Dolly Μάρτιος 31, 2014 #61 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Και επίσης δεν νομίζω πως κανείς είπε στον OP πως κακά έκανε και μας είπε την εμπειρία του.Κάθε άλλο, και για αυτό σας πρήζουμε με το "ΝΕΟ ΘΕΜΑ" αλλά απο εκεί και πέρα τι περιμένεις να μην γίνει διάλογος, ή να μαυρίσουμε το μαγαζί αβλεπεί?ΕΔΙΤΟ χώρος εδώ είναι και για αυτά. Η εμπειρία του είναι η εμπειρία του, δεν πρέπει να γίνει κάτι κοσμογονικό για να το γράψει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Μάρτιος 31, 2014 #62 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Απλά ρε παίδες κάπου να υπάρχει ένα μέτρο. Να πεις την εμπειρία σου, όταν έχει να προσφέρει κάτι. Εδώ ποιο το νόημα του νήματος ακριβώς;Εκτός αν τα μαζεύουμε να γίνουν πολλά ώστε να γίνει και το Μ blacklisted. Δεν έγινε κάτι που "έριξε" τον πελάτη στο φινάλε, εκτός από μια μίνι ταλαιπωρία, που επιπλέον δεν διευκρινίζεται αν κόστισε και σε χρήμα. μερικα kills στο battlefield αμα εβγαλα σωστο πορισμα απτο προφιλ ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Μάρτιος 31, 2014 Author #63 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Μου αρέσει που μερικοί κολλάνε μόνο στο χρονικό διάστημα. Δεν ήταν το μόνο παράπονό μου όμως καθώς στην πρώτη εβδομάδα δεν μου την αντικαθιστούσαν καν την κάρτα.Αν συνεχιζόταν αυτό θα είχα προβεί σε καταγγελίες και τα ρέστα προφανώς αλλά μετά όπως γράφω επικοινώνησα με τον διευθυντή του καταστήματος και πάλι μετά από αναμονή και πιέσεις καταλήξαμε στην αντικατάσταση. Εκτός αυτού εγώ συνεχίζω να πιστεύω πως σε ένα τόσο προφανές πρόβλημα στο ανεμιστηράκι της κάρτας δεν θα έπρεπε να είχε γίνει όλος αυτός ο ντόρος. Εγώ δεν είχα κανέναν λόγο να μπω σε ταλαιπωρία ή να ταλαιπωρήσω το κατάστημα αν το πρόβλημα δεν ήταν αληθινό πόσο μάλλον να φτιάξω και θέμα εδώ.Προφανώς αυτοί που μιλάνε σε στυλ δεν έπρεπε να ανοίξει το θέμα αυτό μάλλον νομίζουν πως εγώ άνοιξα το θέμα για να θάψω το κατάστημα κάτι που ξεκαθάρισα από την αρχή πως δεν είναι ο σκοπός μου. Εξάλλου από τις απόψεις τον περισσότερων το κατάστημα έπραξε ορθώς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Μάρτιος 31, 2014 #64 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 [MENTION=31456]kpetros[/MENTION] όχι καμμία σχέση Κάνα CS και άααααμα αλλά με άλλο nick [/offtopic] On topic: Δημοκρατία έχουμε κύριοι και ελευθερία λόγου προφανώς. Απλά και λίγο κριτική (και κρητική μετά από ρακές ) σκέψη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Μάρτιος 31, 2014 #65 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Το ηθικό δίδαγμα δυστυχώς δεν είναι αυτό. Δεν μπορεί να παίρνει σε ένα κατάστημα τόσο καιρό να λύσει ένα τόσο απλό πρόβλημα σε ένα προϊόν με 3 έτη εγγύηση και γενικά να λαμβάνω τις απαντήσεις που έλαβα από μέρους τους όταν εγώ(χωρίς να παριστάνω κάποιον) έχω διαγνώσει το πρόβλημα το οποίο είναι πολύ σύνηθες και έχω βγάλει ένα συμπέρασμα για το οποίο είμαι σίγουρος. Το οτι ο χρηστης μπορει να ειναι και guru Η/Υ (Δεν το λεω ειρωνικα) δεν σημαινει οτι ο τεχνικος που παραλαμβανει ενα εξαρτημα μπορει να αρκεστει στα λεγομενα του. Καλο και δεκτο το input οταν προερχεται απο καποιο γνωστη αλλα δεν αποτελει