Jump to content



RMA κάρτας γραφικών από Msystems


Zenor

Recommended Posts

η ειρωνία του θέματος είναι ο ts να βγαίνει στα διάφορα φορουμ για να κράξει κάποιο κατάστημα και στην ουσία, με την τροπή που πήρε η υπόθεση, να του κάνει τσάμπα διαφήμιση..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Βασικά το όλο θέμα είναι θετική διαφήμιση για το κατάστημα. Για ένα ανεμιστιράκι που έκανε τσικ-τσικ βρέθηκε ο op με ολόφρεσκια κάρτούλα και ανανέωση εγγύησης, ενώ η προηγούμενη ήταν στα τελευταία της. Άνετα θα ψώνιζα από MSystems μετά από αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολιτική της Gigabyte να γίνεται αντικατάσταση στην κάρτα ολόκληρη σε τέτοια θέματα.

Εμένα αν μου έλεγαν θα σου το αλλάξουμε το ανεμιστηράκι(χωρίς να χαθεί η εγγύηση) να κάνεις την δουλειά σου δεν θα έλεγα όχι

μιας και σκοπός μου δεν ήταν ούτε να ανανεώσω την εγγύηση ούτε να ταλαιπωρήσω για ένα τόσο μικρό πρόβλημα.

Κράξιμο ή διαφήμιση είπα πως δεν είναι ο στόχος μου αλλά αν ο άλλος έχει μία άποψη δεν μπορώ να του την αλλάξω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι φιλε μου πως εστω και με καθυστερηση, το καταστημα σου αλλαξε κανονικα τη καρτα με καινουργια και καλυτερη μαλιστα και σου προτεινε και δωρο για την καθυστερηση.

Δεν σου ειπε οτι η καρτα ειναι μια χαρα και να την λουστεις ή προσπαθησε να αποποιηθει των ευθυνων του.

Ετσι οπως ειναι τα πραγματα στην ελληνικη αγορα, παλι καλα να λες.

Οι μερες ευημεριας που τα μαγαζια αλλαζανε ελαττωματικα προιοντα on the fly εχει περασει ανεπιστρεπτη δυστυχως.

Πλεον το κοσκινιζουν το θεμα οσο δεν παει.

Τι να πουν αλλοι που προσπαθουν να αποδειξουν πως δεν ειναι ελεφαντες ή που τους εχουν δουλεψει κανονικα και μεσα στα μουτρα τους (βλ. e-Chop)

Καλο ειναι να μην κανουμε τη τριχα τριχια για ψιλου πηδημα.

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

Το ότι έπρεπε να μιλήσω με τον διευθυντή 40 λεπτά μόνο και μόνο για να προσπαθήσουν να πιέσουν τον προμηθευτή και δεν ξέρω και γω πόσες φορές με τους τεχνικούς έχοντας κάνει πόσα τηλεφωνήματα μέσα σε όλο αυτό το διάστημα, και έχοντας πληρώσει 14€ για να αποστείλω το προϊόν 2 φορές για να έρθουμε μετά από τόσο καιρό να καταλήξουμε στην αντικατάσταση που θα μπορούσε να γίνει εξαρχής εμένα δεν μου φαίνεται ορθό σαν καταναλωτή , πόσο μάλλον έχοντας δει το πρόβλημα με τα μάτια μου και έχοντας στείλει το βίντεο.

Το αν δεν μπορούν τα καταστήματα να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στις εγγυήσεις των προϊόντων σε λογικά πλαίσια, τότε ας μην ανοίγουν καταστήματα ή να μην συνεργάζονται με προμηθευτές/εταιρίες που έχουν συγκεκριμένες πολιτικές.

Μου είχε συμβεί το ίδιο με άλλο κατάστημα το οποίο μου έλεγε ακριβώς τα ίδια πως δεν μπορεί να αναπαράγει το πρόβλημα και είχα πάει 2-3 φορές μέχρι που μίλησα με τον υπεύθυνο και έγινε κατευθείαν η αντικατάσταση.

Σε καμία περίπτωση δεν μου έχει τύχει να φταίει το δικό μου σύστημα μιας και με το προϊόν αντικατάστασης το θέμα λύθηκε όσες φορές χρειάστηκε να μπω στην διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Μου είχε συμβεί το ίδιο με άλλο κατάστημα το οποίο μου έλεγε ακριβώς τα ίδια πως δεν μπορεί να αναπαράγει το πρόβλημα και είχα πάει 2-3 φορές μέχρι που μίλησα με τον υπεύθυνο και έγινε κατευθείαν η αντικατάσταση.

