Zenor Απρίλιος 2, 2014 Author #141 Απρίλιος 2, 2014 Ο εκβιασμος "ή μου την αλλαζεις ή σε βγαζω στο ιντερνετ" ηταν αυτος που προσπαθησε να αποφυγει ο υπευθυνος της msystems και αλλαξε την καρτα. Δυστηχως δεν το καταφερε. Απροσμενα ομως αυτο γυρισε υπερ του........Αν γύρισε υπέρ του και όντως το κατάστημα είναι όσο αξιόλογο όσο λέγεται εμένα μόνο χαρά μου προκαλεί το γεγονός. Αν προσπαθούσα να κάνω διαφήμιση ή δυσφήμιση δεν θα υπήρχε το post, νομίζω δεν χρειάζεται να επαναλαμβανόμαστε μιας και έχει εξαντληθεί το θέμα.Μου κάνει μεγάλη εντύπωση πάντως που κανείς δεν μου απάντησε για την συμπεριφορά του ανεμιστήρα και ειδικά του μοτέρ.
karmen1983 Απρίλιος 2, 2014 #142 Απρίλιος 2, 2014 Εγώ δεν μίλησα για amazon. :hi:δε σε πιάνω ξένο κατάστημα δεν είναι και το amazon?δε πειράζει όμως που δε σε πιάνω. Παραιτούμαι από το θέμα. Διεκδικείστε τα δικαιώματά σας σαν καταναλωτές και κάνετε και τους δικηγόρους με τα διάφορα άρθρα. Μη ξεχνάτε όμως και τη τρύπα που λέγεται 15 εργάσιμες για αντικατάσταση και ότι έγιναν 2 αποστολές. Οπως εσείς μπορείτε να βρείτε παραθυράκια, μπορεί και το κάθε κατάστημα σε ανάλογη περίπτωση..Εύχομαι να ανοίξετε μαγαζιά και να έχετε την αντιμετώπιση που περιγράφετε στους πελάτες σας. Αν το κάνετε θα είμαι εγώ ο πρώτος σας πελάτης.edit: Και σπάσε πλάκα. Ουτε καν τις 2 αποστολές δε πρέπει να πάρεις υπόψινΠαραλάβανε 10/3 και εσύ παρέλαβες 31/3Είναι 15 εργάσιμες έπεσε και 25η Μαρτίου στη μέση.
SirDiman Απρίλιος 2, 2014 #143 Απρίλιος 2, 2014 Μου κάνει μεγάλη εντύπωση πάντως που κανείς δεν μου απάντησε για την συμπεριφορά του ανεμιστήρα και ειδικά του μοτέρ.εγω βλεπω τιτλο " Άσχημη εμπειρία από Msystems" και οχι " ασχημη εμπειρία με ψυξη καρτας γραφικων"ισως γι'αυτο
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #144 Απρίλιος 2, 2014 δε σε πιάνω ξένο κατάστημα δεν είναι και το amazon?δε πειράζει όμως που δε σε πιάνω. Παραιτούμαι από το θέμα. Διεκδικείστε τα δικαιώματά σας σαν καταναλωτές και κάνετε και τους δικηγόρους με τα διάφορα άρθρα. Μη ξεχνάτε όμως και τη τρύπα που λέγεται 15 εργάσιμες για αντικατάσταση και ότι έγιναν 2 αποστολές. Οπως εσείς μπορείτε να βρείτε παραθυράκια, μπορεί και το κάθε κατάστημα σε ανάλογη περίπτωση.. Εύχομαι να ανοίξετε μαγαζιά και να έχετε την αντιμετώπιση που περιγράφετε στους πελάτες σας. Αν το κάνετε θα είμαι εγώ ο πρώτος σας πελάτης. Όταν είπα ξένα καταστήματα στο νου μου είχα hardwareeversand.de, overckoclers.co.uk και άλλα τέτοια που έχουν αναφερθεί οτι έχουν γίνει αγορές απο μέλη του lab. Ναι ρε συ θα τα διεκδικήσουμε μέχρι τελευταίας ρανίδας, ο τολμών νικά, η ταν η επι τας, γιουργια , βαστάτε τούρκοι τ άλογα κτλ κτλ. Σε πληροφορώ οτι τυπώνοντας το Νόμο πήγα πρόσφατα στο mediamarkt και απαίτησα τα δικαιώματά μου για μια χαλασμένη espresiera 1 μηνός. Οτι δικαιολογία πήγαινε να βρει η υπεύθυνη του servise έπερνε και το αντίστοιχο άρθρο/παράγραφο στη μάπα. Στο τέλος και ενώ μου την άλλαξε είπε το Θεικό "είσασταν ειδική περίπτωση γι αυτο το έτρεξα". Τι θες και μιλάς μωρή άρρωστη?Δεν φαντάζεσαι τι επακολούθησε ετσι? Δηλαδή μου έκανε και χάρη και πήγε να βγει και απο πάνω να έχει και τον τελευταίο λόγο. Αυτά ειναι που με τρελαίνουν περισσότερο να κάνουν την δουλεια τους και να προσπαθουνε να βγουνε απο πάνω ή να σε κάνουν να πιστέψεις οτι σου κάναν και χάρη.
