Jump to content



RMA κάρτας γραφικών από Msystems


Zenor

Recommended Posts

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

...................ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ - ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Άρθρο 9α

Ορισμοί

Για τους σκοπούς των διατάξεων του παρόντος μέρους νοούνται:

α) καταναλωτής, κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν

στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του

δραστηριότητα

και στο ιδιο άρθρο....

Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομά του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο.

Αλλα ξεφευγουμε απο το θεμα μας. Για μενα επρεπε να πιεστει το ολο θεμα μεσω ΣτΚ στις προβλεπομενες μερες.

Link to comment
Share on other sites

και στο ιδιο άρθρο....

Αλλα ξεφευγουμε απο το θεμα μας. Για μενα επρεπε να πιεστει το ολο θεμα μεσω ΣτΚ στις προβλεπομενες μερες.

β) προμηθευτής, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ενεργεί για σκοπούς που

σχετίζονται με την εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του

δραστηριότητα, καθώς και κάθε πρόσωπο που ενεργεί στο όνομα ή για λογαριασμό του

προμηθευτή, :hi:

Link to comment
Share on other sites

αυτό το μ@μημένο 0,1% που σου χαλάει τη συνολική αξιολόγηση...πολύ ασχήμο... :p

Όπως είπα το θέμα το άνοιξα για να μην συμβεί το ίδιο σε κάποιον που θελήσει να στείλει π.χ κάρτα γραφικών στο κατάστημα με τον ίδιο τρόπο.

Όσο για αυτό που λες αν δεν τους ένοιαζε μέχρι και ο τελευταίος πελάτης και έχουν τόσα κέρδη θα με είχαν καλύψει με δικά τους έξοδα προκειμένου να μείνω ικανοποιημένος και να συνεχίζω να ψωνίζω από αυτούς.

Αυτό το λέω για όλα τα καταστήματα.

Επίσης να προσθέσω πως η msystems έχει δικό της service.

Το ότι την έστειλαν στον προμηθευτή(2 φορές) έγινε για να πάρουν δεύτερη γνώμη απ'ότι μου είπαν, μιας και στα δικά τους συστήματα δεν το παρουσίασε το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Σιγαααααα το σοβαρο το κερδος που εχει ενα μαγαζι απο μια vga.

Να παρει το ρισκο να το αλλαξει και τελικα η info quest (παραδειγμα) να του πει "δεν στο αλλαζω γιατι το βιασε ο ντολλυς παρεα με τον Ιασωνα"

No way..

Καλως η κακως δεν μπορουν να το κανουν ολοι αυτο.

Οι μεγαλοι, βλ πλαισιο παμπλικ αν ηθελαν πιστευω πως θα μπορουσαν να το κανουν.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση, οτι τα καταστηματα λιανικης ειναι μεταπωλητες και οχι προμηθευτες.

Aκριβώς έτσι είναι.

Προμηθευτής θεωρείται ο αντιπρόσωπος.Τα καταστήματα είναι μεταπωλητής λιανικής.

Φαντάζεστε τον Κωτσοβολο ας πούμε να έπρεπε να έχει ανταλλακτικά για ολες αυτές τις χιλιάδες πραγμάτων που πουλάει ή που έχει πουλήσει στο παρελθόν??

Τα καταστήματα πληροφορικής διαθέτουν ένα υποτυπώδες σέρβις για τις ανάγκες μονταρίσματος διαφόρων parts αλλα και για μια πρωτη διαγνωση του προβλήματος πριν το καθε προϊόν καταλήξει στην αντιπροσωπεία.

Την εγγύηση μας την δίνει το κατάστημα γιατί με αυτό μπορούμε να κάνουμε την συναλλαγή.Και όχι γιατί δεσμεύετε το κατάστημα να κάνει την επιδιόρθωση ή την αλλαγή.

Παράδειγμα ο όποιος δήποτε Intel επεξεργαστης.Θα τον παμε στο κατάστημα αγοράς και αυτό με τη σειρά του θα τον στείλει στην intel.H Intel απαγορεύει στα καταστήματα να κάνουν έστω και διάγνωση της βλάβης.Πόσο μάλλον την αντικατάσταση.

