Jump to content



Z97 mobo


akis_z80

Recommended Posts

Εγώ απο Msystems και με εντυπωσίασε η ταχύτητα... από την στιγμή που πάτησα το "παραγγελία" μέχρι να πάρω τον επεξεργαστή σταχέρια μου δεν πέρασαν ούτε καν 21 ώρες :happy2:

Πρώτη παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα και μακάρι όλοι να ήταν τόσο γρήγοροι!!!

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Το after sales ειναι που μετράει ,και εκεί είναι αχτυπητοι

sent from mobile

Το after sales ειναι που μετράει ,και εκεί είναι αχτυπητοι

sent from mobile

Τόσα χρόνια ποτέ δεν χρειάστηκα after sales (με εξαίρεση ίσως μία φορά σε vga στο πλαίσιο που μόλις κατάλαβαν οτι ξέρω την νομοθεσία ξαφνικά με εξυπηρέτησαν :innocent:)

ελπίζω να μην μου χρειαστεί

Εχουν φθάσει στα καταστηματα haswell refresh cpus?

sent from mobile

ναι refresh μοντελλα εχουν ολοι σχεδον τα Κ μοντελλα τα ξεκλειδωτα ακομα τα περιμενουμε :hmm::hmm:!!!

[MENTION=4274]cakrit[/MENTION] μεγειες απο μενα να την χαρεις :fun:!!!

Thanks!

Ήρθε σήμερα. Στήσιμο αύριο ή Σάββατο.

Μεγιές!

Πολύ εντυπωσιακό board!

Άντε και στα δικά μας όταν εμφανιστεί ένα micro που περιμένω.

Το έστησα. Εντυπωσιακό BIOS με ένα κάρο ρυθμίσεις. Το o/c γίνεται για πλάκα. To υποσύστημα ήχου υστερεί λίγο σε σχέση με την Xonar DX που είχα, αλλά όχι κάτι το τρομερό.

Με εντυπωσίασαν τα win 8.1 που bootαραν κανονικά παρά το γεγονός ότι άλλαξα πλατφόρμα. Έβαλα και drivers και gg.

Κριμα που δεν σε προλαβανε να μην παρεις ASUS imho. Μια γρατζουνια να υπαρξει στο mobo και βγαινεις εκτος εγγυησης. (Ναι, ειναι τοσο καραγκιοζηδες)

Σου ευχομαι να μη χρειαστει να μπλεξεις ποτε με το RMA τους.

Γι΄αυτό έκανα το ποστ σε φόρουμ, για να ακούσω όλες τις απόψεις. Πού ήσουνα εσύ να με προλάβεις; :p

Μια γρατζουνιά σε mobo πάντα είναι ύποπτη. Συνήθως είναι αποτέλεσμα κατσαβιδιάς, και μάλιστα γερής κατσαβιδιάς.

Έχω δεί αυτή σε πολύ καλή τιμή :woot: . Ξέρει κανένας για την συγκεκριμένη mobo;

ASRock Super Alloy Microsite

ASRock > Fatal1ty Z97X Killer

edit:Την παράγγειλα και έρχεται αρχές της άλλης εβδομάδας.

Η CPU είναι i5 4670k και κυρίως θα χρησιμoποιηθεί για gaming (battlefield 4).

[MENTION=16942]black66.gr[/MENTION] μια χαρά! Απλά το μόνο αρνητικό που βρίσκω στις Asrock είναι ότι στο o/c είναι λίγο δύστροπα τα menu και τα settings τους (τουλάχιστον σε z78 που είχε φίλος). Άλλαζες μια ρύθμιση και ταυτόχρονα επηρεαζόταν και κάποια άλλη, οπότε με κάθε αλλαγή έπρεπε να κοιτάς τα πάντα από την αρχή. Πχ αν ανέβαζες το multi, ανέβαινε αυτόματα το CPU input voltage και οι στροφές των ανεμιστήρων στο 100%. Τουλάχιστον επιτρεπόταν η επαναρύθμιση αυτών των settings.

