Jump to content



Power bank


Recommended Posts

Ψάχνομαι για ένα power bank. Σε γενικές γραμμές τι θέλω από αυτό:

Α. Χωρητικότητα 9000mah τουλάχιστον.

Β. Έξοδο 2Α

Αυτά είναι τα απαραίτητα χαρακτηριστικά.

Επιπλέον δυνατότητες που θα εκτιμηθούν δεόντως:

Α. Δεύτερη έξοδος (και 1Α αρκεί, αρκεί να μπορεί να φορτίσει 2 συσκευές ταυτόχρονα)

Β. Κατά το δυνατόν μικρό μέγεθος.

Έχετε να προτείνετε κάτι αξιόπιστο και vfm;

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Patriot fuel+ 9000

Από τιμή δεν ξερω τι παίζει για Ελλάδα, αλλά αν δεν εχεις πρόβλημα να το πάρεις από Amazon θεωρω οτι θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο.

Εγω πηρα της xiaomi και ειναι σουπερ ...τσεκαρισε και αυτο

links plz. ευχαριστώ:baby:

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να μπορώ να βοηθήσω και ιδιαίτερα μιας

και έχω το συγκεκριμένο

[ame=http://www.amazon.co.uk/12000mAh-Portable-External-Technology-Smartphones/dp/B00CEZBKTO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1399054866&sr=8-1&keywords=anker+12000mah]Anker 2nd Gen Astro 3 12000mAh[/ame]

μόνο μερικές μέρες,

να πω ότι έχει 3 εξόδους, μέχρι 2.4Α η καθεμία,

και μπορεί να παρέχει μέχρι 4Α συνολικά αν έχεις πολλές συσκευές

συνδεδεμένες.

Από χωρητικότητα αν υπολογίσουμε και τις απώλειες, με

κάποια λίγα πειράματα υπολογίζω ότι μπορεί να δώσει 9000mAh

1 φορά πλήρης φόρτιση Ipad 2 (6900mah)

και μια πλήρη φόρτιση το nokia 920 (2000mah).

Φορτίζει (το ίδιο) σε 8 ώρες με ένα φορτιστή που έχω για το ipad.

Το amazon.de το έχει λίγο πιο φθηνά, εκτός και αν το uk

δίνει και κάποιο κουπονι που δεν έχω δει..

Έγινε επεξεργασία από g1ann1s
διόρθωση στο όνομα
Link to comment
Share on other sites

To συνηθες ειναι να εχουν μεσα μπαταριες 18650 ,αναλογα με το μεγεθος και η αντιστοιχη ποσοτητα.

Με αυτο το σκεπτικο πως και δεν φτιαχνεις "δικο σου" power bank?

Case-charger kai μπαταριες της "αρεσκειας" σου.

πχ1 , πχ2 και φθηνες μπαταριες worth-byuing (ζευγαρι πανε..οποτε θες 2-3 Χ~6Ε).

Eπωνυμα cells(lg,panasonic ,sanyo ,samsung) θα σου βγαινει 10 λιρες το ζευγαρι τουλαχιστον.px

Σε ποιο ετοιμη λυση παιζει και αυτο με επωνυμα cells.

Kαι ερωτηση [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION].

Παιζει η πιθανοτητα να μην μπορει να αξιοποιηθει η πληρης χωρητικοτητα του οποιοδηποτε power bank επειδη (παιζει να) σταματαει η φορτιση μολις η ταση στο κινητο μας ειναι μεγαλυτερη απο αυτη του power bank(εστω απλα να πεσει κατω απο ενα οριο ψηλοτερο της πληρους εκφορτισης των μπαταριων)?

Βολευει δλδ να κυνηγησουμε κελια που κρατανε υψηλη ταση στο τελειωμα της εκφορτισης τους ή δε τρχει και τιποτα αν οι μπαταριες πεσουν πχ κατω απο 3v (τυχαιο νουμερο-παραδειγμα)?

Link to comment
Share on other sites

Παιζει η πιθανοτητα να μην μπορει να αξιοποιηθει η πληρης χωρητικοτητα του οποιοδηποτε power bank επειδη (παιζει να) σταματαει η φορτιση μολις η ταση στο κινητο μας ειναι μεγαλυτερη απο αυτη του power bank(εστω απλα να πεσει κατω απο ενα οριο ψηλοτερο της πληρους εκφορτισης των μπαταριων)?

