das Απρίλιος 2, 2014 #121 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Οτι και να λέτε ,το καταστημα δεν ειναι σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση υπευθηνο για να αντικαταστήσει ενα προιον μεσα στην εγγύηση μετα απο δυο χρονια!Καταρχάς φυσικά δεν ειναι υποχρεωμένο κρατάει στοκ ότι παίρνουμε εμείς ,εκτος αν ειναι αντιπρόσωπος και προμηθευτής.Οι τύποι απλα ξηγηθηκαν γαμ@τα και εκατσαν αυτοί να μιλάνε με την αντιπροσωπεία αντι για τον Op.Σε καμια των περιπτώσεων δε θα γινόταν κατι καλύτερο.Ρωτα κι άλλους να δεις τι τραβάνε με το κάθε Π ,το eshop που επαγγελματικά πλέον ταλαιπωρεί τον κόσμο,ακομα χειρότερα καμια κοσμοντατα να σε βρίσουν κιόλας...Εγω θεωρω τη συμπεριφορά του μαγαζιού άψογη ,και κάνανε και την υπέρβαση να κάτσει ο διευθηντης (!) και δεν ξερω κι εγω ποιος αλλος,μπροστά σου να διαπραγματεύονται με τον αντιπρόσωπο ,αντι απλα να το στείλουν gigabyte να περιμένεις 20 μέρες περα δώθε,όπως κάνουν οι αλυσίδες.Ο τίτλος έπρεπε να ειναι "σε ευχαριστώ γ@μάτε μαγαζάτορα που με γλυτωσες απο την ταλαιπωρεια να μιλάω με την αντιπροσωπεία".Οταν υπάρχουν πλαίσια ,κοσμοντατες και ισοπια ,αρνούμαι να δεχτω τέτοια σχόλια σαν του op.sent from mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Απρίλιος 2, 2014 Author #122 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Οταν υπάρχουν πλαίσια ,κοσμοντατες και ισοπια ,αρνούμαι να δεχτω τέτοια σχόλια σαν του op.sent from mobileΤο ότι το άνοιξα το θέμα για να μην τύχει σε άλλον να περιμένει τόσο καιρό(είναι η διαδικασία τέτοια) και μείνει χωρίς κάρτα γραφικών μιας και πουθενά κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται στην ιστοσελίδα του καταστήματος το δέχεσαι;Γιατί αυτός ήταν και ο κύριος σκοπός που το άνοιξα(εκτός από το να πάρω και απόψεις στο θέμα του fan/μοτέρ μιας και είναι τεχνολογικό forum) άσχετα που έγραψα κατεβατό για να πω όλη την ιστορία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Απρίλιος 2, 2014 #123 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Να δεις που το άνοιξε το θέμα ο ΟP γιατί πήρε όχι ένα αλλα 2 παιχνίδια και συμφώνησε να κάνει διαφήμιση σε msystems Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Απρίλιος 2, 2014 #124 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Αν λεει καπου ρητα ,οτι το μαγαζι ευθύνεται αυτοπροσωπως για την αντικατάσταση των προϊόντων που χαλάνε ,τοτε και μονο τοτε εχεις δίκιο.Μονο.sent from mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Απρίλιος 2, 2014 Author #125 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Αν λεει καπου ρητα ,οτι το μαγαζι ευθύνεται αυτοπροσωπως για την αντικατάσταση των προϊόντων που χαλάνε ,τοτε και μονο τοτε εχεις δίκιο.Μονο.sent from mobileMsystems.gr - Εγγύηση ΠροϊόντωνΣτα τεχνικά χαρακτηριστικά όμως έγραφε μόνο: 3 έτη εγγύηση όπως και σε όλα τα προϊόντα τους αν δεν κάνω λάθος.Το ξαναέγραψα σε προηγούμενο post οπότε αν θες διάβαζε λίγο καλύτερα.