Jump to content



Forthnet - Κοροιδία


Telumetar

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Εκ πρώτης ολα καλά, έκλεισα με οτε, έστειλα φαξ υπαναχώρησης στη φορθνετ με κοινοποίηση σε οτε και επιβεβαίωσα και την παραλαβή αυτού. Απο την φορθνετ μου είπαν πως θα με ενημερώσουν για την ακύρωση της σύμβασης.

Link to comment
Share on other sites

Μία γρήγορη ερώτηση :

Την Τρίτη κατ'όπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Forthnet ήρθε ο Courier και υπέγραψα χαρτιά για την αλλαγή του τηλεφώνου από ΟΤΕ σε Forthnet. Σήμερα με πήραν από τον ΟΤΕ και μου έκαναν μία εξαιρετική προσφορά. Κατόπιν τούτου επιθυμώ να παραμείνω στον ΟΤΕ. Εφ΄όσον η σύμβαση έχει γίνει εξ'αποστάσεως και εφόσον δεν έχει παρέλθει το διάστημα των 14 ημερών, μπορώ αζημίωτα να κάνω υπαναχώρηση. Σωστά τα λέω;

οι πο@στηδες..οταν χανουν πελατη , μεχρι και απο την τσεπη τους βαζουν (που λεει ο λογος) να κανουν μια προσφορα σε 15-20 χρονια πελατη , οχι ε;

Link to comment
Share on other sites

από όσο έχω καταλάβει, για λόγους μονοπωλίου ο ΟΤΕ δεν έχει δυνατότητα να χτυπήσει τους εναλλακτικούς στις τιμές (και μεταξύ μας αύριο μπορούσε να βγάλει τιμές που θα τους έκλεινε). στην προκειμένη μου έδωσαν τιμή 33% κάτω από ό,τι γράφει στο site συν bonus 100 ευρώ δωροεπιταγή για το γερμανό. έτσι θα πληρώνω τα ίδια που θα πλήρωνα στην forthnet, γλιτώνω τα 35 της αλλαγής παρόχου και έχω και 100 ευρώ για ξόδεμα στο γερμανό... not bad at all...

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το νήμα από την αρχή με τον φίλο που πλήρωσε 13 μήνες τελικά (ή όχι, δεν το διάβασα μέχρι το τέλος) να πω λίγο την εμπειρία μου από τους εδώ παρόχους Internet.

Στο προηγούμενο σπίτι είχα σύμβαση με μία εταιρεία για Internet. 110€ το μήνα το κόστος της με σύμβαση ενός έτους.

Η σύμβαση είχε ξεκινήσει Δεκέμβριο του 2013 οπότε εγώ, ακυρώνοντας τη σύμβαση μερικούς μήνες πριν, πρέπει να πληρώσω πρόστιμο. Το πρόστιμο λοιπόν σύμφωνα με την εδώ επιτροπή τηλεπικοινωνιών είναι ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ 25€.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρεία με ενημέρωσαν πως θα πρέπει να πληρώσω και τον επόμενο μήνα γιατί η έκδοση λογαριασμού για τον επόμενο είχε γίνει, επειδή για 2-3 μέρες είχε ξεκινήσει να "τρέχει" η υπηρεσία.

Από μόνοι τους, χωρίς ερώτηση δική μου, ακύρωσαν τον λογαριασμό, μου άλλαξαν πρόγραμμα κατεβάζοντας το παγιο από τα 110€ στα 30€ και μου είπαν να πληρώσω το νέο λογαριασμό των 30€. Δηλαδή σύνολο για την διακοπή και ένα μήνα πάγιο πλήρωσα 55€.

Απλά για να ξέρουμε την διαφορά από ΕΤΑΙΡΕΙΑ σε "εταιρεία"...