Βολευει δλδ να κυνηγησουμε κελια που κρατανε υψηλη ταση στο τελειωμα της εκφορτισης τους ή δε τρχει και τιποτα αν οι μπαταριες πεσουν πχ κατω απο 3v (τυχαιο νουμερο-παραδειγμα)?

[MENTION=699]ΝTG[/MENTION] και την υπόλοιπη παρέα :)

Δεν υπάρχει πρόβλημα.

Δεν χρειάζεται να διαλέξεις στοιχεία ειδικά με πολύ επίπεδη καμπύλη εκφόρτισης προκειμένου να εκμεταλλευτείς την χωρητικότητα τους όσο γίνεται περισσότερο.

Ούτως η άλλως οι σύγχρονες μπαταρίες έχουν σχετικά επίπεδη καμπύλη.

Όμως το "δεν χρειάζεται" αναφέρεται στο ότι όλα αυτά τα powerbank έχουν ειδικό κύκλωμα μέσα που παίρνει την τάση των μπαταριών και την μετατρέπει σε αυτήν που χρειάζονται οι προς φόρτιση μπαταρίες.

Μπορείτε να το δείτε μέσα στον κίτρινο κύκλο που έκανα σε μια από τις φωτό ενός από τα link

power-bang-converter-11721.png

Αυτό το ειδικό κύκλωμα το οποίο φροντίζει να αντλεί ενέργεια από τις μπαταρίες του powerbank ασχέτως αν η τάση τους είναι χαμηλότερη η ψηλότερη από την τάση της προς φόρτιση συσκευής, στην συνέχεια μέσω ενός back-boost converter που έχει, μετατρέπει την τάση στην τιμή που χρειάζεται π.χ. το τηλέφωνό μας!

Και φυσικά παράλληλα φροντίζει να ελέγχει και τις μπαταρίες του powerbank , για να μην τις καταστρέψει από πολύ βαθιά εκφόρτιση.

Όλα τα προβλήματα λυμένα λοιπόν! :D

Μου αρέσει η ιδέα για αυτενέργεια που πρότεινες Νίκο! :)

Και με βάση τις τιμές είναι μάλλον αρκετά προκλητική! :T:

Link to comment
Share on other sites

thanks :T: ([MENTION=15018]Seafalco[/MENTION])

Kαι το ειχα απορια πως γινεται με ολες τις μπαταριες σε σειρα να παιρνουν την οποια ταση στις εξοδους τους.

Παντως δεν εχουν ολες οι μπαταριες επιπεδη εκφορτιση.Οι lg τεινουν να εχουν ,οι δε πανασονικ "ξεζουμιζονται" για μερικα mah παραπανω...αλλα εφοσον δεν εχουν-εχουμε προβλημα με το back boost converter μαλλον δε μας ενδιαφερει αν ειναι επιπεδη η οχι.(σωστα?)

btw...@(deninho).. σε περιπτωση που δεν εχεις δει αυτο ενας extra λογος για power που να βγαζει ταση σε dc ειναι οτι μπορεις να το χρησιμοποιησεις στη μηχανη σου με ενα τετοιο..

To πρωτο το ασπρουλι με τις 4 θεσεις διαλεγεις με 0,5V βημα απο 5v εως 13v..ενω το μαυρο εχει απλα 3-4 επιλογες.

Links για πληροφοριες περι μπαταριων..(δε διαλεγουμε στη τυχη..:p)

Battery test-review 18650 comparator

(επιλεγετε την-τις μπαταριες και απο κατω σας βγαζει λινκ για review)

Link to comment
Share on other sites

το είχα δει, αλλά δεν το συνέδεσα καθόλου. Ναι, αλλά έτσι πρέπει να πάμε σε κάτι με 6-8 μπαταρίες. Το ασπρουλί δε μου κάνει με τις 4 (και κινητό, και τάμπλετ, και φωτογραφική :p)

Link to comment
Share on other sites

Για τη φωτογραφικη θα ειναι special occasion..Δεν θα εχεις ενα με τη προοπτικη για οπου κατσει.(καποιο βραδυ πχ που θα θες timelaspe για ολο το βραδυ).

