Jump to content



Απατη με το eshop (ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ)


antonio_ch

Recommended Posts

Η συσκευασία ΔΕΝ αποτελεί μέρος του προϊόντος. Το προϊόν είναι άθικτο. Αν είχε σκίσει το κουτί, αν υπήρχαν ίχνη χρήσης, ναι, δεκτό να υπάρχει πρόβλημα. Το αυτοκόλλητο όμως, δεν αποτελεί πρόβλημα.
10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει

αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν

συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του

κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα

επιστροφής.

Δεν αναφερει πουθενα για συσκευασιες κλπ, αυτα ειναι δικα σου αυθαιρετα συμπερασματα.

Tελειωνω εδω γιατι ειμαστε offtopic, αλλα μην λεμε οτι θελουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply
Η συσκευασία ΔΕΝ αποτελεί μέρος του προϊόντος. Το προϊόν είναι άθικτο. Αν είχε σκίσει το κουτί, αν υπήρχαν ίχνη χρήσης, ναι, δεκτό να υπάρχει πρόβλημα. Το αυτοκόλλητο όμως, δεν αποτελεί πρόβλημα.

Για να καταλάβω, στην αρχή λες ότι η συσκευασία ΔΕΝ αποτελεί μέρος του προιόντος. Άρα αν είχε σκίσει το κουτί γιατί θα είχε πρόβλημα όπως λες παρακάτω αφού το κουτί είναι η συσκευασία. Το αυτοκόλλητο ασφαλείς που έχουν τα laptop είναι μέρος της συσκευασίας και του κουτιού άρα τι γίνετε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Τι λες βρε nick κι εσυ ,πως θα διαπιστώσεις ενα ελάττωμα η οτι δε σου κανει η συσκευη,πριν ανοίξεις το αυτοκόλλητο;

Είπαμε,να λεμε και του στραβού το δίκιο,να λεμε και το σωστό οταν ενα κατάστημα το κάνει ,αλλα μην προσπαθείς να υπερασπιστείς το.eshop οταν εχει 100% άδικο.

Η αρχική κατάσταση ειναι άλλο απο αυτο που νομιζεις εσυ,αστο μην το συνεχίζεις οταν δεν έχεις δίκιο.

sent from mobile

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερει πουθενα για συσκευασιες κλπ, αυτα ειναι δικα σου αυθαιρετα συμπερασματα.

Tελειωνω εδω γιατι ειμαστε offtopic, αλλα μην λεμε οτι θελουμε.

Μάλλον τα δικά σου συμπεράσματα είναι αυθαίρετα. Δεν είναι ίδιο πράγμα η συσκευασία με το προϊόν. Τέλος. Αν εσύ δεν το καταλαβαίνεις, όταν παραλάβεις κάτι και το έχεις ανοίξει, μην το πας πίσω, δικαίωμά σου. Οι υπόλοιποι όμως θα εξασκήσουμε τα νόμιμα δικαιώματά μας. Και δεν είμαστε offtopic γιατί αυτό είναι το πρόβλημα του παιδιού.

Για να καταλάβω, στην αρχή λες ότι η συσκευασία ΔΕΝ αποτελεί μέρος του προιόντος. Άρα αν είχε σκίσει το κουτί γιατί θα είχε πρόβλημα όπως λες παρακάτω αφού το κουτί είναι η συσκευασία. Το αυτοκόλλητο ασφαλείς που έχουν τα laptop είναι μέρος της συσκευασίας και του κουτιού άρα τι γίνετε εδώ.

Έγραψα "δεκτό, να υπάρχει πρόβλημα", δεν είπα ότι υπάρχει. Στην περίπτωση αυτή, δε μπορεί να πουληθεί πάλι ως καινούριο. Εδώ το eshop γνωρίζει ότι δε μπορεί να κάνει κάτι και απλά το τραβάει μήπως και δεν ασχοληθεί ο πελάτης. Επίσης, πολύ συχνά, λόγω έλλειψης ρευστού, δεν έχουν τα προϊόντα και τα φέρνουν από έξω αφού γίνει η παραγγελία. Έτσι, δε μπορούν να τα επιστρέψουν και για αυτό το παλεύουν.