Zenor Απρίλιος 2, 2014 Author #145 Απρίλιος 2, 2014 εγω βλεπω τιτλο " Άσχημη εμπειρία από Msystems" και οχι " ασχημη εμπειρία με ψυξη καρτας γραφικων"ισως γι'αυτοΓια άλλο λόγο το είπα, γιατί οι περισσότεροι στάθηκαν σε άλλα παρά σε αυτό, όχι πως την εμπειρία τώρα την θεωρώ καλή και περιμένω απαντήσεις για το fan.
Nick74 Απρίλιος 2, 2014 #146 Απρίλιος 2, 2014 καπου χανουμε οχι τη μπαλα αλλα και το γηπεδο οταν λεμε για ευσημα στην ταλαιπωρια του ανθρωπου, ομως απο την αλλη υπηρξε αποζημιωση γι αυτη την ταλαιπωρια, και στην τελικη ΔΕ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ να απογ...θει η μεσαια ταξη (αν υπαρχει ακομα αυτο το πραγμα) που ειναι η ραχοκοκκαλια μιας υγειους οικονομιας υπερ καποιων αρακτικ.... εεεε... "επενδυτων" (αλυσιδων, πολυεθνικων κτλ).Για μενα το ολο θεμα εχει ως εξεις: Το μαγαζι θεωρητικα εκανε φαουλ, τουλαχιστο με το να μην καλυψει τον πελατη με καποια καρτα οσο διαστημα αυτη ηταν στον αντιπροσωπο. Απο την αλλη αν το εκανε για καθε πελατη πρακτικα θα εκλεινε ως μαγαζι, οποτε τα θεωρητικα και τα πρακτικα ειναι λιγο περιεργα εδω. Οπως και να χει στο τελος αποζημειωσε τον πελατη (οχι με την oc καρτα, αυτη ηταν του αντιπροσωπου, αλλα με το game, ειναι ουσιαστικα η παραδοχη του λαθους και η ενδειξη καλης θελησης), και ετσι εχουμε ως γεγονοτα και την ταλαιπωρια αλλα και την καλη προθεση, οποτε ουτε ευσημα αξιζει για τη συγκεκριμενη υποθεση, αλλα ουτε και λιθοβολισμο, απλα ηταν ενα περιστατικο που ΙΣΩΣ να μπορουσε σα μαγαζι να το ειχε διαχειριστει καλυτερα, αλλα θα μπορουσε βεβαια να το ειχε διαχειριστει και χειροτερα (θυμαμαι περιπτωση multirama, και εχουμε ακουσει αρκετες τετοιες περιπτωσεις απο αρκετα μαγαζια).Το διαχειριστηκε οπως το διαχειριστηκε και τελος. Ουτε αριστα φερθηκε, ουτε χαλια. Επισεις, προσωπικα το συγκεκριμενο θεμα δε με κανει να δω το καταστημα με σκεπτικισμο, ουτε ομως το ανεβασε στις προτιμησεις μου... Απλα ειναι ενα light (σχετικα με τις "τσοντες" που παιζονται καθημερινα στην αγορα) περιστατικο που απλα συνεβειΓια άλλο λόγο το είπα, γιατί οι περισσότεροι στάθηκαν σε άλλα παρά σε αυτό, όχι πως την εμπειρία τώρα την θεωρώ καλή και περιμένω απαντήσεις για το fan.Τωρα κι εσενα τι θες να σου πουμε?Αν σαν τεχνικος λαβαινα υπ οψη τα χιλια μυρια ασχετα που μου λενε θα τα ειχα παρατησει και θα ειχα γινει ντελιβερας...Ετσι αν θες μια ωμη και σταρατη απαντηση απο στομα (οκ πληκτρολογιο) τεχνικου (καλυπτει και το παλικαρι που την ειδε και ολους τους τεχνικους -ανεξαρτητου ειδικοτητας- του πλανητη απεναντι σε τυπους που θετουν τετοιες αποριες) :ΑΦΟΥ ΗΞΕΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΧΝΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ?
Zenor Απρίλιος 2, 2014 Author #147 Απρίλιος 2, 2014 Προφανώς γιατί θα έβγαινε εκτός εγγύησης μην λέμε τα ίδια.Από εμένα μπορεί να κλειδώσει το θέμα δεν βλέπω λόγο να μένει ανοιχτό.