Αν ειναι να φτασεις τις 8 μπαταριες ..παρε 2 ασπρουλια η ενα ασπρο και ενα μαυρο.

Αυτα δουλευουν και με λιγοτερες μπαταριες.Δεν ειναι αναγκη να γεμισεις τις θεσεις δλδ.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο πήρα ΑΥΤΟ

Από άποψη προδιαγραφών ...σκίζει.

Δεν ξέρω πώς θα δουλεψει στην πράξη, αλλά για 8,60Ε που κόστισε (5,50+5,95$) πιστεύω ότι θα βγάλει τα λεφτά του. Μόλις παραλάβω, θα γράψω εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

thanks :T: ([MENTION=15018]Seafalco[/MENTION])

Kαι το ειχα απορια πως γινεται με ολες τις μπαταριες σε σειρα να παιρνουν την οποια ταση στις εξοδους τους.

Παντως δεν εχουν ολες οι μπαταριες επιπεδη εκφορτιση.Οι lg τεινουν να εχουν ,οι δε πανασονικ "ξεζουμιζονται" για μερικα mah παραπανω...αλλα εφοσον δεν εχουν-εχουμε προβλημα με το back boost converter μαλλον δε μας ενδιαφερει αν ειναι επιπεδη η οχι.(σωστα?)

btw...@(deninho).. σε περιπτωση που δεν εχεις δει αυτο ενας extra λογος για power που να βγαζει ταση σε dc ειναι οτι μπορεις να το χρησιμοποιησεις στη μηχανη σου με ενα τετοιο..

To πρωτο το ασπρουλι με τις 4 θεσεις διαλεγεις με 0,5V βημα απο 5v εως 13v..ενω το μαυρο εχει απλα 3-4 επιλογες.

Links για πληροφοριες περι μπαταριων..(δε διαλεγουμε στη τυχη..:p)

Battery test-review 18650 comparator

(επιλεγετε την-τις μπαταριες και απο κατω σας βγαζει λινκ για review)

Εχω παρει το συγκεκριμενο power bank..το χρειαζομαι για να φορτισω και το asus transformer μου που θελει 12v

Θα κανω μερικα mods για να φορτιζει και τη video-camera μου

Συμβουλευομενος το Flashlight information αλλα και το Torchy the Battery Boy: 18650 Batteries / Chargers ειχα παρει τις ΚΙΤΡΙΝΕΣ ultrafire 3600 ..που φαινονται απο το 2ο site να εχουν μια αξιοπρεπη συμπεριφορα (για την τιμη τους). Δε περιμενει κανεις να βρει βεβαια 3600 mah ..το λεει και το review..αλλα ειμαι ευχαριστημενος για την ωρα.

(Περιττο να πω οτι με 13v κανεις πολλα...δινεις εκκινηση ακομα και σε αυτοκινητο με πεσμενη μπαταρια)

Link to comment
Share on other sites

Εχεις βαλει οντως μπροστα αυτοκινητο ??Και με ultrafire??

Πραγματικα αδυνατω να το πιστεψω.

Υπαρχουν οντως high drain μπαταριες που δινουν μεγιστη αποφορτιση 30-35Αmp αλλα εννοειται δεν ειναι ultrafire της μια λιρας, αν και παλι δε ξερω κατα ποσο ειναι δυνατο να βαλεις μπρος αμαξι ακομα και με hd .

Παντως απο οσα εχω δει απλα μακρια απο ultrafire..

Αν δεν πεσεις σε απολυτη μαιμουδια απλα παιρνεις μια μπαταρια που σου σου παρεχει πραγματικα 1000-2000mah σε αποφορτιση 1-2amperes.

Σε μεγαλυτερη τα mah λιγοστευουν ακομα περισσοτερο (για καποιον δλδ που θελει να φορτιζει 2-3 συσκευες μεγαλουτσικες.)

ΠΑρτε αν ειναι και ενα τετοιο να βλεπετε real time ποσα αμπερ ζηταει η συσκευη σας.