Όπως και να έχει, το προϊόν κοστίζει 500, 600 800€ ;

Αν θέλει να το κυνηγήσει δικαστικά, μόνο τα παράβολα και η αμοιβή του δικηγόρου θα του πάνε ~800€. Γνωρίζουν ότι δε συμφέρει και για αυτό πιέζουν καταστάσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι εμείς θα κάνουμε τα κορόιδα. Για αυτό υπάρχει ο ΣτΚ για να ασκήσει πιέσεις ανάλογα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερει πουθενα για συσκευασιες κλπ, αυτα ειναι δικα σου αυθαιρετα συμπερασματα.

Tελειωνω εδω γιατι ειμαστε offtopic, αλλα μην λεμε οτι θελουμε.

Καθόλου αυθαίρετα.

Ο νόμος επιτρέπει να επιστραφεί το προϊόν και να πάρεις πίσω τα χρήματα σου ακόμα και αν έχεις ανοίξει την συσκευασία ( πως αλλιώς νομίζεις πως μπορείς να κάνεις αυτά που σου επιτρέπει ο νόμος ώστε να αποφασίσεις π.χ. αν δεν σου κάνει το προϊόν ).

Και για να μην προλάβεις να πείς την εξυπνάδα σου, έχω αλλάξει για φίλους 3 διαφορετικά προϊόντα 3 διαφορετικές εποχές ( το ένα συμβάν μόλις πρίν 1μιση μήνα ) και τους πήρα τα χρήμματα τους πίσω στο χέρι εις το ακέραιον και με το προϊόν να έχει ανοιχθεί.

Και στο e-shop μάλιστα το τελευταίο συμβάν, και πήρα τα χρήματα πίσω χωρίς μα και μου και φασαρίες ( έπεσα μάλλον στην περίπτωση φαίνεται ).

Στο Πλαίσιο αντίστοιχο συμβάν πρίν κανά χρόνο, απλά χρειάστηκε λίγη φασαρία μέχρι να καταλάβουνε τι γράφει ο νόμος...

Link to comment
Share on other sites

το θέμα με το καμένο pixel είναι πως αν το καλύπτει η lenovo Ελλάδος τότε πρέπει να στο καλύψει και το e-shop. Απο την Ελλάδα το πείρες αν υπάρχει πρόβλημα θα πας Πολωνία? δεν έχει λογική αυτό. Βρες κάπου τους όρους εγγύησης της Lenovo και ανάφερε αυτούς που ισχύουν για Ελλάδα, δεν σε ενδιαφέρει τι γίνεται στην Πολωνία δεν είσαι Πολωνός..

Σχετικά με τις επιστροφές. Αν ένα κατάστημα έχει γραμμένο αυτά στο site:

E-SHOP.GR

και συγκεκριμένα το "Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση." είναι σαν μου λέει: έστω και το σακουλάκι να βγάλεις δεν στο παίρνω πίσω, δεν σε αρέσει? μην αγοράζεις απο μένα. Δηλαδή πρέπει να είμαι μαζόχας να αγοράζω, να σκίζω το σακουλάκι και μετά να προσπαθώ να το επιστρέψω πίσω επικαλούμενους νόμους κτλπ, απλά δεν έπρεπε να το αγοράσω απο εκεί, τόσο απλά.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν έγραφε οτι επιστροφή επιτρέπεται μονο εαν ειστε λευκος, στα 72 κιλα και 1.84 ύψος, θα ισχυε?

Κάνεις δεν ειναι πανω απο τις νομοθεσιες και ας γράφουν οτι θελουν.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με όλο τον σεβασμό στον χρήστη που άνοιξε το thread, το να ανοίγει κάθε τόσο καινούριο thread με την λέξη e-shop να εμπεριέχεται στον τίτλο και τις επόμενες απαντήσεις να περιλαμβάνουνε συγκεκριμένες λέξεις (ΙΝΚΑ,συνήγορος,δικηγόρος) το έχουμε δει τουλάχιστον 100 φορές στο φόρουμ.

Δεν προσφέρει τίποτα σε κανένα παρά μόνο στον χρήστη που το άνοιξε που κάθε φόρα νιώθω σαν κάποιος να ανακάλυψε ότι δεν υπάρχει Αη-Βασίλης και πέφτει από τα σύννεφα.

