Jump to content



ebay - Προβλημα με Refund.


GeorgeVasil

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

Αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι και θα ήθελα μια συμβουλή.

-Παραγγέλνω ένα Item Paid 09/03/14.

-To Item δεν ήρθε μέσα στο χρονικό περιθώριο όποτε ανοίγω Case. Στις 22/04 ο Seller λέει να μου κάνει Refund μέσα στις επόμενες 3 μέρες,και να τον ενημερώσω αν κάποτε έρθει το Item.

-Του απαντω OK και δεν θυμαμαι αν εκλεισα εγω το Case η αν το εκλεισε αυτος.

Το Refund δεν εχει γινει ακομα,εχω στειλει 2 μνμ σε αυτον και 1 στο ebay και ουτε φωνη ουτε ακροαση.

Dispute δεν μπορω να κανω γιατι το Paypal λεει οτι εχω ανοιξει Case sto ebay..

Οποτε τι κανω?Περιμενω?Αφηνω αρνητικο Feedback?Στελνω στο Paypal?

Οι 45 μερες πλησιαζουν..:/

Link to comment
Share on other sites

Υπόθεση αυτός δεν μπορεί να κλείσει αν το άνοιξες εσύ .

Στο case όταν έστειλε αυτός μήνυμα σαν απάντηση είχες την επιλογή να πατησεις ΟΚ η κάτι παρόμοιο ; Μου φαίνεται σου έκανε offer partial η full refund και το δέχθηκες . Αν το δεχτείς κλείνει αυτόματα η υπόθεση απλά το θέμα είναι οτι τα λεφτά σου έρχονται αυτόματα . Τσεκαρε μια αν στο προϊόν στο purchase history πάνω στο $ αν γράφει refunded η κάτι τέτοιο . Τα Λεφτά έρχονται στον τράπεζα στις 2 εργασίες ημέρες .

Πάντως αν δεν γίνεται τίποτα βάλε μια αρνητική , αν είναι εμπορας συνήθως σου στέλνουν τα λεφτά μόνο να το κανεος θετικό αλλά εύχομαι να μην φτάσεις σε τέτοιο στάδιο .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπόθεση αυτός δεν μπορεί να κλείσει αν το άνοιξες εσύ .

Στο case όταν έστειλε αυτός μήνυμα σαν απάντηση είχες την επιλογή να πατησεις ΟΚ η κάτι παρόμοιο ; Μου φαίνεται σου έκανε offer partial η full refund και το δέχθηκες . Αν το δεχτείς κλείνει αυτόματα η υπόθεση απλά το θέμα είναι οτι τα λεφτά σου έρχονται αυτόματα . Τσεκαρε μια αν στο προϊόν στο purchase history πάνω στο $ αν γράφει refunded η κάτι τέτοιο . Τα Λεφτά έρχονται στον τράπεζα στις 2 εργασίες ημέρες .

Πάντως αν δεν γίνεται τίποτα βάλε μια αρνητική , αν είναι εμπορας συνήθως σου στέλνουν τα λεφτά μόνο να το κανεος θετικό αλλά εύχομαι να μην φτάσεις σε τέτοιο στάδιο .

Sent from my iPhone using Tapatalk

post-1392-1416078377,5449_thumb.png

post-1392-1416078377,873_thumb.png

Για check :/

Στο Paypal Acc to τελευταιο Refund ειναι στις 18 Απρ. Οποτε δεν εχει ερθει τπτ ακομα.

Απο το ebay που εστειλα θα ασχοληθουν?

Να στειλω κ στο Paypal?

:help:

Link to comment
Share on other sites

Λεφτά δεν έχεις πάρει πίσω . Το θέμα είναι δεν φαίνεται πως έχει κλείσει η υπόθεση.

Η υπόθεση κλείνει μόνο εσύ αν πατησεις close case .

Θυμάσαι αν πατησεις τίποτα για να κλειστές την υπόθεση ;

Όπως λες 2 ημέρες δεν σου έχει απάντηση ο πολίτης ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λεφτά δεν έχεις πάρει πίσω . Το θέμα είναι δεν φαίνεται πως έχει κλείσει η υπόθεση.

Η υπόθεση κλείνει μόνο εσύ αν πατησεις close case .

Θυμάσαι αν πατησεις τίποτα για να κλειστές την υπόθεση ;

Όπως λες 2 ημέρες δεν σου έχει απάντηση ο πολίτης ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν θυμάμαι πιθανοτατα να το εκανα εγω.ηταν αργα.