Wizard! Απρίλιος 2, 2014 #148 Απρίλιος 2, 2014 Σε πληροφορώ οτι τυπώνοντας το Νόμο πήγα πρόσφατα στο mediamarkt και απαίτησα τα δικαιώματά μου για μια χαλασμένη espresiera 1 μηνός. Οτι δικαιολογία πήγαινε να βρει η υπεύθυνη του servise έπερνε και το αντίστοιχο άρθρο/παράγραφο στη μάπα. Και πολύ καλά έκανες. Το ίδιο είχα κάνει σε 3 περιπτώσεις, η μία έχει γίνει θέμα και εδώ, ενώ η κορυφαία ήταν που έπεισε μια τη γυναίκα μου ότι είναι παχιά και να πάει να αδυνατίσει (όσοι την ξέρουν, θα γελάνε τώρα). Αφού η διευθύντρια της αρνήθηκε με τα δεκάδες "επιχειρήματα" να ακυρώσει το συμβόλαιο (την ίδια ημέρα), τύπωσα το νόμο, πήγα από εκεί και γελάσαμε. Το κορυφαίο ήταν, πως αφού ξέμεινε από επιχειρήματα, προσπάθησε να με παρακάμψει και να με κάνει να φανώ κακός, γιατί ρωτούσε τη γυναίκα μου αν ήταν δική της η απόφαση να υπαναχωρήσει (ήταν) και της πρότεινε να μην υποκύπτει σε πιέσεις...
Nick74 Απρίλιος 2, 2014 #149 Απρίλιος 2, 2014 Προφανώς γιατί θα έβγαινε εκτός εγγύησης.Ε, παρακαλουσα γι αυτη την απαντηση!Αγαπητε μου, οποιος εχει τις γνωσεις να κανει τον ξερολα στον ειδικο μπορει ανετα να γραψει τις εγγυησεις εκει που δεν ποιανει μελανι! Ειναι κατι που εχω κανει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες γιατι γνωριζω πως οι πιθανοτητες να χαλασει κατι που δε θα μπορεσω ευκολα και γρηγορα με ελαχιστα εξοδα να το φτιαξω ειναι μηδαμηνες! (ε αν πεσουμε στις μηδαμηνες πιθανοτητες, απλα ετυχε, τι να κανουμε? Θα μπορουσε να ειχε γινει και πυρκαγια η τσουναμι)Ο τυπος που βαζει τα παντα σε ζελατινες για να μη χαθει η εγγυηση ειναι ο απλος user, και ως τετοιος, μπορει μεν να πει την αποψη του αλλα οχι και να εχει τεχνικη αποψη, τελεια και παυλα!Συγνωμη κι ολας για την επιθετικοτητα, αλλα σκαλισες ενα πολυ ευαισθητο σημειο μου (ηλιθιοτητες που αντιμετωπιζω καθε μερα )
GriGaS Απρίλιος 2, 2014 #150 Απρίλιος 2, 2014 edit: Και σπάσε πλάκα. Ουτε καν τις 2 αποστολές δε πρέπει να πάρεις υπόψινΠαραλάβανε 10/3 και εσύ παρέλαβες 31/3Είναι 15 εργάσιμες έπεσε και 25η Μαρτίου στη μέση.[MENTION=3978]Arxagelos[/MENTION] πάντως εδώ έχει απόλυτο δίκιο η αγάπη... 10 με 31 ήταν ακριβώς 15 εργασιμες ημέρες, οπότε ακόμα και αν δεν λάβουμε υπόψην τις 2 αποστολές, δεν υπήρχε υποχρέωση με το γράμμα του νόμου για να δώσει προσωρινή αντικατάσταση μέχρι να ολοκληρωθεί η επισκευή.εάν βάλουμε στη μέση και το πνεύμα του νόμου, σίγουρα δεν αναφέρεται σε τέτοιου είδους περιπτώσεις που ποτέ δεν γίνεται επισκευή, αλλά κατευθείαν αντικατάσταση, αλλά σε κάτι κοντινότερο στο "αυτοκίνητο εντός εγγύησης με κατεστραμμένο μοτέρ περιμένει να έρθει το μοτέρ από το εργοστάσιο, να εκτελωνιστεί και να αντικατασταθεί, άρα χαλαρά 1-2 μήνες αναμονή"
GriGaS Απρίλιος 2, 2014 #151 Απρίλιος 2, 2014 Ο τυπος που βαζει τα παντα σε ζελατινες για να μη χαθει η εγγυηση ειναι ο απλος user, και ως τετοιος, μπορει μεν να πει την αποψη του αλλα οχι και να εχει τεχνικη αποψη, τελεια και παυλα!
