Jump to content

Αγορά λάπτοπ

el.biggiee

Recommended Posts

Παρόλο που δεν είμαι εντελώς άσχετος με τους υπολογιστές, έχω καιρό να ασχοληθώ σοβαρά με επιδόσεις-χαρακτηριστικά. Τα βασικά κολλήματα μου είναι τι μάρκα να πάρω (σκεφτόμουν μεταξύ dell-toshiba), πόση διαφορά μπορεί να έχει ένας i3-i5 και η 3ης με την 4η γεννιά αυτών, και φυσικά αν η κάρτα γραφικών καλύτερα να είναι ανεξάρτητη. Budget έως 550 € και για χρήση από τον αδερφό μου browsing και κανά Lol (το game) και εγώ συν το MS office ίσως και κανά πρόγραμμα τύπου Autocad. Ότι άλλο μπορώ να σας το πω. Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη :)

Επειδή έτυχε πρόσφατο περιστατικό με την Toshiba, δεν έπαιρνε με τίποτα τα Windows 8.1. Μετά από ώρες ψαξίματος, ήταν θέμα του driver της κάρτας WiFi και έκοβε το update στη μέση.

Οπότε, επειδή όλα έρχονται με Win 8.0, ψάξε το καλά πριν το πάρεις, γιατί η αντιπροσωπεία μας διαβεβαίωνε ότι δεν υπάρχει θέμα, αλλά το πήραν 2 φορές από 10 μέρες για να μας το φέρουν πίσω χωρίς καμία αλλαγή. :TD:

Υποθέτω πάντως πως θα φτιάξουν λογικά το driver για να φτιαχτεί το ζήτημα και να γίνεται το update. Το μόνο που είδα είναι ότι κάποια Dell έχουν Linux, θα το ψάξω αν για τα ίδια έχουν drivers για τα 8.1 και τα περνάω εγώ μετά (αν αποφασίσω για Dell). Σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

το Lenovo ωραίο, αλλα θα πρότεινα ΟΧΙ από e-shop.

Πήρε ενας γνωστός μου ενα lenovo από ε-σοπ και ηταν παραεισαγωγή , και ολα τα αυτοκολλητα πανω στο λαπτοπ ηταν πολωνικά νομίζω :D

και γενικά δεν παίζει εγγύηση αντιπροσωπείας, παρα μονο e-shop :/

Ωραία είναι, το DELL το χα υπόψη και με ψήνει ελαφρώς. Τα Asus γενικά τι λένε; τι εταιρεία μόνο ακουστά την έχω.

Επειδη ψαχνω και εγω γενικα απο τι μαγαζια να αγοραζουμε? Πλαισιο και public ή να προτιμησουμε e-shop και τετοια απο το scroutz? Με τις εγγυήσεις τι γινετε?