Jump to content



Netgear DGN2000 και απάτη με "Εγγύηση" ΠΛΑΙΣΙΟ!!!


Recommended Posts

Οτι νομίζετε παιδιά!! :)

Εγώ θα κάτσω να τα συγκεντρώσω μόλις μπορέσω όλα, θα κρατήσω και κάποιες σημειώσεις, για να είμαι όσο πιο οργανωμένος γίνεται, πριν επικοινωνήσω με τον συνήγορο του καταναλωτή... ;)

Ευχαριστώ!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για ποια μεσα λέτε ότι αγιάζονται, εγώ το βλέπω απλά ότι θα εχει ο φίλος μας ένα ντοκουμέντο ότι ο κωδικός προϊόντος ήταν διαθέσιμος με εγγύηση εφ'όρου ζωής.

Δεν χρειάζεται δηλαδή απαραίτητα να ισχυριστείς ότι η απόδειξη που θα σου παραχωρήσουν είναι και δική σου.

Το βρίσκω καθ'όλα φυσιολογικό και πιστεύω πως ακυρώνει οποιοδήποτε αβάσιμο επιχείρημα από πλευράς καταστήματος που θα μπορούσε να ειπωθεί στην επόμενη επικοινωνία σου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με το συγκεκριμένο κατάστημα δεν πρόκειται να ξανά επικοινωνήσω.

Και ο λόγος είναι ένας!!

Το τελευταίο e-mail στο οποίο έχω προσθέσει και τα links του TifoziF1 σχετικά με την σελίδα του προϊόντος στο κατάστημα τους και της αναγραφής της lifetime warranty Πλαίσιου, το συγκεριμένο e-mail το έστειλα επίτηδες μέσω g-mail γιατί εκεί έχω ένα αξιόπιστο και επαγγελματικό plug-in, το οποίο το χρησιμοποιούν κυρίως οι επιχειρήσεις,και μέσω του οποίου μπορώ να δω πόσες φορές, ποιες μέρες και ώρα και από πόσους υπολογιστές έχει διαβαστεί το εκάστοτε e-mail που στέλνω.

Και το συγκεκριμένο e-mail το έχουν δει 11 φορές, από 6 διαφορετικούς υπολογιστές σε διάστημα ενός 24ωρου και κανένας δεν έχει επικοινωνήσει ακόμα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά παλιότερα το πλαίσιο ήταν πολυ οργανωμένο. Οι μέρες πλέον είναι δύσκολες όμως...Δεν κάνουν εύκολα αντικαταστάσεις γιατί έχουν ζημίες εφόσον η εγγύηση δεν είναι απο netgear. Αν δείς στο πλάι του κουτιού η netgeαr δίνει 2 χρόνια. Παλεψέ το παρόλα αυτά γιατί προφανώς και έχεις δίκιο. Όσο για το e-shop από πρίν την οικονομική κρίση κιόλας, η εξυπηρέτηση είναι απλά αισχρή μην πω τίποτα χειρότερο....μακριά απο e-shop παιδιά... και μιλάμε για πράγματα αξίας οχι ενα usb flashακι των 10€.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι είπες είσαι επαρχία. Δεν έχεις όμως κάποιο κατάστημα κοντά σου; Από προσωπική εμπειρία νομίζω ότι κάνεις πιο άμεσα τη δουλειά σου face2face γιατί δεν μπορούν να σου κάνουν τα κορόιδα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με το συγκεκριμένο κατάστημα δεν πρόκειται να ξανά επικοινωνήσω.

Και ο λόγος είναι ένας!!

Το τελευταίο e-mail στο οποίο έχω προσθέσει και τα links του TifoziF1 σχετικά με την σελίδα του προϊόντος στο κατάστημα τους και της αναγραφής της lifetime warranty Πλαίσιου, το συγκεριμένο e-mail το έστειλα επίτηδες μέσω g-mail γιατί εκεί έχω ένα αξιόπιστο και επαγγελματικό plug-in, το οποίο το χρησιμοποιούν κυρίως οι επιχειρήσεις,και μέσω του οποίου μπορώ να δω πόσες φορές, ποιες μέρες και ώρα και από πόσους υπολογιστές έχει διαβαστεί το εκάστοτε e-mail που στέλνω.