Με πάνω από 100 - 200 thread που υπάρχουν εδώ ΝΑΙ ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ που πήρε από εκεί χωρίς να το ψάξει και κάθεται μετά και γκρινιάζει.

Το eshop υπάρχει 10+ χρόνια στην αγορά και έχει πάντα την ΙΔΙΑ πολιτική. Πως είναι δυνατόν κάποιος να ανακαλύπτει τώρα τι εστί...και ειδικά κάποιος που διαβάζει thelab...

Το επαναλαμβάνω σέβομαι απολύτως ότι θίχτηκε ο αγοραστής αλλά πολλοί θα συμφωνήσουνε μαζί μου ότι έχει καταντήσει κουραστικό να διαβάζουμε τα ίδια 2 φορές την εβδομάδα....εκτός αν γουστάρουμε όλοι ως έλληνες να γκρινιάζουμε για μια αόρατη μορφή καταπίεσης και καταχρηστικότητας από το κεφάλαιο (εν προκειμένω eshop) που μας εκμεταλλεύται επειδή μπορεί...

Link to comment
Share on other sites

εγώ τον νόμο τον θέλω να με προστατέψει πριν την αγορά. Δηλαδή αν είναι "παράνομοι και καταχρηστικοί όροι" επιστροφής των προϊόντων θέλω να αναγκάσει νομικά το e-shop να τους αλλάξει με αυτούς που αναφέρονται στους νόμους. Εδώ και 10 χρόνια έχει αυτούς τους όρους το e-shop και άλλα καταστήματα περι επιστροφής προϊόντων, δεν γίνεται με τόσες καταγγελίες και παράπονα να μην τον έχουν καταλάβει οι αρμόδιοι ότι παρανομούν, δηλαδή πρέπει να βάλω δικηγόρο και να χαλάσω την ψυχική μου υγεία με φωνές και αμέτρητα τηλεφωνήματα για να γίνει κάτι που λέει ο νόμος απο την αρχή? Θα μου πεις πρέπει να βγάλουν και κάνα μεροκάματο και οι δικηγόροι, άνθρωποι είναι και αυτοί αν ήταν όλα κομπλέ δεν θα είχαν να φάνε. ;)

Link to comment
Share on other sites

ακριβως αυτο! το λαπτοπ ειναι ελαττωματικο!εφοσον ΔΕΝ ειναι ακριβως στην ιδια κατασταση με ενα αλλο ...θεωρειται ελαττωματικο!αν κανω λαθος διορθωσε με!

το οτι η lenovo δεν αντικαθιστα 2 και λιγοτερα pixel είναι αλλο!

να ανοιγα το λαπτοπ να ηταν μια χαρα και μετα απο ενα μηνα να καιγόταν ΕΝΑ pixel φυσικα δε θα ημουν μέσα στην εγγυηση για να μου το φτιαξουν-αντικαταστησουν!

αλλα εδω μιλάμε για ενα ελαττωματικο λαπτοπ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ!

(τα κεφαλαια γραμματα δε τα βαζω για να φωναξω η να ειρωνευτω αλλα για να τονισω καποιες λεξεις)

Αν σε καλύπτει για 3 pixel και πάνω δεν έχει να κάνει με το αν είναι μιας ημέρας ή 2 μηνών.

Αν σου λέει ότι καλύπτει 3 pixel, εννοεί ότι δεν το θεωρεί ελατωματικό ακόμα και σαν καινούριο να το έχει το πρόβλημα.

Πάντως αν το eshop δεν σου υποσχέθηκε 0 pixel και ελληνική εγγύηση, δεν βλέπω που είναι η απάτη.

Link to comment
Share on other sites

εγώ τον νόμο τον θέλω να με προστατέψει πριν την αγορά. Δηλαδή αν είναι "παράνομοι και καταχρηστικοί όροι" επιστροφής των προϊόντων θέλω να αναγκάσει νομικά το e-shop να τους αλλάξει με αυτούς που αναφέρονται στους νόμους. Εδώ και 10 χρόνια έχει αυτούς τους όρους το e-shop και άλλα καταστήματα περι επιστροφής προϊόντων, δεν γίνεται με τόσες καταγγελίες και παράπονα να μην τον έχουν καταλάβει οι αρμόδιοι ότι παρανομούν, δηλαδή πρέπει να βάλω δικηγόρο και να χαλάσω την ψυχική μου υγεία με φωνές και αμέτρητα τηλεφωνήματα για να γίνει κάτι που λέει ο νόμος απο την αρχή? Θα μου πεις πρέπει να βγάλουν και κάνα μεροκάματο και οι δικηγόροι, άνθρωποι είναι και αυτοί αν ήταν όλα κομπλέ δεν θα είχαν να φάνε. ;)

αυτο θα ηταν λογοκρισια!