Link to comment
Share on other sites

Ίσως έχει μικρή σημασία τώρα, αλλά στην Ελλάδα τουλάχιστον στην παροχή υπηρεσιών πληρώνεις μόνο για υπηρεσίες που έχεις πραγματικά δεχθεί/χρησιμοποιήσει. Οπότε θα έπρεπε να πληρώσεις μόνο τις 2-3 ημέρες, ανεξάρτητα του πότε εκδόθηκε ο λογαριασμός. Οπότε με τα εδώ δεδομένα δεν σου έκαναν κάποια μεγάλη χάρη. 3 ημέρες με μηνιαίο πάγιο 110€ = 11€.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα παιδιά, κι εγώ παθών της forthnet είμαι. Είχα συμβόλαιο για ίντερνετ μέχρι και 19-11-14 και το διέκοψα στις 06-10-14 με φορητότητα για τον ΟΤΕ, εφόσον μου έκανε καλή προσφορά για 3play. Έχω πληρώσει το λογαριασμό μου με ημερομηνία έκδοσης 20-09-14 (ουσιαστικά προπλήρωσα για το τελευταίο δίμηνο της σύνδεσής μου) και τώρα η forthnet μου ζητάει να πληρώσω τέλη διακοπής, επειδή έφυγα έναμιση μήνα νωρίτερα (έχοντας πληρώσει όμως για όλο το συμβόλαιό μου). Σας φαίνεται λογικό αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Σας φαίνεται λογικό αυτό?

Προφανώς και είναι. Το συμβόλαιό σου το διάβασες πριν το υπογράψεις;

http://www.forthnet.gr/media/broadband/2PLAY/forthnet_2play_price-list-2013.pdf

Τελευταία σελίδα, στήλη αριστερά

Τέλος διακοπής (πριν τη λήξη του 12µηνου) => 72,90€ εφάπαξ

Επίσης, πως έχεις πληρώσει για όλο το συμβόλαιό σου αφού ο "τελευταίος" λογαριασμός είναι έκδοσης 20-09-14 και το δωδεκάμηνό σου κλείνει 19-11-14??????????

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Μου ζητάνε τη ρήτρα τα 72,90 €. Φυσικά κι έχω διαβάσει το συμβόλαιό μου και ήξερα ότι υπάρχει ρήτρα για διακοπή πριν το 12 μηνο. Στις 20-09 προεξόφλησα ουσιαστικά για το επόμενο δίμηνο, δηλαδή σύμφωνα και με τον λογαριασμό τους για την περίοδο 20/09-19/11. Άρα έχω εκπληρώσει το συμβόλαιό μου, παρόλο που δε χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες τους μέχρι και τη λήξη του. Εκεί πάει το αν είναι λογικό αυτο που ζητάνε.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είναι η φουστιά της 4νετ. Προεξόφλησες το πάγιο του επόμενου μήνα/διμήνου, όχι τη χρήση του ;)

Σε πάει ένα πάγιο μπροστά με τη χρήση του προηγούμενου μήνα/διμήνου. Το 72.9 ισχύει κανονικά πάντως απλά θα γίνει συμψηφισμός με την επιστροφή του προ-κρατημένου παγίου.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα τέλη διακοπής είναι μεγαλύτερα από το υπόλοιπο πάγιο μέχρι το τέλος της συνδρομής σου, απαίτησε να πληρώσεις το πάγιο μέχρι τους 12 μήνες.

Αν η σύμβασή σου γράφει ότι από η αποσύνδεση γίνεται (μέχρι) 30 ημέρες από το αίτημά σου, τότε ισχυρίσου ότι έκανες το αίτημα 1 μήνα πριν για να ολοκληρωθεί στους 12 μήνες. Μπορείς να ισχυριστείς ότι "ουδέποτε ζήτησα να διακοπεί πριν την ολοκλήρωση του 12μήνου" ή "ο ΟΤΕ μου είπε ότι χρειάζεται Χ μέρες για τη φορητότητα, +30 που χρειάζεστε εσείς για διακοπή, φτάνει στις 19/11/2014"

Αφού η σύμβαση σου ζητάει να ενημερώσεις 30 ημέρες πριν, χρησιμοποίησέ το.

