Jump to content



RMA κάρτας γραφικών από Msystems


Zenor

Recommended Posts

6 σελιδες δε γεμιζουμε με αλλα RMA που τραβιεσαι 2 μηνες και τηλεφωνο δε σε παιρνουν...και για αυτη τη περιπτωση εχει αναστατωθει ολο το φορουμ.

Δεν αναγκάζουμε κανέναν να διαβάσει το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply
Τι λες ρε Ιάσονα. Να επωμισθώ εγώ το ρίσκο σου; Δε νομίζω. Θες να έχεις standby μηχανή. Δώσε μου ένα ασφάλιστρο χ € το μήνα και θα έχεις την κάλυψη που θές. Δεν γίνεται, το ξαναλέω, με κέρδος 5% να παρέχουν τα καταστήματα στους πελάτες τέτοιες υπηρεσίες.

τι διαφορετικο λεμε ; :p

ΟΦΕΙΛΩ εγω σαν επαγγελματιας να εχω δευτερη μηχανη.ωστε σε περιπτωση κακουχιας να μην κρεμαστουν οι δουλειες μου.

δεν οφειλει το καταστημα να μου αναπληρωσει αμεσα την μηχανη...προσθεου.

τωρα αν βρω μια συμφωνια με το καταστημα , μαζι σου.

Link to comment
Share on other sites

τι διαφορετικο λεμε ; :p

ΟΦΕΙΛΩ εγω σαν επαγγελματιας να εχω δευτερη μηχανη.ωστε σε περιπτωση κακουχιας να μην κρεμαστουν οι δουλειες μου.

δεν οφειλει το καταστημα να μου αναπληρωσει αμεσα την μηχανη...προσθεου.

τωρα αν βρω μια συμφωνια με το καταστημα , μαζι σου.

Αυτό το κάνεις εάν είσαι επαγγελματίας γενικά στην νοοτροπία σου. Και έχει διαφορά από το έιμαι επαγγελματίας επειδή έχω ΑΦΜ και εταιρία....

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=634]GoriLLakoS[/MENTION]

Θα γράψω πολύ λίγα.

Το βίντεο τραβήχτηκε αφού είχε περάσει μία εβδομάδα τηλεφώνων και η πρώτη αποστολή.

Εμένα το πρόβλημα η κάρτα μου το είχε παρουσιάσει μία βδομάδα - ίσως και παραπάνω καιρό πριν την όλη υπόθεση.

Για να διαπιστώσω αν όντως είναι θέμα του ενός ανεμιστήρα, δοκίμασα με το χέρι μου να το γυρίσω - εκτός λειτουργίας - και πήγαινε πιο αργά από το άλλο.

Το ίδιο ακριβώς πράγμα μου έκανε και ο ανεμιστήρας του κουτιού που τον άλλαξα και διορθώθηκε το πρόβλημα.

Το πρόβλημα όταν μου την έστειλαν πίσω φαινόταν να έχει λυθεί, την έβαλα δηλαδή επάνω και δεν έκανε τον θόρυβο αλλά μετά από λίγα λεπτά το ξαναπαρουσίασε.

Τότε ήταν που τράβηξα και το βίντεο όπως μου ζητήθηκε. Να πω πως το πρόβλημα παρουσιαζόταν και σε idle και σε load.

Η νέα κάρτα δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα οπότε πως γίνεται να είναι θέμα του τροφοδοτικού;

Πέραν αυτού, εγώ την πίεση την άσκησα για να δω ποιος κάνει σωστά την δουλειά του και ποιος όχι μιας και έβλεπα πως δεν μου κάνουν την αντικατάσταση για να δω σε ποιόν θα πρέπει να κάνω καταγγελία αν χρειαζόταν.

Η απάντηση που πείρα ήταν πως αν δεν εγκρίνει ο προμηθευτής την αντικατάσταση δεν μπορούν να μου την αλλάξουν σαν κατάστημα. Εμένα τι με ενδιαφέρει ο προμηθευτής, όπως είπα δεν αναφέρεται πουθενά ότι εμπλέκεται με την αγορά μου και ούτε ενημερώθηκα πως μπορεί να πάρει τόσο καιρό όταν την έστειλα την πρώτη φορά.

Για εμένα το οποιοδήποτε κατάστημα φέρει ευθήνη αν ο προμηθευτής με τον οποίο συνεργάζεται δεν κάνει σωστά την δουλειά του αλλά όπως και να έχει δεν θα μπορούσα να γράψω την μισή ιστορία.

Δεν ξέρω γιατί μερικοί θίχτηκαν τόσο, μιας και ένας λόγος όπως είπα για το άνοιγμα του topic είναι να μην συμβεί και σε άλλους το ίδιο αν χρειαστεί να στείλουν την κάρτα πίσω στο κατάστημα με courrier.

Link to comment
Share on other sites

Και πολύ καλά έκανες. Το ίδιο είχα κάνει σε 3 περιπτώσεις, η μία έχει γίνει θέμα και εδώ, ενώ η κορυφαία ήταν που έπεισε μια τη γυναίκα μου ότι είναι παχιά και να πάει να αδυνατίσει (όσοι την ξέρουν, θα γελάνε τώρα). Αφού η διευθύντρια της αρνήθηκε με τα δεκάδες "επιχειρήματα" να ακυρώσει το συμβόλαιο (την ίδια ημέρα), τύπωσα το νόμο, πήγα από εκεί και γελάσαμε. Το κορυφαίο ήταν, πως αφού ξέμεινε από επιχειρήματα, προσπάθησε να με παρακάμψει και να με κάνει να φανώ κακός, γιατί ρωτούσε τη γυναίκα μου αν ήταν δική της η απόφαση να υπαναχωρήσει (ήταν) και της πρότεινε να μην υποκύπτει σε πιέσεις... :crazy:

Ισως να μην καταλαβα καλα. Σου εδωσαν εγγυηση οταν πηρες την γυναικα σου ??? Γιατι εμενα δεν........