Ο καθε ενας εχει δικαιωμα να πει η να γραψει οτιδηποτε θελει, αλλα αυτο δε σημαινει απολυτως τιποτα σε ενα δικαστηριο.

Μπορω πχ να συνταξω ενα συμβολαιο οπου μου δινεις το δικαιωμα να σε σκοτωσω! εχω καθε δικαιωμα να το κανω, οπως κι εσυ εχεις καθε δικαιωμα να το υπογραψεις... κανεις δε θα ασχοληθει με αυτο το χαρτι, ουτε εχει κανενα λογο η δικαιωμα αφου στην τελικη μπορει απλα να παιζουμε καποιο παιχνιδι η ολα αυτα να συμβαινουν μεσα στα ορια μιας διαστροφης ή οτιδηποτε τεσπα, αν ομως πραγματοποιησω αυτο που εγραφε το συμβολαιο, αυτο το χαρτακι δεν ειναι ικανο ουτε καν να με στειλει στο ψυχιατρειο ωστε να αποφυγω τη φυλακη.

Δε μπορεις να κατηγορησεις καποιον για κατι επειδη απλα το ειπε η το σκεφτηκε, αν ομως παει να το κανει πραξη τον κατηγορεις κανονικοτατα.

Link to comment
Share on other sites

Αν σε καλύπτει για 3 pixel και πάνω δεν έχει να κάνει με το αν είναι μιας ημέρας ή 2 μηνών.

Αν σου λέει ότι καλύπτει 3 pixel, εννοεί ότι δεν το θεωρεί ελατωματικό ακόμα και σαν καινούριο να το έχει το πρόβλημα.

Πάντως αν το eshop δεν σου υποσχέθηκε 0 pixel και ελληνική εγγύηση, δεν βλέπω που είναι η απάτη.

το θεμα ειναι οτι το συγκεκριμενο ελαττωμα το ειχε απο το εργοστασιο! και το εχουν παραδεχθει και οι της eshop!

δεν ειναι κατι που βγάζω απ το κεφάλι μου!αν οπως λες δε το θεωρει ελαττωματικο ας το παρει πισω και ς μου δώσει ενα αλλο!μα το να κανεις ενα αυτοκολητο και να το βαλεις για να κλεισεις τη συσκευασια δεν ειναι τιποτα(το αυτοκολλητο ούτε bar-code ειχε ουτε τιποτα)

οσον αφορα την lenovo επικοινωνησα με την ελληνικη αντιπροσωπια...και η απαντηση που πηρα ειναι ότι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι το προιον αντικαθισταται εφοσον εχει εργοστασιακο προβλημα....αρκει να εχει αγοραστει απο δικους μας μεταπωλητες!δε μπορούμε να δεχτούμε και να σου αντικαταστησουμε προιον που πηρες απο αλλου!

το ανεφερα αυτο στο eshop οτι εχω αδεια-παροτρυνση-ΔΙΚΑΊΩΜΑ να το πανε στη lenovo και να μου αντικαταστησουν το laptop (ουτε καν να μου αντικαταστησουν μονο την οθονη) και αρνουνται να συνεργαστουν!

καπου εκει υποψιαστηκα και έψαξα το θέμα και έμαθα οτι το laptop ειναι αγορασμενο Απο τη lenovo πολωνιας το οποιο ειναι (β διαλογης) με αποτέλεσμα να μην έχει καμια αρμοδιατητα η εδω λενοβο!