Σε καμία περίπτωση δεν μου έχει τύχει να φταίει το δικό μου σύστημα μιας και με το προϊόν αντικατάστασης το θέμα λύθηκε όσες φορές χρειάστηκε να μπω στην διαδικασία.

Κατα συρροη και κατ¨εξακολουθηση τακτικη αναννεωσης hardware.......:dots:

Link to comment
Share on other sites

Κατα συρροη και κατ¨εξακολουθηση τακτικη αναννεωσης hardware.......:dots:

Μπορώ να βάλω σε αγγελία(ή μάλλον να την δώσω πίσω στο κατάστημα) την 660ti που μου έδωσαν και να κάνω τώρα παραγγελία μία 780ti από το ίδιο κατάστημα για να σε πείσω. Θα το κάνω; Όχι.

PS: Σε περίπτωση που η κάρτα παρουσιάζει πρόβλημα(εντός εγγύησης) και γίνετε αντικατάσταση δεν χρεώνεται τίποτα το κατάστημα ούτε ο προμηθευτής. Τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Zenor το πρόβλημά σου δεν είναι εύκολα διακρίσιμο. Και μπορεί να μην ισχύει 100%.

Το κατάστημα δεν μπορεί να σου αντικαταστήσει άμεσσα δυστυχώς μια κάρτα που είναι ήδη 2 χρονών. Γιατί αν τελικά δεν την δεχτεί ο αντιπρόσωπος της gigabyte θα την φάει. Και είναι μεταπωλήτης όχι προμηθευτής.

Και εμείς στην εταιρεία αυτήν την πολιτική χρησιμοποιούμε για RMA. Δεν μπορώ να έχω stock ότι πουλάω γιατί δυστυχώς το ποσοστό κέρδους δεν είναι όπως παλιά. Αν φάω 5 - 10 κάρτες πχ έκλεισε η επιχείρηση. Μα και νομικά είναι μεταπωλητής όχι προμηθευτής. Γιαυτό πχ υπάρχουν και καταστήματα που λένε πχ 2 έτη εγγύηση καταστήματος και μπορεί η αντιπροσωπεία να δίνει 3 έτη στο είδος. Τα 2 ότι γίνει θα γίνει με το service του καταστήματος-εταιρείας και στο 3 έτος θα πας αντιπροσωπεία και απλά το κατάστημα θα κάνει το διαμεσολαβητή.

Το κάθε κατάστημα δεν "φταίει" αν ο προμηθευτής και το service του θέλει σπρώξιμο. Και θεωρώ και ανθρώπινο αν το τεχνικό τμήμα του msystems δεν βρήκε χρόνο-όρεξη σκέφτηκε να πιέσει το τεχνικό τμήμα του προμηθευτή. (Προσωπικά δεν έχω καταφέρει ποτέ να μιλήσω με τεχνικό της quest όσα χρόνια εργάζομαι στον χώρο, όλα απο το site τους ή με τον πωλητή τα βρίσκω σε όσες εταιρείας έχω συνεργαστεί και μέσω αυτών με την quest).

Πάντως μου έχει τύχει χειρότερη αντιμετώπιση και με την μαμά εταιρεία και αναμονή εις άπειρον και να γυρνάει μητρική 2 φορές πίσω ενώ είχε πρόβλημα. Στην τελική στον πελάτη αγόρασε η εταιρεία καινούργιο branded server στον πελάτη γιατί η tyan είναι για τα μπάζα και έχασε και 2000€ απόλη την κατάσταση. Γιατί ο πελάτης ήταν ήδη 1 μήνα χωρίς backup server και η tyan να λέει ότι η μητρική δουλεύει ενώ είχε πρόβλημα όταν γέμιζε η μητρική με μνήμες.