Αν πας δικαστικά (φυσικά δε συμφέρει για τέτοια ποσά), το τέλος διακοπής είναι μεγαλύτερο από το ποσό που χάνει η Forthnet από το υπόλοιπο διάστημα της σύμβασης και μπορεί να στοιχειοθετήσει παράνομο πλουτισμό. Το μέγιστο ποσό από "διαφυγόντα κέρδη" της Forthnet είναι το υπόλοιπο πάγιο μέχρι το 12μηνο και η απαίτησή της να πληρώσεις περισσότερα ως τέλος διακοπής πιθανότατα θα κριθεί ως καταχρηστική.

Αν επιβεβαιώσεις ότι έχεις πληρώσει 12 ολόκληρα πάγια, μη δώσεις ούτε 1€. Μπορείς να κάνεις και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και αναμονή για απάντηση της Forthnet ώστε να κρίνεις πώς θα κινηθείς (π.χ. Συνήγορος Καταναλωτή).

Το θέμα είναι ότι μπορεί να σε πρήξουν με επιστολές κ.λπ. οπότε θα πρέπει να είσαι έτοιμος να διεκδικήσεις το δίκιο σου χωρίς να πληρώσεις δικηγόρους. Δυστυχώς στην Ελλάδα πρέπει να παλεύεις για το αυτονόητο...

Έγινε επεξεργασία από asot
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη φουστιά αν είναι έτσι. :TD: Η ρήτρα υποτίθεται είναι για να μην σπάει ο καθένας το συμβόλαιό του ό,τι ώρα θέλει και η εταιρία καταλήγει ζημιωμένη. Αν πάρει όμως όλο το ποσό του συμβολαίου δεν υπάρχει λόγος να κυνηγήσει για ρήτρες. Θα το κάνει βέβαια, γιατί μόνο να κερδίσει μπορεί απ' αυτό. Αν όμως δεν το πληρώσεις τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι απλά. Θα πας οτε και θα τους πείς να καθυστερήσουν την ενεργοποίηση μέχρι 19/11.

Θα πάρεις τηλέφωνο, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, τη forthnet στις 20/11 και θα κάνεις επιτόπου διακοπή. Αν πας σε κατάστημα θα σου πουν την φίπα για τις 30 ημέρες. Από τηλέφωνο στο κάνουν επιτόπου. Απλά πάρε πρωινές ώρες και εργάσιμες μέρες.

Καπάκι πας οτε και προχωράς τη γραμμή. Είναι ο μόνος τρόπος να γλυτώσεις τα 73€.

Τυπικά δεν πρέπει να μπόρεσε ο οτε να ολοκληρώσει τη φορητότητα αφού ο πάροχος δεν αποδεσμεύει τον αριθμό αν δεν κλείσει λογιστικά μαζί σου. Λογικά πάντα... αλλά Ελλάδα είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το παραθυράκι έκλεισε, καθώς ο ΟΤΕ έχει ήδη ενεργοποιήσει τη γραμμή μου από 08-10-14. Αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω τη ρήτρα, εφόσον πλήρωσα κανονικά και τα δώδεκα πάγιά μου.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πληρώσει 12 πάγια δε μπορεί να ισχυριστεί η Forthnet ρήτρα διακοπής, εκτός αν σου πιστώσουν το τελευταίο διάστημα που όμως πρέπει να το κάνουν.

Μια υπηρεσία που δεν έχει παρασχεθεί (08/10-19/11) δεν επιτρέπεται να χρεωθεί και πρέπει να σου επιστραφούν τα χρήματα (αναλογικά γι' αυτό το διάστημα).

Βέβαια έτσι θα ισχύσει η ρήτρα διακοπής, αλλά δεν ξέρω το πάγιο έχεις και τι σε συμφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Μου ζητάνε τη ρήτρα τα 72,90 €. Φυσικά κι έχω διαβάσει το συμβόλαιό μου και ήξερα ότι υπάρχει ρήτρα για διακοπή πριν το 12 μηνο. Στις 20-09 προεξόφλησα ουσιαστικά για το επόμενο δίμηνο, δηλαδή σύμφωνα και με τον λογαριασμό τους για την περίοδο 20/09-19/11. Άρα έχω εκπληρώσει το συμβόλαιό μου, παρόλο που δε χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες τους μέχρι και τη λήξη του. Εκεί πάει το αν είναι λογικό αυτο που ζητάνε.