Εχω στειλει μνμ το Σαββατο,ηταν εκτος office κ εστειλα παλι σημερα.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι από Κίνα απαντάνε 9 με 10 το πρωί συνήθως .

Στείλε ένα μήνυμα ατο eBay καλύτερα γιατί το PayPal τελευταία κάνει σπασίματα .

Η περίπτωση σου είναι πολυ περίπλοκη παντός . Δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να κλειδί υπόθεση μόνο και μόνο αν δεν έχεις απαντήσει για πάνω από 15 ημέρες η κάτι τέτοιο από όσο θυμάμαι

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι από Κίνα απαντάνε 9 με 10 το πρωί συνήθως .

Στείλε ένα μήνυμα ατο eBay καλύτερα γιατί το PayPal τελευταία κάνει σπασίματα .

Η περίπτωση σου είναι πολυ περίπλοκη παντός . Δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να κλειδί υπόθεση μόνο και μόνο αν δεν έχεις απαντήσει για πάνω από 15 ημέρες η κάτι τέτοιο από όσο θυμάμαι

Sent from my iPhone using Tapatalk

θα περιμενω μεχρι αυριο αλλιως θα στειλω κ στο paypal.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 2 ημέρες κάνουν να απαντήσουν.

Πάντως το paypal κάνει το λάθος που απαντάνε με έτοιμα μηνύματα . Και το eBay είναι έτσι αλλά τουλάχιστον σε βοηθάνε.

Εύχομαι να μην σου στείλουν σαν απάντηση και σου πουν το καλύτερο θα είναι να μιλήσεις με τον εμπορα για να σου λύσει το πρόβλημα αυτός

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου,μηπως τα χρηματα μπαινουν στην καρτα που εχεις και οχι στο payoal?

Οτι Refund μου εχουν κανει φαίνεται κανονικα μεσα στο Paypal.Δεν βλεπω καποια αλλη κινηση μεσα στην καρτα.

Προς το παρον δεν μου εχει απαντησει ουτε ο Seller,ουτε το ebay.Εστειλα κ στο Paypal.

Θα περιμενω μεχρι το βραδυ και μετα θα το φαει το neative την μαπα του να στρωσει.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κανένα νέο από κάποιον ; Έχω μεγάλη περιέργεια που θα καταλήξει , να μας έχεις ενήμερους .

Sent from my iPhone using Tapatalk

To paypal απαντησε κ μου ειπε να μιλησω με ebay.

Ο πωλητης αφαντος. εφαγε το αρνητικο.

Περιμενω τωρα απο ebay...αλλα μαλλον το χασαμε το παιχνιδι.

Link to comment
Share on other sites

Το όλο θέμα είναι γιατί έκλεισε η υπόθεση. Μέχρι 3 του μήνα είναι τώρα όλοι διακοπές στην Κίνα, αν είναι με λίγες αξιολογήσεις τότε δεν θα ασχοληθεί καν να στείλει πίσω τα λεφτά για μια αξιολόγηση.

Ξανά στείλε μήνυμα στο eBay καλύτερα γιατί μπορεί να το έχουν προσπεράσει κιόλας .

Στην υπόθεση πριν κλείσει σου έβγαλε καθόλου κανένα μήνυμα όπου είχε να πατησεις ok ή yes ;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 2 Mail αυτες τις μερες και ~1:30 ωρα αναμονης στο Chat χτες εξηγοντας την κατασταση μου ηρθε το παρακατω..

Hello G,

Thank you for contacting eBay Customer Service about the refund you are expecting to receive. I know how motivated you are to have us look into your case as you have not received it. My name is C and I'd be happy to assist you today.

First of all, I would like to apologize for not being able to respond to your email by the time you have contacted us as we have forwarded your case to be reviewed on what happened to the refund that the seller promised to process back to you.

I am sorry to know the transaction did not go well as you have expected and this is one thing that we do not want any eBay member to undergo. We would like to acknowledge you for being proactive about this issue to us and a characteristic that we want all our members to have.

Please give us 3 to 5 days for the review to be finished and I'll get back to you on this soon. I appreciate your understanding and your continued patience.

G, I trust all the information that I have provided helps and I wish you all the best on eBay.

I would like to thank you for giving me the opportunity to assist you today with this issue and for choosing eBay to buy your items. I see that many sellers have complimented you on your Great Communication and Prompt Payments. Thank you so much for creating the best possible experiences for all your sellers.

You have a wonderful day and take care!

Thank you for choosing eBay and we truly value your business.

Περιμενουμε.......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.