sebastian Δημοσιεύτηκε Μάϊος 3, 2014 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 3, 2014 Elemental -> Take Unreal Engine 4 Elemental Tech Demo for a Spin | techPowerUp 5 demos -> Download Unreal Engine 4 - Five Tech Demos | techPowerUp Μερικές εικόνες που τράβηξα...
Petrossortep Μάϊος 4, 2014 #2 Μάϊος 4, 2014 Το ντέμο με τους γίγαντες φαίνεται να είναι η κομμένη έκδοση για κονσόλες(ps4 για την ακρίβεια).Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι το παρακάτω: Download and run the Unreal Engine 4 Elemental benchmark demo on your PC | ExtremeTechOn my own rig — Core i7-4770K @ 4.3GHz, GeForce 760 GTX — I generally averaged around 45 FPS at 1920×1200. The big frost dude towards the end of the demo (pictured top) brought me down to around 25 FPS. Let me know in the comments what FPS your gaming rig gets.Άρα το ps4 μια χαρά τα πήγε και η UE4 έχει ακόμα λιγη δουλίτσα. Τσάμπα η χολή των "pc Reich supremacy" gamers.Το physically based rendering, ειδικά μέσα στο μετρό, τα σπάει. Reflective surfaces είχε και το crysis 3 αλλά με τεράστιες απαιτήσεις.
kimon_ma Μάϊος 4, 2014 #3 Μάϊος 4, 2014 Στο elemental η default αναλυση ειναι 1600x900, μπορειτε να την αλλαξετε σε 1080p+ Πηγαινετε στο:X:\Elemental\WindowsNoEditor\Elemental\Saved\Config\WindowsNoEditorκαι αλλαξτε τα παρακατω σε (αναλογα με την αναλυση σας):ResolutionSizeX=1920 ResolutionSizeY=1080 LastUserConfirmedResolutionSizeX=1920 LastUserConfirmedResolutionSizeY=1080FullscreenMode=1και για περισσοτερες λεπτομεριες, προσθεστε :r.ScreenPercentage=-1r.PostProcessAAQuality=4r.SkeletalMeshLODBias=0r.ViewDistanceScale=1.0r.LightFunctionQuality=1r.ShadowQuality=5r.Shadow.CSM.MaxCascades=4r.Shadow.MaxResolution=1024r.Shadow.RadiusThreshold=0.03r.Shadow.DistanceScale=1.0r.Shadow.CSM.TransitionScale=1.0r.MotionBlurQuality=4r.AmbientOcclusionLevels=3r.AmbientOcclusionRadiusScale=1.0r.DepthOfFieldQuality=2r.RenderTargetPoolMin=400r.LensFlareQuality=2r.SceneColorFringeQuality=1r.EyeAdaptationQuality=2r.BloomQuality=5r.FastBlurThreshold=7r.UpsampleQuality=3r.TonemapperQuality=1r.LightShaftQuality=1r.MaxAnisotropy=8r.TranslucencyLightingVolumeDim=64r.RefractionQuality=2r.SSR.Quality=2r.SceneColorFormat=4r.DetailMode=2r.TranslucencyVolumeBlur=1UI.BlurRadius=1.2r.MaterialQualityLevel=1Τελος, πατοντας το "~" και βαζοντας: stat FPS βλεπετε τα fps την ωρα που τρεχει.
sebastian Μάϊος 4, 2014 Author #4 Μάϊος 4, 2014 Το ντέμο με τους γίγαντες φαίνεται να είναι η κομμένη έκδοση για κονσόλες(ps4 για την ακρίβεια).Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι το παρακάτω: Download and run the Unreal Engine 4 Elemental benchmark demo on your PC | ExtremeTech Άρα το ps4 μια χαρά τα πήγε και η UE4 έχει ακόμα λιγη δουλίτσα. Τσάμπα η χολή των "pc Reich supremacy" gamers. Το physically based rendering, ειδικά μέσα στο μετρό, τα σπάει. Reflective surfaces είχε και το crysis 3 αλλά με τεράστιες απαιτήσεις. Στο Ps4 έτρεχε με τα μισά και βγαλε γραφικά αλλα και με τις μισές τεχνολογίες! ....και πήγαινε με 20 fps. http://postimg.org/image/4nx1ce3bf/ Εγω το ετρεξα σε 2560χ1440! Μια χαρα το ετρεχε.... Πατηστε 2 φορες στις εικονες μου για να την δειτε σε κανονικο μεγεθος!
Petrossortep Μάϊος 4, 2014 #5 Μάϊος 4, 2014 Το τρεξα στο pc. Είναι η κομμένη έκδοση αυτή που διαθέσανε στο νετ. Με 7870 προς το τέλος με τα χιόνια είδα και 18 καρέ. Δηλαδή το ps4 λογικά θα βγαζε κάτω από 15 με σπασίματα. Εγώ όμως το είδα να τρέχει ομαλά στην E3. Σίγουρα πάνω από 25 σε όλο το βίντεο.Θα το ξαναπώ άλλη μια φορά. Τώρα το πσ4 είναι σαν να βλέπεις low spec pc. Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η βελτιστοποίηση. Γι'αυτό βλέπεις γραφικά που θυμίζουν χβοχ 360. Το peak θα φανεί το 2016 περίπου ξεκινώντας από του χρόνου.
Frostbyte Μάϊος 4, 2014 #6 Μάϊος 4, 2014 Μονο εμενα μου φαινετε οτι ενω το περιβαλλον ειναι rendered απιστευτα καλα, οτι οι χαρακτηρες διατηρουν ακομη αυτη την "γλιτσα" στο texture τους? Οπως επισης και το οτι τα textures τους ειναι καπως αποτομα κομμενα οταν ενονοντε με αλλες αρθρωσεις του μοντελου :|
cyberdyne Μάρτιος 13, 2015 #9 Μάρτιος 13, 2015 One step closer to real time rendering, the ultimate goal.... άντε να παίξουμε και το ut!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.