Jump to content



Μια οδύσσεια ενός γαλαξία (aka Samsung Galaxy)


GriGaS

Recommended Posts

Πέρσι το Φεβρουάριο, αγόρασα από το τοπικό κατάστημα της Vodafone ένα Samsung Galaxy mini 2 σε προσφορά 89 ευρώ. Ήξερα τι αγόραζα από άποψη επιδόσεων, αλλά δεδομένου ότι το κινητό το χρησιμοποιώ κατά 99% για κλήσεις ήμουν σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος.

Κάποια στιγμή στα τέλη Ιανουαρίου, το κινητό άρχισε να σβήνει από μόνο του. Μιας και ήταν εντός εγγύησης, το πήγα στο κατάστημα και από εκεί πήγε στο "ακατανόμαστο" service. Επέστρεψε "αναβαθμισμένο", αλλά πριν περάσουν 10 λεπτά, άρχισε και πάλι τα ίδια. Μιας και η σύζυγος είχε την ίδια συσκευή, κάναμε μια τράμπα τις μπαταρίες μας μπας και έφταιγε αυτό, ενώ το δοκίμασα και χωρίς SIM. To κινητό, μόλις κλείδωνε έσβηνε και για να ανάψει έπρεπε να αφαιρέσω την μπαταρία. Για να μην τα πολυλογώ, η συσκευή πήγε συνολικά 6 φορές στο service σε διάστημα που έφτασε τους 3 μήνες. Έγινε συνολικά 4 φορές αναβάθμιση, ενώ αλλάχτηκε τόσο η οθόνη αφής όσο και η πλακέτα.

Ομολογώ πως από ένα σημείο και μετά το είχα πάρει στην πλάκα το γεγονός. Δεδομένου ότι μπορώ να ζήσω και χωρίς smartphone, είχα βολευτεί από την μπαταρία του παλιού μου motorola που κράταγε μία εβδομάδα, και έκανα απεξάρτηση. Κάποια στιγμή, μιλώντας με τον υπεύθυνο του καταστήματος Vodafone στο Άργος μου είπε πως το καλύτερο που είχα να κάνω εφόσον το service αδυνατούσε να με καλύψει ήταν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών.

Πράγματι ακολούθησα την συμβουλή του, και αφού έκανα το σχετικό αίτημα, επικοινώνησε μαζί μου η υπεύθυνη για ζητήματα service η οποία με διαβεβαίωσε ότι θα μου γίνει πίστωση να αγοράσω όποια συσκευή θέλω. Μετά από μερικές ημέρες, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από την ίδια κυρία, να περάσω από το κατάστημα Vodafone να διαλέξω συσκευή. Μάλιστα, η πίστωση την οποία μου έδωσαν ήταν στην τρέχουσα αξία της συσκευής, η οποία ήταν 119 ευρώ (και όχι 89 που την είχα αγοράσει). Έτσι, συμπλήρωσα 20 ευρώ και εδώ και μερικές μέρες μπήκα στον κόσμο των Windows Phone με ένα Lumia 520.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από εμένα στην Vodafone για την άμεση επίλυση του προβλήματός μου, και μία παρότρυνση προς όσους έχουν προβλήματα με συσκευές αγορασμένες από το κατάστημα του παρόχου τους, να επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών όταν δεν τους καλύπτει το θέμα.

Υ.Γ. σίγουρα καταλάβατε ποιο είναι το service, έχουν γραφτεί πάρα πολλά για αυτούς και δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβανόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Πολ καλή κίνηση χωρίς να σου κάνουν ιστορία για θέμα αντικατάστασης η μη κάλυψης από εγγύηση απλά το να σε τρέχουν 3 μήνες και να σου το δίνουν πίσω μεταλλαγμένο ανταλλακτικό χωρίς να ελέγξουν αν έγινε το πρόβλημα μου φαίνεται λάθος . Σπάνια πλέον υπάρχουν καταστήματα που να σε εξυπηρετούν χωρίς να λένε εξυπνάδες για να γλιτώσουν σέρβις και τέτοια .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και σε σένα που ξέρεις να σκέφτεσαι ορθολογικά και δίκαια. Απο τις λίγες φορές που βλέπω ανάλογο θέμα που να μην προσπαθεί ο TS να το μετρέψει σε λαικό δικαστήριο.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και σε σένα που ξέρεις να σκέφτεσαι ορθολογικά και δίκαια. Απο τις λίγες φορές που βλέπω ανάλογο θέμα που να μην προσπαθεί ο TS να το μετρέψει σε λαικό δικαστήριο.

+100 :T:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.