Επίσης ξαναέγραψα πως αντί να την φτιάξω μόνος μου την ριμάδα την έστειλα γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα για το κατάστημα, αν ήξερα πως εμπλέκεται η infoquest ή ότι θα πάρει τόσο μπορεί να είχα πράξει διαφορετικά.Η infoquest μπορεί να λαμβάνει χιλιάδες κάρτες για διάγνωση/service(από διάφορα καταστήματα) και γι αυτό να κρατάει τόσο η διαδικασία, εμένα ποιος με ενημέρωσε όμως γι'αυτό; Κανείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #126 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Απο τη μία λέτε δεν φταίει το κατάστημα για το αργό after sale του αντιπροσώπου και δεν ευθύνεται για την αντικατάσταση, αλλά απο την άλλη παίρνει τα εύσημα το κατάστημα για την αντικατάσταση και όχι ο αντιπρόσωπος!!! OMG ότι μας συμφέρει...:clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Απρίλιος 2, 2014 #127 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Εσυ να διαβάσεις πολυ καλα την τελευταία μου δημοσιευση,που θες να κανεις και παρατηρήσεις. Δείξε μου τωρα που λεει οτι ευθύνεται το καταστημα να σου αντικαταστήσει ΤΟ ΙΔΙΟ τα προϊόντα. Κανε με να καταπιώ τη γλώσσα μου. Ειλικρινά θα σου ζητήσω συγνώμη. Μεχρι τοτε εισαι άκυρος και δυσφημείς με τον κλασικό ελληνικο τρόπο που θέλουμε ολοι να ειναι τύπος και υπογραμμος ,εκτος αν θέλουμε εμεις οι ίδιοι κατι,οποτε αναμένουμε την "υπέρβαση". Το οτι λεει 3 χρονια εγγύηση αγαπητέ να σου εξηγήσω ,αφου φτάσαμε και εκεί,οτι σημαίνει "τρια χρονια εγγύηση" Τιποτα παραπάνω ,τιποτα παρακάτω. sent from mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Απρίλιος 2, 2014 #128 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Απο τη μία λέτε δεν φταίει το κατάστημα για το αργό after sale του αντιπροσώπου και δεν ευθύνεται για την αντικατάσταση, αλλά απο την άλλη παίρνει τα εύσημα το κατάστημα για την αντικατάσταση και όχι ο αντιπρόσωπος!!! OMG ότι μας συμφέρει...:clap:Παίρνει τα εύσημα γιατί μπήκε σε μια διαδικασία που ηταν εξω απο τα εσκαμμένα.Κάτι που ελάχιστοι καταστηματάρχες /επιχειρηματίες θα κάνουν .Οχι προς όφελος του πελάτου πάντως.Ειδικά το msystems ,όπως και μονο δυο τρια αλλα μαγαζιά ,ειναι απο τα ελαχιστότατα ΣΩΣΤΑ μαγαζιά εν ελλάδι .Που και να είχε κανει καποια μ@λακ*ουλα θα ενέπιπτε στα όρια του αποδεκτού.Μονο που τώρα δεν έκανε καν αυτό.Ας τους αφήσουμε να αγιασουν.sent from mobile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #129 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Παίρνει τα εύσημα γιατί μπήκε σε μια διαδικασία που ηταν εξω απο τα εσκαμμένα.Κάτι που ελάχιστοι καταστηματάρχες /επιχειρηματίες θα κάνουν .Οχι προς όφελος του πελάτου πάντως.sent from mobileμια διαδικασία που διήρκεσε σχεδον ένα μήνα, με μια κάρτα στο πήγαινε έλα, έναν καταναλωτή στα τηλέφωνα με διευθυντάδες και τόσες μέρες χωρίς κάρτα. Οκ εσύ δώστους τα εύσημα, άσε με εμένα να έχω άλλη άποψη.