Και το συγκεκριμένο e-mail το έχουν δει 11 φορές, από 6 διαφορετικούς υπολογιστές σε διάστημα ενός 24ωρου και κανένας δεν έχει επικοινωνήσει ακόμα... ;)

:o

ποιο ειναι αυτο το plug-in αρχηγε μου? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Ναι το Streak είναι...

Λοιπόν, λόγω προσωπικού "τρεξίματος", έχουμε και άλλα προβλήματα πέρα από το Πλαίσιο...

Επικοινώνησα σήμερα με τον προϊστάμενο Τσουκαλά Ηρακλή, είχε επικοινωνήσει μαζί μου πριν μερικές ημέρες, αλλά του εξήγησα οτι μπορώ να απαντήσω στο κινητό μου μόνο μετά τις 18:00, και έτσι επικοινώνησα ο ίδιος πριν λίγο.

Εκνευρίστηκα, γιατί άρχισα να ακούω πάλι τα ίδια...

Παρακολουθεί το θέμα που έχω ανοίξει, όπως και έγινα και μέλος στο Skroutz, μόνο και μόνο για να βαθμολογήσω και να αναφέρω...

Και όπως το περιμένατε και το περίμενα, βασίζονται στην ημερομηνία που αναφέρει η σελίδα που μου έστειλε ο TifoziF1 και τον ευχαριστώ και πάλι!!

Λοιπόν, τον Σεπτέμβριο τοποθέτησαν την προσφορά για Life time warranty, και συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο!!

Και όχι 29-05-2009, κοινώς Ιούνιο, γιατί Μάϊος δεν λέγεται...

Κοινώς είχα παραισθήσεις όταν έκανα την αγορά!!!

Ή ακόμα καλύτερα τρομερή διαίσθηση για του τι έρχεται για το συγκεκριμένο προϊόν 3 μήνες μετά!!

Μάλλον έχω κληρονομικό χάρισμα και δεν το έχω καταλάβει...

Κάθισα και έψαξα και άλλες αποδείξεις που έχω από το συγκεκριμένο κατάστημα, να καταλάβω τι παίζει γενικά με τις αποδείξεις τους...

Λοιπόν, είχα πολύ περισσότερες αλλά δεν τις έχω λόγω λήξης της εγγύησης, αλλά βρήκα άλλες δύο, με προϊόντα με 5ετή εγγύηση.

Λοιπόν ένας HDD WD και PSU Corsair, στο ένα αναγράφει την 5ετή εγγύηση, στο άλλο τίποτα. Γιατί μου ανέφεραν τη προηγούμενη βδομάδα "ότι αναγράφει στην απόδειξη σας..."

Τα συμπεράσματα δικά σας μέχρι εδώ!! ;)

Λοιπόν και κάτι τελευταίο...

Και στην σελίδες

http://www.thelab.gr/attachments/ti-pou-poso-77/61122d1394639330-netgear-dgn2000-kai-apati-me-eggyisi-plaisio-lifetime.jpg

Εγγύηση Αμεσης Αντικατάστασης

ενώ τις έχουν δει κανονικά, επιμένουν από το τεχνικό τμήμα οτι Lifetime Warranty τους είναι όσο το προϊόν είναι διαθέσιμο από το κατάστημα...

Και πάλι τα συμπεράσματα δικά σας!! ;)

Μου ζήτησε και το S/N του προϊόντος για να το κοιτάξουν, ενώ το έχουν κοιτάξει όπως μου είπαν σήμερα, και να επικοινωνήσουν μαζί μου.

Εκεί δεν άντεξα άλλο...

Έδωσα το S/N και απλά τους είπα να επικοινωνήσουν μαζί μου μόνο εφόσον έχουν θετική απάντηση!!

Αν έχουν αρνητική απάντηση πιστεύω οτι δεν υπάρχει και λόγος επικοινωνίας, νομίζω...

Δεν άρεσε η απάντηση μου...

Τι να κάνω, δεν μπορώ να ασχολούμαι κοντά ένα μήνα για ένα modem-router... :)

Τρελή υποβάθμιση της νοημοσύνης του καταναλωτή...

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι είπες είσαι επαρχία. Δεν έχεις όμως κάποιο κατάστημα κοντά σου; Από προσωπική εμπειρία νομίζω ότι κάνεις πιο άμεσα τη δουλειά σου face2face γιατί δεν μπορούν να σου κάνουν τα κορόιδα.