εκτος αυτου το λαπτοπ μου λενε ότι το ανοιξαν στο Eshop και προσπαθησαν να το φτιαξουν αλλα απετυχαν!το ανεφερα αυτο στη lenovo ελλαδος (ολη μερα ειμαι στα τηλέφωνα οπως καταλαβατε) και μου ειπαν...οτι το eshop ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ Service lenovo...και εφοσον ανοιχτηκε εχω τεθει εκτος οποιασδηποτε εγγυησης της lenovo!:hang3:

ολα οσα συμβαινουν μονο γελοια θα μπορούσα να τα χαρακτηρισω!

η lenovo να με καλύπτει και το eshop να μη με αφηνει να βρω το δικιο μου!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε @antonio ch ,το ελάττωμα είναι της Lcd τεχνολογίας κι οι περισσότεροι που έχουμε αγοράσει σχετικά προϊόντα το έχουμε βιώσει ,εδώ έρχεται η πολιτική της κάθε εταιρείας στα καμένα πίξελ κτλ

Αν η Lenovo δίνει zero pixel εγγύηση τότε να το κυνηγήσεις ..αν όχι ,μάλλον θα πρέπει να συμβιβαστείς με το καμένο πιξελάκι σου ..θα δεις ότι μετά από λίγες μέρες δεν θα το βλέπεις καν ..

Επίσης το ελάττωμα αυτό δεν είναι επισκευάσιμο απ'όσο ξέρω κι η Lenovo Hellas μάλλον θα στο άλλαζε με νέο ,αν και δεν το πιστεύω στ'άλήθεια πιο πολύ εκ του ασφαλούς νομίζω ότι το λένε ..

Link to comment
Share on other sites

Το είπαμε πιό πάνω, το ξεκαθαρίζουμε πάλι...

Το καμένο pixel δεν είναι ελάττωμα, εκτός αν υπάρχει όρος στην εγγύηση που να το λέει.

Πχ η Eizo ΔΕΝ δίνει εγγύηση για 0 καμένα pixels, αλλά η Ελληνική Αντιπροσωπεία, σαν κίνητρο λόγω υψηλής τιμής, δίνει επιπλέον εγγύηση τα 0 pixels. Αυτό σημαίνει ότι αν αγοράσεις Eizo από οπουδήποτε στην ΕΕ, η Ελληνική αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη να σου καλύψει την εγγύηση, ΟΧΙ όμως να σου δώσει αντικατάσταση για 0 pixels. Αυτό το δικαίωμα το διατηρεί για τις οθόνες που εισάγει η ίδια.

Ίδια περίπτωση έχουμε και εδώ από ότι κατάλαβα. Η Ελληνική αντιπροσωπεία το καλύπτει, αφού όμως αυτό είναι αγορασμένο από άλλο κανάλι, δεν το καλύπτει. Πολύ σωστά πράττει.

Ο [MENTION=31359]antonio_ch[/MENTION] όμως, άσχετα με το παραπάνω, θέλει να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε Online, αναιτιολογήτως όπως λέει κι ο νόμος, το οποίο και δε δέχονται. Εδώ είναι η απάτη.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι το συγκεκριμενο ελαττωμα το ειχε απο το εργοστασιο! και το εχουν παραδεχθει και οι της eshop!

δεν ειναι κατι που βγάζω απ το κεφάλι μου!αν οπως λες δε το θεωρει ελαττωματικο ας το παρει πισω και ς μου δώσει ενα αλλο!μα το να κανεις ενα αυτοκολητο και να το βαλεις για να κλεισεις τη συσκευασια δεν ειναι τιποτα(το αυτοκολλητο ούτε bar-code ειχε ουτε τιποτα)

οσον αφορα την lenovo επικοινωνησα με την ελληνικη αντιπροσωπια...και η απαντηση που πηρα ειναι ότι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι το προιον αντικαθισταται εφοσον εχει εργοστασιακο προβλημα....αρκει να εχει αγοραστει απο δικους μας μεταπωλητες!δε μπορούμε να δεχτούμε και να σου αντικαταστησουμε προιον που πηρες απο αλλου!

το ανεφερα αυτο στο eshop οτι εχω αδεια-παροτρυνση-ΔΙΚΑΊΩΜΑ να το πανε στη lenovo και να μου αντικαταστησουν το laptop (ουτε καν να μου αντικαταστησουν μονο την οθονη) και αρνουνται να συνεργαστουν!