τεκμηριο και θα πρεπει να μπορει να αναπαραγει/διαπιστωσει κι ο ιδιος ο τεχνικος το προβλημα Ουκ ολιγες φορες εχει χρειαστει να ερθουν ολοκληρα τα συστηματα επιτοπου για να γινει σωστη διαγνωση ενος προβληματος που δεν εντοπιζοταν σε μεμονωμενο εξαρτημα αλλα οφειλοταν σε συγκυρια/περιφερειακα κτλ. Το παραδειγμα με το εξαρτημα των 400€ με τα τρια χρονια εγγυηση ωχρια μπροστα σε αυτα που συμβαινουν σε αλλους χωρους οπως πχ στο κομματι αυτοκινητων οπου καινουρια αυτοκινητα μενουν στα service μηνα+ εν αναμονη αποφασης της μαμας εταιρειας για θεματα επισκευης ή αντικαταστασης (που σε πολλες περιπτωσεις θα μπορουσες να τα αποκαλεσεις και DOA) Το κάθε κατάστημα δεν γνωρίζει αν εγώ ασχολούμαι με την τεχνολογία και μπορεί να μου πει ότι δικαιολογίες θέλει πόσο μάλλον όταν δεν έχω περάσει ο ίδιος από το κατάστημα για να το ελέγξουμε μαζί το προϊόν. Αυτο δυστυχως ισχυει παντου. Δεν μπορει και σε ενα βαθμο δεν χρειαζεται κιολας, να ξερει ο καθε τεχνικος τις γνωσεις του πελατη που εχει στην αλλη γραμμη του τηλεφωνου. για καθε περιπτωση RMA. Σαφως και εαν ο πελατης εχει εντοπισει το προβλημα, δινει μια κατευθυνση στον τεχνικο και μπορει να του γλυτωσει καποιες ωρες ανουσιου γενικου ελεγχου αλλα στην τελικη διαπιστωση του προβληματος χρειαζεται επαληθευση. Κι εγω εχω παραλαβει δισκους που πχ μου εφερναν τυπωμενα τα screenshots απο τα διαγνωστικα αλλα τα ξαναετρεχα ετσι κι αλλιως. και Vga που "μετα απο μια ωρα πεταγαν artifacts" αλλα παλι τις δοκιμαζα κι οντως στις πιο πολλες περιπτωσεις ηταν σωστα αλλα υπηρχαν και περιπτωσεις οπου τα αποδεικτικα ή οι ισχυρισμοι του πελατη δεν ταυτιζονταν Οταν δε το προβλημα/σφαλμα δεν μπορουσε να αναπαραχθει τοτε αναγκαστικα το αντικειμενο ειτε ξαναγυρνουσε στον πελατη ειτε αποστελλοταν στην αντιπροσωπεια για περαιτερω ελεγχο ειτε ερχοταν και το υπολοιπο συστημα του πελατη για πιο ολοκληρωμενο ελεγχο (αναλογως της περιπτωσης) Στην τελική η Corsair που είναι και στην Ολλανδία έκανε λιγότερες μέρες να μου λύσει το πρόβλημα σε προβληματική ψύκτρα. Συγκρινεις εναν απο τους μεγαλυτερους κατασκευαστες εξαρτηματων pc με ενα καταστημα λιανικης το επιχειρημα δεν στεκει Εδώ οι άνθρωποι μου έστειλαν την καινούρια πρώτα πριν στείλω την ελαττωματική κάνοντας hold στην πιστωτική κάρτα - γιατί δεν μπορούν να κάνουν κάτι ανάλογο τα ελληνικά καταστήματα. το ερωτημα σου εχει βαση αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να απαντηθει απο καποιο μελος του φορουμ. Δυστυχώς έχει να κάνει με την χώρα μας και τον επαγγελματισμό σε κάποιους τομείς. Μην το γενικευεις ετσι ευκολα. Αυτο που αντιμετωπισες μια χαρα επαγγελματικη αντιμετωπιση ηταν Θα μπορουσε να εχει λυθει πιο συντομα το προβλημα? Πιθανοτατα ναι Αρκει αυτο για να χρεωθει το καταστημα με ελλειψη επαγγελματισμου? Κατα την γνωμη μου σαφως και οχι. Και το Πλαισιο κι αλλα καταστηματα παλια ειχαν πολυ χαλαρη πολιτικη αντικαταστασεων πολλες φορες μαλιστα λεγαμε χαρακτηριστικα "μου το αλλαξε χωρις να το κοιταξει" αλλα λιγο λογω κρισης, λιγο λογω επιτηδειων χρηστων που εκμεταλλευτηκαν καταστασεις, λιγο λογω του οτι εμειναν λιγοι ανταγωνιστες ειδες που εφτασε τελικα η κατασταση... Τα περι επαγγελματικης χρησης