Σε γενικές γραμμές απο προσωπική άποψη και εμπειρία και με την ανάλυση της ιστορίας σου εγώ ακόμα ψηφίζω msystems με 1000. Ναι ίσως σε δυσκόλεψε εσένα και το βλέπεις διαφορετικά αλλά στην τελική σε κάλυψε 100% με καινούργια κάρτα, έκανε την κίνηση να προσπαθήσει με ότι μπορούσε να σε ανταμείξει για την υπομονή σου. Σε άλλο κατάστημα παίζει ακόμα να μην έβγαζες άκρη δυστυχώς. Πρέπει όμως εκτός απο το να προστατεύεται ο αγοραστής πρέπει και το κατάστημα να προστατευτεί.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να βάλω σε αγγελία(ή μάλλον να την δώσω πίσω στο κατάστημα) την 660ti που μου έδωσαν και να κάνω τώρα παραγγελία μία 780ti από το ίδιο κατάστημα για να σε πείσω. Θα το κάνω; Όχι.

PS: Σε περίπτωση που η κάρτα παρουσιάζει πρόβλημα(εντός εγγύησης) και γίνετε αντικατάσταση δεν χρεώνεται τίποτα το κατάστημα ούτε ο προμηθευτής. Τέλος.

AN ησουν οπως λες επαγγελματιας θα ηξερες οτι τα παντα εχουν ενα κοστος. Αν υποθεσουμε οτι η msystems απο την πωληση που σου ειχε κανει τοτε ειχε κερδισει περιπου 20 ευρω σημερα της εχεις κοστισει τουλαχιστον 40 ευρω. Ομως δεν ειναι αυτο το θεμα μας. Κραζεις μια απο τις τελευταιες εταιρειες που συμπεριφερονται αψογα στους πελατες της την στιγμη που σε εχει καλυψει και με το παραπανω. Ναι οκ. Δεν σου εδωσε ο ιδιοκτητης την γραμματεα του ή την γυναικα του για "test drive" .Εκει εχεις ενα δικιο. Ομως απο οτι παραδεχεσαι το εχεις συνηθεια μολις "βηξει" καποιο εξαρτημα σου να απαιτεις αντικατασταση και αν δεν το κανουν αρχιζεις τις απειλες και μετα το κραξιμο.

Και μετα αναρωτιομαστε γιατι αλλαξαν συμπεριφορα οι εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

AN ησουν οπως λες επαγγελματιας θα ηξερες οτι τα παντα εχουν ενα κοστος. Αν υποθεσουμε οτι η msystems απο την πωληση που σου ειχε κανει τοτε ειχε κερδισει περιπου 20 ευρω σημερα της εχεις κοστισει τουλαχιστον 40 ευρω. Ομως δεν ειναι αυτο το θεμα μας. Κραζεις μια απο τις τελευταιες εταιρειες που συμπεριφερονται αψογα στους πελατες της την στιγμη που σε εχει καλυψει και με το παραπανω. Ναι οκ. Δεν σου εδωσε ο ιδιοκτητης την γραμματεα του ή την γυναικα του για "test drive" .Εκει εχεις ενα δικιο. Ομως απο οτι παραδεχεσαι το εχεις συνηθεια μολις "βηξει" καποιο εξαρτημα σου να απαιτεις αντικατασταση και αν δεν το κανουν αρχιζεις τις απειλες και μετα το κραξιμο.

Και μετα αναρωτιομαστε γιατι αλλαξαν συμπεριφορα οι εταιρειες.

1) Οι συγκεκριμένες κάρτες αγοράζονται για 2 λόγους από εμένα τουλάχιστον: Λιγότερος θόρυβος/χαμηλότερες θερμοκρασίες. Το να έχω την κάρτα να μουγκρίζει κάθε λίγα δευτερόλεπτα εγώ προσωπικά δεν μπορώ να το ανεχτώ πόσο μάλλον όταν έχω δώσει και παραπάνω λεφτά για την συγκεκριμένη υλοποίηση για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Αν αυτό κοστίζει στα καταστήματα επειδή η κάθε εταιρία έχει δικές τις πολιτικές(π.χ Όχι service) ας μην φέρνουν αυτές τις υλοποιήσεις.

2) Η άλλη περίπτωση έτυχε πριν κάτι χρόνια(ati 5870), πάλι κάρτα γραφικών και παρουσίαζε artifacts με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει σωστά η χρήση της.

Αν αυτά εσένα σου φαίνονται απλά σαν προβλήματα και σε τέτοιες περιπτώσεις δεν χρειάζεται αντικατάσταση πρόβλημα σου, εγώ από την στιγμή που έχω δώσει πάνω από 300€ και στις δύο περιπτώσεις και παρουσιάστηκε τέτοιο θέμα απαίτησα ότι δικαιούμαι σαν καταναλωτής. Ούτε OC μοντέλο ζήτησα ούτε κάποιο δώρο(το οποίο δεν δέχτηκα ούτως η άλλος).