13 χρόνια Αθήνα ήμουν φίλε μου...

τα έχω ζήσει και από κοντά... ;)

Γενικά είναι τι θα σου κάτσει, εγώ αυτό έχω καταλάβει, γιατί έχω και σωστή ανταπόκριση από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Αλλά έχω και αυτή ακριβώς που ζω και αυτή την στιγμή.

Και ήμουν και face to face!!

Και για το γνωστό πρόβλημα ορισμένων mice της Logitech, το διπλό κλικ σε απλό κλικ.

Ευτυχώς εκεί είχα την Logitech, γιατί αλλιώς...

Και μιλάμε για ακριβό ποντίκι...

Έγινε επεξεργασία από konstantinos77g
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν τυπωνεις μια απο τις αποδειξεις που σου εστειλαν που αναγραφει το life time να πας να ξεμπερδευεις; πες αυτη ειναι η αποδειξη μου. Και αν μπορουν ας αποδειξουν οτι δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ έπρεπε να περνά τέτοια ταλαιπωρία ο οποιοσδήποτε καταναλωτής, σε τέτοιες περιπτώσεις.

ΔΕΝ πρέπει να ψάχνει τις αποδείξεις του! Με το S/N του προϊόντος πρέπει να τελειώνει η δουλειά!

ΔΕΝ πρέπει να αποδείξει ότι δέν είναι ελέφαντας!

ΔΕΝ πρέπει να τους αφήνουμε σε χλωρό κλαρί!

Εγώ με αυτό το μαγαζί ούτε είχα, ούτε θα αποκτήσω πάρε-δώσε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Τι να κάνω, δεν μπορώ να ασχολούμαι κοντά ένα μήνα για ένα modem-router... :)

...

Θα σου προτεινα να στειλεις μια καταγγελεια στον συνηγορο του Καταναλωτη παραθετοντας ολα τα σχετικα εγγραφα και screenshots, αναφεροντας λεπτομερως τι ειναι το καθενα

Χρησιμοποιησε και τις αποδειξεις που σου εδωσαν οι συμφορουμιτες, δηλωνοντας πως ειναι αλλων και οχι δικες σου (τις χρησιμοποιεις για να θεμελιωσεις την αποψη σου και οχι για να εξαπατησεις καποιον)

Μετα ασε την διαδικασια να περπατησει

Επισης θα σε συμβουλευα να στειλεις μειλ στο Π αναφεροντας την περιπτωση σου και να ζητησεις να σου απαντησουν σε μειλ

Μην κανεις συνεννοησεις μεσω τηλεφωνου και ακομα και αν σε παρουν να επιμεινεις να σου απαντησουν στο μειλ που εστειλες

Ηδη εχεις ασχοληθει (και εσυ...γιατι δεν εισαι ο μονος που το κανει/εκανε.Το εχω κανει και εγω στο παρελθον για να μην παρεξηγηθω) παραπανω απο οσο θα επρεπε και απο οσο σου επιτρεπει ο χρονος σου :wall:

Απο τη στιγμη που αντιμετωπιζεις "εμπαιγμο" επι της ουσιας, νομιζω πως δεν υπαρχει λογος για τριτες και τεταρτες ευκαιριες (την δευτερη την εχουν καψει προ πολλου πιστευω)

Φυσικα αυτη ειναι η γνωμη μου :daisy:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχουμε καταλάβει όλοι περί τίνος πρόκειται... ;)

Θέλω να εξηγήσω κάτι βασικό, το οποίο εξήγησα και στον billpeppas, δεν το κάνω οτι κάνω εδώ μέσα γιατί προσπαθώ να βρω άκρη στο πρόβλημα μου, δεν το κάνω μόνο για εμένα το κάνω για όλους!!!

Αυτά που θα γράψω παρακάτω καλό είναι να τα βλέπει και ο προϊστάμενος του τεχνικού τμήματος, που είναι και μέλος του TheLab και όπως μου τόνισε με "Ύφος" κιόλας το παρακολουθεί το θέμα... ;)

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ MODEM-ROUTER!!!!!!

Έχω άλλα δύο αυτή την στιγμή που μιλάμε!!