Θα θελα έτσι για το χαβαλέ να ανέβει το όλο θέμα σε ένα αμερικάνιμο,γερμανικό ή αγγλικό site να δούμε και τις γνώμες άλλων συμφοριτών για ένα τέτοιο συμβάν, θα είχε πολύ ενδιαφέρον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Απρίλιος 2, 2014 #130 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Θα θελα έτσι για το χαβαλέ να ανέβει το όλο θέμα σε ένα αμερικάνιμο,γερμανικό ή αγγλικό site να δούμε και τις γνώμες άλλων συμφοριτών για ένα τέτοιο συμβάν, θα είχε πολύ ενδιαφέρον.Εμ πές το ντε πως νομίζεις πως ζεις στο 'murica και μαζί με τον OP συμφωνείς πως η κάρτα έπρεπε να είχε αντικατασταθεί άμεσα (άντε σε 1-2 μέρες max) και χωρίς πολλά πολλά!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Απρίλιος 2, 2014 #131 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Απο τη μία λέτε δεν φταίει το κατάστημα για το αργό after sale του αντιπροσώπου και δεν ευθύνεται για την αντικατάσταση, αλλά απο την άλλη παίρνει τα εύσημα το κατάστημα για την αντικατάσταση και όχι ο αντιπρόσωπος!!! OMG ότι μας συμφέρει...:clap:Παιρνει τα ευσημα διοτι η καρτα ηταν 2.5 ετων και επελεξε να τον εξυπηρετησει ενω θα μπορουσε να του πει εμεις αναλαμβανουμε μεχρι 2 χρονια και τον 3ο χρονο μιλας με αντιπροσωπο. Ετσι ουτε θα εμπλεκε ουτε θα πληρωνε και το καταστημα μεταφορικα περα δωθε.Γιατι λογικα ενω η καρτα εχει 3 χρονια εγγυηση, τα δυο ειναι στο καταστημα και το 3ο στον αντιπροσωπο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #132 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Εμ πές το ντε πως νομίζεις πως ζεις στο 'murica και μαζί με τον OP συμφωνείς πως η κάρτα έπρεπε να είχε αντικατασταθεί άμεσα (άντε σε 1-2 μέρες max) και χωρίς πολλά πολλά!!Δικό σου συμπέρασμα του καφενείου, το τι πιστεύω το έχω γράψει απο την αρχή ανέβα posts και διάβασε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Απρίλιος 2, 2014 Author #133 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Εσυ να διαβάσεις πολυ καλα την τελευταία μου δημοσιευση,που θες να κανεις και παρατηρήσεις.Δείξε μου τωρα που λεει οτι ευθύνεται το καταστημα να σου αντικαταστήσει ΤΟ ΙΔΙΟ τα προϊόντα. Κανε με να καταπιώ τη γλώσσα μου. Ειλικρινά θα σου ζητήσω συγνώμη. Μεχρι τοτε εισαι άκυρος και δυσφημείς με τον κλασικό ελληνικο τρόπο που θέλουμε ολοι να ειναι τύπος και υπογραμμος ,εκτος αν θέλουμε εμεις οι ίδιοι κατι,οποτε αναμένουμε την "υπέρβαση". Το οτι λεει 3 χρονια εγγύηση αγαπητέ να σου εξηγήσω ,αφου φτάσαμε και εκεί,οτι σημαίνει "τρια χρονια εγγύηση" Τιποτα παραπάνω ,τιποτα παρακάτω. sent from mobile Να πας να διαβάσεις τις ανάλογες νομοθεσίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Απρίλιος 2, 2014 #134 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Θα θελα έτσι για το χαβαλέ να ανέβει το όλο θέμα σε ένα αμερικάνιμο,γερμανικό ή αγγλικό site να δούμε και τις γνώμες άλλων συμφοριτών για ένα τέτοιο συμβάν, θα είχε πολύ ενδιαφέρον.