Εξάλλου όπως είπα το κατάστημα και ο προμηθευτής δεν χρεώνονται τίποτα σε περίπτωση αναγνώρισης της βλάβης(εντός εγγύησης), μιας και την επιστρέφουν στην Gigabyte.

Για εμένα το πρόβλημα ήταν ξεκάθαρο στο fan, το είπα 100 φορές αλλά κανείς δεν το στήριξε αυτό παρόλο που οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν κάποιες έως πολλές γνώσεις, προτίμησαν όμως να σταθούν σε άλλα σημεία της υπόθεσης.

Η κάρτα αντικατάστασης δεν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα στο ανεμιστηράκι και επίσης οι θερμοκρασίες της είναι 10C κάτω, άλλη μία ένδειξη πως όντως υπήρχε θέμα.

Αν έκανα λάθος και ήταν το πρόβλημα στο σύστημά μου μετά χαράς θα επέστρεφα την καινούρια κάρτα και θα δεχόμουν πίσω την αρχική αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις παρεξηγηση αλλα δεν μπορεις να με πεισεις. Ουτε οτι δεν το κανεις απο συνηθεια αλλα ουτε οτι εισαι επαγγελματιας . Τουλαχιστον σε ολη αυτη την ιστορια υπαρχει ενας διπλα κερδισμενος. Η Msystems. Απο την μια που της εκανες δωρεαν διαφημιση και απο την αλλη που σε εχασε απο πελατη.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις παρεξηγηση αλλα δεν μπορεις να με πεισεις. Ουτε οτι δεν το κανεις απο συνηθεια αλλα ουτε οτι εισαι επαγγελματιας . Τουλαχιστον σε ολη αυτη την ιστορια υπαρχει ενας διπλα κερδισμενος. Η Msystems. Απο την μια που της εκανες δωρεαν διαφημιση και απο την αλλη που σε εχασε απο πελατη.

Ευχαριστώ, με έκανες και γέλασα :sarcastic:

Λες αν το έκανα από συνήθεια μετά να άνοιγα και θέμα για να μου την λένε οι υπόλοιποι σαν μαζόχα; :hehe:

Εξάλλου εγώ σκόπευα/σκοπεύω να την κρατήσω την 660ti μέχρι να βγουν οι καινούριες τέλη 2014 όπου θα είχε ακόμη 1 χρόνο εγγύηση η κάρτα, σιγά μην έμπαινα σε όλη αυτήν την διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=31816]Mike_p[/MENTION] και σε μενα μολις βηξει καποιο εξαρτημα θελω να το αλλαξω εφοσον ειναι εντος εγγυησης. Δλδ αμα ξεκινησει και κανει κουλα η καρτα μου θα πω αστην θα παρω καινουρια, ενω ειναι εντος εγγυησης; οχι φυσικα. Θα ζητησω αντικατασταση.

Οσον αφορα τη συγκεκριμενη περιπτωση, μια χαρα αντιμετοπιση ειχε απο το μαγαζι. Εχει τυχει απειρες φορες ενω υπαρχει ενα προβλημα, να μην εμφανιζεται τη στιγμη που γινεται ο ελεγχος και μολις φευγεις να το ξανακανει.

Οποτε μην ειρωνευομαστε ο ενας τον αλλο εδω μεσα.

Και για το αν ειναι οντως επαγγελματιας ειναι δικο του θεμα. Αν εμεινε πισω στη δουλεια εξαιτιας αυτου, θα μαθει οτι πρεπει να εχει και εναλλακτικη απο δω και στο εξης ή να βασιζεται σε προιοντα για επαγγελματιες και να πληρωνει επαγγελματικη υποστηριξη που προσφερουν ολες οι εταιριες.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=31816]Mike_p[/MENTION] και σε μενα μολις βηξει καποιο εξαρτημα θελω να το αλλαξω εφοσον ειναι εντος εγγυησης. Δλδ αμα ξεκινησει και κανει κουλα η καρτα μου θα πω αστην θα παρω καινουρια, ενω ειναι εντος εγγυησης; οχι φυσικα. Θα ζητησω αντικατασταση.