Εγώ μάλλον δε γλιτώνω την dedicated κάρτα ήχου, γιατί έπεσε αρκετά η απόδοση με την onboard της Ranger. Το καταλαβαίνω κυρίως όταν ακούω μουσική.. Ίδια τραγούδια, ίδια ακουστικά αλλά έχουν χαθεί τα dynamics...

Γι΄αυτό έκανα το ποστ σε φόρουμ, για να ακούσω όλες τις απόψεις. Πού ήσουνα εσύ να με προλάβεις; :p

Μια γρατζουνιά σε mobo πάντα είναι ύποπτη. Συνήθως είναι αποτέλεσμα κατσαβιδιάς, και μάλιστα γερής κατσαβιδιάς.

Μη το λες, υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις που τους εσταλει mobo το οποιο ηταν physically ok, και δες πως γυρισε.. (Και αν ψαξεις στο internet, θα δεις δεκαδες παρομοια τετεια, πολλα απ τα οποια ουτε καν εσυ δε μπορεις να εντοπισεις το scratch)

Αλλοι λενε οτι λογω του μικρου clearance που εχει στη CPU γινονται μερικες ανεπαισθητες γρατζουνιες, και επειδη εκει στην ASUS ειναι τρομπες και ακυρωνουν εγγυησεις, αρκετα καταστηματα εχουν παψει να φερνουν προϊοντα τους.

...

Πωπω έλεγχος επιπέδου CSI.. Τραγική Asus (σε αυτόν τον τομέα).

@Frostbyte όχι. Όντως φαίνονται πολύ ψείρες...

Βέβαια δεν γνωρίζω την πολιτική των άλλων εταιρειών σε αυτό το θέμα για να έχω μέτρο σύγκρισης.

Οι αλλες εταιριες ειναι κατα πολυ πιο ελαστικες, η ASUS απ οτι εχω καταλαβει φτανει σε σημειο να κανει και επιτιδες ζημιες, αν δεν βρει κατι, προκειμενου να ακυρωσει εγγυησεις.

Γι αυτο τα περισσοτερα καταστηματα εχουν σταματησει πλεον να φερνουν ASUS.

Εμενα μου ακυρωσαν εγγυηση απο μια Maximus VI Formula η οποια ειχε δεν ειχε κλεισει μερα, για γρατζουνιες στις τρυπες που βιδωνουν οι αποστατες. Που εκ των πραγματων δεν γινετε να βιδωνεις βιδα με αποστατη απο κατω και να μη γινει γρατζουνια καν (μεσα στην προβλεπομενη ακτινα του ασπρου κυκλου)

270φευγα ευρω, οπως τα πηρα, πηγαν σκουπιδια. Ποτε ξανα ASUS. Μονο και μονο για το μαυρο χαλι για RMA που εχουν.

εχω δει και σε καμποσα αλλα sites.

το θεμα ειναι θα έρθει και ο αντιστοιχοσ K?

Οι αλλες εταιριες ειναι κατα πολυ πιο ελαστικες, η ASUS απ οτι εχω καταλαβει φτανει σε σημειο να κανει και επιτιδες ζημιες, αν δεν βρει κατι, προκειμενου να ακυρωσει εγγυησεις.

Γι αυτο τα περισσοτερα καταστηματα εχουν σταματησει πλεον να φερνουν ASUS.

Εμενα μου ακυρωσαν εγγυηση απο μια Maximus VI Formula η οποια ειχε δεν ειχε κλεισει μερα, για γρατζουνιες στις τρυπες που βιδωνουν οι αποστατες. Που εκ των πραγματων δεν γινετε να βιδωνεις βιδα με αποστατη απο κατω και να μη γινει γρατζουνια καν (μεσα στην προβλεπομενη ακτινα του ασπρου κυκλου)

270φευγα ευρω, οπως τα πηρα, πηγαν σκουπιδια. Ποτε ξανα ASUS. Μονο και μονο για το μαυρο χαλι για RMA που εχουν.

Nα ρωτήσω το εξής απλό ,αφού δεν είχε κλείσει μέρα η μητρική όπως λες ..