υ.γ

δυσκολα βρισκεις κανεις αξιολογες 3400mah μπαταριες.Και οι πανασονικ δλδ ..λιγοτερα δινουν ..αλλα 3200-3300 ..οχι ~2Κ.

H panasonic εχουν βγαλει @3600mah αλλα και αυτες καπου στα 3400 παιζουν.(σε orbtronic ,keeppower βρισκεις τετοιες)

http://lygte-info.dk/review/batteries2012/Keeppower%2018650%203600mAh%20(Black)%202014%20UK.html

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Οχι δε δοκιμασα η αληθεια να βαλω :)

Παντως ειναι οι καλυτερες μαλλον ultrafire . Απο εκει και μπρος ανεβαινεις σε κασε..και σε ποιοτητα φυσικα

Link to comment
Share on other sites

(Περιττο να πω οτι με 13v κανεις πολλα...δινεις εκκινηση ακομα και σε αυτοκινητο με πεσμενη μπαταρια)

Ελα, το ειπες για να κανεις εντυπωση

Εδώ δινεις ρευμα από άλλο αμαξι με λαθος καλωδια και δεν παιρνει μπρος

Είναι τοσο το ρευμα που τραβα η μιζα που θα είναι σα να βραχυκύκλωσες τους πολους του.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ειλικρινά, απλά κάπου είδα ότι γίνεται. Δε το σκέφτηκα και πολύ αν στέκει, αλλά όντως το αυτοκίνητο θα ζητάει περισσότερα amperes από αυτά που δίνει το power bank

Στάλθηκε από το Star N920e μου

Link to comment
Share on other sites

Kαλα εκανες και το ανεφερες παντως γιατι οντως υπαρχουν..:p

Σου δινουν και χοντρα καλωδιακια περα απο ειδικη εξοδο.

px

http://www.amazon.co.uk/Foxnovo®-14000mAh-Multi-function-Starter-Battery/dp/B00E4G3UBW/ref=sr_1_fkmr0_1?ie=UTF8&qid=1399652760&sr=8-1-fkmr0

Αλλα αν δεις στα spec θα δεις οτι λεει για ρευμα εκκινησης 200αμπ ..που λιγες μπαταριες δινουν..(υποθετω ειναι 6 μπαταριες των 35αμπ εκαστη).

Η υποθεση σηκωνει [MENTION=15018]Seafalco[/MENTION] παντως ..

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι καλά οι άνθρωποι!!

Κάθε ευκαιρία για γέλιο είναι πολύτιμη! :D

Ακούς 200Α starting current

και (!!!) 400Α peak current

Μετρημένα όλα αυτά πάνω σε τι φορτίο και για πόση ώρα !!!!!

Επειδή τα νούμερα είναι ο ασφαλέστερος δρόμος για να δούμε τι παίζει.

Ας δούμε ένα νούμερο που κάποιοι αποφεύγουν επιμελέστατα να παραθέσουν μαζί με τις δυσθεώρητες επιδόσεις τους ! :)

Η εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας.

Π.χ. αυτή που μπήκε λίγο πιο πάνω από κατασκευαστή που σέβεται τον εαυτό του και εμάς , λέει

Internal resistance = 0,09 Ohm

Ας πούμε λοιπόν ότι έχουν φτιάξει το πακ με τις μπαταρίες βάζοντας παράλληλα 4 ομάδες των τεσσάρων -σε σειρά- μπαταριών

οι εν σειρά μπαταρίες έχουν αντίσταση 4 χ 0,09 = 0,36 Ohm

oi 4 ομάδες μπαταριών παράλληλα έχουν αντίσταση 0,36 / 4 = 0,09 Ohm

Αυτές λοιπόν έχουν σαν πακ τάση

4 χ 3,7 = 14,8 Vdc

και θα μπορούσαν να δώσουν μέγιστο ρεύμα

14,8 Volt / 0.09 Ohm = 164,444 Ampere.

Οπότε ακόμα και στον φανταστικό κόσμο που ζουν οι "κατασκευαστές" αυτοί, όπου οι αγωγοί έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ ωμική αντίσταση, ΜΗΔΕΝΙΚΗ επαγωγική αντίσταση και οι κινητήρες είναι φτιαγμένοι από "μαγικά" υλικά με ανάλογες ιδανικές ιδιότητες (! ! !) , ακόμα και εκεί αυτά τα περί 200Α και 400Α , είναι απλά αποκυήματα πολύ άγριας διαφημιστικής φαντασίας.