Για το εν λόγο κατάστημα τώρα νομίζω ότι το αδικεί το αρχικό ποστ, ανάλογα και με την κατάληξη που είχε το όλο θέμα.

Μου έτυχε περιστατικό κάρτας γραφικών και με εξυπηρέτησαν και με το παραπάνω.

Μάλιστα τα παιδιά του σέρβις ήταν πραγματικά εξυπηρετικότατα και συζητήσιμα έως σημείου που έμεινα έκπληκτος.

Σε τεσσερις μέρες πήρα το πιστωτικό και αγόρασα άλλη της αρεσκείας μου.Βεβαίως και θα ξανααγοράσω από αυτούς γιατί η πείρα μου από άλλα μεγάλα καταστήματα του είδους δεν είναι και η καλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως τους αδικώ. Αν το πρόβλημα που παρουσίαζε ήταν διαφορετικό στο οποίο μπορεί να οφείλεται το υπόλοιπο σύστημα και όχι η κάρτα δεν θα άνοιγα καν το θέμα.

Όμως όταν βλέπω πως είναι καθαρά θέμα fan και ούτε χάνει σε απόδοση και αυτοί από μέρους τους μου λένε πως δεν εμφανίζεται το πρόβλημα στα συστήματά τους οφείλω να γράψω το περιστατικό.

Link to comment
Share on other sites

Aκριβώς έτσι είναι.

Προμηθευτής θεωρείται ο αντιπρόσωπος.Τα καταστήματα είναι μεταπωλητής λιανικής.

...μπλα, μπλα, μπλα...

Είσαι λάθος. ΕΓΩ, σαν πελάτης, δεν έχω την υποχρέωση να γνωρίζω ποιός είναι ο προμηθευτής και ο αντιπρόσωπος. Αγόρασα το προϊόν από ένα κατάστημα και είναι υπεύθυνο να με εξυπηρετήσει. Το ότι ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση του "πήγαινε στην αντιπροσωπία" είναι για δική μας ευκολία για να τελειώνουμε πιό γρήγορα.

Ο νόμος είναι σαφής. Προμηθευτής είναι αυτός που ΕΓΩ έχω εμπορική συναλλαγή.

Πάρε τηλέφωνο στον Συνήγορο του Καταναλωτή, να στα επιβεβαιώσει και ο ίδιος.

Όλα τα άλλα είναι υποθέσεις και ανούσιες θέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως τους αδικώ. Αν το πρόβλημα που παρουσίαζε ήταν διαφορετικό στο οποίο μπορεί να οφείλεται το υπόλοιπο σύστημα και όχι η κάρτα δεν θα άνοιγα καν το θέμα.

Όμως όταν βλέπω πως είναι καθαρά θέμα fan και ούτε χάνει σε απόδοση και αυτοί από μέρους τους μου λένε πως δεν εμφανίζεται το πρόβλημα στα συστήματά τους οφείλω να γράψω το περιστατικό.

Βεβαιως και οφείλεις να το γράψεις.Δεν είπε κανένας το αντίθετο.

Όμως να περιμένεις από ένα υποτυπώδες εργαστήριο που διαθέτει το κάθε κατάστημα να εντοπίσει την βλάβη του ενός ανεμιστήρα που παίρνει κάποιες πιο αργές στροφές και να σου αλλαξει την κάρτα αυτό.....

Αυτό είναι υποχρέωση της αντιπροσωπείας η οποία με την σειρά της θα ενημερώσει την κατασκευάστρια εταιρία για το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καθυστέρησε λίγο η όλη διαδικασία ΑΛΛΑ σου αντικατέστησε η αντιπροσωπεία την κάρτα με άλλη καλύτερων specs. Καταρχάς απο τη στιγμή που δεν είναι διαθέσιμη η ίδια κάρτα για πώληση μην έχεις απαίτηση για επί τόπου αντικατάσταση από το οποιοδήποτε κατάστημα. Στην τελική πάντως πήρες λειτουργικό προϊόν καλύτερων προδιαγραφών με αυτό που είχες.

