμοκρασίες μου; πρόσθετα θα μπορούσε να μου υποδείξει κάποιος που μπορώ να βρω stop fitting?ps: η κάθετη τοποθέτηση του xspc μπορεί να γίνει χωρίς να επηρεάσει τη λειτουργία του;οποιαδήποτε βοήθεια σας είναι πολύτιμή!ευχαριστώ προκαταβολικά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάϊος 8, 2014 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2014 Πάρε ενα κυλινδρικό μικρό δοχείο να κανεις τη δουλεια σου σαν άνθρωπος αλλιώς ξεκινά να γεμίζεις απο τώρα για να τελειώσεις του χρόνου. Για να μην μιλήσουμε για τον αέρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgMa Μάϊος 8, 2014 #3 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2014 αλλιώς ξεκινά να γεμίζεις απο τώρα για να τελειώσεις του χρόνου. Για να μην μιλήσουμε για τον αέρα...Μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Μάϊος 8, 2014 #4 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2014 Ο γρηγορότερος τρόπος να γεμίσεις μια λουπα ειναι ο εξής. Παίρνεις το μεγαλύτερο κυλινδρικό δοχείο που σου επιτρέπει το κουτι σου, τη μεγαλύτερη σύριγγα που μπορεις να βρεις και αν θες, ενα λαστιχακι για να φτάνεις τα δύσκολα σημεία αν το δοχείο ειναι οριακά. Φροντίζεις η αντλία να ειναι χαμηλότερα απο το σημείο εξόδου του δοχείου και δίνεις πόνο. Αν κανεις αυτο που λεει το παιδι το δοχείο σου ειναι το κομμάτι του σωλήνα απο το κάτω μέρος του δοχείου μέχρι την αντλία με ενα Τ plug στην ακρη που στη μια πλευρά βάζεις ενα fill port και στην αλλη ενα plug για άδειασμα. Επίσης πρεπει να βάλει και ενα plug για να βγει ο αέρας καπου στη λουπα. Θα του βγει το λάδι στο άναψε σβήσε στην αντλία, δεν θα προλαβαίνει να την ανοίγει θα το εχει δώσει όλο, θα του παίρνει αέρα και όταν γεμίσει θα θέλει αναβάθμιση. Όσο για τον αέρα αυτός θα βγει στην επόμενη αναβάθμιση. Το καλύτερο ειναι κυλινδρικό δοχείο και αν σου βγαίνει η λουπα να βάλεις το δοχείο εντός κυκλώματος, δλδ το νερό να μπαινει απο την πάνω μεριά του δοχείου, ακόμα καλυτερα. Αν έχεις και δοχείο με δυο G1/4 στο top cap εισαι άρχοντας, αν έχεις με τρία εισαι απόλυτος άρχοντας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Μάϊος 8, 2014 #5 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2014 Old school τροπος είναι να χρησιμοποιήσεις υδραυλικό συλλέκτη για να κάνεις εξαέρωση αλλά κυρίως για προσθέτεις νερό οποτε χρειάζεται χωρίς κόπο. Το χρησιμοποιώ κοντά στη δεκαετία και είναι πολύ βολικό και γλυτωνεις και τον όγκο που έχει ενα τανκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis22 Μάϊος 8, 2014 #6 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2014 Εγώ 8 χρόνια μια χαρά παιζω χωρις ρεζερβουαρ με Τ-line. Απλα οποτε αδειαζεις το συστημα θελει 2 μερες να φυγει ολος ο αέρας. Εχεις και καλύτερη απόδοση χωρίς τανκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.