Και ακόμα και γι'αυτό για το οποίο γίνεται ένα μήνα τώρα ολόκληρο θέμα, μπορώ να το ανοίξω και γνωρίζω από τώρα οτι είναι οι πυκνωτές του, λόγω του οτι το συγκεκριμένο Modem-Router παρουσίαζε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας μετά από ένα χρονικό διάστημα, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που σηκώνει κατά την λειτουργία του!! (γεμάτο από θέματα στα Forums εξωτερικού!!)

Το πρόβλημα εδώ, είναι η αντιμετώπιση του συγκεκριμένου καταστήματος απέναντι στους πελάτες του!!

Δεν γίνεται να επικοινωνώ με τα κεντρικά, να βλέπουν μέσω του κωδικού πελάτη στις καρτέλες τους εγγύηση Lifetime warranty, να μου δίνουν και οδηγίες αποστολής του δέματος και στο τεχνικό τμήμα να βλέπουν άλλα... (και εγώ να μπαίνω στην διαδικασία συσκευασίας- απόστολής - εγγραφής επιστολής όπως μου είπαν από τα κεντρικά- και χρέωση μεταφοράς μέσω Courier)

Δεν γίνεται να υπάρχει η σελίδα τους αποθηκευμένη και ξεκάθαρη για το τι σημαίνει η εγγύηση που δίνουν Εγγύηση Αμεσης Αντικατάστασης

και από το τεχνικό τμήμα να επιμένουν εφόσον έχουν δει και το συγκεκριμένο Link οτι εγγύηση που εννοούν είναι για όσο είναι διαθέσιμο το συγκεκριμένο προϊόν από το κατάστημα τους...

Και δεν γίνεται να δίνουν το ίδιο προϊόν με ακριβώς ίδιο κωδικό προϊόντος και διαφορετική εγγύηση χωρίς να αλλάξει ο κωδικός του προϊόντος, εφόσον άλλαξε και η συνεργασία με την αντιπροσωπία της Netgear στην Ελλάδα, όπως με ενημέρωσε στην τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία που είχα ο προϊστάμενος της τεχνικής υποστήριξης!! ;)

Τον οποίο κατά την τελευταία τηλεφωνικής μας επικοινωνία, τον ενημέρωσα οτι ασχολούμαι με τον τομέα των υπολογιστών και της τεχνολογίας τα τελευταία 23-24 χρόνια, και όπως με διαβεβαίωσε ο ίδιος "αυτό δεν σημαίνει κάτι"... ;)

Και εγώ απλά του απάντησα οτι σημαίνει και πολλά κιόλας!!

Και σημαίνει οτι δεν έχω δει χειρότερη αντιμετώπιση καταστήματος απέναντι στους πελάτες του... :)

(ακόμα και την TV που έχω στην υπογραφή μου, από το κατάστημα σας έκανα την αγορά... 720-730 Euros τότε... Power Suply Unit και πολλά άλλα... ;) )

Και όλα αυτά για ένα Modem-Router των 79 Euros... OK :)

Έγινε επεξεργασία από konstantinos77g
Link to comment
Share on other sites

Θα σου προτεινα να στειλεις μια καταγγελεια στον συνηγορο του Καταναλωτη παραθετοντας ολα τα σχετικα εγγραφα και screenshots, αναφεροντας λεπτομερως τι ειναι το καθενα

Χρησιμοποιησε και τις αποδειξεις που σου εδωσαν οι συμφορουμιτες, δηλωνοντας πως ειναι αλλων και οχι δικες σου (τις χρησιμοποιεις για να θεμελιωσεις την αποψη σου και οχι για να εξαπατησεις καποιον)

Μετα ασε την διαδικασια να περπατησει

Επισης θα σε συμβουλευα να στειλεις μειλ στο Π αναφεροντας την περιπτωση σου και να ζητησεις να σου απαντησουν σε μειλ

Μην κανεις συνεννοησεις μεσω τηλεφωνου και ακομα και αν σε παρουν να επιμεινεις να σου απαντησουν στο μειλ που εστειλες

Ηδη εχεις ασχοληθει (και εσυ...γιατι δεν εισαι ο μονος που το κανει/εκανε.Το εχω κανει και εγω στο παρελθον για να μην παρεξηγηθω) παραπανω απο οσο θα επρεπε και απο οσο σου επιτρεπει ο χρονος σου :wall:

Απο τη στιγμη που αντιμετωπιζεις "εμπαιγμο" επι της ουσιας, νομιζω πως δεν υπαρχει λογος για τριτες και τεταρτες ευκαιριες (την δευτερη την εχουν καψει προ πολλου πιστευω)

Φυσικα αυτη ειναι η γνωμη μου :daisy:

Και αυτό θα κάνω!!!