Εγώ με το Π τραβιούμουν κοντά 2 μήνες (μέσα σε καλοκαίρι) με προβληματική μητρική που την έβλεπαν αυτοί ΟΚ μέχρι που τους στην έστειλα πακέτο μάζι με επεξεργαστή και δεν μπορούσαν να την κάνουν να δουλέψει, μου πρόσφεραν μια μεταχειρισμένη ίδια με εμφανή καταπόνηση πλαστικών και καψίματα (πιθανώς από κάποιο service τους για δοκιμαστήρι) και στο τέλος επειδή είχε αγοραστεί με κάποια προσφορά και δεν τους συνέφερε να την βγάλουν από αντιπροσωπεία μου την έκαναν πιστωτικό αφού πρώτα μου δώσανε και μια μητρική που να αντιστοιχεί σε socket, επωνυμία και χρηματικό ποσό αλλά κατά τα άλλα να μην έχουν καμιά σχέση τα specs ώστε να αποφύγουν επιστροφή χρημάτων από το τεχνικό τους τμήμα (ο θεός να το κάνει - ακόμα θυμάμαι τον τυπά που έβγαλε το cpu από το socket στην παραλαβή για να τσεκάρει και καλά τα pins και δεν μπορούσε να τοποθετήσει πίσω το cpu στο socket (1155)).

Αυτά 2 μήνες μετά και να χρειάζεται να φάω και άλλα 15λεπτά ταλαιπωρία ώστε να "εγγκριθεί απο το λογιστήριο" η πίστωση του παλιού και η αγορά κάποιου άλλου προϊόντος. Για δωρεάν game ή ότιδήποτε άλλο φυσικά ούτε λόγος και αυτό όχι 2.5 χρόνια αλλά 6 μήνες μετά την αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Είσαι λάθος. ΕΓΩ, σαν πελάτης, δεν έχω την υποχρέωση να γνωρίζω ποιός είναι ο προμηθευτής και ο αντιπρόσωπος. Αγόρασα το προϊόν από ένα κατάστημα και είναι υπεύθυνο να με εξυπηρετήσει. Το ότι ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση του "πήγαινε στην αντιπροσωπία" είναι για δική μας ευκολία για να τελειώνουμε πιό γρήγορα.

Ο νόμος είναι σαφής. Προμηθευτής είναι αυτός που ΕΓΩ έχω εμπορική συναλλαγή.

Πάρε τηλέφωνο στον Συνήγορο του Καταναλωτή, να στα επιβεβαιώσει και ο ίδιος.

Όλα τα άλλα είναι υποθέσεις και ανούσιες θέσεις.

Εγώ δεν είδα πουθενά στην περίπτωση του Msystem να τον έστειλαν στην αντιπροσωπεία.

Το αντίθετο μάλιστα

Εκτός και αν δεν ξέρω να διαβάζω ελληνικά όποτε ναι είναι ανούσιες οι θέσεις μου.

Link to comment
Share on other sites

Aκριβώς έτσι δεν είναι.

Προμηθευτής θεωρείται και ο αντιπρόσωπος και τα καταστήματα.

Fixed.

Aν διαβάσεις 3 post πιο πάνω, υπάρχει quote από τον σχετικό Νόμο:

β) προμηθευτής, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ενεργεί για σκοπούς που

σχετίζονται με την εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του

δραστηριότητα, καθώς και κάθε πρόσωπο που ενεργεί στο όνομα ή για λογαριασμό του

προμηθευτή, :hi:

Link to comment
Share on other sites

Μιας και αρχίσατε και πιάνετε τις διατάξεις του νόμου και προσπαθεί ο ένας να αντικρούσει τον αλλον, δε θα βγάλετε άκρη. Είναι τα λεγόμενα παραθυράκια και γι' αυτό πληρώνεις δικηγόρο.