Οσον αφορα τη συγκεκριμενη περιπτωση, μια χαρα αντιμετοπιση ειχε απο το μαγαζι. Εχει τυχει απειρες φορες ενω υπαρχει ενα προβλημα, να μην εμφανιζεται τη στιγμη που γινεται ο ελεγχος και μολις φευγεις να το ξανακανει.

Οποτε μην ειρωνευομαστε ο ενας τον αλλο εδω μεσα.

Και για το αν ειναι οντως επαγγελματιας ειναι δικο του θεμα. Αν εμεινε πισω στη δουλεια εξαιτιας αυτου, θα μαθει οτι πρεπει να εχει και εναλλακτικη απο δω και στο εξης ή να βασιζεται σε προιοντα για επαγγελματιες και να πληρωνει επαγγελματικη υποστηριξη που προσφερουν ολες οι εταιριες.

Αμ θέλετε και εναλλακτικές και φτηνές τιμές. Δε μπορείς να βάλεις 2 καρπούζια σε μια μασχάλη.

Link to comment
Share on other sites

Αμ θέλετε και εναλλακτικές και φτηνές τιμές. Δε μπορείς να βάλεις 2 καρπούζια σε μια μασχάλη.

Δηλαδή άμα χαλάσει κάτι να πάω να πάρω καινούριο ενώ είναι εντός εγγύησης?

Sent from my Migato GT-N7105

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή άμα χαλάσει κάτι να πάω να πάρω καινούριο ενώ είναι εντός εγγύησης?

Sent from my Migato GT-N7105

Αν θές να έχεις 0 day αλλαγή με άλλο, να το πληρώσεις. Ο [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] δίνει ένα 5λιρο το μήνα αν δεν απατώμαι και έχει ασφαλισμένο το τηλεφωνό του. Αν του πέσει, πάθει κάτι, του έρχεται καπάκι καινούργιο.

Τέτοια εξυπηρέτηση δεν μπορείς να την έχεις δωρεάν, γιατί όπως και να το κάνουμε, όταν κάποιος παίζει με 2% και 5% κέρδος, δε μπορεί εκ των πραγμάτων να αντέξει το ρίσκο να φάει έστω και μια κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το έπιασα... Για πες..

Sent from my Migato GT-N7105

Λες για επαγγελματικό για να έχει το κεφάλι του ήσυχο και γρήγορη αντιμετώπιση του προβλήματος.

Λέει ο OP ότι έχει μια 660ti η οποία ουσιαστικά είναι κα΄ρτα για games. Ναι οκ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αλλού για επαγγελματική χρήση αλλά δεν είναι επαγγελματικό εργαλείο.

Πάει λοιπόν στο πιο φθηνό και προσιτό να κάνει τη δουλειά του, δε μπορεί όμως να θέλει άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος. Αυτό λογικά εννοεί ο Αντώνης :)

Ενώ αν πλήρωνε ένα DELL Μηχάνημα πουχου που η αξία του δεν ισοδυναμεί με το hardware αλλά και με το Support τα πράγματα θα ήταν αλλιώς. Οπως και εγώ στο μαγαζί αν πάθω κάτι, έρχονται σε χρόνο dt

edit: Με πρόλαβε ο Αντώνης

Link to comment
Share on other sites

Αν θές να έχεις 0 day αλλαγή με άλλο, να το πληρώσεις. Ο [MENTION=1446]Dolly[/MENTION] δίνει ένα 5λιρο το μήνα αν δεν απατώμαι και έχει ασφαλισμένο το τηλεφωνό του. Αν του πέσει, πάθει κάτι, του έρχεται καπάκι καινούργιο.

Τέτοια εξυπηρέτηση δεν μπορείς να την έχεις δωρεάν, γιατί όπως και να το κάνουμε, όταν κάποιος παίζει με 2% και 5% κέρδος, δε μπορεί εκ των πραγμάτων να αντέξει το ρίσκο να φάει έστω και μια κάρτα.

Αυτο ειπα και γω, οτι αν εισαι επαγγελματιας και βασιζεσαι σε αυτο παιρνεις επαγγελματικα προιοντα και την εξτρα εγγυηση (next day home support, πως σκ@τα λεγεται) και εισαι κυριος. Ή αν δεν θες, εχεις ενα backup plan για περιπτωση αναγκης.

Αλλιως περιμενεις.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.