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #152 Απρίλιος 2, 2014 [MENTION=3978]Arxagelos[/MENTION] πάντως εδώ έχει απόλυτο δίκιο η αγάπη... 10 με 31 ήταν ακριβώς 15 εργασιμες ημέρες, οπότε ακόμα και αν δεν λάβουμε υπόψην τις 2 αποστολές, δεν υπήρχε υποχρέωση με το γράμμα του νόμου για να δώσει προσωρινή αντικατάσταση μέχρι να ολοκληρωθεί η επισκευή.εάν βάλουμε στη μέση και το πνεύμα του νόμου, σίγουρα δεν αναφέρεται σε τέτοιου είδους περιπτώσεις που ποτέ δεν γίνεται επισκευή, αλλά κατευθείαν αντικατάσταση, αλλά σε κάτι κοντινότερο στο "αυτοκίνητο εντός εγγύησης με κατεστραμμένο μοτέρ περιμένει να έρθει το μοτέρ από το εργοστάσιο, να εκτελωνιστεί και να αντικατασταθεί, άρα χαλαρά 1-2 μήνες αναμονή" Ναι έτσι είναι όπως είπε και η karmen1983 όσο αφορά τις μέρες, αλλά να λάβετε υπόψιν το γεγονός οτι ο καταναλωτής ήταν αυτός που ενόχλησε και έτρεξε το θέμα με δική του πρωτοβουλία αλλιώς ακόμα στο περίμενε θα ήταν, μέχρι και τις 26/3 δεν είχε κανένα νέο απο κανέναν, με δική του πρωτοβουλία παίρνοντας τηλέφωνο και μιλώντας με τον διευθυντή πήρε την τροπή που πήρε το ζήτημα.
karmen1983 Απρίλιος 2, 2014 #153 Απρίλιος 2, 2014 Όταν είπα ξένα καταστήματα στο νου μου είχα hardwareeversand.de, overckoclers.co.uk και άλλα τέτοια που έχουν αναφερθεί οτι έχουν γίνει αγορές απο μέλη του lab. Ναι ρε συ θα τα διεκδικήσουμε μέχρι τελευταίας ρανίδας, ο τολμών νικά, η ταν η επι τας, γιουργια , βαστάτε τούρκοι τ άλογα κτλ κτλ. Αν και με το θέμα msystems νομίζω κλείσαμε και με το γράμμα του νόμου και τις 15 μέρες, πάρε να διαβάσεις μερικά σχόλια για το hardwareeversand.de My graphics card broke so I called them up and they said that they would arrange a pick up with UPS on Thursday (I called them last Wednesday) Needless to say UPS never called to my houseAlso if you have to RMA something and the product is just about 6 months old they will send it off to the manufacturer (they told me it could take anything from 2 to 6weeks ) Well the 6 month thing isn't unique to HWVS. In fact most places won't let you RMA anything after 3 months, HWVS give you twice as long as normal. After that its the warranty that takes over and its the manufacturers responsibility. In Irelnad I think it's 28 days. After that it's over to the manufactures warrenty. Don't quote me on that it's been a long time since I was studying consumer law in 6th year Μπορώ να βρω και άλλα, αλλά πραγματικά βαριέμαι. Αυτά.
knight_77 Απρίλιος 2, 2014 #154 Απρίλιος 2, 2014 Μου φαινεται παντως πως το κουρασαμε το θεμα.Δεν βγαινει κατι καινουριο απο την ολη ιστορια :giveup:
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #155 Απρίλιος 2, 2014 Αν και με το θέμα msystems νομίζω κλείσαμε και με το γράμμα του νόμου και τις 15 μέρες, πάρε να διαβάσεις μερικά σχόλια για το hardwareeversand.deΜπορώ να βρω και άλλα, αλλά πραγματικά βαριέμαι.Αυτά.Εξήγησε μου λίγο για να καταλάβω, Εγώ πιο πάνω ρώτησα αν αναλαμβάνουν τα ξένα καταστήματα το RMA ή αν λένε στον καταναλωτή στείλτην μόνος σου στην αντιπροσωπεία. Στο πρώτο quote που έβαλες φαίνεται οτι αναλαμβάνει το κατάστημα το arrange, στα άλλα δεν διευκρινίζεται. so what?
panoc Απρίλιος 2, 2014 #156 Απρίλιος 2, 2014 Μου φαινεται παντως πως το κουρασαμε το θεμα.Δεν βγαινει κατι καινουριο απο την ολη ιστορια :giveup:οχι ρε ΄συ, πως θα φαμε τα ποπ κορν ;
GoMaR Απρίλιος 2, 2014 #157 Απρίλιος 2, 2014 6 σελιδες δε γεμιζουμε με αλλα RMA που τραβιεσαι 2 μηνες και τηλεφωνο δε σε παιρνουν...και για αυτη τη περιπτωση εχει αναστατωθει ολο το φορουμ.τρωγεστε με τα ρουχα σας ορισμενοι.Εισαι επαγγελματιας ; οφειλεις να εχεις καβατζα.Τι θα παω να πω στην νικον ; δωστε μου αλλη FF γτ θα χασω τον γαμο ; ΟΦΕΙΛΩ να εχω δευτερη μηχανη.Τωρα για το ΡΜΑ του msystems..δυστηχως αλλα καταστηματα το βλεπουν με τα κυαλια το καταστημα αυτοedit: σορρυ 8 σελιδες!