κτλ δεν μπορω να τα σχολιασω μιας και δεν γνωριζω λεπτομερειες αλλα απο τη μικρη μου εμπειρια να ξερεις οτι ειναι επιχειρημα που χρησιμοποιειται κατα κορον απο πελατες ως μοχλος πιεσης στα service και ισως και να εχει χασει τη σημασια του πλεον. (ειδικα οταν στο πισι που επειγει εχει εγκατεστημενα καμια 15αρια games και μερικα generic utilities μονο :nada:) αλλα σε γενικες γραμμες τα παιδια με καλυψαν Επαγγελματικη χρηση που δεν επιτρεπει downtime θα πρεπει να συνεπαγεται ειτε καποιο συμβολαιο υποστηριξης ειτε/και την υπαρξη εφεδρικου εξοπλισμου. Διαφορετικα με παρομοια λογικη θα επρεπε η καθε WD & Seagate να μας αποζημιωνουν και για τα δεδομενα που χασαμε οταν χτυπησε καποιος δισκος τους επειδη ειχαμε πολυτιμα αρχεια και δεν ειχαμε παρει backup. Α και το total war ΙΙ καλο μεν σαν κινηση αλλα πιθανοτατα ηταν το κουπονι της intel που παει δωρο με τους 4770κ ... (οποιος ενδιαφερεται πμ, θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας) Γενικα φιλε μου (Τασο εαν θυμαμαι καλα) think twice πριν ανοιξεις τετοια θεματα οταν παραδιπλα παιζουν οδυσσειες με eshop, Πλαισιο κτλ Ειναι σαν να τους πετας αλατι στην πληγη με αυτα που περιγραφεις οχι καλυτερο προιον και δωρο δεν παιζει εκει αλλα παιρνεις το πιστωτικο/προιον αντικαταστασης στα μουλωχτα πριν το ξανασκεφτουν και φευγεις αναποδα κοιτωντας το ταμειο μη σε φανε πισωπλατα... Το οτι θα μπορουσε να εχει λυθει το θεμα σου πιο ευκολα και γρηγορα, το πιστευω αλλα εφοσον εμπλεκεται και αντιπροσωπεια δεν μπορει αυτο να βαρυνει αποκλειστικα το καταστημα Σε αυτες τις περιπτωσεις καλως η κακως ολοι τρωμε μερος του αγγουριου Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoNaXe Μάρτιος 31, 2014 #66 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Εγώ θα έλεγα πως τα περισσότερα λόγια φεύγουν στον αέρα , Ελλάδα ζούμε και οι νόμοι είναι αόρατοι. Το κατάστημα μια χαρά έκανε την δουλειά του με μόνο λάθος να την στείλει πίσω πριν την ελέγξει αν η αντιπροσωπεία είχε δίκιο η άδικο, και αν όντως το πρόβλημα είναι όπως φαίνεται τότε μόνο για πονηριά δεν θα έκαναν την αντικατάσταση η την επιδιόρθωση της κάρτας. Εδώ επιστρέφουμε προϊόντα σε μεγαλοεταιρείες και πάλι την στέλνουν στην αντιπροσωπεία περιμένοντας μήνες. Αν ήταν λάθος του υπευθύνου σέρβις να μην δει τον ανεμιστήρας δεν έπρεπε να δεχτείς την γραφικών πίσω και να πεις έχει πρόβλημα στο το και το, Τσεκαρε το και θα το δεις.Μόνο που σου είπαν ότι το καλώδιο το εμπόδιζε δεν είχες δει πριν την στείλει ότι δεν υπάρχει πουθενά καλώδιο ; Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Μάρτιος 31, 2014 Author #67 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Αν ήταν λάθος του υπευθύνου σέρβις να μην δει τον ανεμιστήρας δεν έπρεπε να δεχτείς την γραφικών πίσω και να πεις έχει πρόβλημα στο το και το, Τσεκαρε το και θα το δεις.Μόνο που σου είπαν ότι το καλώδιο το εμπόδιζε δεν είχες δει πριν την στείλει ότι δεν υπάρχει πουθενά καλώδιο ; Sent from my iPhone using TapatalkΤο καλώδιο που τροφοδοτεί τα fans δεν μπορείς να το ελέγξεις αν βρίσκει όταν η κάρτα λειτουργεί λόγο του design της κάρτας. Όταν τους τόνισα να το κοιτάξουν(το θέμα με το μοτέρ) πως το ένα πάει πιο αργά όταν το γυρίζεις το fan με το χέρι μου είπαν πως σε αυτούς δεν το κάνει. Από εκεί και πέρα τι να πω;Όταν μου την επέστρεψαν ξέχασα να αναφέρω πως όντως για λίγη ώρα δεν το παρουσίασε το πρόβλημα αλλά αυτό επανήλθε και μην πω πως ήταν και χειρότερα(όπως στο βίντεο).