και γω για χαβαλέ θα ήθελα να δω τους ισολογισμούς ενός Αγγλικού καταστήματος και ενός Ελληνικού. Τη πελατεία του ενός και του άλλου και ΚΑΠΑΚΙ να ρωτήσω γιατί δε τη πέφτουμε στο αμαζον που δίνει 1 χρόνο και μετά μιλάς με ASUS, gigabyte κλπ και δε φέρει καμία ευθύνη.Ρε σεις για το όνομα του Θεού του Hardware πια! Εχουμε ξεφυγ....Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Είμαστε μια αγορά που πλέον πάει κατα διαόλου. Ξέρετε πόσες φορές εταιρίες δε στέλνουν δείγματα για review επειδή ακριβώς ο Ελληνας δε ψωνίζει; Επειδή δε κάνουν τζίρο; Πως ζητάς απο τον Ελληνα επιχειρηματία να έχει ίδια στρατηγική με τον Αγγλο και κατεπέκταση οι απαιτήσεις σε after sales support να είναι ίδιες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Απρίλιος 2, 2014 #135 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Παιδια το msystem δεν κατασκευασε την καρτα για να ειναι και εξολοκληρου υπευθυνο για αυτη. Δεν εχει κανενα εργοστασιο που να κατασκευαζει καρτες.Ουτε ο γενικος προμηθευτης ελλαδος εχει εργοστασιο.Αν δεν σιγουρευτουν οι μεσαζοντες οτι οντως υπαρχει προβλημα , ωστε να ειναι εν μερη σιγουροι οτι θα τους το πιστωσει αυτο καποτε η gigabyte , γιατί να σου κανουν εσενα την αλλαγη asap?Μακαρι να αποκτησετε καποτε μαγαζι (οσοι κραζετε αυτη την συμπεριφορα) και να συμπεριφερεστε ετσι οπως λετε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Απρίλιος 2, 2014 Author #136 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Παιδια το msystem δεν κατασκευασε την καρτα για να ειναι και εξολοκληρου υπευθυνο για αυτη.Γι'αυτό και ανέφερα το τι ακριβώς έγινε και την ιστορία με τον προμηθευτή κτλ. Αν ήθελα να επιτεθώ στο κατάστημα θα τα είχα γράψει διαφορετικά.Αν όμως δεν είχε γίνει αντικατάσταση της κάρτας(που αυτό γινόταν για μία εβδομάδα) και ήθελα να προβώ σε καταγγελίες σε ποιόν θα τις έκανα; Στο κατάστημα, στον προμηθευτή ή και στους δύο;Το κατάστημα σου λέει πως με τον προμηθευτή δεν μπορείς να μιλήσεις γιατί είμαστε εμείς ο πελάτης του οπότε το τι μπορεί να έχει συμβεί δεν μπορώ να το γνωρίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike_p Απρίλιος 2, 2014 #137 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Ο εκβιασμος "ή μου την αλλαζεις ή σε βγαζω στο ιντερνετ" ηταν αυτος που προσπαθησε να αποφυγει ο υπευθυνος της msystems και αλλαξε την καρτα. Δυστηχως δεν το καταφερε. Απροσμενα ομως αυτο γυρισε υπερ του........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #138 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 και γω για χαβαλέ θα ήθελα να δω τους ισολογισμούς ενός Αγγλικού καταστήματος και ενός Ελληνικού. Τη πελατεία του ενός και του άλλου και ΚΑΠΑΚΙ να ρωτήσω γιατί δε τη πέφτουμε στο αμαζον που δίνει 1 χρόνο και μετά μιλάς με ASUS, gigabyte κλπ και δε φέρει καμία ευθύνη.Ρε σεις για το όνομα του Θεού του Hardware πια! Εχουμε ξεφυγ....Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Είμαστε μια αγορά που πλέον πάει κατα διαόλου. Ξέρετε πόσες φορές εταιρίες δε στέλνουν δείγματα για review επειδή ακριβώς ο Ελληνας δε ψωνίζει; Επειδή δε κάνουν τζίρο; Πως ζητάς απο τον Ελληνα επιχειρηματία να έχει ίδια στρατηγική με τον Αγγλο και κατεπέκταση οι απαιτήσεις σε after sales support να είναι ίδιες;Δεν έχουμε μάθει σαν καταναλωτές να διεκδικούμε τα δικαιόματα μας, γι αυτό δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σωστά και επαγγελματικά.Τραβάμε και ξηλώνουμε το νόμο όπου και όπως μας συμφέρει αυτό γίνεται στην Ελληνική πραγματικότητα.Και για αυτό συγνώμη ρε σεις που δεν λέω ευχαριστώ και δεν δίνω τα εύσημα, είμαι ο σπασίκλας την παρέας. Εγώ δεν δέχομαι να πω σε κανέναν ευχαριστώ που θα με ταλαιπωρήσει ένα μηνα για τα αυτονόητα, άμα εσείς το δέχεστε πυρόβλημα σας, είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες πως να το κάνουμε?Αλλά μην προσπαθείτε να μου παρουσιάσετε το λάθος για σωστό λόγω κρίσης και μικρού τζίρου. Τα ξένα μαγαζιά αναλαμβάνουν το RMA? ακόμα και πέρα της 2ετίας που ορίζει ο Ε.Ε. όταν πχ μια κάρτα έχει 3 έτη? ή θα σου πούνε πέρασε η διετία απευθύνσου στον αντιπρόσωπο?Δεν ψάχνω να βρω τι τακτικές εφαρμόζουν και αν εχουν ενα τζίρο ΝΑ! αλλά τι είναι νόμιμο. Έχουν το δικαίωμα να στο πούνε η όχι?Παιδια το msystem δεν κατασκευασε την καρτα για να ειναι και εξολοκληρου υπευθυνο για αυτη. Δεν εχει κανενα εργοστασιο που να κατασκευαζει καρτες.Ουτε ο γενικος προμηθευτης ελλαδος εχει εργοστασιο.Αν δεν σιγουρευτουν οι μεσαζοντες οτι οντως υπαρχει προβλημα , ωστε να ειναι εν μερη σιγουροι οτι θα τους το πιστωσει αυτο καποτε η gigabyte , γιατί να σου κανουν εσενα την αλλαγη asap?Μακαρι να αποκτησετε καποτε μαγαζι (οσοι κραζετε αυτη την συμπεριφορα) και να συμπεριφερεστε ετσι οπως λετε.Epic fail. Διάβασε...ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ - ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΆρθρο 2 - Γενικοί όροι των συναλλαγών - Καταχρηστικοί γενικοί όροιΣε κάθε περίπτωση, καταχρηστικοί είναι ιδίως οι όροι που:ιδ) προβλέπουν τη μετακύληση της ευθύνης του πωλητή ή του εισαγωγέα αποκλειστικάστον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον,:hi: Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Απρίλιος 2, 2014 #139 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 Τα ξένα μαγαζιά αναλαμβάνουν το RMA? ακόμα και πέρα της 2ετίας που ορίζει ο Ε.Ε. όταν πχ μια κάρτα έχει 3 έτη? ή θα σου πούνε πέρασε η διετία απευθύνσου στον αντιπρόσωπο?Δεν ψάχνω να βρω τι τακτικές εφαρμόζουν και αν εχουν ενα τζίρο ΝΑ! αλλά τι είναι νόμιμο. Έχουν το δικαίωμα να στο πούνε η όχι;ξαναδιάβασε το ποστ μου να σου λυθεί η απορία τότε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Απρίλιος 2, 2014 #140 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2014 ξαναδιάβασε το ποστ μου να σου λυθεί η απορία τότε.Εγώ δεν μίλησα για amazon. :hi: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.