karmen1983 Απρίλιος 2, 2014 #158 Απρίλιος 2, 2014 Ναι έτσι είναι όπως είπε και η karmen1983 όσο αφορά τις μέρες, αλλά να λάβετε υπόψιν το γεγονός οτι ο καταναλωτής ήταν αυτός που ενόχλησε και έτρεξε το θέμα με δική του πρωτοβουλία αλλιώς ακόμα στο περίμενε θα ήταν, μέχρι και τις 26/3 δεν είχε κανένα νέο απο κανέναν, με δική του πρωτοβουλία παίρνοντας τηλέφωνο και μιλώντας με τον διευθυντή πήρε την τροπή που πήρε το ζήτημα. Εξήγησε μου λίγο για να καταλάβω, Εγώ πιο πάνω ρώτησα αν αναλαμβάνουν τα ξένα καταστήματα το RMA ή αν λένε στον καταναλωτή στείλτην μόνος σου στην αντιπροσωπεία. Στο πρώτο quote που έβαλες φαίνεται οτι αναλαμβάνει το κατάστημα το arrange, στα άλλα δεν διευκρινίζεται. so what? με τα δύο ποστ αυτά έχεις αρχίσει και κάνεις κ0λ0τούμπες. Να στο πω απλά. Ανοίγει ένα θέμα και όλοι εδώ μέσα το παίζουν δικηγόροι, με το νόμο τάδε, τη παράγραφο τάδε κοκ Λένε/λέμε το κατάστημα άργησε, το κατάστημα δεν εξυπηρέτησε, το κατάστημα έπρεπε να αντιδράσει πιο σωστά. έρχεται ο νόμος και λέει Αν ο απαιτούμενοςχρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. και μετά λέμε έτρεξε ο πελάτης και έγινε δουλειά. Πιανόμαστε από αλλού. ΟΚ Μετά δε θέλουμε πολιτική αμαζον γιατί δεν έχει ψωνίσει όλο το thelab απο άμαζον, αλλά θέλουμε το hardwareτάδε που είναι πιο γνωστό στο thelab και το overclockers που δε στέλνει καν Ελλάδα. Εμφανίζεται το hardware τάδε όχι με 2,5 χρόνια αλλά με 6 μήνες και αντικατάσταση έως και 6 εβδομάδες. Πάλι δε μας λέει κάτι πάμε να πιαστούμε απο το ποιος θα στείλει που και τι. Οχι ότι το κατάστημα εδώ έκανε τη διαδικασία μέσα στα πλαίσια των ημερομηνιών κλπ. Οπως λέει και ο σοφός λαός "Δουλειά δεν είχε ο διάολος γ@μούσε τα παιδιά του"
astrolabos Απρίλιος 2, 2014 #159 Απρίλιος 2, 2014 6 σελιδες δε γεμιζουμε με αλλα RMA που τραβιεσαι 2 μηνες και τηλεφωνο δε σε παιρνουν...και για αυτη τη περιπτωση εχει αναστατωθει ολο το φορουμ.τρωγεστε με τα ρουχα σας ορισμενοι.Εισαι επαγγελματιας ; οφειλεις να εχεις καβατζα.Τι θα παω να πω στην νικον ; δωστε μου αλλη FF γτ θα χασω τον γαμο ; ΟΦΕΙΛΩ να εχω δευτερη μηχανη.Τωρα για το ΡΜΑ του msystems..δυστηχως αλλα καταστηματα το βλεπουν με τα κυαλια το καταστημα αυτοedit: σορρυ 8 σελιδες!Τι λες ρε Ιάσονα. Να επωμισθώ εγώ το ρίσκο σου; Δε νομίζω. Θες να έχεις standby μηχανή. Δώσε μου ένα ασφάλιστρο χ € το μήνα και θα έχεις την κάλυψη που θές. Δεν γίνεται, το ξαναλέω, με κέρδος 5% να παρέχουν τα καταστήματα στους πελάτες τέτοιες υπηρεσίες.