Έτσι εγώ συνέχισα να πιστεύω πως είναι απλά ελαττωματικό το fan και κάποιος δεν λέει την αλήθεια.Μπορούσα να κάνω πολλά για να έχω περισσότερες αποδείξεις για κάτι τέτοιο αλλά το μόνο που θα κατάφερνα θα ήταν περισσότερη ταλαιπωρία.Επίσης την οικονομική κατάσταση του κάθε καταστήματος(πόσο μάλλον στις μέρες μας) δε νομίζω να την γνωρίζει κάποιος άλλος εκτός από τους ίδιους οπότε δεν γνωρίζω και αν they pulled a Plaisio.Οπότε η άποψη για το αν θα έπρεπε να ανοίξει το topic στηρίζεται και εκεί.Εγώ εύχομαι ότι καλύτερο για το κατάστημα, αν μου χαλάσει ένα από τα άλλα προϊόντα που έχω αγοράσει από εκεί και γίνει σωστή δουλειά, θα το γράψω δεν έχω λόγο να μην το κάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk Μάρτιος 31, 2014 #68 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Ξέρεις το "γαμώτο" της υπόθεσης θα ήταν να παρουσίαζε το πρόβλημα 1-1.5 μήνα ΜΕΤΑ την λήξη της εγγύησης ... όπως π.χ. σε μένα στην 560 Ti που φοράει το σύστημα της υπογραφής. Αν έχεις διάθεση να ψάξεις το ιντερνετ θα δεις ότι ενώ το σύστημα ψύξης είναι σχετικά καλό έχουν πετάξει πάνω γ.τ.π. fans και μάλιστα πρέπει να είναι και 2η ή 3η διαλογή. Που το στηρίζω αυτό; Στο ότι οι Κινέζοι έχουν βγάλει χρυσά λεφτά σε ebay να στέλνουν ανταλλακτικούς fans για κάρτες γραφικών και πως στις περισσότερες περιπτώσεις οι καινούριοι είναι λίγο πιο αθόρυβοι σε σχέση με τους παλιούς όταν είχαν πρωτοαγοραστεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeoNaXe Μάρτιος 31, 2014 #69 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Το καλώδιο που τροφοδοτεί τα fans δεν μπορείς να το ελέγξεις αν βρίσκει όταν η κάρτα λειτουργεί λόγο του design της κάρτας. Όταν τους τόνισα να το κοιτάξουν(το θέμα με το μοτέρ) πως το ένα πάει πιο αργά όταν το γυρίζεις το fan με το χέρι μου είπαν πως σε αυτούς δεν το κάνει. Από εκεί και πέρα τι να πω;Όταν μου την επέστρεψαν ξέχασα να αναφέρω πως όντως για λίγη ώρα δεν το παρουσίασε το πρόβλημα αλλά αυτό επανήλθε και μην πω πως ήταν και χειρότερα(όπως στο βίντεο).1) την κάρτα όταν την έβγαλες από τον υπολογιστή μπορούσες να δει από που περνάει το καλώδιο, αν ήταν από δίπλα του μπορεί να ακουμπουσε αν όχι τότε δεν είχε περίπτωση. Μια απλή διάγνωση δεν θέλει πολλές γνώσεις.2) έβαλες χέρι στον ανεμιστήρα κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών χρήσης οπότε άνετα μπορούσαν να σου πουν πως είναι εκτός εγγύησης γιατί δεν μπορούν να ξέρουν τη πειράματα έκανες πάνω του.3)ανεμιστήρας να μην βγάλει πρόβλημα και μετά να το κάνει χειρότερα από μόνο του μου φαίνεται (απλά ιδέα μου) πολύ να πολύ απίθανο.Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenor Μάρτιος 31, 2014 Author #70 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Ξέρεις το "γαμώτο" της υπόθεσης θα ήταν να παρουσίαζε το πρόβλημα 1-1.5 μήνα ΜΕΤΑ την λήξη της εγγύησης ... όπως π.