Αλλά πέρα από αυτά, οι λογαριασμοί που έκανα πριν έχουν ένα μεγάλο σφάλμα (προς χάριν της διαφημιστικής φαντασίας :) ), θεωρούν ότι η συνολική αντίσταση του κυκλώματος που τροφοδοτεί η μπαταρία μας (δηλαδή , καλώδια επαφές μίζας, τυλίγματα μίζας, ) έχουν μηδενική αντίσταση και επιπλέον -αφού λέει ότι βάζει το αυτοκίνητο μπροστά, άρα ο κινητήρας της μίζας περιστρέφεται- έχουν και μηδενική επαγωγική αντίσταση! ! !

Αυτός ειλικρινά είναι ένας "νέος ηλεκτρισμός" που προσωπικά δεν τον γνωρίζω! ! ! :)

Για να σοβαρευτούμε λοιπόν ας δούμε πως γίνονται τα πράγματα εδώ στην Γη ! :)

Μια μπαταρία αυτοκινήτου έχει συνολική εσωτερική αντίσταση 0,018 Ohm (και αυτό μόνο τις πρώτες στιγμές που την εκφορτίζεις, μετά προοδευτικά αυξάνει)

Κάνοντας τους ίδιους λογαριασμούς με πριν βρίσκουμε ότι η μπαταρία αυτή (των 12,7 Vdc) μπορεί να δώσει σε φορτίο ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ αντίστασης ρεύμα:

12,7 / 0,018 = 705,555 Α !

Επειδή όμως τα καλώδια της μίζας έχουν μια κάποια αντίσταση ας πούμε

Καλώδιο διαμέτρου 10mm και μήκους 100cm = 0.0002136 Ohm

Τυλίγματα μίζας διαμέτρου 2,5mm και μήκους 500cm = 0,0269198 Ohm

Επομένως η συνολική αντίσταση του κυκλώματος είναι

0,018 + 0.0002136 + 0,0269198 = 0,0449198 Ohm

Σε αυτό το κύκλωμα -υποθέτοντας ότι οι επαφές της μίζας έχουν μηδενική αντίσταση- και πριν ακόμα αρχίσει να γυρίζει η μίζα και παρουσιάσει αυξημένη αντίσταση λόγω των υπόλοιπων φαινομένων που συνοδεύουν την κίνησή της- η μπαταρίας μας τα πρώτα χιλιοστά του δευτερολέπτου μπορεί να προκαλέσει ρεύμα :

12,7 / 0,0449198 = 282,72 Α

Αυτό το νούμερο, μοιάζει του κόσμου τούτου, και αν θέλουμε να δούμε πόση τάση είναι πραγματικά διαθέσιμη στο κύκλωμα της μίζας :

(0,0269198 / 0,0449198) χ 12,7 = 7,62 V

Aν τώρα κάποιοι "βολεύονται" να παρουσιάζουν ότι το πακ τους, μπορεί να βάλει μπροστά αυτοκίνητο, να μας επιτρέψουν να έχουμε τους "ενδοιασμούς" μας ! " :D

Το Μόνο που μπορεί να κάνει η μπαταρία αυτή, είναι να βοηθήσει μια ελαφρώς πεσμένη μπαταρία να βάλει μπροστά ένα αυτοκίνητο που παίρνει "τσακμάκι" μπροστά , με μισή στροφή της μίζας που λένε!

Διαφορετικά ....... Θέλω να πιστεύω ότι ξέρουμε καλύτερα ! :)

Ελπίζω να βοήθησα, και να μου συγχωρέσετε το -αναπόφευκτο :whistle2: σεντόνι! - αλλά με πιάνουν τα "διαόλια" μου όταν τα διαφημιστικά τημ των "εταιριών" αρχίζουν τα υπερφυσικά "κουλά" και μάλιστα, μαζεμένα! :hehe:

Καλό βράδυ σε όλη τη παρέα! :T:

:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.