Μη πληρωσεις τιποτα, δε μπορουν να σου κανουν τιποτα. Εμενα η Wind μου ζητα 130€. Δε θα τα δουν ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Μη πληρωσεις τιποτα, δε μπορουν να σου κανουν τιποτα. Εμενα η Wind μου ζητα 130€. Δε θα τα δουν ποτέ.

Η λογική αυτή είναι λίγο επικίνδυνη μακροπρόθεσμα. Χωρίς τεκμηρίωση (έγγραφες αντιρρήσεις, σύμβαση, καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές), η άρνηση πληρωμής οφειλών μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα.

Η εταιρία μπορεί να μη στα ζητάει τώρα γιατί δε τη συμφέρει να ασχοληθεί, μπορεί όμως να μαζέψει 1000 απλήρωτους λογαριασμούς και να τα αναθέσει σε ένα δικηγόρο μετά από 1-2 χρόνια που θα το έχεις ξεχάσει και θα είσαι "ξεβράκωτος" νομικά χωρίς την τεκμηρίωση. Και μπορεί να σε σύρει σε ένα δικαστήριο 3-4 χρόνια από σήμερα να πληρώσεις τα 130€, τους τόκους υπερημερίας, τα δικαστικά έξοδα.

Υπάρχει και το άλλο σενάριο, έκοψες τη Wind, πήγες π.χ. στη HOL. Μετά από 2 χρόνια συγχωνεύονται ή εξαγοράζει η μία την άλλη (συχνό φαινόμενο στους telcos). Ξαφνικά βρίσκεσαι με ένα παλιό χρέος 130€+τόκους απαιτητό άμεσα, ή σου κόβουν τη σύνδεση.

Σε καμία περίπτωση δε λέω να πληρώσεις κάτι άδικα ή μη συμβατικά, λέω όμως ότι το να μην πληρώσεις θέλει υποστήριξη (έγγραφα, αποδεικτικά στοιχεία) για να μη βρεθείς και κερατάς και δαρμένος.

Εν προκειμένω, ο @tsomiko συμβατικά οφείλει να πληρώσει τη ρήτρα διακοπής και η Forthnet οφείλει να πιστώσει το πάγιο της περιόδου που δε χρησιμοποιήθηκε.

Σημαντικό Update: Αν η αίτησή σου είναι αυτή http://www.forthnet.gr/media/broadband/aitisis/aitisi_broadband.pdf τότε η σύμβασή σου δε λήγει 12 μήνες από την 1η μέρα χρήσης του ADSL, αλλά 12 μήνες από την υπογραφή της αίτησής σου. (βλ. σελ. 5, παρ.2.1). Στην 2.2 αναφέρεται ότι τα αποτελέσματα της καταγγελίας σύμβασης επέρχονται 30 ημέρες από την κοινοποίηση στη Forthnet (δηλαδή ημερομηνία της φορητότητας+30 ημέρες). Συνεπώς αν από την αρχική σου αίτηση η Forthnet έκανε 20 μέρες για να σε συνδέσει αρχικά και η καταγγελία γίνει 30 μέρες μετά την φορητότητα τότε έχεις ξεπεράσει το 12μηνο και δεν κατάγγειλες τη σύμβαση πριν τη λήξη της.

Έτσι αν έχεις συμπληρώσει την παραπάνω αίτηση ή άλλη με τους ίδιους όρους στις 06/10/2013 ή νωρίτερα, ζητάς πίσω το πάγιο για την περίοδο 06/11/2014-19/11/2014 και δεν πληρώνεις τέλος διακοπής αφού δεν κατάγγειλες τη σύμβαση πριν το 12μηνο.:p

Έγινε επεξεργασία από asot
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.