χ. σε μένα στην 560 Ti που φοράει το σύστημα της υπογραφής. Αν έχεις διάθεση να ψάξεις το ιντερνετ θα δεις ότι ενώ το σύστημα ψύξης είναι σχετικά καλό έχουν πετάξει πάνω γ.τ.π. fans και μάλιστα πρέπει να είναι και 2η ή 3η διαλογή. Που το στηρίζω αυτό; Στο ότι οι Κινέζοι έχουν βγάλει χρυσά λεφτά σε ebay να στέλνουν ανταλλακτικούς fans για κάρτες γραφικών και πως στις περισσότερες περιπτώσεις οι καινούριοι είναι λίγο πιο αθόρυβοι σε σχέση με τους παλιούς όταν είχαν πρωτοαγοραστεί.Δυστυχώς αυτό θα είχε γίνει γιατί το fan έπνεε τα λοίσθια. Αν δεν την είχαν αλλάξει μετά από κάποιο διάστημα που φαντάζομαι θα ήταν εντός εγγύησης μιας και έμενε 1.5 χρόνος θα χαλούσε. Εγώ μπορούσα να αγοράσω ένα no name fan και να το αλλάξω μόνος για να κάνω την δουλειά μου πράγμα που τους το είπα, αλλά θα την έβγαζα εκτός εγγύησης και προτίμησα να τους την στείλω μιας και μόνο καλά λόγια είχα ακούσει για το κατάστημα.1) την κάρτα όταν την έβγαλες από τον υπολογιστή μπορούσες να δει από που περνάει το καλώδιο, αν ήταν από δίπλα του μπορεί να ακουμπουσε αν όχι τότε δεν είχε περίπτωση. Μια απλή διάγνωση δεν θέλει πολλές γνώσεις.2) έβαλες χέρι στον ανεμιστήρα κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών χρήσης οπότε άνετα μπορούσαν να σου πουν πως είναι εκτός εγγύησης γιατί δεν μπορούν να ξέρουν τη πειράματα έκανες πάνω του.3)ανεμιστήρας να μην βγάλει πρόβλημα και μετά να το κάνει χειρότερα από μόνο του μου φαίνεται (απλά ιδέα μου) πολύ να πολύ απίθανο.Sent from my iPhone using Tapatalk1) Το καλώδιο δεν έβρισκε όταν την έλεγξα την κάρτα. Λες να είδα πως βρίσκει και να μπήκα σε όλον αυτόν τον κόπο να την στείλω ή να ισχυρίζομαι άλλα πράγματα;2) Το ίδιο πράγμα θα έκανε και ο τεχνικός για να διαπιστώσει αν το fan είναι προβληματικό. Εμένα τα δείγματα που έδινε η κάρτα(θόρυβος-τρίξιμο-θερμοκρασίες-μικρότερη ταχύτητα στο 1 fan) μου έδωσαν να καταλάβω πως αυτό ευθύνεται γι'αυτό και δοκίμασα την ταχύτητα του με το χέρι. 3) Μα το είχε το πρόβλημα το fan πριν την στείλω. Αν ευθύνεται το μοτέρ εννοείτε πως μπορεί να έγινε χειρότερα μετά λόγο της διάρκειας ζωής που έχουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2crete Μάρτιος 31, 2014 #71 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Νομίζω ότι ο Κοπριτης το κάλυψε 1000% ,απλά και κατανοητά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arxagelos Μάρτιος 31, 2014 #72 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Νομίζω ότι ο Κοπριτης το κάλυψε 1000% ,απλά και κατανοητάΝαι όντως, οτι παραδέχεται οτι θα μπορούσε εν τέλη να έχει λυθεί το θέμα χωρίς ταλαιπωρία ως προς τον καταναλωτή τα λέει όλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick74 Μάρτιος 31, 2014 #73 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 μερικα kills στο battlefield αμα εβγαλα σωστο πορισμα απτο προφιλ ^^ Αυτο δε σημαινει τιποτα απολυτως... Οταν του πουλησαν την καρτα δεν ειπαν οτι αν καποιος τη χρησιμοποιησει για "σοβαρο σκοπο" (πχ να χακεψει το λαπτοπ της μερκελ για να δει τις γυμνες φωτογραφιες της ...ΜΠΙΑΧ ...