GoriLLakoS Απρίλιος 2, 2014 #160 Απρίλιος 2, 2014 Το θέμα έχει ξεφύγει γενικά αλλά και ειδικά και τώρα η συζήτηση έχει φτάσει στο να αναλύουμε τις αναλύσεις των αναλύσεων και να φτιάχνουμε φανταστικά σενάρια.Εγώ επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, και ο ιδιοκτήτης της Msystems έιναι φίλος μου και τα παιδιά που δουλεύουν μέσα τα γνωρίζω και ο τεχνικός δεν είναι καθόλου εριστικός...ίσα ίσα που έιναι καλό παιδί θα προσπαθήσω να είμαι δίκαιοςκαι να γράψω πως μου φαίνεται αυτό το ποστ από την δική μου οπτική γωνία.Εκτός από αυτό, επειδή διαβάζω πολύ παραφιλολογία θέλω να σας γράψω πώς όπως ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα να στείλει κάτι πίσω στο κατάστημα, έτσι αναλαμβάνει και το κατάστημα να στείλει με δικά του έξοδα πίσω στον προμηθευτή και έτσι και ο προμηθευτής να στείλει κάτι στον κατασκευαστή και πάει λέγοντας.Ο κάθε ένας στην πυραμίδα είναι πελάτης του επόμενου, συνεπώς καταλαβαίνετε πως όπως κάποιος μπορει να απαιτεί ή να κρίνει αυτόν από τον οποίο αγόρασε κάτι να του καλύψει τα μεταφορικά ή να του κάνει αντικατάσταση ή ότι άλλο μπορει να φανταστεί κανείς, έτσι μπορεί να κάνει και ο επόμενος από αυτόν στον επόμενο του.Προς Θεού, οι διαδικασίες δεν είναι παντού οι ίδιες, αλλά έτσι ο καθένας μπορεί να ξεχωρίσει τον καλό από τον μέτριο και τον κακό και γι'αυτό έχουμε ελέυθερη αγορά και ο καθένας μπορεί να διαλέξει να δώσει τα χρήμματα του σε όποιον κατασκευαστή>προμηθευτή>κατάστημα θέλει και έτσι βγαίνουν και τα ονόματα.Από την άλλη, επειδή τα προϊόντα απαξιώνονται ταχύτατατα και η τεχνολογία καλπάζει με γοργούς ρυθμούς και κάπου διάβασα πως τα "3 χρόνια σημαίνει 3 χρόνια" θέλω να μοιραστώ μαζί σας πως ξεκινώντας ανάποδα αυτή την φορά οι κατασκευαστές προς τους προμηθευτές ή τα καταστήματα αλλάζουν την πίστωσή του προϊόντος ανα χρόνο σε περίπτωση που χαλάσει.Παράδειγμα:Gigabyte 660Ti εάν χαλάσει τον πρώτο χρόνο, 100% πιστωτικό ή αλλαγή (ότι συμφωνία έχει κάνει ο καθένας τελος πάντων)Gigabyte 660Ti εάν χαλάσει τον δυτερο χρόνο, 80% πιστωτικό ή αλλαγή με αντίστοιχο προϊόνGigabyte 660Ti εάν χαλάσει τον τρίτο χρόνο, 60% πιστωτικό ή αλλαγή με αντίστοιχο προϊόν.Τα ποσοστά είναι στο περίπου αλλά δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα και αφορά κυρίως προϊόντα που απαξιώνονται γρήγορα όπως πχ μητρικές, κάρτες γραφικών κτλ.Θα μου πείτε δεν σας νοιάζει, αλλά εγώ το έγραψα απλά για να υπάρχει και να κατανοήσετε γιατί πέφτουν οι τιμές και γιατί του χρόνου μπορεί να σας καλύψουν με την πχ 860 Ti η οποία θα έχει 50€ αλλά παρόμοιες ή καλύτερες επιδόσεις από την 660 Ti η οποία πριν 2 χρόνια είχε 150€.Όσον αφορά τα καταστήματα του εξωτερικού, και εκεί τα ίδια συμβαίνουν ή μπορεί να συμβούν.Μην νομίζετε πως εδώ όλοι τρομπάρουν και θέλουν να εκμεταλευτούν τον πελάτη και εκεί είναι όλοι 110% σωστοί καιόταν αγοράσει κάτι ο πελάτης τους στέλνουν λουλούδια και σοκολατάκια στο σπίτι. Κάτι σχόλια που διαβάζω σχετικά με αυτό έιναι το λιγότερο ιδανικά γραμμένα και βγαλμένα από την παραμυθένια πλευρά του μυαλού του καθενός.Τελείωσα με την μεγάλη και για πολλούς αδιάφορη εισαγωγή και θα μπώ στο θέμα.Πρώτα απ'όλα ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Είτε έχει αγοράσει πινέζα είτε καράβι.