καπου εκει υποψιαστηκα και έψαξα το θέμα και έμαθα οτι το laptop ειναι αγορασμενο Απο τη lenovo πολωνιας το οποιο ειναι (β διαλογης) με αποτέλεσμα να μην έχει καμια αρμοδιατητα η εδω λενοβο!

εκτος αυτου το λαπτοπ μου λενε ότι το ανοιξαν στο Eshop και προσπαθησαν να το φτιαξουν αλλα απετυχαν!το ανεφερα αυτο στη lenovo ελλαδος (ολη μερα ειμαι στα τηλέφωνα οπως καταλαβατε) και μου ειπαν...οτι το eshop ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ Service lenovo...και εφοσον ανοιχτηκε εχω τεθει εκτος οποιασδηποτε εγγυησης της lenovo!:hang3:

ολα οσα συμβαινουν μονο γελοια θα μπορούσα να τα χαρακτηρισω!

η lenovo να με καλύπτει και το eshop να μη με αφηνει να βρω το δικιο μου!

Αν το e-shop έγραφε zero pixel εγγύηση στα lenovo και δεν σε κάλυπτε τότε είναι απάτη. Αυτο που πρεπει να ρωτησεις την lenovo ειναι αν εχει zero pixel εγγύηση τότε και μόνο τότε μπορείς να το κυνηγήσεις ακόμα και αν αγοράστηκε από την πολωνια. Αυτο που τους λες για εργοστασιακό προβλημα στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι για αρχή πρέπει να ζητήσεις έγγραφη βεβαίωση από την Lenovo Hellas ότι σε περίπτωση έστω και ενός καμένου pixel από το εργοστάσιο θεωρείται ελαττωματικό. Αν πάρεις τέτοιο χαρτί το eshop δεν μπορεί να σε αντικρούσει μιας και δεν αναφερότανε πουθενά ότι το laptop είναι Πολωνικής εισαγωγής και όχι Ελληνικής.

Link to comment
Share on other sites

Το είπαμε πιό πάνω, το ξεκαθαρίζουμε πάλι...

Το καμένο pixel δεν είναι ελάττωμα, εκτός αν υπάρχει όρος στην εγγύηση που να το λέει.

Πχ η Eizo ΔΕΝ δίνει εγγύηση για 0 καμένα pixels, αλλά η Ελληνική Αντιπροσωπεία, σαν κίνητρο λόγω υψηλής τιμής, δίνει επιπλέον εγγύηση τα 0 pixels. Αυτό σημαίνει ότι αν αγοράσεις Eizo από οπουδήποτε στην ΕΕ, η Ελληνική αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη να σου καλύψει την εγγύηση, ΟΧΙ όμως να σου δώσει αντικατάσταση για 0 pixels. Αυτό το δικαίωμα το διατηρεί για τις οθόνες που εισάγει η ίδια.

Ίδια περίπτωση έχουμε και εδώ από ότι κατάλαβα. Η Ελληνική αντιπροσωπεία το καλύπτει, αφού όμως αυτό είναι αγορασμένο από άλλο κανάλι, δεν το καλύπτει. Πολύ σωστά πράττει.

Ο @antonio_ch όμως, άσχετα με το παραπάνω, θέλει να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε Online, αναιτιολογήτως όπως λέει κι ο νόμος, το οποίο και δε δέχονται. Εδώ είναι η απάτη.

Αρα όλα τα laptop και οι οθονες με βάση την λογική σου έχουν zero pixel εγγύηση;

Link to comment
Share on other sites

Αρα όλα τα laptop και οι οθονες με βάση την λογική σου έχουν zero pixel εγγύηση;

Δεν το επιστέφει γιατί είναι ελαττωματικό, το επιστρέφει γιατί δεν τον καλύπτει…

Link to comment
Share on other sites

Δεν το επιστέφει γιατί είναι ελαττωματικό, το επιστρέφει γιατί δεν τον καλύπτει…

Αφου ξέρουμε γιατί το επιστρέφει με τις λέξεις παίζουμε; Και ξαναγραφω οποιος αγοραζει οθονη και laptop και έχει τόσα dead pixel που δεν τα καλύπτει η εγγύηση το επιστρέφει εντός 14 ημερών άρα έχει zero pixel εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.