Δεν δίνω καμία ευκαιρία!!

Απλά, ότι γίνεται σε όλα τα forums, μοιράζομαι την Φοβερή Εμπειρία Μου... :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχουμε καταλάβει όλοι περί τίνος πρόκειται... ;)

Θέλω να εξηγήσω κάτι βασικό, το οποίο εξήγησα και στον billpeppas, δεν το κάνω οτι κάνω εδώ μέσα γιατί προσπαθώ να βρω άκρη στο πρόβλημα μου, δεν το κάνω μόνο για εμένα το κάνω για όλους!!!

Αυτά που θα γράψω παρακάτω καλό είναι να τα βλέπει και ο προϊστάμενος του τεχνικού τμήματος, που είναι και μέλος του TheLab και όπως μου τόνισε με "Ύφος" κιόλας το παρακολουθεί το θέμα... ;)

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ MODEM-ROUTER!!!!!!

Έχω άλλα δύο αυτή την στιγμή που μιλάμε!!

Και ακόμα και γι'αυτό για το οποίο γίνεται ένα μήνα τώρα ολόκληρο θέμα, μπορώ να το ανοίξω και γνωρίζω από τώρα οτι είναι οι πυκνωτές του, λόγω του οτι το συγκεκριμένο Modem-Router παρουσίαζε σοβαρά προβλήματα λειτουργίας μετά από ένα χρονικό διάστημα, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας που σηκώνει κατά την λειτουργία του!! (γεμάτο από θέματα στα Forums εξωτερικού!!)

Το πρόβλημα εδώ, είναι η αντιμετώπιση του συγκεκριμένου καταστήματος απέναντι στους πελάτες του!!

Δεν γίνεται να επικοινωνώ με τα κεντρικά, να βλέπουν μέσω του κωδικού πελάτη στις καρτέλες τους εγγύηση Lifetime warranty, να μου δίνουν και οδηγίες αποστολής του δέματος και στο τεχνικό τμήμα να βλέπουν άλλα... (και εγώ να μπαίνω στην διαδικασία συσκευασίας- απόστολής - εγγραφής επιστολής όπως μου είπαν από τα κεντρικά- και χρέωση μεταφοράς μέσω Courier)

Δεν γίνεται να υπάρχει η σελίδα τους αποθηκευμένη και ξεκάθαρη για το τι σημαίνει η εγγύηση που δίνουν Εγγύηση Αμεσης Αντικατάστασης

και από το τεχνικό τμήμα να επιμένουν εφόσον έχουν δει και το συγκεκριμένο Link οτι εγγύηση που εννοούν είναι για όσο είναι διαθέσιμο το συγκεκριμένο προϊόν από το κατάστημα τους...

Και δεν γίνεται να δίνουν το ίδιο προϊόν με ακριβώς ίδιο κωδικό προϊόντος και διαφορετική εγγύηση χωρίς να αλλάξει ο κωδικός του προϊόντος, εφόσον άλλαξε και η συνεργασία με την αντιπροσωπία της Netgear στην Ελλάδα, όπως με ενημέρωσε στην τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία που είχα ο προϊστάμενος της τεχνικής υποστήριξης!! ;)

Τον οποίο κατά την τελευταία τηλεφωνικής μας επικοινωνία, τον ενημέρωσα οτι ασχολούμαι με τον τομέα των υπολογιστών και της τεχνολογίας τα τελευταία 23-24 χρόνια, και όπως με διαβεβαίωσε ο ίδιος "αυτό δεν σημαίνει κάτι"... ;)

Και εγώ απλά του απάντησα οτι σημαίνει και πολλά κιόλας!!