Έχει πάντα δίκιο όμως χωρίς να προκαλεί την τύχη του. Θα σου γράψω παρακάτω γιατι το γράφω εγώ.Δεν ξέρω και δεν με απασχολεί τι άνθρωπος έιναι ο καθένας αλλά συνήθως φέρεσαι όπως θα ήθελες να σου φέρονται.Εγώ ήμουν PM σε μεγάλο κατάστημα πληροφορικής για 5 χρόνια και όταν έκανα RMA σε κατάστημα που δεν με ήξεραν,περίμενα όλες οι διαδικασίες να γίνουν όπως έπρεπε. Άλλωτε γίνοταν άμεσα, άλλωτε normal και άλλωτε καθυστερούσαν.[MENTION=5325]Zenor[/MENTION], εγώ από διάφορες εκφράσεις και γεγονότα νομίζω πως το όλο θέμα έγινε από αντίδραση και επειδή βλέπω πως αναλύονται τα πάντα με λεπτομέριες εντόπισα και εγω μερικά αμφιλεγόμενα πράγματα.Post #1Αφού την παρέλαβα στις 14/3 διαπίστωσα πως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί οπότε ξανά επικοινώνησα με το service οι οποίοι μου είπαν πως δεν τους το παρουσιάζει ούτε σε αυτούς αλλά ούτε στον προμηθευτή που την έστειλαν(infoquest). Μου είπαν να τραβήξω ένα βίντεο με το πρόβλημα όπως και έκανα και τους το έστειλα.Αρχικά είδα το video σου και εκτός απο τον θόρυβο, το πρόβλημα του ανεμιστήρα μπορεί να οφείλετε σε άλλα πράγματα και όχι στο ρουλεμάν του ανεμιστήρα όπως πχ στην τάση του τροφοδοτικού.Κατα δευτερον, αφού επι πολλά ποστ υποστηρίζεις πως δεν στην φτιάξανε και στην στείλανε έτσι πίσω και την ξαναέστειλες πίσω....Στο post#67 εδώ γράφεις αυτόΤο καλώδιο που τροφοδοτεί τα fans δεν μπορείς να το ελέγξεις αν βρίσκει όταν η κάρτα λειτουργεί λόγο του design της κάρτας.Όταν τους τόνισα να το κοιτάξουν(το θέμα με το μοτέρ) πως το ένα πάει πιο αργά όταν το γυρίζεις το fan με το χέρι μου είπαν πως σε αυτούς δεν το κάνει. Από εκεί και πέρα τι να πω;Όταν μου την επέστρεψαν ξέχασα να αναφέρω πως όντως για λίγη ώρα δεν το παρουσίασε το πρόβλημα αλλά αυτό επανήλθε και μην πω πως ήταν και χειρότερα(όπως στο βίντεο).Έτσι εγώ συνέχισα να πιστεύω πως είναι απλά ελαττωματικό το fan και κάποιος δεν λέει την αλήθεια.Μπορούσα να κάνω πολλά για να έχω περισσότερες αποδείξεις για κάτι τέτοιο αλλά το μόνο που θα κατάφερνα θα ήταν περισσότερη ταλαιπωρία.Εστίασε στα bold. Τελικά στην στείλανε πάλι χαλασμένη ή έπαιζε σωστά για λίγο και ίσως έπαιζε και σε αυτούς σωστά και στον προμηθευτή τουςκαι είχαν το δίκιο με το μέρος τους σε αυτό το κομμάτι και σου έλεγαν αλήθεια αλλά εσύ βιάστηκες να κατηγορήσεις ή μπερδέυτηκες?Κατά 2ον, στο video στο πρώτο ποστ δεν βλέπω πουθενά το χέρι σου, εδώ γράφεις για το χέρι σου.Κατα 3ον ίσως η κάρτα ήταν τόσο κρύα που ο ανεμιστήρας δεχόταν πολύ λίγη τάση και έκανε αυτά τα κομπιάσματα γιατί ήταν στο όριοτης θερμοκρασίας που έπρεπε να ξεκινήσει ή να σταματήσει και δεν ήξερε τι να κάνει (Cool n Quiet AMD καταστάσεις).Όπως και να έχει η κατάσταση...η αρχική σου ιδέα αλλάζει λίγο λίγο ανα ποστ και μου κάνει ως ασάφεια.Το ότι με το χέρι σου γυρίζεις το Fan δεν έχει να κάνει εάν το χρησιμοποιείς ως point.Δηλαδή εάν πάρεις μίξερ και γυρίζεις με το χέρι σου τα δύο πηρούνια που έχει και το ένα γυρίζει πιο αργά σημαίνει πως είναι pointγια να το αλλάξεις? Εάν ήταν έτσι, θα έφτιαχνες το κεικ σου γυρνώντας τα πηρούνια με τα χέρια σου (κάνω και λίγο humor).Σύμφωνα λοιπόν με το παραπάνω, πως παρέλαβες τελικά την κάρτα και έπαιζε σωστά για λίγο, εάν θέλεις να το πιάσουμε βάση των 14 ημερών του νόμου, είναι καλυμμένοι και στις 2 αποστολές σου.