Επι του θέματος και χωρίς διατάξεις και ιστορίες με απλά Ελληνικά.

Απο το βίντεο προσωπικά για ήχος που βρίσκει ο ανεμιστήρας μου ακούγεται (ξανα λέω μου φαίνεται δεν έπιασα στα χέρια μου τη κάρτα ΔΕ ΞΕΡΩ)

Το κατάστημα με τη σειρά του σωστά έκανε τη πρώτη διάγνωση και ας πούμε ότι είχαν δίκιο για το καλώδιο του ανεμιστήρα. Πραγματικά δε πιστεύω ότι τα παιδιά στο msystems δεν κοιταξαν τη κάρτα ή πήγαν να τη βγάλουν στα μουλωχτά.

Γιατί το λέω; Γιατί συνεργάζομαι μαζί τους 3 χρόνια ίσως και παραπάνω και έχω κάνει άπειρες αγορές απο αυτούς. Ακόμα και όταν χρειάστηκα RMA (ούτε μία, ούτε δύο, αλλά περισσότερες φορές) με εξυπηρέτησαν και με το παραπάνω και άμεσα.

Για τη περίπτωσή σου τώρα. Αν συνέχισε το πρόβλημα καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι το κατάστημα δεν θα έβαζε χέρι στη κάρτα και να προσπαθήσει να την επισκευάσει σωστά; Λογικό είναι γιατί μετά αν δεν έφτιαχνε θα είχε θέμα με το προμηθευτή που ίσως και να μη τη δεχόντανε πίσω (α μα την ανοίξατε, α μα τη βιάσατε κλπ). Δε το διακινδυνεύει και ούτε είναι η δουλειά του. Είτε λέγεται msystems, είτε λέγεται ksystems, είτε λέγεται τρεχαγύρευεsystems.

Κανένα κατάστημα δε βάζει σοβαρό χέρι σε προϊόν ηλεκτρονικό εντός εγγύησης αλλά μένει σε μία πρώτη εκτίμηση/διάγνωση, στέλνει Δελτίο αποστολής στον προμηθευτή με το προϊόν και στις σημειώσεις έχει μερικές παρατηρήσεις. Οπότε ναι πρέπει να τη στείλουν να περιμένουν, όπως και εσύ και να γίνει η όλη διαδικασία.

Αν ήταν μέσα σε DOA θα είχες όλα σου τα δίκια με όσα λες.

Αλλά στη τελική ακολουθήθηκε μία διαδικασία de facto. Πήρες μία νέα κάρτα, πήρες δώρο ένα παιχνίδι που ειδικά το τελευταίο δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν. Το θεωρώ απόλυτα δίκαιο.

Και επειδή έγραψες και για αντικατάσταση με άλλη γιατί ήταν στη μέση θέμα δουλειάς. Δε σε κατηγορώ και εγώ αν έμενα ένα μήνα χωρίς κάρτα θα άφριζα, αλλά δε θα περίμενα το κατάστημα να με σώσει. Θα είχα μία εφεδρική για τέτοιες καταστάσεις, ώστε να μη μείνει το μηχάνημα δουλειάς ποτέ κλειστό. Σε κατηγορώ γι' αυτό; ΟΧΙ απλά και το κατάστημα δε μπορεί να μοιράζει δεξιά αριστερά κάρτες σε κάθε RMA. Δεν είσαι ο μόνος με τον οποίο κάνουν RMA σε μία μέρα, αλλά σίγουρα εσένα αυτό σε καίει όπως θα έκαιγε και μένα.

Κλείνοντας και συνοψίζοντας. Μετά από ένα δύο περιστατικά τελευταία, ένα εκ των οποίων διάβασα σε αυτό εδώ το φόρουμ. Πλέον (και πάλι δε σε αμφισβητώ και δε σε κατηγορώ) αν δεν ακούσω και τις δύο πλευρές δεν βγάζω κανένα συμπέρασμα, ούτε θα πω ότι έχει δίκιο το μαγαζί ή ο πελάτης. Γι' αυτό και το συγκεκριμένο post είναι ήξεις αφήξεις και δε παίρνω και τη θέση κανενός.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν είδα πουθενά στην περίπτωση του Msystem να τον έστειλαν στην αντιπροσωπεία.