Και σημαίνει οτι δεν έχω δει χειρότερη αντιμετώπιση καταστήματος απέναντι στους πελάτες του... :)

(ακόμα και την TV που έχω στην υπογραφή μου, από το κατάστημα σας έκανα την αγορά... 720-730 Euros τότε... Power Suply Unit και πολλά άλλα... ;) )

Και όλα αυτά για ένα Modem-Router των 79 Euros... OK :)

Πουλάνε και υφάκι ρε... εντάξει, ξέρω σίγουρα ποιός είναι ο μαγκίτης με το υφάκι ( στείλε μια σε PM όνομα αν έχεις να σιγουρευτώ ).

Κάποιοι από αυτούς δεν φταίνε, εντολές του καλύτερου αφεντικού όπως μας αυτοπαρουσιαζότανε ο ιδιοκτήτης σε εκπομπή του ΣΚΑΪ πρίν κανά 1μιση χρόνο...

Link to comment
Share on other sites

Show no mercy, αν θέλουν να συνεχίζουν να βλέπουν τον πελάτη τους σαν κορόιδο τότε ας το μάθουν όσοι περισσότεροι γίνεται ακόμη μια φορά, για επανάληψη, να μη ξεχνάμε σε ποιούς δίνουμε τα ευρά μας. Αντί να κάνουνε ΠΙΠΕΣ στην κυριολεξία σε όποιον τους δίνει έστω και ένα ευρώ, το παίζουν και υπεράνω...ρε άντε αδειάστε μας τη γωνιά..σε λίγο που θα έρχετε το Newegg στην πόρτα του καθένα να δείς τι καλά που θα είναι. Μόνο τα παιδιά που δουλεύουν σε κάθε πλαίσιο λυπάμαι...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Επαναφέρω λίγο το θέμα όσον αναφορά την εγγύηση από το πλαίσιο γιατί με αυτούς δεν βγάζω άκρη .
 
Λοιπόν η κατάσταση έχει ως εξής πριν 5 χρόνια αγόρασα ram από το συγκεκριμένο κατάστημα με εφ’ ορού ζωής εγγύηση της πλαίσιο computers όπως λέει και στην απόδειξη . Πριν 2 μήνες αντιμετώπιζα πρόβλημα με της ram έβαλα να τρέξει διαγνωστικό όπου μου έβγαλε πρόβλημα στην μια , πάω λοιπόν στο πλαίσιο όλα καλά όλα ωραία της τεσταρουν με παίρνουν τηλέφωνο μετά από δυο μέρες για να μου πουν ότι οι μνήμες είναι κομπλέ (περίεργο λέω αφού σε εμένα έβγαζαν πρόβλημα!!) πάω της παίρνω και της ξανά βαζω στο pc μου . Πριν μερικές μέρες ξανά πάλι προβλήματα με της ram ξανά τεστ σε 3 διαφορετικά pc για να σιγουρευτώ και σε όλα έβγαζε η μια πρόβλημα αλλά μονό όταν της έτρεχα στα χαρακτηριστικά που δίνει η εταιρία . Πάω σήμερα στο πλαίσιο τους λέω ότι θα τις τρέξετε μόνο στα χαρακτηριστικά που δίνει η εταιρία και όχι στα default της μητρικής διότι δεν βγάζει πρόβλημα έτσι μου λένε οκ , όσο κάνω εγω μια βόλτα στο κατάστημα με φωνάζει ο τεχνικός για να μου πει ότι δεν μπορώ να ελέγξω της μνήμες διότι δεν έχουν πλέον εγγύηση από το πλαίσιο και ότι ακόμη και να βγάλουν πρόβλημα δεν θα μου αλλάξουν τίποτα μιας και από ότι μου είπε η εγγύηση ισχύει μόνο για οσο καιρό υπάρχει το προϊόν στο κατάστημα τους !!! . Παίρνω της μνήμες και πάω στο υπεύθυνο όπου μου λεει πήγαινε πάλι και θα μιλήσω εγώ μαζι τους , τελικά πήραν της μνήμες να της ελέγξουν αλλα μου ξανα είπε ο τεχνικός οταν εφευγα πάλι ότι μην περιμένεις να στης αλλάξουμε  .

Τώρα περιμένω να με ενημερώσουν ….εγώ τώρα τι να κάνω ; από ότι ειδα στο internet λενε και σε αλλους τα ιδία ,δεν μπορω να βρω και στο site τους ορους που έχουν για την εφ ‘ορου ζωής εγγύηση

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.