Συνεχίζω:Post #11Εγώ τους ενημέρωσα τι ακριβώς θα πράξω εάν δεν γίνει σωστά η δουλειά, και για καταγγελίες μίλησα και για forums αλλά και αν γίνεται να μου δώσουν άλλη μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία πράγμα που αρνήθηκαν.Συγκεκριμένα το ζήτησα από το άτομο στο service την ημέρα που αναγκάστηκα να επικοινωνήσω μαζί τους επειδή μου έκανε το ίδιο πρόβλημα και θα έπρεπε να την ξαναστείλω.Για το ίδιο θέμα μίλησα και με τον διευθυντή όμως είχαν περάσει ήδη 2 εβδομάδες.Μιλήσαμε για κάρτα χαμηλού κόστους η οποία δεν θα με κάλυπτε στην δουλειά μου.Το ρήμα "ενημέρωσα" δεν μου κολλάει σε αυτό το ποστ. Το ρήμα "απείλησα" ή "προειδοποίησα" μου κολλάει. Δηλαδή τους είπες "Εάν δεν γίνει αυτό που θέλω, δηλαδή άμεση αντικατάσταση επειδή έχω δικιο θα σας καταγγείλω και θα σας κάνω ρεζίλι στα forums?Ξέρω γώ...πελάτης είσαι...έχεις πάντα δίκιο όπως έγραψα πιο πάνω....αλλά εντάξει...αυτό δεν σου δίνει και το δικαίωμανα κάνεις τέτοιου είδους "προειδοποιήσεις".Το ότι είσαι γραμμένος σε forums δεν σου δίνει "μεγαλύτερο ανδρισμό" ούτε θα έπρεπε να το χρησιμοποιείς ως μέτρο πίεσης.Τουλάχιστον με το δικό μου μυαλό και νοοτροπία.Και δεν νομίζω να ολοκληρώθηκε η διαδικασία επειδή τους είπες αυτό, ούτε επειδή τους είπες για την καταγγελία.Και εν τέλει, προσφέρθηκαν να σου δώσουν άλλη κάρτα να δουλέψεις - χωρίς να έχουν περάσει οι 14 ημέρες - αλλά αρχικά αυτοί αρνήθηκαν και μετά εσύ αρνήθηκες?Μπερδέυομαι...μπερδέυομαι...================Σε γενικές γραμμές το story είναι ότι πήγες μια κάρτα για RMA που έλεγες πως ήταν χαλασμένη (που οι τρόποι που λέςότι την δοκίμασες δεν είναι σαφής κατα την προσωπική μου άποψη), την πήρες πίσω και ήταν οκ (για όσο ήταν), αλλάξαναβρήκες το ίδιο πρόβλημα και την ξαναέστειλες.Ενδιάμεσα έριξες και μερικές απειλές για να κάνεις την δουλειά σου πιο γρήγορα...παρ'όλα αυτά δεν σου κάναν το χατήρι για άμεση αντικατάσταση αλλά εν τέλη (στην ώρα τους πάλι σε λιγότερο από 14 ημέρες) σου στείλανε καλύτερο μοντέλοχωρίς να σε χρεώσουν και σου πρόσφεραν και κάποιο δώρο (που δεν έχει σημασία που το βρήκαν, αλλά έχει σημασία πωςστο πρότειναν) αλλά δεν δέχτηκες.Δηλαδή με ακόμα λιγότερες λέξεις, έκανες την δουλειά σου αλλά αργήσανε και εσύ τσαντίστηκες.=================Το θέμα το έκανες αλλά δεν βρήκες ανταπόκριση και ποστ με ποστ μαλακώνεις και αλλάζεις τα πράγματακαι (προσωπικά μου) δημιουργείς όλες τις παραπάνω εντυπώσεις που σου έγραψα.Αντικειμενικά νομίζω πως το ποστ σου αποτελεί θετική κιόλας διαφήμιση στο Msystems και θαμπορουσες αφού απλά ήθελες να το μοιραστείς μαζί μας να το έγραφες πιο απλά και όχι κατηγορηματικάόπως τώρα...αλλά ο καθένας έχει το στυλ του θα μου πείς και θα έχεις και δίκιο.Εάν τσαντίστηκες με την καθυστέρηση...και εγώ θα τσαντιζόμουν αλλά οι ημερομηνίες δείχνουν πως ήταν οκ το κατάστημα.Εάν τσαντίστηκες με κάτι άλλο, δεν νομίζω πως συμφωνώ μαζί σου.Και διαφωνώ κάθετα με την επικληση σε φορουμ και καταγγελίες.Οι καταγγελίες είναι για μετά το όλο πάρε δώσε εάν δεν σε καλύψουν (που δεν είχαν αυτή την πρόθεση)και η χρήση και η δύναμη των φορουμ δεν είναι αυτή που παρουσίασες.Sorry για το μεγάλο post :kiss3:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.