Jump to content



Unreal Engine 4 5 demos


sebastian

Recommended Posts

Elemental -> Take Unreal Engine 4 Elemental Tech Demo for a Spin | techPowerUp

5 demos -> Download Unreal Engine 4 - Five Tech Demos | techPowerUp

Μερικές εικόνες που τράβηξα...

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Έγινε επεξεργασία από sebastian
Link to comment
Share on other sites

Το ντέμο με τους γίγαντες φαίνεται να είναι η κομμένη έκδοση για κονσόλες(ps4 για την ακρίβεια).

Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι το παρακάτω:

Download and run the Unreal Engine 4 Elemental benchmark demo on your PC | ExtremeTech

On my own rig — Core i7-4770K @ 4.3GHz, GeForce 760 GTX — I generally averaged around 45 FPS at 1920×1200. The big frost dude towards the end of the demo (pictured top) brought me down to around 25 FPS. Let me know in the comments what FPS your gaming rig gets.

Άρα το ps4 μια χαρά τα πήγε και η UE4 έχει ακόμα λιγη δουλίτσα. Τσάμπα η χολή των "pc Reich supremacy" gamers.

Το physically based rendering, ειδικά μέσα στο μετρό, τα σπάει. Reflective surfaces είχε και το crysis 3 αλλά με τεράστιες απαιτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Στο elemental η default αναλυση ειναι 1600x900, μπορειτε να την αλλαξετε σε 1080p+

Πηγαινετε στο:

X:\Elemental\WindowsNoEditor\Elemental\Saved\Config\WindowsNoEditor

και αλλαξτε τα παρακατω σε (αναλογα με την αναλυση σας):

ResolutionSizeX=1920

ResolutionSizeY=1080

LastUserConfirmedResolutionSizeX=1920

LastUserConfirmedResolutionSizeY=1080

FullscreenMode=1

και για περισσοτερες λεπτομεριες, προσθεστε :

r.ScreenPercentage=-1

r.PostProcessAAQuality=4

r.SkeletalMeshLODBias=0

r.ViewDistanceScale=1.0

r.LightFunctionQuality=1

r.ShadowQuality=5

r.Shadow.CSM.MaxCascades=4

r.Shadow.MaxResolution=1024

r.Shadow.RadiusThreshold=0.03

r.Shadow.DistanceScale=1.0

r.Shadow.CSM.TransitionScale=1.0

r.MotionBlurQuality=4

r.AmbientOcclusionLevels=3

r.AmbientOcclusionRadiusScale=1.0

r.DepthOfFieldQuality=2

r.RenderTargetPoolMin=400

r.LensFlareQuality=2

r.SceneColorFringeQuality=1

r.EyeAdaptationQuality=2

r.BloomQuality=5

r.FastBlurThreshold=7

r.UpsampleQuality=3

r.TonemapperQuality=1

r.LightShaftQuality=1

r.MaxAnisotropy=8

r.TranslucencyLightingVolumeDim=64

r.RefractionQuality=2

r.SSR.Quality=2

r.SceneColorFormat=4

r.DetailMode=2

r.TranslucencyVolumeBlur=1

UI.BlurRadius=1.2

r.MaterialQualityLevel=1

Τελος, πατοντας το "~" και βαζοντας: stat FPS βλεπετε τα fps την ωρα που τρεχει.

Έγινε επεξεργασία από kimon_ma
Link to comment
Share on other sites

Το ντέμο με τους γίγαντες φαίνεται να είναι η κομμένη έκδοση για κονσόλες(ps4 για την ακρίβεια).

Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι το παρακάτω:

Download and run the Unreal Engine 4 Elemental benchmark demo on your PC | ExtremeTech

Άρα το ps4 μια χαρά τα πήγε και η UE4 έχει ακόμα λιγη δουλίτσα. Τσάμπα η χολή των "pc Reich supremacy" gamers.

Το physically based rendering, ειδικά μέσα στο μετρό, τα σπάει. Reflective surfaces είχε και το crysis 3 αλλά με τεράστιες απαιτήσεις.

Στο Ps4 έτρεχε με τα μισά και βγαλε γραφικά αλλα και με τις μισές τεχνολογίες! ....και πήγαινε με 20 fps. :hehe:

Capture.jpg

http://postimg.org/image/4nx1ce3bf/

Εγω το ετρεξα σε 2560χ1440! Μια χαρα το ετρεχε....

Πατηστε 2 φορες στις εικονες μου για να την δειτε σε κανονικο μεγεθος!

Έγινε επεξεργασία από sebastian
Link to comment
Share on other sites

Το τρεξα στο pc. Είναι η κομμένη έκδοση αυτή που διαθέσανε στο νετ.

Με 7870 προς το τέλος με τα χιόνια είδα και 18 καρέ. Δηλαδή το ps4 λογικά θα βγαζε κάτω από 15 με σπασίματα. Εγώ όμως το είδα να τρέχει ομαλά στην E3. Σίγουρα πάνω από 25 σε όλο το βίντεο.

Θα το ξαναπώ άλλη μια φορά. Τώρα το πσ4 είναι σαν να βλέπεις low spec pc. Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η βελτιστοποίηση. Γι'αυτό βλέπεις γραφικά που θυμίζουν χβοχ 360. Το peak θα φανεί το 2016 περίπου ξεκινώντας από του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Μονο εμενα μου φαινετε οτι ενω το περιβαλλον ειναι rendered απιστευτα καλα, οτι οι χαρακτηρες διατηρουν ακομη αυτη την "γλιτσα" στο texture τους? Οπως επισης και το οτι τα textures τους ειναι καπως αποτομα κομμενα οταν ενονοντε με αλλες αρθρωσεις του μοντελου :|

Έγινε επεξεργασία από Frostbyte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.