τι σκεφτηκα ο μαλ... ) θα εχει διαφορετικη αντιμετωπιση απο καποιον που τη χρησιμοποιει για να παιζει packman στο mame η αν απλα σερφαρει στο fb και την επιλεγει απλα επειδη μεσα στο θολο του μυαλο το χρωμα της ταιριαζει με το χρωμα που εχει το βρακι της γειτονισσας Εδω εχουμε μια απλουστατη αγοροπωλησια προιοντος, το οποιο αν χρησιμοποιηθηκε για bf οπως λες χρησιμοποιηθηκε ορθα ως προς τη χρηση για την οποια προοριζεται (δεν εβαλε πχ την καρτα στο μπλεντερ μαζι με αγγουρακια να την κανει χυμο... σε υπολογιστη την εβαλε ) και το προιον χαλασε εντος εγγυησεως. Ως προς την αντιμετωπιση λοιπον απο τη μερια του καταστηματος, ολοι ειναι -η θα επρεπε να ειναι- ισοι, αφου ετσι κι αλλιως τα ιδια λεφτα δωσαν οταν την αγορασαν, Αυτα δεν τα λεω για να ριξω μομφη στο καταστημα (ετσι κι αλλιως η ιστορια εχει μελανα και φωτεινα σημεια γι αυτο ειπα οτι δεν μπορουμε να κρινουμε ευκολα) αλλα για να ξεκαθαριστει οτι ο σκοπος που ο καθε ενας χρησιμοποιει τον υπολογιστη του ΔΕΝ πρεπει να επηρρεαζει το rma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matia Μάρτιος 31, 2014 #74 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Ναι όντως, οτι παραδέχεται οτι θα μπορούσε εν τέλη να έχει λυθεί το θέμα χωρίς ταλαιπωρία ως προς τον καταναλωτή τα λέει όλα. Είναι κομψός ο άτιμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Μάρτιος 31, 2014 #75 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2014 Ναι όντως, οτι παραδέχεται οτι θα μπορούσε εν τέλη να έχει λυθεί το θέμα χωρίς ταλαιπωρία ως προς τον καταναλωτή τα λέει όλα.το "θα μπορουσε" που ειπαδεν σημαινει "εαν ηθελε το καταστημα" οπως νομιζω οτι θελεις να το ερμηνευσειςαλλα "θα μπορουσε εφοσον ηταν διαφορετικες οι συγκυριες"γενικα εαν ενα προιον δεν ειναι DOAοποτε και συνηθως παει για αμεση αλλαγη μετα τον αρχικο ελεγχοθα πρεπει να ελεγχθει ωστε να εξακριβωθει το προβλημακαλως ή κακως καποια προβληματα ειναι πιο δυσκολο να ταυτοποιηθουν σε σχεση με αλλα.Ξερεις τι γέλιο(και κλαμα) εχει πεσει με rma τροφοδοτικων corsair πχ λογω coil whine?το ιδιο αλλα με μικροτερη συχνοτητα και με vgas παλιοτεραξερεις ποσο υποκειμενικο ειναι το θεμα αυτο αναλογα με το αυτι και το περιβαλλον του καθενος?Και υποψιν οτι εκει συχνα ηταν out of the box καταστασεις...Να σου δωσω ενα πιο κοντινο παραδειγμα με αυτο του παιδιου?After market cooleraki ειχε ερθει τοποθετημενο πανω στη Vga για rma γιατι εκανε θορυβο το fan.Ο τεχνικος την δοκιμασε και επαιζε μια χαρα, το ειδα κι εγω με τα ματια μουΟταν ο πελατης ηρθε δεν το πιστευε, με την κουβεντα αποδειχθηκε οτι την καρτα τη δουλευε σε Lianli v2000 αναποδο ΑΤΧ κουτι οποτε και η καρτα επαιζε με το fan να καθεται στο ρουλεμαν του κι οχι να κρεμεται, οποτε και εκανε θορυβοEαν δεν ειχε γινει αυτη η συζητηση μπορει ακομα να εκανε βολτες το cooleraki απο μαγαζι σε προμηθευτη και πισω στον πελατη.Και ενταξει, για ενα cooleraki λες , ας παει στο καλο 30ευρω εχει, βαλε ενα καινουριο και το πολυ πολυ να "το φαμε" για μια vga ομως που εαν "τη φας"το κοστος της σου εκμηδενιζει το κερδος απο την πωληση αλλων 10 αντιστοιχων καρτων γραφικωνπιστευω οτι καταλαβαινεις πως εαν ησουν στη θεση του τεχνικου/καταστηματαρχη/εισαγωγεαδεν μπορεις να το αντιμετωπισεις με την ιδια ελαφροτητα (και μην το βλεπεις σαν μοναδα αλλα σκεψου ποσα τετοια περιστατικα εχει να αντιμετωπισει ενα καταστημα συνολικα ανα μηνα)και