,που την έστειλες και ποιός την τσέκαρε ?,

στο service της Asus η στο κατάστημα που την αγόρασες ???

για να καταλάβουμε και ποιος την σαμπόταρε κατά τα λεγόμενα σου

Nα ρωτήσω το εξής απλό ,αφού δεν είχε κλείσει μέρα η μητρική όπως λες ..

,που την έστειλες και ποιός την τσέκαρε ?,

στο service της Asus η στο κατάστημα που την αγόρασες ???

για να καταλάβουμε και ποιος την σαμπόταρε κατά τα λεγόμενα σου

Εγω την πηγα καταστημα αμεσως, το καταστημα την εστειλε πισω στην oktabit, στην oktabit την ειδαν και ειπαν ενα "δεν αναλαμβανουμε ευθυνη, θα στειλουμε φωτογραφιες στην ASUS και οτι μας πουν απο εκει". Το πολυ σε 2-3 μερες η μητρικη γυρισε πισω χωρις καμια απολυτως σημειωση και εκτος εγγυησης.

Χωρίς αιτιολογία για ποιό λόγο είναι εκτός εγγύησης? Εγώ θα ζητούσα αντικατάσταση άμεση από το κατάστημα και ας βγάζαν άκρη με την Οκταμπιτ και οποιαδήποτε οκταμπιτ.

Και αν δεν .. τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ άμεσα.

Δηλαδή θα πρέπει πριν στείλουμε κάτι για εγγύηση να το βγάζουμε από παντού φωτογραφίες πάνω σε εφημερίδα ημέρας για να φαίνεται η ημερομηνία;

Χωρίς αιτιολογία για ποιό λόγο είναι εκτός εγγύησης? Εγώ θα ζητούσα αντικατάσταση άμεση από το κατάστημα και ας βγάζαν άκρη με την Οκταμπιτ και οποιαδήποτε οκταμπιτ.

Και αν δεν .. τηλεφωνάκι ΙΝΚΑ άμεσα.

Δηλαδή θα πρέπει πριν στείλουμε κάτι για εγγύηση να το βγάζουμε από παντού φωτογραφίες πάνω σε εφημερίδα ημέρας για να φαίνεται η ημερομηνία;

Εναν λογο μπορω μονο να φανταστω και αυτος ειναι ο κλασικος λογος της ASUS (οτι εχει "γρατζουνιες/physical/cosmetic damage"). Το γιατι γυρισε χωρις αιτιολογια πισω ειναι ζητημα της oktabit, αυτοι δεν μπηκαν καν στον κοπο.

Στο καταστημα δεν μπορω να ζητησω τα ρεστα, 1) γιατι ειναι καλος φιλος και με εξυπηρετησε να την παρω με εκπτωση, 2) οι ανθρωποι πραγματικα βγαζουν πενταροδεκαρες εαν δεις σε τι τιμες τα παιρνουν χονδρικη (μιλαμε το πολυ 8-10E κερδος).

Φυσικα και μιλησα και με ΓΓΤΠ και τα συναφη, και το μονο το οποιο μου ειπαν ηταν μια συντομη περιγραφη του τι προβλεπει ο νομος περι πωλησεων (τοση εξυπηρετηση, I'm almost flattered) και οτι δεν μπορω σαν καταναλωτης να απευθυνθω στον προμηθευτη ή εστω να κυνηγισω την ιδια την ASUS, παρα μονο στον μεταπωλητη μου (Συνεπως τζιφος, δεν μπορω να πρηζω και το παιδι να κανει συνεχως ιστοριες στην oktabit και να εκθετω και το καταστημα του.. και ολα αυτα επειδη θελησε να με εξυπηρετησει χωρις να μη μου εχει καμια υποχρεωση).

Απλα η ASUS ειναι μ@λ...σμενη, τι περιμενεις οταν ο ιδιος το τεχνικος στο τηλεφωνο σου λεει αυτολεξει: "Ακομα και σε σημειο που δεν εχει κανενα απολυτως κυκλωμα να ειναι γρατζουνισμενο, βγαινει εκτος εγγυησης"

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.