Link to comment
Share on other sites

με τα δύο ποστ αυτά έχεις αρχίσει και κάνεις κ0λ0τούμπες.

Να στο πω απλά.

Ανοίγει ένα θέμα και όλοι εδώ μέσα το παίζουν δικηγόροι, με το νόμο τάδε, τη παράγραφο τάδε κοκ

Λένε/λέμε το κατάστημα άργησε, το κατάστημα δεν εξυπηρέτησε, το κατάστημα έπρεπε να αντιδράσει πιο σωστά.

έρχεται ο νόμος και λέει

και μετά λέμε έτρεξε ο πελάτης και έγινε δουλειά. Πιανόμαστε από αλλού. ΟΚ

Μετά δε θέλουμε πολιτική αμαζον γιατί δεν έχει ψωνίσει όλο το thelab απο άμαζον, αλλά θέλουμε το hardwareτάδε που είναι πιο γνωστό στο thelab και το overclockers που δε στέλνει καν Ελλάδα.

Εμφανίζεται το hardware τάδε όχι με 2,5 χρόνια αλλά με 6 μήνες και αντικατάσταση έως και 6 εβδομάδες.

Πάλι δε μας λέει κάτι πάμε να πιαστούμε απο το ποιος θα στείλει που και τι. Οχι ότι το κατάστημα εδώ έκανε τη διαδικασία μέσα στα πλαίσια των ημερομηνιών κλπ.

Οπως λέει και ο σοφός λαός "Δουλειά δεν είχε ο διάολος γ@μούσε τα παιδιά του"

Πάμε λίγο να δούμε...

Καταρχάς για τις μέρες είπα ίσα και αντρίκια οτι έχεις δίκαιο, κάτι το οποιο εγώ το καταλάβα στο τέλος, (εγώ είχα μετρήσει την αργία). Παρόλα αυτά δεν σου φτάνει οτι σε βγάζω σωστή αλλά έρχεσαι να με πεις κωλοτούμπα.

Κωλοτούμπας είναι αυτός που αλλάζει άποψη χωρίς να αναγνωρίζει το τι έλεγε πριν.

Αυτός που παραδέχεται οτι έκανε λάθος δεν τον αποκαλείς κωλοτούμπα απλά και μόνο γιατι στην έχει "σπάσει", προφανώς.

Ακόμα και έτσι όμως για μένα ξανα λέω δεν αλλάζει κάτι μιας και ο πελάτης το έτρεξε και μιλούσε και 40 λεπτά στο τηλέφωνο μιας και δεν άλλαζε η κάρτα να δει που θα προβεί σε καταγγελία, αυτό είναι κολωτούμπα ή γεγονός? κατι που εχω επισημάνει απο την αρχη οτι η ταλαιπωρία του πελάτη ειναι αυτό που μετράει στο τέλος.

Δευτερον, για τα ξένα μαγαζιά κάνω ερώτηση να μάθω αν αναλαμβάνουν το rma και την αποστολή ή μιλάς με αντιπρόσωπο ευθέως και το στέλνεις εσυ, μου λες το amazon, να το πάρω σαν κανόνα δηλαδη? οτι όλα έχουν την πολιτική του amazon?.

Δεν υπάρχουν άλλα που αναλαμβάνουν το RMA? γιατί στο γερμανικό site απο το quote που έκανες φαίνεται οτι το αναλαμβάνει το μαγαζι το arrange όπως και στο έγραψα να μου το ξεκαθαρίσεις, αντί αφτου πάλι ξεκάθαρη απάντηση δεν πήρα παρα προσωπική επίθεση για κωλοτούμπα. Περιμένω απάντηση εδώ. Και τα 2 μαγαζια που εβαλα τα εβαλα για λόγου χάρη και οχι για να το παρεις σχοινί κορδόνι, το γενικό feeling απο την ξενη αγορά ζητησα να μάθω.

Εγώ επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, και ο ιδιοκτήτης της Msystems έιναι φίλος μου και τα παιδιά που δουλεύουν μέσα τα γνωρίζω και ο τεχνικός δεν είναι καθόλου εριστικός...ίσα ίσα που έιναι καλό παιδί θα προσπαθήσω να είμαι δίκαιος

και να γράψω πως μου φαίνεται αυτό το ποστ από την δική μου οπτική γωνία.

Μακάρι να ήταν όλοι τόσο ειλικρινής όσο εσύ.:p

Link to comment
Share on other sites

Μου την έχει "σπάσει"? Χμμμμμμμμμ ναι έχασα το 5% που κέρδισα σαν κατάστημα απο την πώληση που έκανα στον πελάτη μου Zenor και δυσφημίστηκα κιόλας. Με βρήκες το παραδέχομαι. Εύγε!

Τα περι άμαζον κλπ δε κάθομαι να τα ξαναπάρω απο την αρχή όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Καλό βράδυ σε όλους! :)

orCYIz8.gif

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.