σιγουρα ακομα κι αν κατι τετοιο γινει τελικα για οποιονδηποτε λογοδεν θα ειναι κατι που θα το αποφασισει και επωμιστει μονος του ο εκαστοτε τεχνικος (μιας κι αυτος λογοδοτει καπου για τετοιες αποφασεις)αλλα ουτε θα γινει με το καλημερα παρα μονο αφου εχουν δοκιμαστει οι στανταρ διαδικασιες που προβλεπονται μεταξυ προμηθευτη/εμπορου/πελατηκαι εντος ευλογου χρονικου διαστηματος αυτα βεβαια ειναι προσωπικη μου αποψη, εχοντας βρεθει βεβαια κι απο τις τρεις μεριες του παγκου... απο κει και περα ο καθενας κρινει και πραττει οπως νομιζει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mastoras Απρίλιος 1, 2014 #76 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Επειδή βλέπω το συγκεκριμένο topic έχει πάρει αμπάρλιζα όλα τα τεχνολογικά ελληνικά φόρουμ, να πώ όπως είπα και στα υπόλοιπα οτι για μένα το topic ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ το κατάστημα. Ευχαριστώυγ Έχουμε απαίτηση οι άλλοι να είναι "επαγγελματίες" όταν εμείς οι ίδιοι αυτοαποκαλούμαστε έτσι χωρίς να το δικαιούμαστε. Άμα η δουλειά μας εξαρτάται απο τον υπολογιστή επιβάλεται να έχουμε backup pc - plan B (πέστε το όπως θέλετε)- εξοπλισμό ασφαλείας(ups πχ) κτλ. Στην τραγική πλειοψηφία τίποτα απο αυτά δε τηρείται Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabdik Απρίλιος 1, 2014 #77 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 παιδια διαβασα εν ταχει, και τις 4 σελιδες του θεματος, γιατι πραγματι , ειναι ενα θεμα που καιει την αγορα, γενικοτερα, η αντιμετωπιση των καταστηματων προς τους πελατες. αλλα και η -ορισμενες φορες- κακη συμπεριφορα των πελατων προς τα καταστηματα. γιατι εγω πιστευω οτι ο πελατης δεν εχει παντα δικιο, και ΔΕΝ ειμαι καταστηματαρχης, μην παρεξηγηθω...!!! στη συγκεκριμενη περιπτωση ομως, και σε παρομοιες, μπαινει μια παραμετρος, την οποια σε 4 σελιδες, μονο ο Dolly (αν δεν κανω λαθος) την ανεφερε...!! η παραμετρος "επαγγελματικος χρονος" του πελατη. τι γινεται οταν εχεις δουλειες τις οποιες πρεπει να τις παραδωσεις αμεσα? θα μου πειτε, σαν επαγγελματιας πρεπει να εχεις μια καβατζα, για τετοιες περιπτωσεις. πολυ σωστα. δεν μπορεις να κρεμαστεις σε ενα μηχανημα, γιατι μηχανημα ειναι, μπορει οιαδηποτε στιγμη, να παθει κατι. αλλα και στην -πραγματικα- xtreme στιγμη που και η καβαντζα σου εχει προβλημα, πρεπει η αντικατασταση, να παρει ενα μηνα? ειναι υπερβολικος χρονος για επαγγελματια!!!οταν ο πελατης ειναι ενας επαγγελματιας, οποιος χρησιμοποιει το μηχανημα του για δουλεια, ο χρονος = χρημα. δεν μπορει λοιπον κανενα καταστημα να κανει ενα μηνα να λυσει το οποιοδηποτε προβλημα..!! διαβασα πολυ σωστα, οτι ενας επαγγελματιας καλο ειναι να παιρνει ετοιμα συστηματα με on-site εγγυηση. πολυ ωραια. ομως, δεν θελουν ολοι αυτη τη λυση. δεν ειναι υποχρεωτικο. μπορει καποιος να θελει να φτιαξει το μηχανημα στα μετρα του, δεν σημαινει οτι δεν θα καλυπτεται με εγγυηση! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Απρίλιος 1, 2014 #78 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Είμαι επαγγελματίας και εργάζομαι σε καθημερινή βάση από το σπίτι. Υπάρχουν σπίτι 2 υπολογιστές, 2 laptops, ένα tablet, συστοιχίες RAID, backups, εφεδρικές οθόνες, VGAs, κλπ. Δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να μη μπορεί να δουλέψει έστω για μία ήμερα επειδή κάτι χάλασε. Αν το έργο σου ή η απόδοσή σου βασίζεται σε άλλον, αναγκαστικά το επίπεδο της δουλειάς σου καθορίζεται από το δικό του επίπεδο.