Το αντίθετο μάλιστα

Εκτός και αν δεν ξέρω να διαβάζω ελληνικά όποτε ναι είναι ανούσιες οι θέσεις μου.

Μάλλον εμείς δεν ξέρουμε να διαβάζουμε, ή παίζουμε με τα λόγια εδώ.

Γράφει ο Γιάννης:

Εχω την εντυπωση, οτι τα καταστηματα λιανικης ειναι μεταπωλητες και οχι προμηθευτες.

Κι απαντάς εσύ:

Aκριβώς έτσι είναι.

Προμηθευτής θεωρείται ο αντιπρόσωπος.Τα καταστήματα είναι μεταπωλητής λιανικής.

Σου λέω ότι είναι λάθος. Που κολλάει αν τον έστειλαν ή όχι στην αντιπροσωπεία; Άσχετο.

Link to comment
Share on other sites

Στείλτε λοιπόν ένα fax στο συνήγορο,που πολίτη

και ρωτήστε αν είχε την υποχρέωση να κάνει επιδιόρθωση ή αλλαγή το κατάστημα και όχι ο αντιπρόσωπος.

Πάρτε την απάντηση και βαλτε το σκριν εδώ να το δουν όλοι.

Είναι εύκολο να αναφέρεστε όλοι στον συνήγορο του πολίτη.

Το δύσκολο είναι να ερμηνεύσετε τους νόμους.

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή έγραψες και για αντικατάσταση με άλλη γιατί ήταν στη μέση θέμα δουλειάς. Δε σε κατηγορώ και εγώ αν έμενα ένα μήνα χωρίς κάρτα θα άφριζα, αλλά δε θα περίμενα το κατάστημα να με σώσει. Θα είχα μία εφεδρική για τέτοιες καταστάσεις, ώστε να μη μείνει το μηχάνημα δουλειάς ποτέ κλειστό. Σε κατηγορώ γι' αυτό; ΟΧΙ απλά και το κατάστημα δε μπορεί να μοιράζει δεξιά αριστερά κάρτες σε κάθε RMA. Δεν είσαι ο μόνος με τον οποίο κάνουν RMA σε μία μέρα, αλλά σίγουρα εσένα αυτό σε καίει όπως θα έκαιγε και μένα.

Εδώ είσαι λάθος. Ο νόμος υποχρεώνει τον προμηθευτή/κατάστημα να μου δώσει αντικατάσταση μετά τις 14 ημέρες. Το ότι κάποιοι από εμάς έχουμε εφεδρική κάρτα/μητρική/cpu/γυναίκα/κλπ, δε σημαίνει ότι είναι σωστό, το κάνουμε για να κάνουμε τη δική μας ζωή πιό εύκολη. Αν δεν ήταν κάρτα γραφικών και ήταν ηλεκτρική κουζίνα, θα είχες εφεδρική ή θα έτρωγες delivery για ένα μήνα;

Στείλτε λοιπόν ένα fax στο συνήγορο,που πολίτη

και ρωτήστε αν είχε την υποχρέωση να κάνει επιδιόρθωση ή αλλαγή το κατάστημα και όχι ο αντιπρόσωπος.

Πάρτε την απάντηση και βαλτε το σκριν εδώ να το δουν όλοι.

Είναι εύκολο να αναφέρεστε όλοι στον συνήγορο του πολίτη.

Το δύσκολο είναι να ερμηνεύσετε τους νομούς.

Επέτρεψέ μου να γνωρίζω, έχω ήδη πάει δύο φορές στο δικαστήριο για ανάλογα θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι λάθος. Ο νόμος υποχρεώνει τον προμηθευτή/κατάστημα να μου δώσει αντικατάσταση μετά τις 14 ημέρες. Το ότι κάποιοι από εμάς έχουμε εφεδρική κάρτα/μητρική/cpu/γυναίκα/κλπ, δε σημαίνει ότι είναι σωστό, το κάνουμε για να κάνουμε τη δική μας ζωή πιό εύκολη. Αν δεν ήταν κάρτα γραφικών και ήταν ηλεκτρική κουζίνα, θα είχες εφεδρική ή θα έτρωγες delivery για ένα μήνα;

Wiz μη προτρέχεις. Ξέρω πολύ καλά το νόμο και τις 14 μέρες.

Την έστειλα πάλι λοιπόν στις 17/3 και την παρέλαβαν την επόμενη μέρα

Τελικά την παρέλαβα σήμερα 31/3.

Νομίζω σωστοί είναι. Εγιναν 2 αποστολές εκτός αν θες να μετρήσουμε τις μέρες απο τη πρώτη αποστολή.

Link to comment
Share on other sites

Καθυστέρησε λίγο η όλη διαδικασία ΑΛΛΑ σου αντικατέστησε η αντιπροσωπεία την κάρτα με άλλη καλύτερων specs. Καταρχάς απο τη στιγμή που δεν είναι διαθέσιμη η ίδια κάρτα για πώληση μην έχεις απαίτηση για επί τόπου αντικατάσταση από το οποιοδήποτε κατάστημα. Στην τελική πάντως πήρες λειτουργικό προϊόν καλύτερων προδιαγραφών με αυτό που είχες.

Σύμφωνα με το website τους διαθέσιμες υπήρχαν(όταν έλεγξα εκείνες τις μέρες) και το μοντέλο OC και άλλες προφανώς σε παρόμοια τιμή/επιδόσεις(760) που θα μπορούσαν να δοθούν σε περίπτωση που δεν υπήρχαν οι 660ti.

Απο το βίντεο προσωπικά για ήχος που βρίσκει ο ανεμιστήρας μου ακούγεται (ξανα λέω μου φαίνεται δεν έπιασα στα χέρια μου τη κάρτα ΔΕ ΞΕΡΩ)

Το κατάστημα με τη σειρά του σωστά έκανε τη πρώτη διάγνωση και ας πούμε ότι είχαν δίκιο για το καλώδιο του ανεμιστήρα. Πραγματικά δε πιστεύω ότι τα παιδιά στο msystems δεν κοιταξαν τη κάρτα ή πήγαν να τη βγάλουν στα μουλωχτά.

Το θέμα δεν είναι μόνο ο ήχος. Να γράψω και πάλι πως στριφογυρίζοντας το ανεμιστηράκι με το χέρι, το ένα(αυτό που φαίνεται στο βίντεο) πάει πιο αργά σαν να βρίσκεται δηλαδή το μοτέρ στα τελευταία του.

Εγώ τους τόνισα το πρόβλημα με το μοτέρ να το κοιτάξουν αλλά μου είπαν πως 3 ημέρες που την είχαν την κάρτα πάνω σε σύστημα τους σε διάφορες ταχύτητες και stress test και το ίδιο και ο προμηθευτής - δεν τους το παρουσίασε.

Έτσι λοιπόν εγώ έβγαλα το δικό μου συμπέρασμα και έπραξα αναλόγως.

Link to comment
Share on other sites

μιας και έπρεπε να λειτουργήσω το μηχάνημα λόγο δουλειάς.

για μια ακόμα φορά λοιπόν το ηθικό δίδαγμα είναι πως όταν πρόκειται για υπολογιστή - εργαλείο δουλειάς δεν παίρνουμε κομμάτια και στήνουμε μηχάνημα ΑΛΛΑ αγοράζουμε ένα έτοιμο επώνυμο υπολογιστή με on site υποστήριξη και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

εάν επιτρέπεται, ποια είναι η δουλειά η οποία απαιτούσε την 660ti και αντί να μείνεις χωρίς υπολογιστή ένα μήνα δεν αγόρασες μία vga των 30 ευρώ; (πέρα από το γεγονός ότι η μητρική σου έχει ωραιότατα DVI & VGA & HDMI)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.