Όσον αφορά στο θέμα μας τώρα, γιατί είναι η καθυστέρηση του καταστήματος και όχι οι συνέπειές της (για αυτές δε φέρει καμία ευθύνη), όπως είπα και πριν, όπως λέει και ο νόμος, το μόνο που θα έπρεπε να κάνει, είναι να του δώσει μια κάρτα να κάνει τη δουλειά του, μετά τη 14η ημέρα καθυστέρησης. Δεδομένου ότι η διάρκεια της επισκευής ήταν και σπαστή, τυπικά δεν είχε ούτε αυτή την υποχρέωση, αλλά σίγουρα θα έκανε καλή εντύπωση στον πελάτη και εμάς που διαβάζουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Απρίλιος 1, 2014 #79 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 το μόνο που θα έπρεπε να κάνει, είναι να του δώσει μια κάρτα να κάνει τη δουλειά του, μετά τη 14η ημέρα καθυστέρησης....σίγουρα θα έκανε καλή εντύπωση στον πελάτη και εμάς που διαβάζουμε.Για το ίδιο θέμα μίλησα και με τον διευθυντή όμως είχαν περάσει ήδη 2 εβδομάδες.Μιλήσαμε για κάρτα χαμηλού κόστους η οποία δεν θα με κάλυπτε στην δουλειά μου.Εκτός αν υπάρχει νόμος που λέει ότι το κατάστημα έπρεπε να έχει μια 660ti εύκαιρη να δώσει ως προσωρινή λύση.Εκεί πάω πάσο!:suicide2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnimaTronic Απρίλιος 1, 2014 #80 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2014 Μιας και το θεμα ειναι για αντικατασταση καρτας γραφικων απο το καταστημα MSystems, να σας παραθεσω τη δικη μου εμπειρια αντικαταστασης καρτας γραφικων απο το MSystems: Gigabyte GTX 660 (αγορασμενη Ιανουαριο 2013) ΚΑΘΕ φορα που ανοιγα παιχνιδι, πετουσε driver error στα 2 λεπτα. Ειχα δοκιμασει τα παντα ολα. Drivers. Cleaners, Format...... Τιποτα! Παω στο MSystems (Σεπτεμβριος 2013) με την καρτα στο χερι και τους εξηγω την κατασταση. Με ρωτανε αν εχω δοκιμασει την καρτα και σε αλλο PC. Τους λεω οτι την εχω δοκιμασει και κανει ακριβως το ιδιο πραγμα. Η απαντηση τους σε αυτο ηταν: "Ωραια! Οποτε δεν δοκιμαζουμε την καρτα στο service μας, τη στελνουμε απευθειας στη Gigabyte και γλυτωνουμε χρονο". Μετα με ρωτησαν τι ακριβως γραφει το error που λαμβανω και συνεννοηθηκαμε να τους στειλω το αντιστοιχο screenshot με e-mail, οπως και εγινε την ιδια μερα. Αποτελεσμα: Σε 7 μερες με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι δεν ειχαν καποια ενημερωση απο τη Gigabyte και γι' αυτο δεν ειχα νεα τους αυτες τις 7 μερες. Σε 10 μερες με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι η καρτα ηταν ελαττωματικη και να παω στο καταστημα να παραλαβω την καινουρια καρτα που εστειλε η Gigabyte. Παω στο καταστημα, φερνει ο υπαλληλος την καρτα και τον ρωταω αν μπορουμε να το γυρισουμε σε πιστωτικο και να παρω μια Gigabyte GTX 770 και να πληρωσω τη διαφορα. Το παιδι παει και ρωταει εναν κυριο μεγαλυτερης ηλικιας ( αυτος μαλλον ηταν ο αρχηγος εκει ), παιρνει το ΟΚ κι εγω πηρα μια ωραιοτατη Gigabyte GTX 770! Η αντιμετωπιση τους μου αρεσε πολυ και γι' αυτο το λογο θα τους ξαναπροτιμησω σε επομενες αγορες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.